LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η Bmibaby δεν εχει βαση στο Εδιμβούργο..Βασικά οι μόνες λοκο από EDI που θα μπορούσαν να πετάνε SKG είναι οι FR,U2,LS..αλλά μου κάνει εντύπωση γιατι την αγορά του EDI και όχι του ΜΑΝ,όταν το ΜΑΝ έχει μεγαλύτερη αγορά και μπορεί να κρατηθεί και από τις 2 πλευρές σαν year-round δρομολόγιο..
 
Αντε βρε παιδί μου να τελειώσει αυτός ο διαδρομος διότι κάνουν "ουρά" οι αμερικάνικες και ασιατικές εταιρίες να προσγειωθούν στο Μακεδονία και το πρόβλημα μέχρι σήμερα ήταν μόνο ο διαδρομος... :x ..Εδώ δεν έχουμε πτήσεις για τη μισή Ευρώπη οι υπερατλαντικές μας μάραναν...Όσο για το νέο τέρμιναλ,δεν πιστεύω λέξη μέχρι να το δω ολοκληρωμένο..Η ξεδιαντροπιά δεν έχει όρια..Τόσα χρόνια μας έχουν μόστρα τη μακέτα.Ούτε μπήκαν στον κόπο να την αποσύρουν,έτσι για να μη βλέπουμε την κοροϊδία μπροστά στα μάτια μας...
 
Γνωρίζει κανείς εάν η "Kuban Airlines" πετάει από και προς Θεσσαλονίκη κατά την διάρκεια του χειμώνα;Παρατήρησα ένα απο τα Boeing τους χθες άλλα δεν βρίσκω κάποια πτήση τους :?
 
Δήλωση (επίσημη μεν στο προφίλ του στο facebook δε) του Σάββα Αναστασιάδη ,βουλευτή Θεσσαλονίκης, για το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης :

''Δεν έχω πάρει ακόμη απάντηση από τον Υπουργό Μεταφορών για το αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης.
Κάθε φορά που υπάρχει ομίχλη, ακυρώνονται πτήσεις, επειδή δεν είναι δυνατή η προσγείωση.
Όμως, στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης έχει τοποθετηθεί, από το 1999 ή το 2000, αν θυμάμαι καλά, σύστημα “τυφλής προσγείωσης”, το οποίο στοίχισε τότε στον ελληνικό λαό μερικά δισεκατομμύρια δραχμές. Και δεν λειτούργησε ποτέ.''

Δυστυχώς δεν τους ενημερώνουν καλά και όχι μόνο εκτίθενται αλλά και παρασύρουν προφανώς και άλλους που δεν είναι γνώστες του θέματος.
 
δηλαδη για καντο λιγο πιο λιανα για να καταλαβουμαι καλυτερα :oops:
 
Αν και τα έχω ξαναγράψει πολλάκις στο παρελθόν:

Το ILS Cat II (αυτό είναι το σύστημα τυφλής προσέγγισης που επικαλείται ο βουλευτής) λειτουργεί κανονικά από το 2001, και το πρόβλημα ομίχλης έχει βελτιωθεί αρκετά σε σχέση με παλαιότερα. Από εκεί και πέρα αυτό το σύστημα δεν είναι μια θαυματουργή συσκευή που παίρνει το αεροπλάνο και το προσγειώνει κάτω απ' όλες τις συνθήκες.
Πρώτον, πρέπει και το αεροπλάνο και το πλήρωμα του, να είναι σε θέση να το χρησιμοποιήσει. Η Olympic Air ως νέος αερομεταφορέας δεν έχει πιστοποιηθεί ακόμη να κάνει προσεγγίσεις Cat. II, όπως επίσης δεν μπορούσαν να κάνουν τα ATR της παλιάς ΟΑ.
Δεύτερον, εάν ένας διάδρομος έχει ILS Cat II δεν σημαίνει ότι μπορείς να προσγειωθείς και με μηδενική ορατότητα. Υπάρχουν κάποια όρια. Τα όρια (ελάχιστα) αυτά είναι και ελαφρώς αυξημένα λόγω της ύπαρξης των λόφων στην επέκταση του 16 που επηρεάζουν την όλη διαδικασία σε περίπτωση missed approach. Επίσης, το ILS Cat. II υπάρχει μόνο στο διάδρομο 16. Αν οι συνθήκες είναι τέτοιες (βόρειοι άνεμοι και χαμηλή νέφωση) που επιβάλλουν χρήση του διαδρόμου 34, τότε το ILS δεν μπορεί να κάνει τίποτα.
Πάντα ένα πρόβλημα είναι αρκετά πιο σύνθετο... από την απλοϊκή προσέγγιση που μας παρουσιάζουν τα κανάλια και οι δημοσιογράφοι.
Η κατάσταση πάντως θα βελτιωθεί περαιτέρω μετά την επέκταση του διαδρόμου 10/28 οπότε θα εγκατασταθεί και εκεί ILS Cat. II και λόγω της καλύτερης μορφολογίας εδάφους στην επέκταση του, τα ελάχιστα θα είναι μικρότερα. Επίσης με μετατόπιση κατωφλίου ενδέχεται να μπορεί να τοποθετηθεί ILS και στο διάδρομο 28.
 
Μια διόρθωση, η ΟΑ έχει πιστοποίηση Cat IIIb για τα Αirbus και Cat II για τα Q400. Συνεπώς ο περιορισμός είναι το ΙLS και όχι τα minima της εταιρίας.
 
ερωτηση μηπως το ILS cat II ειναι cat I και εαν ναι τι διαφορα εχουν
 
η διαφορά είναι στα minima,στο ελάχιστο ύψος που θα αποφασίσει ο χειριστής για το αν θα συνεχίσει την προσγείωση ή θα εκτελέσει missed approach/go around.οι διαφορές είναι κυρίως στην ακρίβεια των συστημάτων αυτών για να σε κεντράρουν στο glideslope.
Αν θυμάμαι καλά στο Μακεδονία έχει εκδοθεί notam που έχει υποβαθμίσει το ILS 16 απο CAT 2 σε CAT 1.
 
Top