αν διαβάσεις καλύτερα το άρθρο αναφέρει : "προσπαθούσαν μάταια να μάθουν από κάποιον υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας τι συμβαίνει, εντούτοις δεν υπήρχε καν τέτοιος μέσα στο αεροδρόμιο, οπότε όλες οι ερωτήσεις κατευθύνονταν προς τους ανθρώπους της εταιρείας που είναι υπεύθυνη για την επίγεια εξυπηρέτηση, τη Skyserv και την γερμανική κρατική εταιρεία Fraport στην οποία ανήκει το αεροδρόμιο «Μακεδονία» μαζί με άλλα 13 ανά τη χώρα. "
το θέμα ειναι οτι δεν υπάρχει πλέον στο αεροδρόμιο- ουτε σε καποιο άλλο βέβαια- γραφείο της Κρατικής αεροπορικής Αρχής, που λέγεται ΑΠΑ... αυτοί ειναι στην Αθήνα μόνο και σε εργάσιμες μέρες και ώρες... αντε εσυ επιβάτη να βρείς άκρη !!!! Αυτό ειναι το νόημα του αρθρου, καταλαβαίνω !
Βεβαίως και έχει ευθύνη το αεροδρόμιο να ενημερώνει τους επιβάτες, μέσω των πινάκων ή του γραφείου πληροφοριών, ή ενός τηλεφώνου επικοινωνίας, κατι που γινεται σε άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Εδώ, η Fraport δεν κα΄νει τίποτα απο τα 3 παραπάνω..
Υ.Σ. Ειναι ενδιαφέρον πάντως πώς καποιοι βιάζονται να αθωώσουν τη fraport για τα ιδια πράγματα, που παλαιότερα "εκραζαν" την κρατική ΥΠΑ.. "Καμμία πληροφόρηση", "δεν λειτουργεί το γραφείο πληροφοριών", δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα οι τεμπέληδες' ... ΄τωρα δεν υπάρχει κανενα απο αυτά, αλλά τα ρίχνουμε σε άλλους !!!