LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στο ίδιο άρθρο για όσους ήλπιζαν κάτι άμεσα για Νεα Υόρκη:
"Όσον αφορά την αεροπορική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Νέα Υόρκη, o κ.Βήλος (γενικός διευθυντής Εμπορικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Fraport Greece)διευκρίνισε ότι ναι μεν η Fraport την έχει στους στόχους της, αλλά κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι κάτι που θα γίνει ούτε φέτος ούτε το 2023, αφού οι διαδικασίες για την έναρξη τέτοιων πτήσεων είναι χρονοβόρες και μπορεί να διαρκέσουν μέχρι και δύο-τρία χρόνια." :rolleyes:
 
Αυτό που είχαν πει πάντως είναι ότι έρχεται η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με το Ντουμπάϊ , μήπως η FlyDubai σχεδιάζει καμία επιστροφή ?
 
Ποτέ δεν είπαν σύνδεση Nτουμπάϊ-Θεσσαλονίκη, μιλούσαν για το ενδεχόμενο συνδεσης ως ενδιάμεσου σταθμού προς Ν.Υ της Emirates.
Για Flydubai ξέχνα το, ήρθε και έφυγε μέσα σε ένα καλοκαίρι...
 
Ποιός γράφει τέτοια πράγματα για τα προβλήματα που υπήρχαν ξανά χθες το απόγευμα;

Ειδικότερα, λόγω της έντονης βροχόπτωσης, πτήση από Βιέννη που επρόκειτο να προσγειωθεί στο «Μακεδονία» γύρω στις 18.00 της Κυριακής προσγειώθηκε τελικά στο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Αντίστοιχα συνέβη και με δρομολόγιο στο Κρακοβία- Θεσσαλονίκη, γύρω στις 15.00 που προσγειώθηκε στην Αθήνα λόγω των ισχυρών ανέμων και αργότερα μετέβη στη Θεσσαλονίκη.

Σε μία ακόμη πτήση στο δρομολόγιο Φραγκφούρτη- Θεσσαλονίκης επίσης νωρίς το απόγευμα της Κυριακής το αεροπλάνο προσγειώθηκε στην Αθήνα για να πετάξει λίγο αργότερα, όταν το επέτρεψαν οι συνθήκες, προς τη Θεσσαλονίκη.

Κακοκαιρία «Μπιάνκα»: Τροποποιήσεις πτήσεων στο «Μακεδονία» - Airnews

Αφού ήμουνα χθες στο αεροδρόμιο, με πτήση προς Βιέννη: Η πτήση όντως γύρω στις 15.30 πήγε Αθήνα, όχι όμως λόγω βροχόπτωσης, αλλά νομίζω λόγω του γνωστού προβλήματος με χαμηλή νέφωση και δυνατούς ανέμους (έντονη βροχόπτωση αυτή τη στιγμή δεν είχε). Μετά επέστρεψε όμως στη Θεσσαλονίκη, με προσγείωση λίγω μετά τις 18.30, και μία ώρα αργότερα φύγαμε για Βιέννη.

Το ίδο και μια πτήση της FR, και η πτήση της LH από Φραγκφούρη. Η πτήση της FR επίσης επέστρεψε κάποιες ώρες αργότερα στη Θεσσαλονίκη, ενώ η πτήση της LH για Φραγκφούρτη ακυρώθηκε (αν και δεν γνωρίζω τί έκανε το αεροπλάνο)
 
Επειδή τα μέχρι τώρα ταξίδια μου από το Μακεδονία ήταν με την Αegean, τις επόμενες μέρες θα πετάξω με τη Turkish. Γνωρίζει κάποιος αν το check in είναι στο παλιό κτήριο; Επίσης, έχει έλεγχο ασφαλείας και στο παλιό ή πρέπει να πας στο καινούργιο;
 
Έχει μόνο τον έναν έλεγχο ασφάλειας στο καινούργιο κτίριο, που είναι για όλες τις πτήσεις. Ενώ στο Check in δεν υπάρχει πια λογική ή χωρισμός Schengen / Non Schengen. Π.χ. Austrian και Swiss είναι γενικά στο παλιό κτίριο, ενώ οι πτήσεις της Α3 είναι όλες στο καινούργιο. ΤΚ δεν γνωρίζω πού είναι.
 
Επειδή τα μέχρι τώρα ταξίδια μου από το Μακεδονία ήταν με την Αegean, τις επόμενες μέρες θα πετάξω με τη Turkish. Γνωρίζει κάποιος αν το check in είναι στο παλιό κτήριο; Επίσης, έχει έλεγχο ασφαλείας και στο παλιό ή πρέπει να πας στο καινούργιο;
Το check in της Turkish είναι στο παλιό τέρμιναλ (Τ1).
Κατά τ άλλα όπως έγραψε το μέλος Ulrike ο έλεγχος ασφαλείας είναι μόνο στο καινούργιο.
 
Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης Lounge αεροδρομίων ξεκινάει δραστηριότητα στην Ελλάδα. Ο λόγος για την Global Lounge Network, με έδρα το Μαϊάμι και παρουσία σε 28 αεροδρόμια σε έντεκα χώρες η οποία θα «προσγειωθεί» στο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης. Καθώς αυξάνονται οι αεροπορικές που πετούν από και προς την συμπρωτεύουσα και πλέον, μετά την επένδυση επέκτασης που πραγματοποίησε η Fraport, υπάρχει χώρος για VIP Lounge πέρα από αυτόν της Aegean.
Oντως ξεκινάει άμεσα να λειτουργεί το νέο VIP lounge της GLN, βρίσκεται στον πρώτο όροφο στον χώρο επιβίβασης του αεροδρομίου ‘Μακεδονία’ στο νέο τέρμιναλ και είναι ‘ντυμένο’ σε λευκούς χρωματισμούς με ξύλινες επενδύσεις και μαρμάρινους πάγκους. Απλώνεται σε έναν άνετο χώρο 150 τ.μ., και εκτός από το σαλόνι του διαθέτει δυο πριβέ αίθουσες για ξεκούραση καθώς και παιδότοπο με παιχνίδια για τους επιβάτες που ταξιδεύουν με μικρά παιδάκια.

πηγή: Θεσσαλονίκη: Η GLN ‘προσγειώνεται’ στο «Μακεδονία» – Νέο VIP lounge (ΦΩΤΟ) GRTimes.gr
 
Φαίνεται ότι κατάργησαν τη Fastlane για τα χρυσά μέλη ή/και τους επιβάτες business. Τουλάχιστον τις τελευταίες δύο φορές μου αρνήθηκε η πρόσβαση (παρά το γεγονός ότι στη κάρτα επιβίβασης αναγράφεται ρητά Business / C και priority). Σαν δικαιολογία μου είπαν ότι το σύστημα τους δείχνει άκυρο. Οι πτήσεις ήτανε με LH και OS, αλλά είχε κι άλλο επιβάτη με κάρτα επιβίβασης Α3, στον οποίο επίσης δεν έδωσαν πρόσβαση. Όταν ρώτησα στο CI μου είπαν ότι η Fraport άλλαξε το σύστημα, και Fastlane έχουν μόνο προσωπικό και ΑΜΕΑ. Βέβαια, δεν γνωρίζω εάν αυτό είναι αλήθεια ή εάν ισχύει γενικά για όλες τις αεροπορικές ή απλά κάποιες δεν θέλουν πια να πληρώσουν για τη πρόσβαση.
 
Την Παρασκευή 10/06 που πέταξα με την Α3 για Βερολίνο, πέρασα κανονικα από την fastlane.
 
Top