LGSA/CHQ Chania "Ioannis Daskalogiannis"

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σημαντική Αύξηση 35,53% το πρώτο 6 μηνο του 2007!!!

Με βάση τα στοιχεία του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ), για το α’ εξάμηνο του 2007 και σε σύγκριση με τα αντίστοιχα στοιχεία των προηγούμενων ετών 2006, 2005 και 2004, τα Χανιά έρχονται πρώτα σε αυξητικά επίπεδα, ανάμεσα στους έντεκα πρώτους αερολιμένες - προορισμούς, σύμφωνα με τις αφίξεις τουριστών αεροπορικώς.
Δείτε τον πίνακα των ποσοστών και συμβουλευτείτε, για τα δικά σας συμπεράσματα, τον αναλυτικό πίνακα που δημοσίευσαν οι αθηναϊκές πολιτικές και οικονομικές εφημερίδες, την Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2007:
1. ΧΑΝΙΑ 35,53
2. ΑΘΗΝΑ 24,66**
3. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 15,95*
4. ΡΟΔΟΣ 12,30
5. ΗΡΑΚΛΕΙΟ 9,29
6. ΜΥΤΙΛΗΝΗ 8,07
7. ΚΩΣ 2,85
8. ΚΕΡΚΥΡΑ - 0,38
9. ΣΑΜΟΣ - 3,55
10. ΖΑΚΥΝΘΟΣ - 7,88
11. ΧΙΟΣ - 21,11

* Συνολικές πτήσεις εξωτερικού (τακτικές και έκτακτες CHARTER)
** Συνολικές πτήσεις εξωτερικού, Ιανουάριος - Μάιος, τακτικές και έκτακτες CHARTER)
πηγή: http://www.haniotika-nea.gr/index.php?art_id=5854
 
Πέρα απ' όλες τις άλλες, που δέν είναι και λίγες! :) North American στα Χανιά!!!
Ξέρει κανείς τί δρομολόγια πραγματοποιεί?
 
flightnumber":12tdnxx5 said:
Πέρα απ' όλες τις άλλες, που δέν είναι και λίγες! :) North American στα Χανιά!!!
Ξέρει κανείς τί δρομολόγια πραγματοποιεί?

99% military charter (Reach) :wink:
 
traffic

μετά από παρατήρηση και συζητήσεις με κάποιους πιλότους και έναν φίλο Άγγλο σπότερ, φαίνεται τελικά ότι η διαχείριση των αεροσκαφών που έρχονται για προσγείωση στα Χανιά είναι αδικαιολόγητη.
Εξηγούμαι. Πολλές πτήσεις -εκ των οποίων αρκετές είναι τσάρτερ από Αγγλία- αναγκάζονται να κάτσουν στο hold των Χανίων για 20 και 30 λεπτά αφού ο πύργος αναλαμβάνει μόνο ένα αεροσκάφος τη φορά για προσγείωση και όλα τα άλλα τα βάζει με την μία να κάνουν κύκλους στον αέρα.
Ο φίλος ο Άγγλος ήταν μάλιστα εκνευρισμένος με αυτή τη κατάσταση και μου χε πει ότι πολλά 738 που ρχονται από τη βόρεια Ευρώπη, δεν έχουν και πολλά περιθώρια σε καύσιμα για να κάθονται να κάνουν βόλτες πάνω από τα Χανιά! Και φυσικά ο πύργος δέχεται πολλές πιέσεις με 4-5 αεροσκάφη στο hold. Είχα ρωτήσει έναν πιλότο στη αερολέσχη και μου χε πει ότι δεν υπάρχει ραντάρ για την πολιτική αεροπορία στο Δασκαλογιάννης. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι σίγουρα έχει ραντάρ η πολεμική αεροπορία.
Υποδειγματική από την άλλη είναι η διαχείριση στο Ηράκλειο όπου βλέπεις το ένα α/σ πίσω από το άλλο να προσγειώνονται.
 
Αγαπητέ φίλε leandros
Θα ήθελα να αναφέρω ότι πράγματι στα Χανιά δεν υπάρχει randar και οι controller κάνουν την δουλειά τουσ βασιζόμενοι στις αναφορες των πιλότων και μόνο σε αυτές.Το μόνο randar που υπάρχει είναι στον κάτω όροφο που είναι to approach αλλα έιναι απλά συμβολευτικό. Σου το λέω αυτό με σιγουριά διότι έχω υπηρετήσει την θητεία μου στον ΠΕΠ Χανίων. Οσο αναφορα αναφορά την μεγάλη διαφορά μεταξύ Ν.Καζαντάκης και Ι. Δασκαλογιάννη θα την δείς μόνο με μια επίσκεψη στους δυο αυτούς χώρους. Μέρα με την νύχτα.
Τώρα για ς καθηστερησεις σο holding που έγραψες, 30 min, εγω προσωπικά δεν τις έχω ακούσει ή τουλάχιστον δεν τις έχω αντιληφθει μιας που πετάω συχνα απο τα Χανιά

Με εκτίμηση

ytsouk
 
Αγαπητοί φίλοι,
Τα προβλήματα στο αεροδρόμιο δεν είναι και τόσο απλά, αλλά ταυτόχρονα δεν είναι και δυσεπίλυτα κατά τη γνώμη μου.
Το πρωταρχικό πρόβλημα με τον πύργο ελέγχου είναι η ΘΕΣΗ του.Χτίστηκε το 50, με τις ανάγκες και την τεχνολογία του τότε.Θέλω να πώ σίγουρα ένα ραντάρ θα διευκόλυνε πολύ αλλά το "πρώτο θέμα" είναι να αλλάξει η θέση του. (το έχουν τονίσει διοικητές 115 και γνώστες της κατάστασης κατά καιρούς).
Το άλλο πρόβλημα στον πύργο είναι ότι στελεχώνεται κυρίως από στρατιωτικούς, ακόμη και φαντάρους!Γίνεται γενικότερα ένας χαμός.
Στο αεροδρόμιο του ηρακλείου μή νομίζεται ότι είναι καλύτερα τα πράγματα, δουλεύει χρόνια πατέρας κολλητού, έχουν το ραντάρ ξέρουν να το δουλέψουν?(τα καρτελάκια ακόμη ζούν και βασιλεύουν)Δέ νομίζω ότι χρειάζεται να πώ περισσότερα....
Συνεχίζοντας με το αεροδρόμιο στα Χανιά, άλλο σημαντικό πρόβλημα είναι ότι το έργο επέκτασης ΑΚΟΜΗ δεν έχει προχωρήσει με τα κεφάλαια 52εκ Ε να "λίγουν" στο τέλος του 2008.Το πρόβλημα χώρων είναι τεράστιο, και είναι κρίμα να φεύγει τόσος κόσμος με τόσο άσχημες εικόνες, και το πολύ λίγο προσωπικό να δουλεύει κάτω από αυτές τις συνθήκες.
Μιλώντας με τον κ.Ξηρουχάκη (αερολιμενάρχη) μου άφησε να εννοηθεί ότι είναι άλλο ένα από τα προεκλογικά έργα, οπότε η καθυστέρησή του οφείλεται μόνο εκεί, καθώς κεφάλαια υπάρχουν+μελέτες έχουν χρόνια ολοκληρωθεί.
Να πώ μερικά θετικά τώρα για το αεροδρόμιο :)
Ο κ. Ξηρουχάκης είναι ένα άτομο που γενικά ψάχνεται, χωρίς να τον γνωρίζω προσωπικά, είχαμε κατά καιρούς πολύ καλό διάλογο και έδιχνε κατανόηση, δίνει έναν αγώνα, και κάποιες προτάσεις που του έκανα έμαθα μετά ότι τις προχώρησε.Οπότε πιστεύω ότι τέτοια άτομα χρειάζεται μια τόσο ευαίσθητη "υπηρεσία", ανοικτόμυαλα που κοιτάνε το μέλλον, και που σέβοντε την κάθε άποψη.
Γι αυτό θα σας πρότινα, αν έχετε παρατηρήσεις, προτάσεις για τον Ι.Δασκαλογιάννη, μη δυστάσετε να τον βρείτε και να του τις εκφράσετε...
Σαν δεύτερο θετικό στοιχείο θα έλεγα είναι οι πίστες και διάδρομοι, που μπορούν να υποδεχθούν κάθε τύπο αεροσκάφους, πράγμα που ούτε το ηράκλειο μπορεί!Άρα υπάρχει μια καλή υποδομή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί, ο δέ προσανατολισμός τους και η θέση καθυστούν το αεροδρόμιο ένα από τα πιο ασφαλή στον ελλαδικό χώρο.
Επίσης οι δυνατότητες επέκτασης είναι τεράστιες, ενώ άλλα αεροδρόμια είναι "στουμπωμένα" μέσα σε πόλεις ή χωριά, με το θόρυβο και τον κορεσμό να κυριαρχούν.
Τέλος τα προβλήματα κάθε αεροδρομιού που ανήκει στην ΥΠΑ είναι κυρίως πολιτικά, δε θα ήθελα ομως να επεκταθώ,θα είναι ίσως το θέμα για κάποια άλλη συζήτηση...Αυτά για την ώρα.
 
είναι λοιπόν κρίμα με τόσο μεγάλους διαδρόμους και τόσο ευνοική γεωγραφική θέση, να μην υπάρχει ένα ραντάρ για τις προσγειώσεις και γενικά την κυκλοφορία στο airspace του αεροδρομίου εν έτη 2007...
 
υποδομη αεροδρομιου

ένασ Θεός ξέρει τι θα δούνε ακόμα τα ματάκια μας σε σχέση με τα αεροδρόμια και την υποδομή τους γενικότερα ΔΕν παει να τουσ δώσεισ 100 υπέροχες ιδεές για τα πάντα.Απλά δεν τους ενδιαφέρει ειδικά η ΥΠΑ.
 
Το αεροδρομιο των Χανιων ειναι μικτο,δηλαδη εξυπηρετει πολιτικες αλλα και πτησεις της ΠΑ.Δεν γνωριζω εαν υπαρχει καποια πτερυγα μαχης στα Χανια.Μαλλον υπαρχει.Ενω εχει παρα πολυ μεγαλη κινηση ειδικα το καλοκαιρι λογω τουρισμου παρολα αυτα την εποπτικη αρχη την εχει η ΠΑ και οχι η ΥΠΑ!Αυτο σημαινει οτι τον πρωτο λογο τον εχει γενικοτερα η ΠΑ και φυσικα ο πυργος ελεγχου ειναι στελεχωμενος απο ελεγκτες της ΠΑ οι οποιοι ισως και να νομιζουν οτι οι πτησεις πολιτικων αεροσκαφων ειναι της ιδιας φυσης με της ΠΑ!Προφανως δινουν προτεραιοτητα στις πολεμικες πτησεις και γι αυτο δημιουργειται το φενομενο της αναμονης στον αερα και λογω μεγαλης κινησης.Κανονικα σε αεροδρομια σαν και αυτο θα επρεπε η να εχει τον πρωτο λογο η ΥΠΑ η να μην υπαρχει καποια μαχιμη μοιρα της ΠΑ που και αυτη απαιτει πολλα.Παρολο που τα στρατιωτικα αεροδρομια στην Ελλαδα εχουν προδιαγραφες του ΝΑΤΟ,δεν εχουν συγχρονους πυργους ελεγχου.Οσοι διαβαζουν RBF θα ειδαν οτι ο πιο συγχρονος ειναι αυτος στο Τατοι ο οποιος ολοκληρωθηκε πριν 2 χρονια.Αν τα υπολοιπα στρατιωτικα και μικτα αεροδρομια οπου την εποπτεια την εχει εχει η ΠΑ εχουν πυργους σαν εκεινον τον τραγικα παλιο που αντικατασταθηκε στο Τατοι τοτε καταλαβαινουμε τι θα επικρατει στα Χανια.Αυτο φυσικα μας εκθετει ακομα παραπανω γιατι εχουμε να κανουμε με εναν απο τους κορυφαιους τουριστικους προορισμους στην Ελλαδα.
 
Top