LGSA/CHQ Chania "Ioannis Daskalogiannis"

jetflight":1hwns9ur said:
Δεν γνωριζω εαν υπαρχει καποια πτερυγα μαχης στα Χανια. Μαλλον υπαρχει.
Βεβαίως και υπάρχει:
http://www.haf.gr/el/structure/units/ata/units/115pm/
http://www.navy.mil/local/soudabay/


Κανονικα σε αεροδρομια σαν και αυτο θα επρεπε η να εχει τον πρωτο λογο η ΥΠΑ η να μην υπαρχει καποια μαχιμη μοιρα της ΠΑ που και αυτη απαιτει πολλα.
Αυτό από μόνο του δεν είναι πρόβλημα, συμβαίνει σε όλο τον κόσμο χωρίς σοβαρές δυσλειτουργίες. Στην Ελλάδα τα προβλήματα ξεκινάνε από τα σκουριασμένα μυαλά μας.
 
Ναι είναι μάχημη μονάδα με τα πιο συγχρονα μαχητικά που υπάρχουν στην Ελλάδα F-16 Block 52+, μετά υπάρχουν και οι yankees :evil: που δυστυχώς συνεχώς επεκτείνονται...πρόσφατα ζητήσαν άλλα 100 στρέμματα από το ελληνικό δημόσιο.
Στα Χανιά δυστυχώς τα τελευταία χρόνια δε γίνεται κανένα σοβαρό έργο υποδομής, ο δρόμος που συνδέει το αεροδρόμιο με την πόλη είναι μια πραγματική καρμανιόλα (χειμώνα-καλοκαίρι) , με καθημερινά ατυχήματα και δυστυχήματα, καθώς είναι ο πιο "φορτωμένος" όλου του νομού, πέρα απ΄το αεροδρόμιο εξυπηρετεί βάσεις, βιομηχανίες, πυκνοκατοικημένες περιοχές.
Το τοπικό τεε έχει ασχοληθεί με το θέμα, αλλά το έργο συνεχίζει να μή γίνεται, και οι ντόπιοι να ακούνε στα δελτία των 8 τη σορεία ατυχημάτων.
Πιστεύω ότι το αεροδρόμιο θα μπορούσε να "βοηθήσει" περισσότερο και το ΗΕR που η κίνησή του έχει φτάσει σε πραγματικά επικίνδυνα επίπεδα.
Με όλα αυτά θέλω να πώ, καλά θα ήταν να υπάρχει και ραντάρ για τις προσγειώσεις, αλλά υπάρχουν τόσα άλλα προβλήματα που μου μοιάζει "σά να βρίσκεσαι στην έρημο και να ψάχνεις για βρύση".
Επίσης το να κάνεις τις παρατηρήσεις-προτάσεις σου στα αρμόδια όργανα είναι μόνο εποικοδομητικό, γιατί σημαίνει ότι ενδιαφέρεσαι για το καλό του τόπου σου και αν είναι λογικοί και υπεύθυνοι άνθρωποι τους γεμίζεις με ένα "βάρος" ευθύνης .
 
Το αεροδρόμιο Χανίων έχει τρομερή έλλειψη προσωπικού!
24ωρη λειτουργία με 4.5 (τεσσσερισήμισυ) αερολιμενικούς, 4 ηλεκτρολόγους και 3 οδηγούς!
Και φέτος θα περάσουμε την Κέρκυρα (όπου υπάρχει το υπερδιπλάσιο προσωπικό) σε επιβατική κίνηση.
Μάλλον θα απελευθερωθεί και το handling.
Για τη φρικτή κατάσταση του αεροδρομίου, ρωτήστε και το σύλλογο εργαζομένων...

ΥΓ.: (α) Μάλλον η επέκταση του Αεροσταθμού δε θα γίνει ποτέ...
ο υπάρχον αεροσταθμός έχειν σχεδιαστεί για ετήσια κίνηση 1.332.000 επιβατών
Φέτος θα περάσουμε τους 2.000.000 επιβάτες.
Κάτι άσχημο μυρίζει (σε σχέση με το "νέο" αεροδρόμιο Ηρακλείου)...


(β) 777 δεν έχει έρθει ποτέ στα Χανιά
L1011 πολλές φορές
332 έρχεται εδώ και χρόνια 5-6 φορές τη βδομάδα
Το 742 της Transaero δημιουργεί προβλήματα FOD στους τροχοδρόμους και όχι στο διάδρομο.
Αν στα άκρα του 11 και του 29 υπήρχαν turning pads θα μπορούσε να κάνει backtrack και να μην έχουμε προβλήματα!

(γ) Τα πολλά holding είανι φετινό φαινόμενο - οι λόγοι είναι μάλλον ...οικονομικοί (ό,τι καταλάβατε...)
 
Δυστυχώς η πολυ-αναμενόμενη επέκταση του αεροσταθμού των Χανίων καθώς και η κατασκευή καινούριου πύργου ελέγχου, σύμφωνα με τις τελευταίες ειδήσεις, προβλέπεται να κατασκευαστούν από το 4ο ΚΠΣ! :(
Μια εξέλιξη φοβερά δυσάρεστη, γιατί ο υπάρχον δεν καλύπτει ούτε δείγμα από την υπάρχουσα κίνηση.
Ενώ έχει εξαγγελθεί άπειρες φορές το έργο και η έναρξή του, οι μελέτες είναι έτοιμες(από χρόνια...), και τα ποσά είχαν κατά καιρούς "δεσμευτεί"...Πάλι στο περίμενε...

Τί να πώ! Όταν τελικά κατασκευαστεί θα είναι ήδη ξεπερασμένο, όπως συνέβη και με τον υπάρχον αεροσταθμό, που σχεδόν από την ημέρα των εγκαινίων του κορέστηκε! :evil:
 
Η στάθμευση στο αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης

Δεν είναι λίγες η φορές που παρατηρώ στον τοπικό τύπο επιστολές απελπισμένων χρηστών του αεροδρομίου που κάναν χρήση του εσωτερικού ιδιωτικού πάρκινγκ! Στο σημερινό τύπο αναφέρεται χαρακτηριστικά χρέωση ύψους 39
 
Re: Η στάθμευση στο αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης

flightnumber":33qhj6og said:
Λόγω βέβαια έλλειψης αξιόπιστης δημόσιας συγκοινωνίας ...
Αληθεύει ότι το αεροδρόμιο δεν έχει συγκοινωνιακή σύνδεση (λεωφορεία) με την πόλη των Χανίων?

flightnumber":33qhj6og said:
Απ΄την άλλη, ενώ υπάρχουν χώροι γύρω απ΄το αεροδρόμιο δεν βάζουν λίγη άσφαλτο να παρκάρει ο κόσμος, σε υποχρεώνουν ή να πας στους πανάκριβους ιδιώτες ή να ρισκάρεις να βρείς το αυτοκίνητό σου κτυπημένο ή και με κλήση!
Τι σου κάνει εντύπωση σε αυτό?
Το παράξενο θα ήταν να μη σε ανάγκαζαν να πας στον πανάκριβο ιδιώτη.
 
Έχει 3-4 φορές τη μέρα! Αλλά τί να το κάνεις? Με τόσο λίγα δρομολόγια είναι σαν να μην υπάρχει...Δε θεωρείται συγκοινωνία αυτό! Αν έβλεπες τι εκτάσεις υπάρχουν γύρω απ τον αερολιμένα(και ιδιοκτησίας του) θα σου φαινόταν και σένα κουφό το ότι κανείς δε σκέφτηκε να ρίξει λίγη άσφαλτο. Οι ιδιώτες μπορούν να εξυπηρετούν άλλες περιπτώσεις καθώς ο ένας βρίσκεται μέσα στο αεροδρόμιο και οι άλλοι ακριβώς έξω από την πύλη του... Ο δε μέσα έχει γύρω στα 3
 
flightnumber":19kys8bt said:
Έχει 3-4 φορές τη μέρα! Αλλά τί να το κάνεις? Με τόσο λίγα δρομολόγια είναι σαν να μην υπάρχει...........
Αν έβλεπες τι εκτάσεις υπάρχουν γύρω απ τον αερολιμένα(και ιδιοκτησίας του) θα σου φαινόταν και σένα κουφό το ότι κανείς δε σκέφτηκε να ρίξει λίγη άσφαλτο.

Για ρώτα λοιπόν τους ιδιοκτήτες ταξί της πόλης των Χανίων τη γνώμη τους σχετικά με τη δημιουργία χώρων στάθμευσης στο αεροδρόμιο καθώς και σχετικά με την ίδρυση λεωφοριακής γραμμής "Πόλη-Αεροδρόμιο".
Ίσως έτσι βρεις την απάντηση στην απορία σου ;).
 
Top