Η χρήση τσιμέντου ταχείας πήξης είναι προφανώς μονόδρομος μέσα στη σεζόν. Το θέμα είναι ότι φυσικά πρόκειται για μπάλωμα και πρέπει το χειμώνα να γίνει σοβαρή εργολαβία. Από τη στιγμή όμως που το μαγαζί πρέπει να ανοίξει άμεσα δεν υπάρχει άλλη λύση, έστω και πρόχειρη. Επίσης, σε περιπτώσεις σφοδρής κακοκαιρίας ζημιές γίνονται και στις καλύτερες οικογένειες της ευρώπης και της αμερικής. χωρίς να θέλω να μειώσω την ευθύνη των αρμοδίων για τις κακοτεχνίες και την έλλειψη συντήρησης, γιατί εδώ φοβόμαστε την ψιχάλα, όχι τις θεομηνίες. Απλά συνιστώ ψυχραιμία.
off topic on
ρε συ aris320, αμάν με τα γιάννενα, ραντάρ χρειάζεται σε πολυσύχναστα αεροδρόμια για να μειώνονται τα όρια του διαχωρισμού μεταξύ αεροσκαφών. Στα γιάννενα που έχει ένα αεροσκάφος τη φορά (για να μην πω τη μέρα) δε γίνεται ούτως ή άλλως διαχωρισμός, τι στο καλό να το κάνεις το ραντάρ που κοστίζει και ένα σκασμό λεφτά; Εδώ δεν έχουν ραντάρ αεροδρόμια με δεκαπλάσια και δεκαπενταπλάσια κίνηση, τα γιάννενα θα έχουν; Επίσης, αναφορές θέσης ο καπετάνιος κάνει έτσι κι αλλιώς, είτε ασκείται έλεγχος ραντάρ είτε διαδικασιακός. Συγκρατήσου λίγο στις τοποθετήσεις σου, που έκανες και αυτοψία...