Πολλές διαδρομές στο α/δ έγιναν σήμερα. Σε κάποιες ο σκοπός εκπληρώθηκε σε κάποιες όχι...
Κατά το μεσημεράκι μετά από οργισμένα μυνήματα του ΟΑ701 αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου και να ανέβω στο βουνό. Εκεί αντί να βρω μπετονιέρες αντίκρυσα 7 βαφείς που
διαμόρφωναν το νέο τέλος του 25. (
εδώ τελειωμένο)
Η
διαβολική τρύπα-οπή-λακούβα-γούβα-κρατήρας βρισκόταν 100 μέτρα μετά την γραμμή προς τη μεριά του 7, φαίνεται με πιο ανοιχτό χρώμα το οποίο οφείλεται στο τσιμέντο.
Καθώς ο διάδρομος βαφόταν στα
α/φη που είχαν ξεμείνει μπήκαν επιβάτες οι οποίοι εκατσαν μέσα για τουλάχιστον μία ώρα.
Η πρώτη άφιξη μετά από 3 και πλεον ώρες ήταν η
Αegean από την Mόσχα (DME)
Mετά τις 15:00 οι 7 από τους 8 στην παραπάνω φωτογραφία παρατάχθηκαν για απογείωση! Ενας πιλότος της tui με
χαιρέτησε διατηρώντας την καλή του διάθεση ακόμα και μετά από τουλάχιστον 4 ώρες στο έδαφος.
Σημειωτέον ότι όλες οι απογειώσεις ήταν με "τέρμα γκάζι"...Πραγματική απόλαυση.
To απόγευμα μετά από τις πληροφορίες των "σπιούνων" ξαναπήγα αλλά ο Ιρακινός το ξανασκέφτηκε.
seven4seven":3ej20t0s said:
Ελα τώρα... Το θέμα είναι ότι εσύ έμεινες με την όρεξη και εγώ (κυριολεκτικά) με τη μηχανή στο χέρι.
Ποιος να το χαίρεται άραγε;;;
spinal":3ej20t0s said:
Τελικά οι shuttlecharters που αναφέρει ο ΟΑ701 θα φτάσουν τελικά τις 15 (!!!) τον αριθμό μεταξύ Κω και Ρόδου (arr & dep) με ATR43 και JS41.
Θα κάνουν τα ίδια και στα τουλάχιστον 5 widebody που έρχονται το Σάββατο? Τους βλέπω να βγάζουν τα σπασμένα του σπασμένου Jetstream που ακόμα αναπαύεται εδώ.
Btw, το μεγαλύτερο α/φος που προσγειώθηκε στα 1800 μέτρα είναι το Α321 από Finnair και Aegean.
Αγαμοι Θυται (αφιερωμένο στο επιτελείο της ΥΠΑ και στην Ιρακινή κότα)