LGRP/RHO Rhodes "Diagoras"

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κάνω πολύ quote αλλά αξίζει να μείνουν εδώ παρακαταθήκη
Υλικοτεχνική υστέρηση στις υποδομές και έλλειψη προσωπικού που εμποδίζουν την τουριστική ανάπτυξη και προκαλούν απώλειες εσόδων, κατήγγειλε χτες ο τοπικός σύλλογος εργαζομένων αεροναυτιλίας του αεροδρομίου της Ρόδου.

Το ραντάρ του αεροδρομίου εγκαταστάθηκε στο 1999. Δεν έγινε ποτέ ουσιαστική αναβάθμιση από τότε και οι μόνες παρεμβάσεις αναβάθμισης που έχουν γίνει είναι σε software προγράμματα. Η παγκόσμια πρακτική είναι ότι τόσο σημαντικά συστήματα θα πρέπει να έχουν διάρκεια ζωής έως 12 έτη στη διάρκεια των οποίων να γίνονται ουσιαστικές παρεμβάσεις αναβάθμισης

Το βασικό ραδιοβοήθημα ενόργανης προσέγγισης ακριβείας (ILS) του αερολιμένα τοποθετήθηκε το 1991 και χρήζει άμεσης αντικατάστασης σύμφωνα με τα έγγραφα του τμήματος ηλεκτρονικών που έχουν αποσταλεί εδώ και χρόνια στη διοίκηση. Παράλληλα δεν είναι επιχειρησιακό εδώ και περίπου 2 μήνες λόγω μη πιστοποίησής του από αέρος όπως προβλέπεται σύμφωνα με τους κανονισμούς. Η υπηρεσία δεν έχει χρήματα για καύσιμα για να έρθει το ειδικό αεροσκάφος της ΜΠΜ.

Το ίδιο συμβαίνει και με το δεύτερο βασικό ραδιοβοήθημα το Τ-VOR το οποίο λόγω παλαιότητας χρήζει και αυτό αντικατάστασης αφού και τα ανταλλακτικά για αποκατάσταση βλαβών δεν βρίσκονται πλέον εύκολα στην αγορά.

Τον Νοέμβριο του 2013 στις καταστροφικές καταιγίδες που έπληξαν το νησί μας τα φώτα προσέγγισης του διαδρόμου 25 καταστράφηκαν σχεδόν ολοσχερώς.

Το μόνο που έγινε από τότε ήταν να αποκατασταθεί η λειτουργία 500 μ. περίπου από το σύνολο των 900 μ. Τα φώτα προσέγγισης αποτελούν βασικό βοήθημα για την ενόργανη διαδικασία προσέγγισης (ακριβείας). Η υπηρεσία σε έγγραφο ερώτημα που έγινε εάν η διαδικασία ILS είναι διαθέσιμη ή όχι λόγω της μη αποκατάστασης του συνόλου των φώτων προσέγγισης δεν έχει απαντήσει.

• Μία από τις 4 οθόνες ραντάρ είναι εκτός ενεργείας επί σειρά ετών λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και πιστώσεων.

• Η βασική οθόνη διαχείρησης αφής και σβέσης των φώτων διαδρόμου και πεδίου ελιγμών Εκτός Ενεργείας επί σειρά ετών.

• Το RVR (μηχάνημα που μετράει την ολισθηρότητα του διαδρόμου) είναι Εκτός Ενεργείας επί σειρά ετών.

• Οι φάροι ABN και ΙΒΝ είναι Εκτός Ενεργείας σε τακτά διαστήματα και δεν υπάρχουν διαθέσιμοι λαμπτήρες για την αποκατάστασής τους.

• Παρεμβολές στις συχνότητες από ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Στα άνωθεν προστίθενται και τα σοβαρά θέματα έλλειψης εξειδικευμένου προσωπικού (ΕΕΚ, ηλεκτρονικοί κλπ) όπως και η χρόνια κοροϊδία με τον πυροσβεστικό σταθμό που όλο φτιάχνεται και βλέπω τα κοντέινερ που χρησιμοποιούν τώρα να μένουν αλλά και η παντελής έλλειψη χρηματοδότησης ακόμη και για καθημερινά μικροέξοδα (βλέπε asspaper). Φυσικά, υπάρχουν και κάποια που δεν λέγονται και καλύτερα.

Eμετός :puke:

Εν τω μεταξύ κυκλοφορεί έντονα η φήμη ότι ο Διαγόρας μαζί με τα Χανιά θα μείνουν εκτός ιδιωτικοποίησης (αμφιβάλλω αν θα υπάρξει τέτοια χωρίς τα 2 αυτά α/δ) λόγω αμερικάνικου δάκτυλου.

Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί έτσι η κατάσταση, είτε θα πρέπει σύντομα να ιδιωτικοποιηθεί είτε να μπεί -νόμιμα ή παράνομα ποσώς με ενδιαφέρει- χέρι στα έσοδα του α/δ.

Έλεος δλδ :wall:

Πραγματικός εμετός

ΥΓ
Στο άρθρο της Ροδιακής έχει και 2 ωραίες φωτό :bash:

ΥΓ2
Καλό είναι που επιτέλους ανοίξαν στόματα, όπως επίσης είναι καλό ότι οι εργαζόμενοι τα τελευταία χρόνια έχουν πλήρη συναίσθηση πλέον της σημαντικότητας του αερολιμένα και δεν το μαμάνε στις απεργίες όπως και κανονικά θα έπρεπε. Ρισπέκτ και πλέον η μπάλα πάει στους τοπικούς ηγεμόνες που θα πρέπει να ανέβουν Αθήνα και να σκίσουν :5:
 
Αγαπητοί Ροδίτες (είστε και πολλοί εδώ μεσα!) έχετε περάσει από τον John Καποδίστρια τελευταία;


Το ραντάρ του αεροδρομίου εγκαταστάθηκε στο 1999.
Τουλάχιστον σε εσάς δουλεύει το ραντάρ!
NOTAM A0744/15 - KERKIRA/IOANNIS KAPODISTRIAS PRIMARY SURVEILLANCE RADAR (PSR) U/S. :banana:

Το βασικό ραδιοβοήθημα ενόργανης προσέγγισης ακριβείας (ILS) του αερολιμένα τοποθετήθηκε το 1991
Τουλάχιστον εσείς έχετε ILS!


• Μία από τις 4 οθόνες ραντάρ είναι εκτός ενεργείας επί σειρά ετών λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και πιστώσεων.
...μικρό τι κακό λέω εγώ, εδώ στον Καποδίστρια οι μεγάλες οθόνες του ραντάρ δε χρησιμοποιούνται λόγω έλλειψης προσωπικού και απλά οι ΕΕΚ βλέπου το ραντάρ από μια 19άρα οθόνη υπολογιστή πάνω στον πύργο.

• Η βασική οθόνη διαχείρησης αφής και σβέσης των φώτων διαδρόμου και πεδίου ελιγμών Εκτός Ενεργείας επί σειρά ετών.
Same here.

• Το RVR (μηχάνημα που μετράει την ολισθηρότητα του διαδρόμου) είναι Εκτός Ενεργείας επί σειρά ετών.
Εδώ κάτι δεν τους είπανε καλά, γιατί άλλο το RVR άλλο το mu-meter που μετράει την ολισθηρότητα. (παρεπιπτόντως και το mu-meter είναι εκτός λειτουργίας ή τουλάχιστον μη καλιμπραρισμένο).

• Παρεμβολές στις συχνότητες από ραδιοφωνικούς σταθμούς.
Στα περισσότερα αεροδρόμια ισχύει...

...Στα άνωθεν προστίθενται και τα σοβαρά θέματα έλλειψης εξειδικευμένου προσωπικού (ΕΕΚ, ηλεκτρονικοί κλπ) ...
Δηλαδή 17 ηλεκτρονικοί και 7 τηλεπικοινωνιακοί δε φτάνουν; (Φτάνουν και περισσεύουν, οι τηλεπικοινωνιακοί πρακτικά δεν έχουν αντικείμενο πλεόν)

OA701":1gx7c0ki said:
και η παντελής έλλειψη χρηματοδότησης ακόμη και για καθημερινά μικροέξοδα (βλέπε asspaper). Φυσικά, υπάρχουν και κάποια που δεν λέγονται και καλύτερα.
Έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα πιστώσεις δε δίνονται από κανέναν... Και σε αντίθεση με αυτά που έλεγε ο ΓΑΠ, λεφτά δεν υπάρχουν (η ΥΠΑ έχει απλήρωτες υπερωρίες από το Νοέμβριο, οι εργολάβοι δεν θέλετε να μάθετε από πότε είναι απλήρωτοι, και στο security χρωστάνε 1 χρόνο+)

Αυτό που θέλω να πω, τα πράγματα είναι και αλλού χειρότερα, αν έλεγαν και οι δικοί μας τα μισά θα γινόταν χαμός... Το είπε και ο Αλεβιζόπουλος (ΟΣΥΠΑ) πριν λίγες μέρες, τίθεται θέμα ασφαλείας πτήσεων πλέον. Ή θα ιδιωτικοποιηθούν τα αεροδρόμια ή θα πρέπει να μένει σοβαρό ποσοστό των εσόδων στην ΥΠΑ.

OA701":1gx7c0ki said:
Εν τω μεταξύ κυκλοφορεί έντονα η φήμη ότι ο Διαγόρας μαζί με τα Χανιά θα μείνουν εκτός ιδιωτικοποίησης (αμφιβάλλω αν θα υπάρξει τέτοια χωρίς τα 2 αυτά α/δ) λόγω αμερικάνικου δάκτυλου.

Αυτό (σχεδόν) αποκλείεται, γιατί θα άλλαζε σοβαρά τους όρους του διαγωνισμού, οπότε θα υπήρχε θέμα καταγγελίας του διαγωνισμού. Επίσης το "αμερικάνικος δάκτυλος" μου κάνει περισσότερο για ιλουμινάτι/μπζεκασμένους..
Καλή σεζόν!
 
Ενα τομέας που δεν αναφέρεται στο άρθρο είναι η αποψίλωση.
Η κατάσταση ήταν έτσι το 2009 από τη μεριά του 25 και έτσιαπό τη μεριά του 7.
Από τότε έχει αφεθεί στην τύχη του το μέρος του α/δ που βρίσκεται κοντά στην περίφραξη το οποίο είναι προφανώς το πιο σημαντικό απο θέμα πυρασφάλειας.
Η φύση οργιάζει το 2012
Η κατάσταση έχει φτάσει στα όρια της ζούγκλας το 2013 (οι 2 αγριοκαφετιές πρέπει να κοπήκανε κάποια στιγμή όπως και τα καλάμια αλλά προφανώς ξαναβγήκανε...)
Το 2015 η κατάσταση παραμένει τραγικά ίδια...
Τα μόνα χόρτα που κόβονται είναι υτά που στη συνέχεια γίνονται μπάλες και προφανώς πωλούνται.
Ενω οι υπόλοιπες περιοχές παραμένουν αφημένες στην τύχη τους. Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες 1 και 2.

OA701":2x22996z said:
Τα κατσίκια που είκονίζονται στη δεύτερη φωτό είχαν καταλάβει κάποιες από τις περιφραγμένες νησίδες πριν από τις καταιγίδες του Νοεμβρίου 2013.

Περαστικά μας.
 
Είμαι βέβαιος ότι και στα λοιπά α/δ υπάρχει αντίστοιχο χάλι αφού τα λεφτά πάνε αλλού χωρίς ξετσιπωσιά. Και στο καπάκι θέλουν να μας ανεβάσουν φπα και να επιβάλλουν φόρο διανυκτέρευσης συν όλα τα λοιπά που ακούγονται. Αντί να ξεσκιστούν στις ιδιωτικοποιήσεις και στις συμβάσεις παραχώρησης σε ότι μπορεί να αποφερεί χρήμα συνεχίζουν το άρμεγμα μας ενώ βάζουν στο ξεχρέωμα και τους τουρίστες λες κι αυτοί δημιούργησαν τα χρέη. Επικοινωνιακά και μόνο να το πιάσουν bild, τούρκοι και αιγύπτιοι, του χρόνου θα έχουμε στα πεντάστερα μόνο αφγανούς, πακιστανούς και σύριους...
 
Η αποψίλωση είναι άλλο πονεμένο θέμα... Και είναι από τα πιο σοβαρά θέματα για την αντιμετώπιση πτηνών (ή κατσικιών στην περιπτωσή σας! :banana: ). Για παράδειγμα στα περισσότερα μεγάλα αεροδρόμια του εξωτερικού υπάρχει αυτό που λέγεται Long Grass Policy(και στον ΕλΒεν), με το οποίο κόβουν τα χόρτα σε μήκος 15εκ και τα ξανακόβουν όταν φτάσουν 20εκ στα 15 κ.ο.κ. Με πολύ μακριά χόρτα κρύονται μέσα φασιανοί, πάπιες και αντίστοιχα, ενώ με πολύ κοντά ή τελείως κομένα χόρτα έρχονται περιστέρια γλάροι και μικρότερα πτηνά. Στα περιφερειακά αεροδρόμια υπάρχει το jungle policy! Όπως είπε και ο ΟΑ701, αν δε γίνει φέτος η ιδιωτικοποίηση του χρόνου τα πράγματα θα είναι αν όχι επικίνδυνα, πολύ δύσκολα.
 
OA701":3t4baqma said:

Εδώ βέβαια σημείωση... τα ζώα τα έχουν βάλει μέσα σε ένα απομονωμένο περιφραγμένο χωράφι που έχει μόνο φώτα προσέγγισης και δεν επικοινωνεί με το υπόλοιπο αεροδρόμιο.

Αλλά πραγματικά δεν έχω καταλάβει το status του συγκεκριμένου χωραφιού. Δεν ανήκει στον αερολιμένα; Έχει απλώς φώτα προσέγγισης μέσα; - Πρόκειται για το κομμάτι των φώτων που δεν λειτουργούν όπως αναφέρεται παραπάνω.
 
OA701":1tugmgqg said:
Είμαι βέβαιος ότι και στα λοιπά α/δ υπάρχει αντίστοιχο χάλι αφού τα λεφτά πάνε αλλού χωρίς ξετσιπωσιά. Και στο καπάκι θέλουν να μας ανεβάσουν φπα και να επιβάλλουν φόρο διανυκτέρευσης συν όλα τα λοιπά που ακούγονται. Αντί να ξεσκιστούν στις ιδιωτικοποιήσεις και στις συμβάσεις παραχώρησης σε ότι μπορεί να αποφερεί χρήμα συνεχίζουν το άρμεγμα μας ενώ βάζουν στο ξεχρέωμα και τους τουρίστες λες κι αυτοί δημιούργησαν τα χρέη. Επικοινωνιακά και μόνο να το πιάσουν bild, τούρκοι και αιγύπτιοι, του χρόνου θα έχουμε στα πεντάστερα μόνο αφγανούς, πακιστανούς και σύριους...


Μην είσαι τόσο βέβαιος :) Στην Σάμο έχουν κοπεί πάνω από 3 φορές φέτος τα χόρτα. Τελευταία περιποίηση γίνεται το τελευταίο διάστημα. Κούρεμα "με την ψιλή" 8) , από τρακτέρ του αεροδρομίου :great:

Για δες δουλειά εδώ: :mrgreen:
http://i225.photobucket.com/albums/dd18 ... gjohev.jpg
 
Αύριο έχει καταμαράν Σάμο-Ρόδο, δε στέλνετε μηχάνημα και χειριστή να το περάσει κι εδώ με τη ψιλή; Εννοείται ότι δεν καλύπτουμε τα μεταφορικά γιατί είμαστε άφραγκοι, μπορείτε όμως να πληρωθείτε σε είδος, καμιά σκάλα, κανένα λεωφορείο, ότι περισσεύει :mrgreen:
 
Εχουμε απ' ολα μαστορα! :D 8)
 
To Dreamliner επιστρέφει για μια ακόμη φορά στη Ρόδο!
Πρόκειται για το PH-TFM και το ανακάλυψα τυχαία στο Planefinder. Βράδυ πάλι. Σε κανά μισάωρο θα είναι εκεί! ΤΡΕΧΑΤΕ!
 

Attachments

  • bandicam 2015-05-23 21-20-01-818.jpg
    bandicam 2015-05-23 21-20-01-818.jpg
    203,4 KB · Προβολές: 19
Top