OA701
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2009
- Μηνύματα
- 4.079
- Likes
- 104
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ---
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KTTS
Κάνω πολύ quote αλλά αξίζει να μείνουν εδώ παρακαταθήκη
Στα άνωθεν προστίθενται και τα σοβαρά θέματα έλλειψης εξειδικευμένου προσωπικού (ΕΕΚ, ηλεκτρονικοί κλπ) όπως και η χρόνια κοροϊδία με τον πυροσβεστικό σταθμό που όλο φτιάχνεται και βλέπω τα κοντέινερ που χρησιμοποιούν τώρα να μένουν αλλά και η παντελής έλλειψη χρηματοδότησης ακόμη και για καθημερινά μικροέξοδα (βλέπε asspaper). Φυσικά, υπάρχουν και κάποια που δεν λέγονται και καλύτερα.
Eμετός
Εν τω μεταξύ κυκλοφορεί έντονα η φήμη ότι ο Διαγόρας μαζί με τα Χανιά θα μείνουν εκτός ιδιωτικοποίησης (αμφιβάλλω αν θα υπάρξει τέτοια χωρίς τα 2 αυτά α/δ) λόγω αμερικάνικου δάκτυλου.
Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί έτσι η κατάσταση, είτε θα πρέπει σύντομα να ιδιωτικοποιηθεί είτε να μπεί -νόμιμα ή παράνομα ποσώς με ενδιαφέρει- χέρι στα έσοδα του α/δ.
Έλεος δλδ
Πραγματικός εμετός
ΥΓ
Στο άρθρο της Ροδιακής έχει και 2 ωραίες φωτό
ΥΓ2
Καλό είναι που επιτέλους ανοίξαν στόματα, όπως επίσης είναι καλό ότι οι εργαζόμενοι τα τελευταία χρόνια έχουν πλήρη συναίσθηση πλέον της σημαντικότητας του αερολιμένα και δεν το μαμάνε στις απεργίες όπως και κανονικά θα έπρεπε. Ρισπέκτ και πλέον η μπάλα πάει στους τοπικούς ηγεμόνες που θα πρέπει να ανέβουν Αθήνα και να σκίσουν
Υλικοτεχνική υστέρηση στις υποδομές και έλλειψη προσωπικού που εμποδίζουν την τουριστική ανάπτυξη και προκαλούν απώλειες εσόδων, κατήγγειλε χτες ο τοπικός σύλλογος εργαζομένων αεροναυτιλίας του αεροδρομίου της Ρόδου.
Το ραντάρ του αεροδρομίου εγκαταστάθηκε στο 1999. Δεν έγινε ποτέ ουσιαστική αναβάθμιση από τότε και οι μόνες παρεμβάσεις αναβάθμισης που έχουν γίνει είναι σε software προγράμματα. Η παγκόσμια πρακτική είναι ότι τόσο σημαντικά συστήματα θα πρέπει να έχουν διάρκεια ζωής έως 12 έτη στη διάρκεια των οποίων να γίνονται ουσιαστικές παρεμβάσεις αναβάθμισης
Το βασικό ραδιοβοήθημα ενόργανης προσέγγισης ακριβείας (ILS) του αερολιμένα τοποθετήθηκε το 1991 και χρήζει άμεσης αντικατάστασης σύμφωνα με τα έγγραφα του τμήματος ηλεκτρονικών που έχουν αποσταλεί εδώ και χρόνια στη διοίκηση. Παράλληλα δεν είναι επιχειρησιακό εδώ και περίπου 2 μήνες λόγω μη πιστοποίησής του από αέρος όπως προβλέπεται σύμφωνα με τους κανονισμούς. Η υπηρεσία δεν έχει χρήματα για καύσιμα για να έρθει το ειδικό αεροσκάφος της ΜΠΜ.
Το ίδιο συμβαίνει και με το δεύτερο βασικό ραδιοβοήθημα το Τ-VOR το οποίο λόγω παλαιότητας χρήζει και αυτό αντικατάστασης αφού και τα ανταλλακτικά για αποκατάσταση βλαβών δεν βρίσκονται πλέον εύκολα στην αγορά.
Τον Νοέμβριο του 2013 στις καταστροφικές καταιγίδες που έπληξαν το νησί μας τα φώτα προσέγγισης του διαδρόμου 25 καταστράφηκαν σχεδόν ολοσχερώς.
Το μόνο που έγινε από τότε ήταν να αποκατασταθεί η λειτουργία 500 μ. περίπου από το σύνολο των 900 μ. Τα φώτα προσέγγισης αποτελούν βασικό βοήθημα για την ενόργανη διαδικασία προσέγγισης (ακριβείας). Η υπηρεσία σε έγγραφο ερώτημα που έγινε εάν η διαδικασία ILS είναι διαθέσιμη ή όχι λόγω της μη αποκατάστασης του συνόλου των φώτων προσέγγισης δεν έχει απαντήσει.
• Μία από τις 4 οθόνες ραντάρ είναι εκτός ενεργείας επί σειρά ετών λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και πιστώσεων.
• Η βασική οθόνη διαχείρησης αφής και σβέσης των φώτων διαδρόμου και πεδίου ελιγμών Εκτός Ενεργείας επί σειρά ετών.
• Το RVR (μηχάνημα που μετράει την ολισθηρότητα του διαδρόμου) είναι Εκτός Ενεργείας επί σειρά ετών.
• Οι φάροι ABN και ΙΒΝ είναι Εκτός Ενεργείας σε τακτά διαστήματα και δεν υπάρχουν διαθέσιμοι λαμπτήρες για την αποκατάστασής τους.
• Παρεμβολές στις συχνότητες από ραδιοφωνικούς σταθμούς.
Στα άνωθεν προστίθενται και τα σοβαρά θέματα έλλειψης εξειδικευμένου προσωπικού (ΕΕΚ, ηλεκτρονικοί κλπ) όπως και η χρόνια κοροϊδία με τον πυροσβεστικό σταθμό που όλο φτιάχνεται και βλέπω τα κοντέινερ που χρησιμοποιούν τώρα να μένουν αλλά και η παντελής έλλειψη χρηματοδότησης ακόμη και για καθημερινά μικροέξοδα (βλέπε asspaper). Φυσικά, υπάρχουν και κάποια που δεν λέγονται και καλύτερα.
Eμετός

Εν τω μεταξύ κυκλοφορεί έντονα η φήμη ότι ο Διαγόρας μαζί με τα Χανιά θα μείνουν εκτός ιδιωτικοποίησης (αμφιβάλλω αν θα υπάρξει τέτοια χωρίς τα 2 αυτά α/δ) λόγω αμερικάνικου δάκτυλου.
Το θέμα είναι ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί έτσι η κατάσταση, είτε θα πρέπει σύντομα να ιδιωτικοποιηθεί είτε να μπεί -νόμιμα ή παράνομα ποσώς με ενδιαφέρει- χέρι στα έσοδα του α/δ.
Έλεος δλδ

Πραγματικός εμετός
ΥΓ
Στο άρθρο της Ροδιακής έχει και 2 ωραίες φωτό

ΥΓ2
Καλό είναι που επιτέλους ανοίξαν στόματα, όπως επίσης είναι καλό ότι οι εργαζόμενοι τα τελευταία χρόνια έχουν πλήρη συναίσθηση πλέον της σημαντικότητας του αερολιμένα και δεν το μαμάνε στις απεργίες όπως και κανονικά θα έπρεπε. Ρισπέκτ και πλέον η μπάλα πάει στους τοπικούς ηγεμόνες που θα πρέπει να ανέβουν Αθήνα και να σκίσουν
