LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

Υποτίθεται οτι ανεβαίνει το επίπεδο του διαδρόμου, αφού προστέθηκαν αρκετά εκατοστά αδρανών υλικών πριν την επίστρωση με άσφαλτο. Προφανώς για την αποφυγή του προβλήματος που μάλλον αναπόφευκτο θα ειναι σε μερικά χρόνια.
Εν τω μεταξύ, άλλο ενα ΝΟΤΑΜ για την κατάσταση του διαδρόμου, αυτή τη φορά όμως ξεκάθαρα αφορά ΦΡΕΣΚΟΣΤΡΩΜΜΕΝΟ μέρος του, δεν έχει να κανει με παλιό κομμάτι ή με "αμαρτίες" της ΥΠΑ. Να δούμε αν υπάρχουν δικαιολογίες και συνεχίζονται οι κατηγορίες κάποιων για δικές μου εμμονές ! Ας θυμηθούμε όλοι οτι πρόκειται για δημόσιο χρήμα, που διαχειρίζεται με πρωτοφανή τρόπο(χωρίς διαγωνισμούς και άλλες διαφανείς σαχλαμάρες) μια ιδιωτική εταιρεία που εισπράττει μάλιστα και την αμοιβή της για αυτό !
View attachment 4421
Αφορά στο ενδιάμεσο τμήμα του διαδρόμου, κοντά στον Α1 στο οποίο ακόμα δεν έχουν γίνει εργασίες συντήρησης. Το αεροδρόμιο θα ξανακλείσει για (τουλάχιστον) ακόμα δύο χειμώνες μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα.
 
Αναφέρομαι στη διαδικασία επιλογης του εργολαβου, των προσφορων και του ποσου που τελικα ξοδευεται για το εργο...ναι μεν ο προυπολογισμος ειναι 24,7 εκ αλλα δεν ειναι απαραιτητο να ξοδευτουν μεχρι τελευταιου σεντ, που μαλλον κατι τέτοιο θα γινει !!!
Αφού νοιάζεστε τόσο πολύ, γιατί δεν απευθύνεστε στα αρμόδια όργανα; Κάντε μια καταγγελία, αναφορά, μια μήνυση, ό,τι θέλετε.

Τι επιδιώκετε με την εμμονή σας εδώ; Ακατάσχετα ποσταρίσματα στο φόρουμ μέχρι να φύγει η Φράπορτ;
 
Αφορά στο ενδιάμεσο τμήμα του διαδρόμου, κοντά στον Α1 στο οποίο ακόμα δεν έχουν γίνει εργασίες συντήρησης. Το αεροδρόμιο θα ξανακλείσει για (τουλάχιστον) ακόμα δύο χειμώνες μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα.
Επισημες ανακοινωσεις ανεφεραν οτι απομενουν 600 ακομα μετρα και αυτα συμφωνα με τον jj_lgkr αφορούν το τελευταίο κομματι στο ακρο του 34...αν δεν κανω λάθος το μεσο του διαδρόμου, στο οποιο αφορα το νοταμ, στρωθηκε τον περασμενο χειμωνα ...και παλι συμφωνα με οσα γραφονται επισημα, απομενει 1 ακομα περιοδος διακοπης λειτουργιας
 
Τα δύο άκρα έχουν φτιαχτεί πέρυσι και φέτος τον χειμώνα. Ένα μέρος στο μέσο του διαδρόμου είναι ακόμα το παλιό
 
Last edited by a moderator:
Αφορά στο ενδιάμεσο τμήμα του διαδρόμου, κοντά στον Α1 στο οποίο ακόμα δεν έχουν γίνει εργασίες συντήρησης. Το αεροδρόμιο θα ξανακλείσει για (τουλάχιστον) ακόμα δύο χειμώνες μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα.
Σε συζητηση που ειχα με γνωστο που δουλευει στο αεροδρομιο, μου ανεφερε πως θα κλεισει ξανα το αεροδρομιο τον χειμωνα του 24, για δυο εβδομαδες τουλαχιστον, ωστε να στρωθουν και τα υπολοιπα 600 μετρα του διαδρομου.

Επισης, επιβεβαιωσε πως υπαρχει ενα προβλημα με ρωγμες στο σημειο που κανουν αναστροφη τα αεροσκαφη, μεσα στην λιμνοθαλασσα. Αυτος ειναι κυριως ο λογος των Notam (κατα τα λεγομενα του)

Επισης, επιβεβαιωσε πως υπαρχει προβλημα με την ποιοτητα της ασφαλτου, ιδιαιτερα στα σημεια που ενωνεται το παλιο σημειο του διαδρομου, με το νεο.
 
2 x 2 εβδομάδες θα κλείσουν το χειμώνα, και σχεδόν σίγουρα δε φτάνουν για όλο τον διάδρομο. Αν δεν κάνω λάθος δε λείπει μόνο το μέσο (αυτό που είναι slippery στο ΝΟΤΑΜ συν λίγα μέτρα ακόμα), λείπει και η αρχή του 34 (που έβγαλε πρόβλημα την προηγούμενη εβδομάδα που λέγαμε) και η "ρακέτα".
Άρα πάμε για ακόμα ένα καλοκαίρι (του 25!) χωρίς 100% έτοιμο διάδρομο.
 
26/7 απογείωση και 28/6 προσγείωση με Ryanair και σαν επιβάτης σίγουρα αντιλαμβάνεσαι το σημείο που ενώνεται το παλιό με το νέο τμήμα του διάδρομου..... Σχεδόν πεταγεσαι απο το καθισμα
 
υπαρχει προβλημα στο συγκεκριμενο σημειο δυστυχως. Επισης ο φιλος μου ανεφερε οτι υπαρχει νεα καθιζηση στον χωρο της πιστας, στο gate 12-13, που εφαπτεται με τον μη διαμορφωμενο χωρο της λιμνοθαλασσας.

Εκτος αυτου, ο χωρος ελεγχου διαβατηριων εκτος Σενγκεν παντα ηταν μικρος. Την προηγουμενη εβδομαδα που εφτασα στο νησι, η αναμονη ξεπερνουσε την μιση ωρα, και οι ουρες στα διαβατηρια εφταναν μεχρι την πιστα. Συνδιασμος κτηριακης ανεπαρκειας και πολυ αργων αντανακλαστικων απο την αστυνομια, στην οποια πηρε 20 λεπτα να επανδρωσει ολα τα σημεια ελεγχου...
 
Αν και τα τελευταία έτη έγινε σημαντική επέκταση των κτηριακών υποδομών, η επέκταση αυτή απέχει πολύ από το να είναι αρκετή, δεδομένης της κίνησης που είναι τεράστια και συνεχώς αυξανόμενη.

Ο έλεγχος διαβατηρίων απαιτεί και την αποδοτική συνεργασία της Αστυνομίας. Ας φανταστούμε για παράδειγμα το σενάριο όπου σε κάποια βάρδια υπάρχουν λίγοι αστυνομικοί αλλά λόγω καθηστερήσεων υπάρχουν πολλές πτήσεις από Βρετανία που αρχικά είχαν προγραμματιστεί για την προηγούμενη βάρδια αστυνομικών...

Φυσικά τέτοια προβλήματα σε Logistics είναι καλό να αποφέυγονται...εξάλλου ακόμα δεν είμαστε στην κορύφωση της σεζόν.

Ως προς το θέμα καθιζήσεων κτλ, όσο αυξάνεται η κίνηση τα προβλήματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν...τα τεχνικά έργα των τελευταίων ετών έπρεπε να είχαν γίνει ήδη.

Συμπερασματικά,
το αεροδρόμιο φαίνεται ότι έχει εξαντλήσει την δυναμική του με βάση τις συνολικές (υπάρχουσες) υποδομές του...Περαιτέρω αύξηση πτήσεων/επιβατών μάλλον θα οδηγήσει σε σημαντική αύξηση ταλαιπωρίας και ρίσκων blackout...

 
εγινε προσθήκη ενός νέου κτιρίου, αρα απο 2 έγιναν 3 και μοιράστηκε κάπως ο φόρτος. Το θέμα όμως ειναι οτι ενα μεγάλο ποσοστό των τετραγωνικών που προστέθηκαν εγιναν εμπορικές χρήσεις και όχι κοινόχρηστες...Καθίσματα ελάχιστα, κάποια gates που ειναι διπλα-δίπλα μοιράζονται τον χώρο και αν έχει πτήση το καθένα, ο κόσμος είναι όρθιος και συνωστισμένος... Ομως, η σύμβαση παραχώρησης που εγκρίθηκε απο τη Βουλή, ειναι ενα μεγάλο ευχολόγιο..και απο τις μελέτες που δειχνουν την αύξηση (επεσαν έξω τα 2 χρόνια κορονοιού), φάνηκε οτι τα έργα που δεσμεύτηκαν να κανουν ήταν πολύ λίγα και στοχευμένα μόνο για το άμεσο κέρδος..
Ειναι πάντως δεδομένο οτι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση, ουτε κατασκευή άλλου α/δ, μόνο επέκταση του υπάρχοντος αφού έχει δυνατότητα επιχώσεων( απλά κοστίζουν)
 
Top