LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η επέκταση του λοξού διαδρόμου-κάτι που θα έπρεπε να μελετηθεί διεξοδικά εδώ και καιρό- ξανατίθεται λοιπόν υπό διαπραγμάτευση και όχι επειδή έχουμε αρχίσει να σκεφτόμαστε ορθολογικά. Με μια οικονομία διαλυμένη η μεταφορά στο Καστέλλι έχει αρχίσει να φαντάζει πολυτέλεια. Ή μήπως όχι;

Δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί, αλλά πόσο ρεαλιστική φαντάζει μια τέτοια επέκταση; Και εννοώ από την άποψη των τεχνικών υποδομών και μορφολογίας εδάφους.Σίγουρα πάντως το πολιτικό κόστος μιας τέτοιας απόφασης είναι μεγάλο.Θα αρχίσουν να ουρλιάζουν και πάλι οι κάτοικοι της περιοχής ότι θέλουν το υπάρχον αεροδρόμιο να φύγει από κοντά τους και οι κατασκευαστικές που θα καναν πάρτι με τη μεταφορά στο Καστέλλι τώρα θα χάσουν λεφτά.
 
Εχω την εντυπωση οτι περα απο τους πολιτικους λογους (προφανως οι μεγαλοεργολαβοι προτιμουν να κατασκευασουν ενα μεγαλο αεροδρομιο αντι εναν διαδρομο απλα) υπηρχε και θεμα γεωμορφολογιας - ασταθούς βυθού - κυματισμου και σεισμικοτητας της περιοχης επεκτασης του διαδρομου. Προφανως ενας λοξος διαδρομος θα ελυνε πολλα προβληματα και θα ηταν η πλεον σωστη λυση, αφου ειναι μεγαλη η πιθανοτητα να μην εκμεταλλευτουν σωστα με το νεο αεροδρομιο τα γεωγραφικα χαρακτηριστικα της Κρητης, ετσι ωστε να λειτουργησει ως κομβος Ανατολικης Μεσογειου. Το να εχεις σταθερα 200 αφιξεις την ημερα το καλοκαιρι αλλα μονο 20 το χειμωνα δε δικαιολογει τη δημιουργια ενος νεου μεγαλου αεροδρομιου. Επιπλεον το Καστελλι θα χρειαζοταν και αριστη οδικη υποδομη, η οποια θα κοστιζε κ αυτη σημαντικα.

Τωρα εαν οντως υπηρχε ολοκληρωμενο και εφαρμοσιμο σχεδιο για το Καστελλι, κ οχι απλα η εγκατασταση ενος αεροδρομιου τοτε δεν θα επρεπε καν να συζητουν το λοξο διαδρομο ενος απαρχαιωμενου αεροδρομιου αλλα θα επρεπε να κοιταξουν μπροστα. Ειναι θεμα επιλογων προφανως.
 
Μα δε θεωρώ ότι έχουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε.Τα φράγκα είναι τόσα λίγα που η μετεγκατάσταση ενός αεροδρομίου, όταν υπάρχει αξιόλογη εναλλακτική, είναι από μόνη της σκάνδαλο.
Και επιπλέον, έχοντας και καταγωγή από Κρήτη, δε βλέπω γιατί πρέπει να υπερθεματίζω την κατασκευή ενός αεροδρομίου τέρμα Θεού που θα λειτουργεί με βάση το μοντέλο του Βενιζέλου(ξεζουμίστε τους πελάτες και χρεώστε τους και τον αέρα που αναπνέουν).
To NικΚαζ, αν και επαναλαμβάνομαι, μπορεί να ναι απαρχαιωμένο(όπως σχεδόν όλα τα ελληνικά αεροδρόμια...)αλλά παρέχει εξαιρετικά εύκολη και οικονομική πρόσβαση στους περισσότερους από αυτούς που το χρησιμοποιούν.Με λίγα "μερεμέτια" μπορεί να γίνει αξιόλογο.
 
Παραμενει αξιολογο ακομη κ σημερα. Ομως οπως ειπα, δεν μπορει να εξυπηρετησει ανετα την καλοκαιρινη κινηση και δευτερον, στο σημειο που βρισκεται εχει "μπλοκαρει" την αναπτυξη της πολης προς τα Ανατολικα. Επιπλεον ειναι μια τεραστια εκταση παραθαλασσια η οποια εχει να δωσει πολλες δυνατοτητες αναπτυξης και αξιοποιησης εφοσον ελευθερωθει. (Εχω κανει μεταπτυχιακη διπλωματικη επι του θεματος των με αρκετες προτασεις ενδεχομενων μελλοντικων χρησεων του χωρου).
 
Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

Καλημέρα σε όλους!
Μία γρήγορη ερώτηση για το LGIR: Είναι τόσο κοντά όσο φαίνεται ώστε να μπορεί να πάει κάποιος με τα πόδια στο κέντρο της πόλης ή είναι μακριά;
Ευχαριστώ :)
 
Re: HER/LGIR Heraklion TRAFFIC

4-5km...
 
Ότι πρόβλημα υπήρξε, λύθηκε δια της υπηρεσιακής οδού οπότε ποίο το νόημα του άρθρου της ζούγκλας που ανακατεύει και εθνικές επετείους? :rolleyes:
 
Πώς το λέει η παροιμία για την Φατμέ και το γενί τζαμί; Όλα τα άλλα τα έχουμε λύσει στα ελληνικά αεροδρόμια, η σακούλα με τα σκ@τ@ είναι το θέμα :?
 
Top