STAVROS_ATH
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 23/11/2009
- Μηνύματα
- 346
- Likes
- 49
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Η επέκταση του λοξού διαδρόμου-κάτι που θα έπρεπε να μελετηθεί διεξοδικά εδώ και καιρό- ξανατίθεται λοιπόν υπό διαπραγμάτευση και όχι επειδή έχουμε αρχίσει να σκεφτόμαστε ορθολογικά. Με μια οικονομία διαλυμένη η μεταφορά στο Καστέλλι έχει αρχίσει να φαντάζει πολυτέλεια. Ή μήπως όχι;
Δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί, αλλά πόσο ρεαλιστική φαντάζει μια τέτοια επέκταση; Και εννοώ από την άποψη των τεχνικών υποδομών και μορφολογίας εδάφους.Σίγουρα πάντως το πολιτικό κόστος μιας τέτοιας απόφασης είναι μεγάλο.Θα αρχίσουν να ουρλιάζουν και πάλι οι κάτοικοι της περιοχής ότι θέλουν το υπάρχον αεροδρόμιο να φύγει από κοντά τους και οι κατασκευαστικές που θα καναν πάρτι με τη μεταφορά στο Καστέλλι τώρα θα χάσουν λεφτά.
Δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί, αλλά πόσο ρεαλιστική φαντάζει μια τέτοια επέκταση; Και εννοώ από την άποψη των τεχνικών υποδομών και μορφολογίας εδάφους.Σίγουρα πάντως το πολιτικό κόστος μιας τέτοιας απόφασης είναι μεγάλο.Θα αρχίσουν να ουρλιάζουν και πάλι οι κάτοικοι της περιοχής ότι θέλουν το υπάρχον αεροδρόμιο να φύγει από κοντά τους και οι κατασκευαστικές που θα καναν πάρτι με τη μεταφορά στο Καστέλλι τώρα θα χάσουν λεφτά.