LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Έχουμε να κάνουμε με το κλασσικό παράδειγμα επαρχιακού τύπου, που ακούει για την προοπτική εκατομμυρίων επισκεπτών και παρουσιάζει τη Ryanair σαν το σωτήρα που θα κάνει το Μιτσικέλι τον υπ' αριθμό 1 αντίπαλο του Matterhorn. Το δημοσίευμα γίνεται talk-of-the-town, καταστηματάρχες, εστιάτορες, ξενοδόχοι και λοιποί τοπικοί φορείς νομίζουν ότι η Ryanair είναι η νεράιδα με το μαγικό ραβδάκι που θα τους λύσει τα προβλήματα κι αρχίζουν να επισκέπτονται την Περιφέρεια προβάλλοντας το γνωστό: «αν αγαπάς τον τόπο σου, φέρε τη Ράιαν για να σου φέρουμε ψήφους». Η Περιφέρεια υπόσχεται χωρίς καν να γνωρίζει περισσότερες λεπτομέρειες, οι άλλοι το πιστεύουν κι από δω πάν' κι οι άλλοι.

Κάποια στιγμή, η Ryanair ανακοινώνει τους νέους προορισμούς, αφήνοντας τα Ιωάννινα εκτός (τι έκπληξις) και ένα πέπλο απογοήτευσης, κατήφειας κι εσωστρέφειας καλύπτει τα πανέμορφα Ιωάννινα και την Παμβώτιδα. Όλοι ψάχνουν να βρουν ποιος φταίει αναζητώντας τη νέα Κυρά Φροσύνη ( πάντα πρέπει να φταίει κάποιος άλλος που δεν γίνονται πραγματικότητα οι φαντασιώσεις μας). Ο περιφερειάρχης δεν πίεσε αρκετά την Κυβέρνηση. Η Κυβέρνηση δεν ενδιαφέρεται για την Επαρχία και κλωτσάει τις ευκαιρίες. Τι τον φτιάξαμε το μεγαλύτερο «αεροδιάδρομο» αφού δεν έρχονται μεγάλα αεροπλάνα. Το αλβανικό και το εβραιωσιωνιστικό λόμπι σαμποτάρει τα Γιάννενα κλπ. κλπ. κλπ...

Είμαι από νησί με μικρό αεροδρόμιο και βιώσιμο -προς το παρόν- τουρισμό και το έχω δει το έργο πολλές φορές. Ας είμαστε ρεαλιστές.
 
Αν υπήρχε το παραμικρό ίχνος ρεαλισμού σε αυτή τη χώρα, θα είχαμε καταφέρει να προσφέρουμε έστω κάτι παραπάνω από τα βασικά στον Έλληνα πολίτη και στον τουρίστα.
 
Το ότι δεν πέτυχε με τη Ryanair δε σημαίνει ότι θα ερημώσει το αεροδρόμιο. Ίσως απλά να χρειαζόμαστε όντως μια δόση ρεαλισμού όπως λες. Δεν αμφιβάλλω ότι η Ryanair ίσως να έφερνε κίνηση. Αν αυτή είναι η επιθυμητή κίνηση είναι άλλο ερώτημα. Το αν θα έπιανε το στόχο επίσης άλλο, κάτι που δεν εξαρτάται και 100% από την ίδια και την όποια Ryanair. Γενικά μιλώντας όσο πιο σαφείς είναι οι στόχοι μας τόσο πιο πιθανό να πετύχουν. Άρα καλό θα ήταν οι Ιωαννίτες να αποφασίσουν τι ακριβώς θέλουν και να πράξουν αναλόγως με αξιόπιστους και σοβαρούς συνεργάτες. Ίσως τελικά να ήταν για καλό που δεν πέτυχε αυτή η συνεργασία. Ο χρόνος θα δείξει. Και όταν κάτι δεν πετυχαίνει, ας μην κατηγορούμε ο ένας τον άλλον. Γενικά μιλάω. Μην ξεχνάμε ότι οι επενδύσεις στον αεροπορικό κλάδο διακρίνονται από επιφυλακτικότητα μετά από την κρίση της Covid. Οι επιχειρηματίες και ο κλάδος γενικότερα συλλέγουν πληροφορίες για να μάθουν από πιθανά λάθη, να αναγνωρίσουν ρίσκα και να τα περιορίσουν στο βαθμό του εφικτού ώστε μελλοντικά να είναι καλύτερο το προϊόν που θα προσφέρουν. Οπότε απλά ας κάνουμε υπομονή κι είμαι σίγουρος ότι και τα Γιάννενα δε θα αδικηθούν ;)
 
Last edited by a moderator:
Αν υπήρχε το παραμικρό ίχνος ρεαλισμού σε αυτή τη χώρα, θα είχαμε καταφέρει να προσφέρουμε έστω κάτι παραπάνω από τα βασικά στον Έλληνα πολίτη και στον τουρίστα.
OK, ευκολάκι. Να αυξήσουμε την φορολογία και μετά προσφέρουμε διάφορα. Δοκιμασμένο και επιτυχημένο, αποτελεί την επίσημη ιδεολογία της προηγούμενης κυβέρνησης.
 
Επιτέλους έγινε το μεγάλο βήμα για την έναρξη του δρομολογίου αυτού που τόσο προσπάθησαν οι τοπικές αρχές ώστε να ξεκινήσει η απευθείας σύνδεση Τελ Αβίβ - Ιωάννινα.

Παρακάτω παραθέτω κάποιες επιπλέον πληροφορίες για τις ώρες των πτήσεων που θα εκτελούνται κάθε Τετάρτη και Σάββατο, σύμφωνα με την δημοσίευση τοπικού ηλεκτρονικού μέσου ενημέρωσης:

Οι ώρες των πτήσεων θα είναι:

TLV-IOA: 19:40 - 22:00
IOA-TLV: 22:40 - 01:00

Οι πτήσεις θα εκτελούνται με Airbus A320Neo.

Εύχομαι καλές και γεμάτες πτήσεις και μακάρι να αποφέρουν καρπούς και θετικά αποτελέσματα για τον τουρισμό των Ιωαννίνων.
 
Τέτοια να βλέπουμε πολύ συχνά
 
Μάλλον θα γίνεται συνδυαστικά με κάποιο άλλο τσάρτερ προς Τελ Αβίβ, ώστε να μην πηγαινοέρχεται κενό Αθήνα
 
Σημειωτέον, η Israir για φέτος το καλοκαίρι είχε σκοπό να κάνει αυτό που ανακοίνωσε η Α3 σήμερα: 2 εβδομαδιαίες scheduled από/προς TLV. Η Israir ακύρωσε όλο το πρόγραμμα, πριν καν ξεκινήσει (και IOA αλλά και PVK), παρ'ότι είχε φαγωθεί να πάρει το ΟΚ για τις ώρες που ήθελε να επιχειρεί. H Α3 της παίρνει το δρομολόγιο από τα χέρια και να το εκτελεί με 320 και όχι με ATR, όπως είχαν σκοπό οι Ισραηλινοί. Πάντως το τουριστικό ρεύμα στον τόπο μας από το Ισραήλ ξαναέκανε θεαματική άυξηση φέτος, μετά από 2 χρόνια απουσίας. Τα νούμερα δεν ξέρω αν ξεπέρασαν το 2019 (δύσκολο), αλλά αυτό είναι ένα πάρα πολύ καλό βήμα και για τον τόπο μας και για το αεροδρόμιό μας.
 
Top