LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Καλημέρα αποσπασμα απο το αρθρο του epirusgate

Ryanair: Τα «καρφιά» προς την κυβέρνηση και οι πτήσεις προς τα Γιάννενα…


...Από την πρώτη επιστολή της 1ης Οκτωβρίου, η οποία συνοδεύεται από έναν αναλυτικό πίνακα, με τίτλο “Greek Traffic Growth Proposal”, ξεχωρίζει, μεταξύ άλλων, το ακόλουθο σημείο: “Η Ryanair δεσμεύεται να διπλασιάσει την εισερχόμενη τουριστική κίνηση στα 10 εκατ. επιβάτες. Σημαντικό ποσοστό θα επισκέπτεται την Ελλάδα εκτός της περιόδου αιχμής, συμπεριλαμβανομένων δρομολογίων από και προς τα Ιωάννινα και τον Βόλο, με συνδέσεις σε Λονδίνο, Παρίσι, Μιλάνο και Στοκχόλμη”.



αν κ απ οτι καταλαβα αναφερεται σε επιστολη του 2021 υπαρχει καποια εξελιξη απο τοτε για δρομολόγια στη πολη μας?
πότε ανακοινωνει συνηθως η ryan δρομολογια νεων προορισμων?
 
Δεν υπαρχει, αυτό λέει το άρθρο, η Ryanair είχε κάνει την πρόταση από το 2021, προφανώς δεν έλαβε αυτά που ήθελε, οπότε κλείνει και την βάση της στην Αθήνα για το χειμώνα.
 
Χωρίς να έχω μεγάλη εμπειρία για την εν λόγω αεροπορική, από όσα έχω διαβάσει στο παρελθόν και μου έχουν πει, διακρίνω μια νοοτροπία του "όλα ή τίποτα" και σχεδόν εκβιαστικές διαδικασίες. Ίσως να είναι η εντύπωσή μου, αλλά μια μεγαλομανία την έχουν. Υποθέτω αυτό βασίζεται στη φιλοσοφία της "μάζας" που πρεσβεύουν, αναγκαστικά όμως αυτό σημαίνει εκπτώσεις στην ποιότητα. Αλλά αυτό δεν είναι εδώ το θέμα μας. Ευχής έργο θα ήταν να αναπτυχθούν κάποιες συνδέσεις από τα αεροδρόμια των Ιωαννίνων και του Βόλου, γιατί όχι και άλλων μικρότερων αεροδρομίων που "φυτοζωοούν" ελλείψει κίνησης και επιβατών. Όλα αυτά όμως απαιτούν κάποιες θυσίες που όλοι μας είτε δε μπορούμε είτε δε θέλουμε να κάνουμε. Ας μην ξεχνάμε ότι τα τελευταία χρόνια η μία κρίση διαδέχεται την άλλη, ειδικά στον τομέα των αερομεταφορών. Αν λοιπόν κανείς θέλει να κάνει σοβαρή και μακροπρόθεσμη, σταθερή δουλειά, θέλει καλή προετοιμασία, πλάνο, προϋπολογισμό και όχι νοοτροπία "αρπαχτής". Μακάρι να βρεθούν οι κατάλληλοι άνθρωποι ώστε να ευδοκιμήσει η προσπάθεια, έστω και αν δεν είναι η Ryanair αυτή. Προσωπική μου γνώμη ότι τα 737-800 είναι πολύ μεγάλα για την αγορά και το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, ακόμη και του Βόλου. Και ας έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι δε θα γίνουν Αθήνα, Χίθροου ή Ατλάντα. Και αυτό δεν το λέω ούτε υποτιμητικά ούτε μοιρολατρικά. Είναι απλά μια διαπίστωση δική μου, αλλά η αλήθεια είναι ότι είναι προσωπική άποψη. Αυτά και καλή συνέχεια!
 
Η κίνηση για Ιωάννινα είναι πολύ μικρή για αεροπορικές και σιδηροδρομικές μεταφορές. Ακόμα και η Ιονία Οδός δεν θεωρείται αυτόνομα βιώσιμη, αν και ίσως βελτιωθεί η κατάσταση με τους κάθετους άξονες..
 
Καλημέρα αποσπασμα απο το αρθρο του epirusgate

Ryanair: Τα «καρφιά» προς την κυβέρνηση και οι πτήσεις προς τα Γιάννενα…


...Από την πρώτη επιστολή της 1ης Οκτωβρίου, η οποία συνοδεύεται από έναν αναλυτικό πίνακα, με τίτλο “Greek Traffic Growth Proposal”, ξεχωρίζει, μεταξύ άλλων, το ακόλουθο σημείο: “Η Ryanair δεσμεύεται να διπλασιάσει την εισερχόμενη τουριστική κίνηση στα 10 εκατ. επιβάτες. Σημαντικό ποσοστό θα επισκέπτεται την Ελλάδα εκτός της περιόδου αιχμής, συμπεριλαμβανομένων δρομολογίων από και προς τα Ιωάννινα και τον Βόλο, με συνδέσεις σε Λονδίνο, Παρίσι, Μιλάνο και Στοκχόλμη”.


αν κ απ οτι καταλαβα αναφερεται σε επιστολη του 2021 υπαρχει καποια εξελιξη απο τοτε για δρομολόγια στη πολη μας?
πότε ανακοινωνει συνηθως η ryan δρομολογια νεων προορισμων?
Ενδιαφέρον θα είχε να μάθουμε αν στην πρότασή της περιλαμβάνεται και κάποια ρήτρα που να προβλέπει ποινές ή αντίτιμα σε περίπτωση αποτυχίας του εγχειρήματος των 10 εκ. επιβατών. Και κατά πόσο τα νούμερα είναι αξιόπιστα. Διαφορετικά, μπορεί η ζημιά να είναι μεγαλύτερη του οφέλους. Δε θέλω να προβλέπω κακά πράγματα, απλά έχω μάθει να προσέχω. Τελικά η πρόταση απορρίφθηκε αν κατάλαβα καλά;
 
τα κρατικά αεροδρόμια ειναι πολύ πιό φτηνά σε σχέση με τα ιδιωτικοποιημένα. Απο τη στιγμή που πλέον έχουν και καύσιμα στα Γιάννενα, οπως και στην Ν. Αγχίαλο, σιγουρα οι ιρλανδοί κάνουν τις μελέτες τους.. Μη ξεχνάμε τη γειτονική νότια Αλβανία και ολη την Ηπειρο. μέχρι και Λευκάδα (αν συγκρίνουμε το πολύ πιό ακριβό Ακτιο και την ευκολία πρόσβασης στο νησί, που για τους ξένους δεν ειναι κατι "δύσκολο". Εδώ, εχουν βαφτίσει το Charlerois, ως Βρυξέλλες, αν και ειναι 1 ώρα με το τρένο απο τις Βρυξέλλες και αλλα 30-45 λεπτά με το λεωφορείο.... παρομοίως για το Hahn, κλπ
 
Να μετονομαστεί το Βασιλιάς Πύρρος σε Athens Northwest ή ακόμα καλύτερα σε Τirana South και τι στο κόσμο!
 
Ενδιαφέρον θα είχε να μάθουμε αν στην πρότασή της περιλαμβάνεται και κάποια ρήτρα που να προβλέπει ποινές ή αντίτιμα σε περίπτωση αποτυχίας του εγχειρήματος των 10 εκ. επιβατών.
Καμία ρήτρα. Πρόκειται για τους γνωστούς εκβιασμούς της ακατονόμαστης, οι οποίοι μάλιστα γίνονται ανέξοδα δεδομένουι ότι τα ΜΜΕ της αντιπολίτευσης τρέχουν να δημοσιεύσουν τα δελτία τύπου για δημιουργία κλίματος.
 
Προχωράει κ το αλβανικό αεροδρόμιο στον Αυλωνα το οποίο σίγουρα θα κόψει από Κέρκυρα τσάρτερ κ φαντάζομαι θα ανταγωνιστεί τα Ιωάννινα…
 
Top