LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Πολύ πιθανόν, πρέπει πρώτα να ανοίξει το terminal A στην Κατάνια.
 
Ξεκίνησαν σήμερα οι πτήσεις τσάρτερ από την Κατάνια από την εταιρεία Sky Alps που ανήκει στον όμιλο της Luxwings.
Η πρώτη πτήση έφτασε στο αεροδρόμιο στις 08:51 και εκτελέστηκε με το
Bombardier DHC8-400Q (9H-LWA) το οποίο είναι 19 χρονών αλλά είναι το πιο καινούριο στο στόλο της εταιρείας Luxwing στην οποία ανήκει, καθώς μπήκε στον στόλο στις 4 Αυγούστου.

:arrow: Διεθνές αερoδρόμιο Ιωαννίνων : Προσγειώθηκε σήμερα η πρώτη πτήση charter από την Κατάνια της Ιταλίας - EPIRUSGATE

Η πτήσεις θα εκτελούνται κάθε Παρασκευή από και προς την Κατάνια. Η πτήση ήταν να έκανε και το σκέλος από και προς το Μπάρι αλλά πιθανόν ακυρώθηκε.

Η πτήση θα εκτελείται ως εξής, με επιφύλαξη καθώς δεν υπάρχει κάπου αναρτημένο το πρόγραμμα και γράφω τα ωράρια βάσει του ωραρίου που έδωσε το FR24 για την σημερινή πτήση:

BN1011: CTA-IOA: 06:15 - 08:30
BN1012: IOA-CTA: 09:25 - 09:40

Οι πτήσεις θα εκτελούνται με το Bombardier DHC8-400Q τα οποία έχουμε να δούμε από πέρυσι όταν πετούσαν με την Aegean/Olympic.

Μια φωτογραφία από την προσέγγιση.
 

Attachments

  • Screenshot_20230811-085430_Gallery.jpg
    Screenshot_20230811-085430_Gallery.jpg
    143 KB · Προβολές: 36
Last edited:

...άραγε τα πρόσφατα έργα αναβάθμισης του αεροδρομίου θα βελτιώσουν σημαντικά τους όρους παραχώρησης προς όφελος του δημοσίου και της τοπικής κοινωνίας ή πολλά ζητάω...;
 
Η Aegean μετά από τροποποίηση του θερινού προγράμματος που έκανε πριν λίγο καιρό κατάργησε την πρωινή πτήση που είχε στο πρόγραμμα και το ερχόμενο καλοκαίρι και την αντικατέστησε με μεσημεριανή πτήση, με την δικαιολογία ότι αυτό γίνεται για επιχειρησιακούς λόγους, εξαιτίας του βάρους που πρέπει να δοθεί προς του δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, λες και τα ATR ή τα Airbus δεν επαρκούν, απλά επιλέγεται η εύκολη λύση.

Είναι αυτονόητο ότι πρόκειται περί υποβάθμισης της αεροπορικής σύνδεσης των Ιωαννίνων με την Αθήνα, την στιγμή που οι πληρότητες είναι στο φουλ και οι τιμές είναι πανάκριβες εξαιτίας του μονοπωλίου.

Το αστείο στην όλη υπόθεση είναι ότι μεσημεριανή πτήση χρειάζεται το χειμώνα εξαιτίας του προβλήματος με την ομίχλη και των καθυστερήσεων ή ακυρώσεων που υπάρχουν, όχι το καλοκαίρι που δεν έχει ομίχλη ή που σπάνια θα έχει.

Από το καλοκαίρι λοιπόν, η πρωινή πτήση μεταφέρεται και η άφιξη στα Γιάννενα θα γίνεται στις 15:30, ενώ η άφιξη στην Αθήνα στις 17:15 πράγμα που σημαίνει ένας που θέλει είτε να επισκεφθεί την πόλη ή ακόμα και για κάποιον που θέλει να χρησιμοποιήσει το αεροδρόμιο για δουλειά δεν θα μπορεί.

Για την ανατροπή αυτής της εξέλιξης έχουνε δημιουργηθεί αντιδράσεις και από τοπικά ηλεκτρονικά ΜΜΕ και από τους φορείς όπως ο Δήμος, το Επιμελητήριο και η Ένωση Ξενοδόχων, όπου από την πλευρά του Δήμου αναμένεται ηχηρή αντίδραση.

:arrow:

Αναμένουμε από την εταιρεία να επανεξετάσει και να επαναφέρει την πρωινή πτήση για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
 
Last edited:
Συγγνώμη που έχω αντίθετη άποψη, αλλα μου φαίνεται λογικό... Τα Ιωάννινα έχουν έρθει πολύ πιο κοντά στην Αθήνα με Ολυμπία κ Ιόνια Οδό... Ολα τα χρόνια μπαίνουν κατα κυριο λόγο ελικοφορα 70ρια...κ οχι Airbus 180ρια....Αυτό κατι λέει... Η SkyExpress που το σταματησε κάτι θα είδε... Κ εγω θα ήθελα να υπάρχει πτήση απο Λευκάδα ( PVK) για ATH, αλλα σε 3.30 ώρες είμαι Αθήνα με νορμάλ 120km οδηγηση.... Οι εποχές αλλαξαν. Το καλοκαίρι σχεδόν όλοι ζητούν θάλασσα κ ήλιο!! Εννοείται δε θα σχολιάσω τον καθε πολιτικαντη τι ζητά κ τι υπόσχεται. Λυπάμαι αλλά κάτι τέτοια έκαναν στην Ολυμπιακή κ φουνταραν... Πάντα φιλικά.
 
Πλεον υπάρχει και η επιλογή του κτελ το οποίο ειναι πολυ πιο φτηνο αν και χρονοβόρο για κάποιους. Και αυτο που ειπε ο απο επανω με τους μεγαλους αυτοκινητόδρομους πλεον το ταξιδι ειναι ευκολο και γρήγορο
 
Συμφωνώ και με τους δύο σας, όντως οι αυτοκινητόδρομοι έχουνε φέρει πολύ κοντά την Αθήνα αλλά και το ΚΤΕΛ είναι όντως μια φτηνή λύση.

Από εκεί και πέρα θεωρώ κατά την άποψη μου, ότι εφόσον έχεις και μια αεροπορική σύνδεση από μια εταιρεία, που εκτελεί δύο δρομολόγια καθημερινά, θεωρώ ότι πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν ο παράγοντας της όσο το δυνατόν καλύτερης κατανομής των ωραρίων των πτήσεων με μια πρωινή και μια βραδινή πτήση για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
 
Δεν είναι απαραίτητο αυτό που λες. Τα δύο δρομολόγια καθημερινά μπαίνουν κατά κύριο λόγο γιατί υπάρχει ζήτηση και χρειάζονται δύο πτήσεις. Ναι μεν το ιδανικό θα ήταν πρωινή - βραδινή αλλά δεν μπορεί να είναι πάντα έτσι. Φαντάζομαι ότι αυτοί που - όπως ανέφερες - θέλουν να επισκεφθούν την πόλη (και φαντάζομαι εννοείς να έρθουν με την πρωινή και να φύγουν με την βραδινή αυθημερόν) είναι ελάχιστοι. Πόσο μάλλον με τις ακριβές τιμές που ανέφερες. Επίσης δεν ξέρω πόσοι "χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων για δουλειά" ή τι δουλειά μπορεί να είναι αυτή που χρησιμοποιείται το αεροδρόμιο και μάλιστα το συγκεκριμένο.
Εγώ τουλάχιστον δεν βλέπω "υποβάθμιση".
 
Καλησπέρα στο φόρουμ!
Δεν μπορεί να θεωρηθεί "υποβάθμιση " όταν ένα αεροδρόμιο/ πόλη/γεωγραφικό διαμέρισμα δεν μπορεί να συνδεθεί πλέον σχεδόν με κανέναν ευρωπαϊκό προορισμό;;;
Οι περισσότερες πτήσεις κυρίως της Αιγαίου έχουν αναχωρήσει από την Αθήνα πριν το μεσημέρι ή νωρίςτο απόγευμα!!!
Το ΚΤΕΛ κατά την γνώμη μου δεν αποτελεί εναλλακτική λύση για τους επιβάτες που συνεχίζουν προς άλλους προορισμούς του εσωτερικού αλλά κυρίως του εξωτερικού.
Με τέτοιο πρόγραμμα πτήσεων δυστυχώς τα ATR θα αποτελούν τον μόνιμο επισκέπτη στο "Βασιλεύς Πύρρος.
Η ιδιωτικοποιήση του αεροδρομίου ίσως να προσελκύσει και άλλους παίκτες που θα δουν αεροπορικώς διαφορετικά τον όμορφο αυτό προορισμό!
 
Last edited by a moderator:
Οχι αδερφέ δεν μπορεί να θεωρηθεί υποβάθμιση... Η AEGEAN κ η καθε AEGEAN ειναι ιδιωτική εταιρία κ βασίζεται σε στοιχεία. Το δρομολόγιο κατα κυριο λόγο απευθύνεται σε εγχώριους επιβάτες!! Απλα συνδέει την Αθήνα με μια επαρχιακη πόλη ( πρωτεύουσα της Ηπείρου) της ΒΔ Ελλάδας κ μονο! Πάντα είχα απορία τι σας κάνει να πιστεύετε οτι το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων είναι σαν να λεμε αεροπορικος κόμβος??? Με την ιδια λογική το ίδιο έπρεπε να λενε κ στην Καστοριά.... Αν υπήρχε τοση κίνηση θα εβαζαν 320 κ οχι Αταρια... Δεν υπάρχει οποτε μια χαρα τα ATR.... Ποσοι ειναι αυτοι οι επιβάτες που συνεχίζουν για εσωτερικό ή εξωτερικό οπως λες??? Σίγουρα οχι τοσοι οσο χρειάζεται για να γίνει αυτό που θες.. Ωρες ωρες μου θυμίζει σε ενα βαθμό την ιστορία που κάποιοι ονειρεύονται υπερατλαντικες πτήσεις απο SKG... Πολλα μπορεί να θέλουμε, στην πραγματικότητα τι ισχυει???
 
Last edited by a moderator:
Top