LGHI/JKH Chios "Omiros"

Πραγματικα μια πολυ ωραια εκπληξη απο εναν Γερμανο τουριστα που ειχε ερθει στη Χιο τοτε.
Η Aero lloyd μαζι με την transavia ηταν οι αμεσως επομενες εταιριες που αρχισαν πτησεις charter μετα την busy bee απο το Οσλο (Για οσους τη θυμουνται ειχε σημα της τη μαγια μελισσα)στη Χιο.
Το 90 απεσυρε τα Caravelle και τα αντικατεστησε με MD90.
Αν και ημουν πολυ μικρος δεν ξεχναω ποτε αυτα τα πρωτα τσαρτερικα χρονια στη Χιο,γιατι ως κατι νεο τοτε στο αεροδρομιο καθε πτηση αποτελουσε τεραστιας σημασιας γεγονος,οχι μονο για μενα αλλα και για ολους τους κατοικους του νησιου οι οποιοι συγκεντρωνονταν για να δουν απο κοντα ενα ξενο αεροπλανο!
Δυστυχως και η εταιρια πλεον δεν υπαρχει,αλλα και Γερμανοι εχουν να ερθουν οργανωμενα στη Χιο απο το 1997.
Δυστυχως οι πτησεις απο Γερμανια κοπηκαν επειδη οι Γερμανοι επικαλεστηκαν οτι υπαρχει προβλημα με το διαδρομο,και αλλες αιτιες.
Thanks Xristo για τη δημοσιευση.
 
Πολυ μεγαλη μερα σημερα για το νησι της Χιου,αφου εγινε γνωστη απο μεγαλο δικηγορικο γραφειο της Αθηνας το οποιο εκπροσωπουσε τη νομαρχια,οτι σημερα 28/12/2006 το ΣΤΕ εδωσε το πρασινο φως για την επεκταση του αεροδρομιου της Χιου 450μ. προς βορρα.
Η υποθεση αυτη ταλανιζει ενα νησι 50.060 κατοικων 25 χρονια!μετα τις προσφυγες καποιων θιγομενων κατοικων και οικολογικων οργανοσεων.
Με την επεκταση προς βορρα το αεροδρομιο της Χιου θα εχει τη δυνατοτητα να εξυπηρετει της απογειωσεις αεροσκαφων που εκελουν πτησεις τσαρτερ απο το εξωτερικο χωρις να χρειαζεται να σταματουν σε αλλο αεροδρομιο για καυσιμα,αλλα και σιγουρα θα δωσει νεα ωθηση στην τουριστικη αναπτυξη της Χιου που τοσο χρειαζεται.Πολυ ευχαριστη ειδηση.
Το προβλημα που προκυπτει τωρα και εχει τεθει απο καποιους ειναι το κατα ποσο η ΥΠΑ εχει τη δυνατοτητα να πληρωσει της αποζημιωσεις απο τις πολλες περιοχες που θα πρεπει να απαλλοτριωθουν.Το κοστος λεγαται οτι μπορει και να ειναι 300.000.000Ε.Ειναι δυνατον η ΥΠΑ με τα τεραστια ποσα που μας κλεβει απο το σπατοσημο και οχι μονο,που σκεφτεται να κανει εξαρχης αχρηστα σχεδον αεροδρομια οπως αυτο της Σπαρτης η της Παρου να μην εχει χρηματα για την επεκταση ενος παρα πολυ χρησιμου και σημαντικου αεροδρομιου;Ειναι απιστευτο ειδικα οταν εμαθα οτι η ΥΠΑ και καλα δεν εχει χρηματα για να αγορασει ουτε τις πινακιδες για την ονομασια του αεροδρομιου της Χιου σε Ομηρος!Ελεος!
 
jetflight":tvsm6mo9 said:
να κανει εξαρχης αχρηστα σχεδον αεροδρομια οπως αυτο της Σπαρτης η της Παρου να μην εχει χρηματα για την επεκταση ενος παρα πολυ χρησιμου και σημαντικου αεροδρομιου;

Διακρινω,παντως,μια αντικειμενικοτητα στα λεγομενα σου...
 
jetflight":2c8fqj29 said:
Ειναι δυνατον η ΥΠΑ με τα τεραστια ποσα που μας κλεβει απο το σπατοσημο και οχι μονο,

Αν και το έχω ξαναπεί όλα τα έργα αεροδρομίων στην Ελλάδα τόσο χρόνια γίνονται μόνο με χρήματα από το "σπατόσημο" (ΤΕΑΑ). Τα έργα αεροδρομίων δεν είχαν ενταχθεί σε κάποιο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οπότε δεν είναι σωστό να υπάρχει η εσφαλμένη εντύπωση ότι τα χρήματα του σπατοσήμου δεν πάνε πουθενά. Ενδεχομένως αυτό που θα ήταν δίκαιο να γίνεται θα ήταν τα έσοδα από το ΤΕΑΑ να επενδύονται για έργα στο εκάστοτε αεροδρόμιο από το οποίο εισπράχθηκαν.
 
seven4seven":cuznwejz said:
jetflight":cuznwejz said:
να κανει εξαρχης αχρηστα σχεδον αεροδρομια οπως αυτο της Σπαρτης η της Παρου να μην εχει χρηματα για την επεκταση ενος παρα πολυ χρησιμου και σημαντικου αεροδρομιου;

Διακρινω,παντως,μια αντικειμενικοτητα στα λεγομενα σου...

Αν εχεις ειρωνικη διαθεση τοτε πες μου αν εχω αδικο οτι τα υποτιθεμενα νεα αεροδρομια σε Σπαρτη και Παρο εχουν καποια αξιολογη σημασια.
Εκτος κι αν εννοεις οτι η Χιος δεν εχει δικαιωμα να εχει ενα επαρκες τουλαχιστον για τις αναγκες της αεροδρομιο.
Απο αυτα που λες Χρηστο καταλαβαινω οτι η ΥΠΑ απο το σπατοσημο εχει πολλα εσοδα,οποτε να θεωρησουμε οτι εχει τα λεφτα να προχωρησει στο εργο της επεκτασης.
Η εντυπωση που μας δινει ομως ειναι οτι δηθεν δεν εχει χρηματα για ενα τοσο πολυ μεγαλο εργο,οταν η ιδια λεει οτι δεν μπορει να αγορασει ουτε πινακιδες!Το σιγουρο ειναι οτι με τα ευχαριστα νεα που ακουσαμε χτες μαλλον δεν θα καθεται και πολυ ησυχη η ηγεσια της ΥΠΑ.
 
jetflight":30yrm8ja said:
Απο αυτα που λες Χρηστο καταλαβαινω οτι η ΥΠΑ απο το σπατοσημο εχει πολλα εσοδα,οποτε να θεωρησουμε οτι εχει τα λεφτα να προχωρησει στο εργο της επεκτασης.

Δημήτρη, έσοδα έχει, αλλά είναι θέμα πολιτικής απόφασης που θα κατευθυνθούν τα χρήματα, και ποια έργα θα προχωρήσουν και ποια θα μείνουν πίσω.

jetflight":30yrm8ja said:
Η εντυπωση που μας δινει ομως ειναι οτι δηθεν δεν εχει χρηματα για ενα τοσο πολυ μεγαλο εργο,οταν η ιδια λεει οτι δεν μπορει να αγορασει ουτε πινακιδες!Το σιγουρο ειναι οτι με τα ευχαριστα νεα που ακουσαμε χτες μαλλον δεν θα καθεται και πολυ ησυχη η ηγεσια της ΥΠΑ.

Η ΥΠΑ έχει το έργο κανονικά στον προγραμματισμό της. Απ' ότι ξέρω, δεν είναι αυτή που το οδήγησε στο Συμβούλιο Επικρατείας αλλά κάτοικοι της περιοχής του Κάμπου, που διαμαρτύρονται για την επέκταση. Σαν δημόσια υπηρεσία δεν πιστεύω να έχει όφελος από το να μην προχωρήσει η κατασκευή του. Το αν θα προχωρήσει ή όχι, είναι μάλλον θέμα πολιτικών.
Πάντως κατά την άποψη μου από το να σπαταληθούν τόσα χρήματα για απαλλοτριώσεις και να καταστραφεί μια ιστορική περιοχή... θα ήταν καλύτερο το αεροδρόμιο να κατασκευαστεί σε νέα θέση κάπου αλλού στο νησί, μακριά από την πόλη.
 
xristos":34mb4c0s said:
Η ΥΠΑ έχει το έργο κανονικά στον προγραμματισμό της. Απ' ότι ξέρω, δεν είναι αυτή που το οδήγησε στο Συμβούλιο Επικρατείας αλλά κάτοικοι της περιοχής του Κάμπου, που διαμαρτύρονται για την επέκταση. Σαν δημόσια υπηρεσία δεν πιστεύω να έχει όφελος από το να μην προχωρήσει η κατασκευή του. Το αν θα προχωρήσει ή όχι, είναι μάλλον θέμα πολιτικών.
Πάντως κατά την άποψη μου από το να σπαταληθούν τόσα χρήματα για απαλλοτριώσεις και να καταστραφεί μια ιστορική περιοχή... θα ήταν καλύτερο το αεροδρόμιο να κατασκευαστεί σε νέα θέση κάπου αλλού στο νησί, μακριά από την πόλη.

Δεν ειναι κατοικοι του Καμπου,αλλα της Φαρκαινας δηλαδη της περιοχης που βρισκεται βορεια του αεροδρομιου,και των οποιων οι περιουσιες θα απολλοτριωθουν για δευτερη φορα εκ νεου,οι οποιοι μαζι με το συλλογο οικολογιας και εναν επιχειρηματια ο οποιος εχτισε πολυκαταστηματα εκαναν συνολικα 3 συνεχομενες προσφυγες.
Το ΣΤΕ απερριψε τη σημαντικοτερη εξ αυτων των τριων και συγκεκριμενα αυτη που αναφερεται στη ΜΠΕ(Μελετη Περιβαντολογικων επιπτωσεων).
Η αποφαση υπερ της επεκτασης ειναι οριστικη οποτε η λυση για την εξευρεση νεας θεσης και κατασκευης νεου αεροδρομιου εγκαταλειπεται για παντα.
Ο Καμπος δεν εχει μεγαλο προβλημα,εκτος του θορυβου ενδεχομενως,πραγμα που δεν πιστευω οτι θα γκρεμισει και τα σπιτια του,εξαλλου ειναι πολυ μεγαλη περιοχη και το αεροδρομιο βρισκεται στα βορεια συνορα του με την υπολοιπη πολη.
Σχεδον ολος ο κοσμος της Χιου υποστιριζε και συνεχιζει τη λυση της επεκτασης η οποια αν αρχισει καποτε θα διαρκεσει 2 χρονια περιπου μαζι μετα εργα αναβαθμισης κτιριου και πιστας σταθμευσης.
Η ΥΠΑ ηταν αυτη που ειπε οτι η καταλληλοτερη θεση ειναι η υφισταμενη λογω προσανατολισμου και καιρου.
Μια νεα θεση πιθανοτατα νοτια θα εμπλεκε οχι μονο απο καποιους κατοικους και οικολογους,αλλα απο το συνολο των μαστιχοπαραγογων οι οποιοι θα ζητουσαν ακομα πιο ακριβες αποζημιωσεις συν οτι απο τις μελετες μεχρι την ολοκληρωση ενος νεου αεροδρομιου λογικα πιο μεγαλου απο το υπαρχον θα περνουσαν παρα πολλα χρονια,οποτε παλι η Χιος θα περιμενε.
Βεβαια οι προσφυγες εφτασαν ενα εργο 2 ετων περιπου να γινει 25!Σημασια εχει οτι το μεγαλυτερο εμποδιο ξεπεραστηκε και τωρα θα δουμε εαν υπαρχει στην πραγματικοτητα αυτη η πολιτικη βουληση για την οποια λες.
Η πολη δεν εχει και αυτη καποιο κινδυνο διοτι τα αεροπλανα κατευθυνονται ανατολικα προς τη θαλασσα.
Τελος η προφαση της ΥΠΑ σχετικα με την ονομασια σε Ομηρος οτι δεν εχει λεφτα για πινακιδες και μια προτομη μου φενεται τελοιως γελοιο.
Συγγνωμη για τα πολλα που εγραψα,αλλα λογω καταγωγης επρεπε.
 
Κλασσικοι Ελληνες. Θελουν να γινει το καλο για τον τοπο τους, αλλα μακρια απ τα σπιτια τους...
 
jetflight":32utv0nz said:
Δεν ειναι κατοικοι του Καμπου,αλλα της Φαρκαινας δηλαδη της περιοχης που βρισκεται βορεια του αεροδρομιου,και των οποιων οι περιουσιες θα απολλοτριωθουν για δευτερη φορα εκ νεου,οι οποιοι μαζι με το συλλογο οικολογιας και εναν επιχειρηματια ο οποιος εχτισε πολυκαταστηματα εκαναν συνολικα 3 συνεχομενες προσφυγες.

α) Ο επιχειρηματίας σκέφτηκε μήπως το επιπλέον revenue από τον επιπλέον κόσμο;
β) Οι σύλλογοι οικολογίας καταντάνε κουραστικοί ώρες ώρες. Εδώ στην γειτονιά μου έχουν μπλοκάρει γύρω στις 1000 νέες θέσεις εργασίας σε διάφορα έργα που αρνήθηκαν για να αποκτήσει η Αγία Παρασκευή πνεύμονες πρασίνου. Δηλαδή αν έμεναν στο Παγκράτι τι θα έκαναν;

Πάντως φταίει το δημόσιο που όταν χτίζει αεροδρόμια δεν σιγουρεύει ότι έχει απαλλοτριώσει και επιπλέον χωράφια γύρω γύρω για ενδεχόμενες επεκτάσεις. Μια φορά το έκανε (Αττική οδός / LGAV) και βέβαια παραπονέθηκαν... οι Οικολογικές οργανώσεις...
 
Συμφωνω και ειδικα οχι μονο για το θεμα του αεροδρομιου,αλλα και γενικοτερα για ολη τη Χιο οι οικολογοι και δυστυχως καποια μελη μικρων κομματων(ΚΚΕ,ΣΥΝ) επειδη κατα διαβολικη συμπτωση τυγχανει να ειναι δημοσιοι υπαλληλοι και να μην εχουν παιδια πιστευουν οτι ολοι ειμαστε σαν κι αυτους,δηλαδη οτι εχουμε σιγουρη δουλεια και οτι το κρατος θα κοψει το λαιμο του για να μας βρει τετοιες δουλειες.
Αλλη μια διαβολικη συμπτωση ειναι οτι προσπαθουν να εμποδιζουν με αστυρικτες παντα προφασεις οτι επενδυτικη προσπαθεια εχει σχεση με τον τουρισμο γιατι και καλα η Χιος δεν εχει αναγκη τον τουρισμο!
Δυστυχως γιαυτους οσο περναν τα χρονια και αυτο φενεται απολυτα το νησι θα ειναι ολο και περισσοτερο εξαρτημενο απο την τουριστικη οικονομια η οποια αποτελει πλεον μονοδρομο μετα την πτωση ελληνων στη ναυτιλια.Ηδη χτιζεται και αλλο ενα καινουργιο ξενοδοχειο 5 αστερων και οι πιεσεις ειναι ολο και πιο εντονες για να γινει το αεροδρομιο.
Ο επιχειρηματιας παλι απαξιωσε καποτε την ηδη υπο απαλλοτριωση περιοχη ετσι ωστε να αγορασει φτηνα οικοπεδα πιστευοντας οτι το ΣΤΕ μια ζωη θα δεχεται τις προσφυγες οσων ειναι κατα της επεκτασης του αεροδρομιου της Χιου.
 
Top