LGHI/JKH Chios "Omiros"

Αθήνα,δέν ξερω γτ έβαλαν τέτοιο κωδικό και όχι 243.
 
Η Χιος ξαναμπαινει εστω και με μια πτηση για φετος στον χαρτη των πτησεων τσαρτερ απο το εξωτερικο μετα απο 3,5 χρονια .Πρωτη πτηση 6 Ιουνιου απο Πραγα ,εταιρεια πιθανολογω smartwings με 737-700.Βαση του χρονοδιαγραμματος η επεκταση που θα γινει με τα καλυτερα σεναρια το πρωτο τριμηνο του 2024. Αναμενουμε
Άλλαξε κάτι στη στάση των ιθαγενών και των τοπικών αρχόντων; Μέχρι το 2017 τουλάχιστον θυμάμαι ότι δεν επιθυμούσαν ιδιαίτερα ξένες αφίξεις στο νησί και γενικά ήταν εξαιρετικά σπάνιες οι ναυλωμένες πτήσεις. Γνωρίζει κάποιος;
 
Ένα βλέφαρο στο ανακαινισμένο κτήριο αναχωρήσεων με +600τμ(ή ένα έξτρα gate) αλλά και στην επανέναρξη εργασιών στον διάδρομο(επιτέλους).
 
Αφου΄ξοδεύονται τοσα χρήματα απο το Ελληνικό Δημόσιο, κανοντας το αεροδρόμιο σύγχρονο, ποιός ο λόγος να το ιδιωτικοποιήσουν ?? Η μήπως επρεπε να γινουν ολα αυτα με χρήματα των φορολογουμένων, πριν δοθεί σε ιδιώτη ??
 
Γιατί έγιναν όλες οι ανακαινίσεις και επεκτάσεις δημοσίων αεροδρομίων από τη δεκαετία του '80 ενώ μόλις 40 χρόνια αργότερα θα ιδιωτικοποιούνταν;
Γιατί δημιουργήθηκαν αεροδρόμια τη δεκαετία του '40-'50; Για να είναι "έτοιμα" να τα πάρει ο ιδιώτης χωρίς να αναγκαστεί να φτιάξει καινούργια αεροδρόμια από την αρχή;

Σοβαρά τώρα, έγινε μια ανακαίνιση και αμέσως προσπαθούμε να βρούμε την πλεκτάνη από πίσω;
 
Αφου΄ξοδεύονται τοσα χρήματα απο το Ελληνικό Δημόσιο, κανοντας το αεροδρόμιο σύγχρονο, ποιός ο λόγος να το ιδιωτικοποιήσουν ?? Η μήπως επρεπε να γινουν ολα αυτα με χρήματα των φορολογουμένων, πριν δοθεί σε ιδιώτη ?
Επειδή το JKH είχε με διαφορά έναν από τους πιο τριτοκοσμικούς αεροσταθμούς της χώρας.
 
...εχοντας ομως δρομολογηθεί ήδη η ιδιωτικοποίηση αυτού και των υπολοίπων αεροδρομίων της χώρας.. που με ενδιαφέρον περιμένω να δώ αν τελικά πληρώσει και απο πάνω ο ελληνας φορολογούμενος τον επενδυτή !!
Θυμάμαι πώς απο τη στιγμή που ειχε παρθεί η απόφαση της ιδιωτικοποίησης των 14 κερδοφόρων α/δ, σταμάτησε η οποιαδήποτε εγκριση δαπάνης σε αυτά, ακόμα και για έξοδα κάποιων εκατοντάδων ευρώ ( π.χ. αντικατάσταση σπασμένης τζαμαρίας), με τη δικαιολογία οτι δεν γίνεται πλενο να δαπανά το κράτος χρήματα.
Επίσης θυμάμαι να γίνονται τα εγκαίνια του νέου αεροσταθμού στα Χανιά μόλις 1 μήνα πρίν αυτός παραχωρηθεί στη Fraport...και βέβαια οι ντόπιοι, διαμαρτύρονταν γιατί ειχαν αγωνιστεί για αυτό και τελικά το πήρε δώρο η γερμανική εταιρεία !!
 
airfan μην το τραβήξεις από τα μαλλιά και αυτό το θέμα. Ήμαρτον δηλαδή κάθε φορά με τους Έλληνες φορολογούμενους. Αν λοιπόν σταμάτησε κάθε δαπάνη όπως λες και βρεις τον λόγο που παρόλα αυτά ανακαινίστηκε το terminal της Χίου, παράθεσε το. Το terminal έχρηζε ανακαίνισης "χθες" γιατί ήταν το χάλι του το μαύρο, Κατά τη γνώμη μου ορθώς ανακαινίστηκε και άργησε κιόλας. Μπορεί στη συμφωνία της ιδιωτικοποίησης να υπάρχουν συγκεκριμένοι όροι που δεν γνωρίζουμε. Άμα τους μάθουμε τα ξαναλέμε
 
Top