LGAV/ATH Athens: Μετάβαση-Μετακίνηση

Ναι,το πάρκινγκ του ΙΚΕΑ εννοώ.
 
Σχεδόν σχετικό με το παρόν topic το ερώτημά μου:

Σκοπεύω να χρησιμοποιήσω το πάρκινγκ μεγάλης διάρκειας του ΑΙΑ. Θα φτάσω εκεί Κυριακή πρωί (05:15) και θα φύγω την επόμενη Κυριακή ξημερώματα (Σάββατο βράδυ, 01:15). Για να μετακινηθώ από και προς το κτίριο αναχωρήσεων-αφίξεων, ο ΑΙΑ προτείνει είτε την παλιά καλή ποδαράδα, είτε το Λεωφορείο P3 Parking Express (δωρεάν). Κάθε πότε ξεκινά αυτό το λεωφορείο και τις ώρες που πηγαίνω εγώ, έχει αναχωρήσεις από/προς terminal;
Ευχαριστώ.
 
Λειτουργεί σε 24ωρη βάση και περνάει συχνά (κάθε 5, το πολύ 10 λεπτά).
Συμβουλή: Στο χαρτάκι που θα λάβεις από το μηχάνημα στην είσοδο να σημειώσεις τον κωδικό της θέσης που έχεις παρκάρει (π.χ. Ε1,Ζ5 κλπ).
 
Έχει χρησιμοποιήσει κάποιος ένα ιδιωτικό πάρκινγ που βρίσκεται λίγο μακρύτερα από το αεροδρόμιο;Έχει πολύ καλύτερη τιμή από του αεροδρομίου και σε πάει με βανάκι στο αεροδρόμιο δωρεάν και σε παίρνει από εκεί στην επιστροφή.Επίσης είναι λένε φυλασσόμενο.Αν το έχει χρησιμοποιήσει κάποιος ας μου πει τις εντυπώσεις του.
 
Σήμερα και εξαιτίας της 24ωρης απεργίας στα ΜΜΜ και τα ταξί, το ΚΤΕΛ Αττικής είχε δρομολόγια από το Πεδίο Άρεως προς το LGAV. Το κόστος ήταν 5ευρώ. Την είδηση την έμαθα από τις διαμαρτυρίες των ταξιτζήδων που θεώρησαν την κίνηση απεργοσπαστική. Το αναφέρω ως γεγονός, θεωρώντας πως αν δεν υπάρξουν γενικευμένες αντιδράσεις είναι πιθανό να ισχύσει και σε επόμενες παρόμοιες ημέρες απεργιακών κινητοποιήσεων. Όποιοι πιθανόν το χρειαστούν (οι ίδιοι ή συγγενείς και φίλοι τους) καλό είναι να το γνωρίζουν.
 
Καλά κάνουν τα ΚΤΕΛ και μακάρι να μπορούσαν να λειτουργούν μόνιμα γραμμή προς το αεροδρόμιο, αφετέρου να τους επιτραπεί να επιβιβάζουν/αποβιβάζουν ελεύθερα κόσμο σε οποιαδήποτε στάση, και όχι να κάνουν αποβίβαση μόνο αφότου βγουν εκτός της ζώνης του ΟΑΣΑ φεύγοντας από Αθήνα, ή αντίστοιχα μόνο επιβίβαση γυρνώντας στην Αθήνα. Και τα € 5 είναι πολύ λογική τιμή για αεροδρόμιο.

Και ο πρώτος τυχόν αμόρφωτος, αναιδέστατος, άξεστος, προκλητικός και τραμπουκιστής Λυμπερόπουλος και η υπόλοιπη κλίκα του καλά θα κάνουν να το βουλώσουν. Το ίδιο και οι λεωφορειατζήδες/οδηγοί τρόλλεϊ/τραμ/μετρό/ηλεκτρικού. Με την Olympic Air είδαν τι έγινε. Μόλις όσοι έμειναν έγιναν ιδιωτικοί υπάλληλοι και λογοδοτούν σε εργοδότη που τον ενδιαφέρει να επιβιώσει η επιχείρησή του, και όχι στο... πουθενά όπως γινόταν επί κρατικής Ο.Α. Γιατί θα έρθει και η δική τους σειρά.
 
Τα λεωφορεία Χ95 κτλ του ΟΑΣΑ σε γενικές γραμμές βαράνε μύγες. Τις περισσότερες φορές που τα έχω χρησιμοποιήσει έχουν μέσα 5-10 επιβάτες, ενώ μου έχει τύχει να το πάρω και να μαι μόνος μου! Η τιμή των 5 ευρώ δεν είναι καθόλου λογική, είναι πανάκριβη, αλλά παρόλα αυτά στον κόσμο μάλλον φαίνονται λίγα γιατί προτιμάει να τα σκάει στο μετρό που κάνει 8 ευρώ και δεν παρέχει κανένα συγκριτικό πλεονέκτημα ή πολλοί παίρνουν και το αμάξι τους.
Με αυτά τα δεδομένα αν μπουν και τα ΚΤΕΛ στην ιστορία ο ΟΑΣΑ θα πάει κατά διαόλου.Για τις μέρες που έχει απεργία ΜΜΜ καλό είναι να υπάρχει εναλλακτική, γιατί είναι απαράδεκτο το αεροδρόμιο να μένει χωρίς δημόσια συγκοινωνία και ταξί. Διαφορετικά τα ΚΤΕΛ-ιδιωτική επιχείρηση δεν είναι;-δε βλέπω τι δουλειά έχουν εκεί και μάλιστα με τσουχτερό αντίτιμο. Αν είναι να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός και να πηγαίνει εκεί η κάθε ιδιωτική μεταφορική εταιρία, να γίνει με το νόμιμο τρόπο και προς συμφέρον του καταναλωτή και όχι άρπα κόλλα.
Να επισημάνω ότι στα ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ η διαδρομή Αθήνα-Ραφήνα κάνει 2,40 ευρώ και το Αθήνα-Μαρκόπουλο 4.Γιατί το αεροδρόμιο να κάνει 5;Σχεδόν ίδια ή και μικρότερη απόσταση είναι.
 
Στα 5€ που κοστίζει το εισιτήριο είναι και τα διόδια.Τα ΚΤΕΛ δεν πάνε από την Αττική Οδό για να πληρώσουν διόδια.Επίσης ο ΟΑΣΑ με τα λεωφορεία "Χ" εξυπηρετεί και περιοχές που το ΚΤΕΛ δεν εξυπηρετεί.Πριν 1 μήνα που πήγα στη Βουδαπέστη,πώς θα πήγαινα στο αεροδρόμιο αν δεν υπήρχε το Χ93 από τον Κηφισό,μια και μένω στο Περιστέρι;Θα έπρεπε να πάω στο πεδίον του άρεως με ταξί.Άρα επιπρόσθετο κόστος.Αυτό που θα μπορούσε να γίνει είναι σε περιπτώσεις απεργιών να απαιτείται από τον ΟΑΣΑ η λειτουργία των λεωφορείων προς και από το αεροδρόμιο.
 
Τα διόδια είναι το πρόβλημα; Σε σχέση με το δρομολόγιο για Ραφήνα η διπλάσια τιμή οφείλεται στην επιβάρυνση διοδίων; Για να μην αναφέρω τις γραμμές ΟΑΣΑ όπου ενώ επικρατεί κοινή τιμή στα λεωφορεία 1,20, ακόμα και για γραμμές Αθήνα-Ελευσίνα ή express Αθήνα-Σαρωνίδα, μόνο στα δρομολόγια του αεροδρομίου η τιμή τετραπλασιάζεται!Απαράδεκτη λογική λες και στο αεροδρόμιο πρέπει να έχουν πρόσβαση μόνο οι έχοντες. Το χουμε ξαναπεί αυτό.
 
Σαφώς και τα διόδια είναι το πρόβλημα.Τα διόδια ο ΟΑΣΑ τα πληρώνει,πρέπει να τα μετακυλίσει στον επιβάτη.Και στη Λούτσα με 1,20 μπορείς να πας,αλλά δεν πάει από την Αττική οδό.Στο αεροδρόμιο πρέπει να πηγαίνει γρήγορα το λεωφορείο γι'αυτό αποφεύγει Μεσογείων,Σταυρό,Παιανία κλπ,και πάει μόνο μέσω Αττικής Οδού.
 
Top