LGAV/ATH Athens: Μετάβαση-Μετακίνηση

Όταν απεργούν τα ΜΜΜ δε θα έπρεπε να υπάρχει μέριμνα να λειτουργούν τα λεωφορεία από/προς το αεροδρόμιο μιας και είναι κρίσιμο για τον τουρισμό;Απ'ότι μου είπαν στις μέχρι τώρα απεργίες δεν κυκλοφόρησαν ούτε αυτά...
 
Μηπως εχει ακουσει κανεις ποια απο τα ΜΜΜ θα απεργισουν την Δευτερα(7/2)? Αν τυχων απεργουν τα τραινα υπαρχουν λεωφορια του αεροδρομιου που εξυπηρετουν τον κοσμο?
 
Τη Δευτέρα έχει εξαγγελθεί μόνο στάση εργασίας στα λεωφορεία της ΕΘΕΛ 11:00-16:00, ωστόσο η κινητοποίηση ΔΕΝ έχει ακόμα επιβεβαιωθεί. Στη σελίδα του ΟΑΣΑ την προηγούμενη κάθε κινητοποίησης αναρτώνται οι επιβεβαιωμένες ενέργειες, άρα μπορείς να τσεκάρεις και από εκεί. Επιπλέον, όταν λέμε πως η στάση είναι 11-4, σημαίνει πως τα λεωφορεία κυκλοφορούν χοντρικά μέχρι τις 10 και μετά τις 5, καθώς χρειάζεται κάποιος χρόνος ώστε να μεταβούν στις αφετηρίες για να ξεκινήσουν τα δρομολόγια τους.
 
Τελικά έμαθε κανείς από κάπου επίσημα αν η μηνιαία κάρτα για όλα τα μέσα των 45 ευρώ ισχύει και στις γραμμές Χ93, Χ95 κλπ του αεροδρομίου;
 
Βάσει εφημερίδας της κυβέρνησης και νόμου οι κάρτες δεν ισχύουν. Ωστόσο ο ΟΑΣΑ τις δέχεται κανονικά στα λεωφορεία εξπρές του αεροδρομίου. Αυτό μου είπαν όλοι οι οδηγοί και σταθμάρχες που ρώτησα.
 
maxxam":3mwb9sml said:
Τελικά έμαθε κανείς από κάπου επίσημα αν η μηνιαία κάρτα για όλα τα μέσα των 45 ευρώ ισχύει και στις γραμμές Χ93, Χ95 κλπ του αεροδρομίου;


Καλημερα η μηναια καρτα ισχυει για το αεροδρομιο εχει στειλει σε ολες τις εταιριες διευκρινηση ΟΟΣΑ με εγγραφο το εχω δει

Και ειναι εδω

gallery/image_page.php?album_id=124&image_id=21270

ΜΜ
 
Πριν από λίγο καιρό πήγα και πάλι στην Κωνσταντινούπολη με την πρωινή ΟΑ του Σαββάτου και επέστρεψα με την πρωινή της Δευτέρας. Επειδή το αυτοκίνητο μας είχε ξεμείνει στο συνεργείο, επέλεξα το ΜΜΜ για να πάω στο αεροδρόμιο. Από το Παλαιό Φάληρο, βγήκα στην Παραλιακή και πήρα το X96, το οποίο περνάει κάθε 30 λεπτά. Πλήρωσα €3,20 στον οδηγό (τώρα είναι €5). Πέρασα με τη βαλίτσα στο βάθος, την ακούμπησα στο ράφι, ενώ το λεωφορείο κινείτο και κάθησα. Ευτυχώς νωρίς το πρωί, βρήκα και κάθησα κάπου και δεν έβγαλα τα 30+ χιλιόμετρα όρθιος. Αυτοί που μπήκαν στη Γλυφάδα δεν ήταν τόσο τυχεροί. Μετά τα "Βλάχικα" της Βάρης, σε μία στροφή κάποιες βαλίτσες άρχισαν να κάνουν "βόλτα" στο διάδρομο. Αν έφευγα από το πατρικό σπίτι μου στα Καλύβια, έπρεπε να πάρω το 217 που περνάει κάθε μία ώρα από το 37ο χλμ. της Παραλιακής (€1,00 τότε, €1,20 τώρα), να πάω στο σταθμό του Προαστιακού στο Κορωπί και να πληρώσω άλλα €4 εισιτήριο για το αεροδρόμιο (μία στάση). Δεν ξέρω πόσο κοστίζει τώρα ο Προαστιακός για αυτή τη μία στάση.

Φτάνω στην Κωνσταντινούπολη. Βγαίνω έξω και πάω στη στάση του Havaş. H Havaş είναι θυγατρική της Swissport και είναι αδειοδοτημένη να εκτελεί μεταφορές από τα αεροδρόμια τουρκικών πόλεων προς τα αντίστοιχα κέντρα τους. Στη στάση υπάρχει πίνακας αναχωρήσεων καθώς και ξεχωριστές στάσεις, ανάλογα με το σε ποια πλευρά της Πόλης πηγαίνεις. Το εισιτήριο κόστισε 11 λίρες, (€5,00). Η διαδρομή διαρκεί από 30 λεπτά έως 90 (ανάλογα με την κίνηση). Τα καθίσματα είναι λίγο στενά αλλά τουλάχιστον ταξιδεύεις καθιστός. Θυμήθηκα τα Flybussen στη Νορβηγία. Στο δρόμο περνάμε από ένα βενζινάδικο, όπου συνειδητοποιώ ότι η βενζίνη στην Τουρκία κοστίζει 4 λίρες (€1,90): Παραπάνω από την Ελλάδα. Το λεωφορείο κάνει μία στάση στο Bostancı (τέρμιναλ των καταμαράν), μία στο Aksaray (παλιά πόλη, ανταπόκριση με τραμ για δυτικά προάστια και σταθμό υπεραστικών λεωφορείων) κι άλλη μία στο Πέρα (είχαμε ένα ζευγάρι που θα έμενε στο Marmara Pera). Σε όλες τις στάσεις, ο εισπράκτορας κατέβηκε από το πούλμαν και έβγαλε τις αποσκευές από τον αποθηκευτικό χώρο. Ήταν ο ίδιος που φόρτωσε τις αποσκευές στο αεροδρόμιο. Στο terminal της Πλατείας Taksim, παρατηρώ ότι έχουν αναρτηθεί ώρες αναχωρήσεων και προς το Sabiha Gökçen, με άλλα λεωφορεία.

Στην επιστροφή, θα ακολουθούσα την ίδια διαδρομή με αντίθετη φορά, με μία μικρή διαφορα: Το προηγούμενο βράδυ μπήκα στο internet και μέσω του apergia.gr είδα ότι θα έφτανα στο αεροδρόμιο σε στάση εργασίας. Τα αιτήματα των απεργών ήταν να διατηρηθεί ο κοινωνικός χαρακτήρας των δημόσιων μεταφορών, τα μισθολόγια κλπ κλπ. Δίκαια αιτήματα, δε λέω. Ευτυχώς δεν είχα πάει με τον Προαστιακό από Κορωπί και δεν είχα βγάλει μετ' επιστροφής εισιτήριο Προαστιακού (θα πήγαινε χαμένο). Έφτασα στην Αθήνα προετοιμασμένος, αφού είχα είχα ειδοποιήσει κάποιον δικό μου να με πάρει.

Πού θέλω να καταλήξω: Αν έκανα την ίδια διαδρομή σήμερα, με λεωφορείο, θα είχα πληρώσει τα ίδια ακριβώς χρήματα, τόσο στην Αθήνα όσο και στην Κωνσταντινούπολη, το προσφερόμενο προϊόν, όμως θα παρέμενε το ίδιο. Εδώ φαίνεται πως αντιμετωπίζουν το αεροπορικό ταξίδι σαν είδος πολυτελείας. Από τη στιγμή που πετάς, για τον ΟΑΣΑ σημαίνει ότι πρέπει να πληρώνεις premium για να πας στο αεροδρόμιο και να κλείνεις "τρύπες" από τις ελλειματικές γραμμές.
 
Όταν κατασκευαζόταν ο προαστιακός,είχε γίνει μελέτη και είχε εξαχθεί το συμπέρασμα ότι το εισιτήριο για το αεροδρόμιο έπρεπε να κοστίζει 5€ το μέγιστο.Αντέδρασε όμως η κοινοπραξία της Α.Ο και έβαλαν το εισιτήριο ακριβότερα για να μην έχει απώλειες εσόδων η Α.Ο.

Από το αεροδρόμιο της Γενεύης μέχρι την πόλη έχεις τη δυνατότητα να πας δωρεάν.Είναι μικρότερη νομίζω η απόσταση αλλά πας δωρεάν!
 
Όπως γράφουν Τα Νέα και αύριο 15 ΦΕΒ το Ελ.Βενιζέλος θα είναι αποκομμένο από ΜΜΜ...

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1231078344

Ξέρει κανείς πότε αρχίζει και τελειώνει μια απεργία; Είναι από τις 06:00 έως τις 06:00 της επομένης;
 
Από τις 05:00 έως τις 05:00 για τα μπλε λεωφορεία.Για το εξπρες δεν ξέρω αν σταματάνε με την αλλαγή της ημέρας δηλαδή στις 12:00 τα μεσάνυνχτα
 
Top