McLovin
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/06/2009
- Μηνύματα
- 84
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Αυτά που λές aakunz έχουν μια υπόσταση. Και φυσικά με τα λεγόμενα μου δεν εννοούσα να πληρώνεις 1.4 για μια απόσταση πολλών χιλιομέτρων. Θα πρέπει να υπάρχει σύστημα πληρωμής ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανυειείς το οποίο άλλωστε είναι προγραματισμένο να γίνει κάαααποτε (βλέπε ηλεκτρονικό εισητήριο). Φυσικά αν κάνεις απόσταση <1km δεν θα πληρώνεις 0.1 ας πούμε αλλά την ελάχιστη συμμετοχή (π.χ 0.5).
Τώρα όσον αφορά το υπερhub μας,λόγω της σύμβασης με την hotchief όπως προείπε ο imaginas μάλλον κοστίζει παραπάνω στην τραινοσε ή στην αμελ για να σε πάει εκεί. Άρα θα πρέπει να πληρώνουμε αυξημένο κόμιστρο. Αλλά όχι απο 1.4 να πληρώνεις 6 ευρώ, δηλαδή το 5πλάσιο.. Βασικά το εισητήριο του προαστιακού κατέ εμέ θα έπρεπε ήδη να ήταν ακριβότερο,ειδικά στο κομμάτι μαγούλα-αεροδρόμιο. Το ίδιο και για το μετρό. Γενικά θα έπρεπε να υπάρχει και αναλογία ποιότητας μεταφοράς όπως και απόστασης. Δεν είναι λογικό π.χ να πληρώνεις το ίδιο για μια μεταφορά στην πατησίων με το τρόλει 11 π.χ και μια μεταφορά στην αττική με τον προαστιακό(προαστιακός στην ώρα του,χωρίς πρόβλημα κίνησης,ποιότητα εσωτερικού,κτλπ). Όλα αυτά θα πρέπει να συνυπολογίζονται στην τελική τιμή του εσιητηρίου των αστικών συγκοινωνιών. Βέβαια θα μου πείτε... 'Hellooooo που νομίζεις οτι βρίσκεσε'...
Τώρα όσον αφορά το υπερhub μας,λόγω της σύμβασης με την hotchief όπως προείπε ο imaginas μάλλον κοστίζει παραπάνω στην τραινοσε ή στην αμελ για να σε πάει εκεί. Άρα θα πρέπει να πληρώνουμε αυξημένο κόμιστρο. Αλλά όχι απο 1.4 να πληρώνεις 6 ευρώ, δηλαδή το 5πλάσιο.. Βασικά το εισητήριο του προαστιακού κατέ εμέ θα έπρεπε ήδη να ήταν ακριβότερο,ειδικά στο κομμάτι μαγούλα-αεροδρόμιο. Το ίδιο και για το μετρό. Γενικά θα έπρεπε να υπάρχει και αναλογία ποιότητας μεταφοράς όπως και απόστασης. Δεν είναι λογικό π.χ να πληρώνεις το ίδιο για μια μεταφορά στην πατησίων με το τρόλει 11 π.χ και μια μεταφορά στην αττική με τον προαστιακό(προαστιακός στην ώρα του,χωρίς πρόβλημα κίνησης,ποιότητα εσωτερικού,κτλπ). Όλα αυτά θα πρέπει να συνυπολογίζονται στην τελική τιμή του εσιητηρίου των αστικών συγκοινωνιών. Βέβαια θα μου πείτε... 'Hellooooo που νομίζεις οτι βρίσκεσε'...