LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Φαίνεται την Local Time θα την πέρασαν για Zulu και προσθέσαν και 3 .... αλλα ντ' αλλων
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

To μπέρδεμα ίσως να οφείλεται στο ότι πήραν διορθωμένες ώρες ενώ ο slot coordinator δίνει UTC οπότε προσέθεσαν 3 ώρες χωρίς να απαιτείται.
Έχει λάθη κ στις συχνότητες, π.χ. η PHL δίνεται inbound & outbound ως 1-3-5-6-7 ενώ το ορθό μέχρι να γίνει daily είναι inbound 2-4-5-6-7 & outbound 1-3-5-6-7. To ίδιο ισχύει κ στα δρομολόγια απο Καναδά. Δυστυχώς, τα λάθη στις συχνότητες υπάρχουν και στον route map του ΑΙΑ...
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Συνεχίζονται οι προσπάθειες τόνωσης της κίνησης (και διατήρησης της πελατείας) με τα γνωστά κίνητρα του ΑΙΑ

Σημαντικά κίνητρα προς τις αεροπορικές εταιρείες για την υποστήριξη της επιβατικής κίνησης της καλοκαιρινής περιόδου 2012

Συνεχίζοντας με συνέπεια την πολιτική κινήτρων προς τις αεροπορικές εταιρείες, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, μετά την εισαγωγή του χειμερινού ειδικού οικονομικού κινήτρου το οποίο βρίσκεται σε ισχύ μέχρι τις 30 Απριλίου και αφορά σε εκπτώσεις στις επιβατικές χρεώσεις για χαμηλούς ναύλους, εισάγει για την καλοκαιρινή περίοδο 2012 τρία πολύ σημαντικά κίνητρα που έχουν ως στόχο να υποστηρίξουν τις αεροπορικές εταιρείες και να συμβάλουν στη διατήρηση ή και την ενίσχυση της επιβατικής κίνησης.



Με τα νέα κίνητρα η συνολική οικονομική υποστήριξη του αεροδρομίου προς τις αεροπορικές εταιρείες αντιστοιχεί περίπου στο 20% των συνολικών αεροναυτιλιακών χρεώσεων του ΔΑΑ για την καλοκαιρινή περίοδο.



Τα κίνητρα είναι τα εξής, με ισχύ από Απρίλιο έως Οκτώβριο 2012:



Κίνητρο διατήρησης πτήσεων

15% έκπτωση επί των τελών προσγείωσης & στάθμευσης για κάθε δρομολόγιο



Με στόχο τη διατήρηση της κίνησης της αντίστοιχης περυσινής θερινής περιόδου, το συγκεκριμένο κίνητρο προσφέρει 15% έκπτωση επί των τελών προσγείωσης & στάθμευσης για κάθε δρομολόγιο, υπό την προϋπόθεση ότι ο αριθμός των πτήσεων θα διατηρηθεί στα ίδια με πέρυσι επίπεδα και πάντως δεν θα μειωθεί περισσότερο από 5%. Σε περίπτωση αύξησης του αριθμού των πτήσεων, η αεροπορική εταιρεία εντάσσεται αυτόματα στο ετήσιο πρόγραμμα των αναπτυξιακών κινήτρων του ΔΑΑ.



Κίνητρο μετεπιβιβαζόμενων επιβατών

Ποσό ύψους 5 – 15 € για κάθε μετεπιβιβαζόμενο επιβάτη

(ίσο με έκπτωση από 30% έως 90% επί των επιβατικών χρεώσεων του ΔΑΑ)



Με στόχο τη διατήρηση και ανάπτυξη της μετεπιβιβαζόμενης (transfer) κίνησης μέσω της Αθήνας προς άλλους προορισμούς, το κίνητρο αυτό προσφέρει σε κάθε αεροπορική εταιρεία κλιμακωτά ένα σταθερό πόσο για κάθε μετεπιβιβαζόμενο επιβάτη κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου (από 5 έως 15 ευρώ ανά επιβάτη, ίσο με έκπτωση από 30% έως 90% επί των επιβατικών χρεώσεων του ΔΑΑ). Υπενθυμίζεται ότι οι μετεπιβιβαζόμενοι επιβάτες, απαλλάσσονται και από το Τέλος Εκσυγχρονισμού & Ανάπτυξης Αεροδρομίων (ΤΕΑΑ - σπατόσημο).



Κίνητρο για ανάπτυξη ειδικών αγορών

Ποσό ύψους 5 - 10 € για κάθε επιβάτη

(ίσο με έκπτωση από 25% έως 50% επί των επιβατικών χρεώσεων του ΔΑΑ)



Με στόχο τη διείσδυση σε συγκεκριμένες ευρωπαϊκές αγορές με δυνατότητα δημιουργίας επιπλέον επιβατικής κίνησης (χωρίς απευθείας σύνδεση έως σήμερα με την Αθήνα), κάθε νέο δρομολόγιο της κατηγορίας αυτής θα επιδοτείται όχι μόνο με το υπάρχον «κίνητρο για νέα διεθνή δρομολόγια» αλλά και επιπλέον με ένα σταθερό ποσό ανά διακινούμενο επιβάτη (από 5 έως 10 ευρώ, ίσο με έκπτωση από 25% έως 50% επί των επιβατικών χρεώσεων του ΔΑΑ) που θα επιστρέφεται με την μορφή εκπτώσεων στην αεροπορική εταιρεία.





Τα νέα κίνητρα που προσφέρουν εκπτώσεις που ανέρχονται περίπου στο 20% των συνολικών αεροναυτιλιακών χρεώσεων του ΔΑΑ για την καλοκαιρινή περίοδο δεν είναι πλέον αυστηρά προσανατολισμένα μόνο στην υποστήριξη αναπτυξιακών αποφάσεων των αεροπορικών εταιρειών, αλλά λαμβάνουν υπόψη τα δεδομένα της κίνησης όπως αυτή διαμορφώνεται.



Συμμετέχοντας έτσι ακόμα περισσότερο στο ρίσκο των αεροπορικών εταιρειών, ο ΔΑΑ επιδιώκει να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί λόγω της ιδιαίτερα δύσκολης οικονομικής συγκυρίας και να συμβάλει αποφασιστικά στην προσπάθεια για την υποστήριξη και την ενίσχυση της αεροπορικής αγοράς, καθώς και στην τόνωση της δυναμικής της πόλης της Αθήνας.



Παράλληλα, σε ισχύ εξακολουθεί να βρίσκεται το πρόγραμμα κινήτρων και συγχρηματοδότησης αναπτυξιακών δράσεων των αεροπορικών εταιρειών που ο ΔΑΑ παρέχει σε ετήσια βάση.
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Απορία: μεταφράζεται και σε έκπτωση στα εισιτήρια;
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Από τις "υποδομές" : μείωση κατά 11% της επιβατικής κίνησης στο Α τρίμηνο του 2012 σε σχέση με το 2011. Πάλι καλά...
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Aγαπητέ costasim, μήπως μπορούμε να δούμε και τον πίνακα με τις μειώσεις ή τις αυξήσεις στις ζημιές/στα κέρδη της εταιρείας; Γιατί έχω πλλές απορίες και μου βασανίζουν το μυαλό.

δικός σου
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Ευχαρίστως αν είναι κάπου δημοσιευμένα. Πάντως στην σημερινή οικ.κατασταση δεν νομίζω οτι αμφισβητείται η μείωση της επιβ. κίνησης. Αν και Κέρδη/ζημίες είναι μάλλον ποιό σύνθετο θέμα, που προσωπικά θεωρώ οτι είναι αρκετά δύσκολο να αξιολογηθούν αν δεν έχει κάποιος όλα τα δεδομένα, παρά μόνο τους ισολογισμούς των Εταιρειών.
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Aγαπητά μέλη, ποιό καλό παιδί/μέλος θα μας δώσει τα ισολογιστικά φώτα του; :mrgreen:

δικός σας
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Από ότι είδα στο facebook σήμερα στις αναχωρήσεις του ΑΙΑ έπαιζαν οι Burger Project :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=v5ot9j3Sbrk
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

"Κύκλωμα με πρωταγωνιστές υπαλλήλους της διαχειρίστριας εταιρείας του «Ελευθέριος Βενιζέλος» σε θέματα ασφάλειας διακινούσε λαθρομετανάστες μέσω του διεθνούς αερολιμένα Αθηνών....................."
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/130821
Απορία δική μου, τι θα γινόταν αν κάποιος από αυτούς τους λαθρομετανάστες έβγαζε ένα όπλο κατά την διάρκεια της πτήσης ;
 
Top