LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Και στον ΟΣΕ οι συνδικαληστές έχουν μεγάλη συμμετοχή στι χάλι, και από πάνω ζητούν τα ρέστα.

Στην ουσία τώρα, έχεις δίκιο για την υποστελέχωση, αλλά δυστυχώς παραμένουμε σε καθεστώς μνημονίων όσον αφορά το μέγεθος του δημόσιου τομέα και δεν φαίνεται φως στον ορίζοντα. Μεγάλο μέρος των θέσεων (π.χ. εκπαίδευση) καλύπτεται με συμβασιούχους ορισμένου χρόνου ή παραμένουν κενές.
 
Οι εεκ αντιμετωπίζουν τεράστιο πρόβλημα γιατί οι σειρές που συνταξιοδοτούνται ή καταθέτουν πτυχίο το τελευταίο διάστημα ήταν τεράστιες και δύσκολα αναπληρώνονται είτε αριθμητικά είτε σε εμπειρία. Επίσης μεγάλος αριθμός έχει καταθέσει πτυχίο και έτσι ενώ φαίνεται στα νούμερα δεν προσφέρει στο επιχειρησιακό κομμάτι.

Ο περιορισμός atc capacity κανονικά σημαίνει πρόβλημα σε διαδικασίες ή εξοπλισμό, συνήθως όμως χρησιμοποιείται και σε περιπτώσεις έλλειψης προσωπικού αντί του πιο ορθού atc staffing.
 
Καλησπέρα, όταν λες καταθέτουν πτυχίο εννοείς ότι ουσιαστικά δηλώνουν παραίτηση; δεν έχω ξανακούσει την έκφραση, σημαίνει ότι με αυτόν τον τρόπο καθίσταται άκυρο ή αδρανές το πτυχίο τους; σε αυτή την περίπτωση μπορεί να επανενεργοποιηθεί; Ευχαριστώ
 
Τι έφτιαξαν πάλι τα μπαγάσικα :eek:

IMG_5837.png
 
Το φράγμα των 3 εκατομυρίων επιβατών έσπασε για πρώτη φορά Μάιο μήνα ο ΑΙΑ, με 3,009,578 να διακινούνται αυτό το διάστημα.
Η κίνηση σε σχέση με τον Μάιο του 2023 ήταν αυξημένη κατά 18,5% ενώ η κίνηση σε σχέση με τους πρώτους 5 μήνες του 2023 ήταν της τάξης του 17%!!

Ελπίζω μόνο μην πάρουν θάρρος εκεί στην διοίκηση του ΑΙΑ και αρχίσουν τίποτα… επεκτάσεις! :rolleyes:
 

Attachments

  • Μάιος ΑΙΑ.png
    Μάιος ΑΙΑ.png
    470,3 KB · Προβολές: 41
Νομίζω ότι ούτε ο πιο αισιόδοξος δεν θα φανταζόταν αυτά τα νούμερα στη κίνηση του αερδρομίου. Δυστυχώς έχουμε μείνει τρομακτικά πίσω στο θέμα της επέκτασης και η σαρδελοποίηση (θα) είναι γεγονός!
 
Έχω απορίες:

- Αυτά τα stands (για 737/320) που φτιάχτηκαν στο βόρειο κομμάτι πίσω από τη "φάρμα με τα ATR", πόσα είναι και τι αρίθμηση έχουν πάρει (Β70; Β80; που έχουμε φτάσει;);
- Επίσης, αν κατάλαβα καλά, τα αεροσκάφη παρκάρουν nose-in και τα τα λεωφορεία μπορούν προς το παρόν να προσεγγίσουν μόνο από το πίσω μέρος και όχι στο πλάι, αυτό είναι προσωρινό ή μόνιμο;
 
Η «Φάρμα με τα ATR» είναι το νέο όνομα που θα χρησιμοποιώ για την «Παιδική Χαρά του LGAV»
 
Έχω απορίες:

- Αυτά τα stands (για 737/320) που φτιάχτηκαν στο βόρειο κομμάτι πίσω από τη "φάρμα με τα ATR", πόσα είναι και τι αρίθμηση έχουν πάρει (Β70; Β80; που έχουμε φτάσει;);
- Επίσης, αν κατάλαβα καλά, τα αεροσκάφη παρκάρουν nose-in και τα τα λεωφορεία μπορούν προς το παρόν να προσεγγίσουν μόνο από το πίσω μέρος και όχι στο πλάι, αυτό είναι προσωρινό ή μόνιμο;
8 position με ζυγη αριθμηση Β70 εως Β84 και 2 ακομα Β71 Β73. Η προσεγγιση των λεωφορειων στα συγκεκριμενα position ειναι προσωρινη μεχρι να ολοκληρωθουν τα εργα των κτηριων μπροστα απο αυτα οπως και το service road(υπολογιζεται μεσα στο καλοκαιρι). Στα νεα αυτα κτηρια θα στελεχωθουν μαλλον οι handlers.
 
Μοιράζομαι ένα ενδιαφέρον άρθρο / review σε αυστραλέζικη εφημερίδα για το αεροδρόμιο της Αθήνας.
Το βρήκα αρκετά επικριτικό αλλά όχι άδικο. Παραδόξως αν πάτε ( στο τέλος του άρθρου ) στα σχόλια των αναγνωστών, θα τα βρείτε πολύ πιο επιεική έως και θετικά.

 
Top