LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σε πολλά ξένα αεροδρόμια υπάρχουν καροτσάκια με χρέωση. Απλά στα περισσότερα από αυτά μπορείς και με κάρτα.
 
Και στον Βενιζέλο υπάρχει η δυνατότητα να πληρώσεις με κάρτα ανέπαφα. Το έκανα προ δύο εβδομάδων στις extra Schengen αφίξεις.
 
Η διαχείριση του priority tagging είναι θέμα handler, όχι αεροδρομίου. Ενδεχομένως να φορτώθηκαν λάθος στην ADD ή να μην υπάρχει επαρκές προσωπικό λόγω ώρας άφιξης.

Η ύπαρξη ή όχι ξεχωριστού λεωφορείου για τους business, είναι και πάλι θέμα handler ή και αεροπορικής. Ενδεχομένως, λόγω της ώρας άφιξης της πτήσης, να μην υπάρχουν αρκετοί οδηγοί για περισσότερα λεωφορεία ή η ET να μη θέλει να πληρώσει για περισσότερα λεωφορεία (ποιος ξέρει σε τι τιμή).

Ως προς το θέμα των αποσκευών, τα καροτσάκια αυτά, παρέχονται με χρέωση (με σκοπό το κέρδος) γιατί έτσι επέλεξε να τα παρέχει η εταιρεία που τα διαχειρίζεται (σε συνεργασία με το αεροδρόμιο). Δεν είναι θέμα κλοπής ή για να μην παρατάνε τα καρότσια όπου θέλουν οι επιβάτες, ώστε το κέρμα να επιστρέφεται στο τέλος (σαν το Lidl της γειτονιάς μας).

Δεν αμφιβάλλω, αλλά η ET σε οποίο άλλο αεροδρόμιο έχω πάει μαζί τους (καμια 15ριά) έχει πάντα ξεχωριστό λεωφορείο για business. Οπότε πιθανόν να έχει να κάνει με τρελές χρεώσεις του ΑΙΑ (δεδομένου αντιστοίχως ότι στον ΑΙΑ δεν έχω δει ποτε ξεχωριστό λεωφορείο ανεξαρτήτως εταιρίας - να πω όμως ότι πλέον ΑΙΑ πετάω πολύ σπάνια). Σε κάθε περίπτωση δημιουργεί κακή εικόνα πάντως. Το ίδιο και για τα tags. Μπορεί operationally να είναι ευθύνη του handler, αλλά το αεροδρόμιο θέτει κάποια στάνταρ που πρέπει να ακολουθούνται από τον handler. Κάπου εκεί ενδιάμεσα νομίζω χάνεται η μπάλα σήμερα, γιατί άμα είναι να δίνεις έξτρα χρήματα για να φύγεις γρήγορα από το αεροδρόμιο στις 4 το πρωί και τελικά μένεις τελευταίος αυτό δε βοηθάει τις αεροπορικές που θέλουν να πουλήσουν J.

Αντίστοιχα και για τα καροτσάκια - είναι μέρος της σύμβασης το αν επιτρέπεται χρέωση και πώς, και νομίζω καλό θα είναι ο ΑΙΑ να ανεβάσει λίγο το quality of service που απαιτεί σε αυτό το κομμάτι.
 
Το θέμα με το λεωφορείο, για τα ελληνικά αεροδρόμια, έχει να κάνει με συμφωνια μεταξύ αεροπορικής και χαντλερ. Καμία σχέση δεν έχει ο ΑΙΑ με τις χρεώσεις με την ΕΤ
 
ΑΠΡΙΛΙΟΣ

Eσωτερικό : 660,926 +20.5% ( 548,635 το 2022)
Εξωτερικό : 1,476,030 + 29.8% ( 1,137,227 το 2022)
Σύνολο : 2,136,956 + 26,8% ( 1,685,862 το 2022)

Σύνολο 2023 : 6,613,067 +47.5% ( 4,484,066 το 2022)
 
θέλουμε και το 2019 bro-εδρε
1683035812059.png
 
Μια παρατήρηση: για πρώτη φορά ο μήνας Απρίλιος καταγράφει 2 εκατομμύρια + επιβάτες...
Δύο προβλέψεις: 1. Φέτος τόσο ο Ιούλιος όσο και ο Αύγουστος Θα κινηθούν σε επίπεδα άνω των 3 εκατ. επιβατών έκαστος.
2. Ο χρόνος θα κλείσει με πάνω από 26 εκατ. επιβάτες αν διατηρηθεί η σημερινή δυναμική σε σχέση με το 2019.

Όλα αυτά με την επιφύλαξη ότι δεν θα υπάρξει κάποιο συνταρακτικό απρόοπτο στην εγχώρια ή διεθνή σκηνή.
 
Φοβάμαι ότι η επέκταση του αεροδρομίου έχει καθυστερήσει πολύ. Ενδεχομένως να μην περίμεναν τόσο άμεση αποκατάσταση της επιβατικής κίνησης και τώρα θα είμαστε «τρεχάτε» ποδαράκια μου. Η Αθήνα και κατ’επέκταση η Ελλάδα πλέον αποβάλλουν τον χαρακτήρα του «εποχικού» τουριστικού προορισμού σε έναν year round παίχτη και πρέπει να το αντιληφθούμε σοβαρά πλέον.
 
Θα μπορούσαν βέβαια να σκεφτούν και την δημιουργία ενός έτερου αεροδρομίου κάπου, ώστε να απορροφηθεί η ανάπτυξη, το κέρδος αλλά και η επιβάρυνση που προκαλεί ένα αεροδρόμιο γίγας.
 
Top