Η διαχείριση του priority tagging είναι θέμα handler, όχι αεροδρομίου. Ενδεχομένως να φορτώθηκαν λάθος στην ADD ή να μην υπάρχει επαρκές προσωπικό λόγω ώρας άφιξης.
Η ύπαρξη ή όχι ξεχωριστού λεωφορείου για τους business, είναι και πάλι θέμα handler ή και αεροπορικής. Ενδεχομένως, λόγω της ώρας άφιξης της πτήσης, να μην υπάρχουν αρκετοί οδηγοί για περισσότερα λεωφορεία ή η ET να μη θέλει να πληρώσει για περισσότερα λεωφορεία (ποιος ξέρει σε τι τιμή).
Ως προς το θέμα των αποσκευών, τα καροτσάκια αυτά, παρέχονται με χρέωση (με σκοπό το κέρδος) γιατί έτσι επέλεξε να τα παρέχει η εταιρεία που τα διαχειρίζεται (σε συνεργασία με το αεροδρόμιο). Δεν είναι θέμα κλοπής ή για να μην παρατάνε τα καρότσια όπου θέλουν οι επιβάτες, ώστε το κέρμα να επιστρέφεται στο τέλος (σαν το Lidl της γειτονιάς μας).