LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σύμφωνα με το Expertflyer το ελάχιστο χρόνο μετεπιβίβασης (MCT) εξωτερικού – εσωτερικό γενικά είναι 55 λεπτά, με αρκετές όμως περιπτώσεις όπου επιτρέπονται 40 λεπτά.

Π.χ., στο χειμερινό πρόγραμμα η βραδινή πτήση OTP-ATH-SKG ήτανε με 40 λεπτά, το καλοκαιρινό είναι 50 λεπτά. Το είχα κάνει επανειλημμένα, μέρχι σήμερα χωρίς πρόβλημα, απλά δεν υπάρχει περιθώριο για ουρές…. Αν και θυμάμαι περίπτωση όπου λόγω καθυστέρησης μου έμειναν 25 λεπτά, κι έστειλε connection ambassador η Α3 για να την προλάβω (ήτανε κι η τελευταία το βράδυ).

Και σε σύγκριση με άλλα πιο μεγάλα αεροδρόμια 40 λεπτά δεν είναι τόσο λίγο. Η OS στη Βιέννη πουλάει και 25 λεπτά, ακόμα κι στη Φρανκφούρτη μπορείς να κλείσεις ανταποκρίσεις με 45 λεπτά (και Non Schengen – Schengen, όπως Λονδίνο – Αθήνα).

Αλλά μπορεί όντως να είναι κυρίως ευθύνη των αεροπορικών να φροντίζουν για τους επιβάτες τους να μην χάσουν τις ανταποκρίσεις. Απλά με ενόχλησε κάπως αυτή η λογική αντί να προετοιμαστούν κι εκείνοι να μην υπάρχουν ουρές να λένε στους επιβάτες να έρθουν πιο νωρίς. Γι΄αυτό τους έστειλα την ερώτηση. Χωρίς να πω ότι αλλού θα ήτανε καλύτερο, υπάρχουν σαφώς χειρότερα αεροδρόμια για short connections από την Αθήνα….
 
Δυστυχώς, και το θεωρώ μεγάλη γαϊδουριά, ενώ ζήτησαν από τους επιβάτες να είναι εγκαίρως στις αναχωρήσεις (εύκολο), δεν υπήρξε ενημέωση για επιπτώσεις στις αφίξεις και connection, Απλώς εξοργιστικό και φάουλ.

Ξέρω ότι οι δημοσχιοσεσίτες του ΔΑΑ διαβάζουν εδώ και για αυτό γράφω έτσι.
 
Σας παραθέτω τα minimum connecting times στην Αθήνα, όπως ισχύουν αυτήν την στιγμή.

Code:
>
dmath
DMATH/09APR19                                                                   
ATH  STANDARD MINIMUM CONNECTING TIMES                                          
ATH-ATH      FROM      -             TO             D/D D/I I/D I/I             
CC FLTN-FLTR ORGN EQPTM-CC FLTN-FLTR DEST EQPTM     HMM HMM HMM HMM                 
                       -                            045 045 055 045                 
             SC        -             SC             --- --- --- 040                 
CK SPECIFIC CARRIER FOR EXCEPTIONS TO STANDARD CONNECTING TIMES                 
PRECLEARANCE MAY APPLY

Τα συστήματα εξυπηρέτησης επιβατών λαμβάνουν υπ' όψιν αυτές τις πληροφορίες, όταν φτιάχνουν τα connections. Και το εντυπωσιακό είναι ότι ενώ το domestic/domestic έχει MCT 45', τα intra-schengen / intra-schengen έχουν MCT 40'.
 
sv1xv":29hpkwph said:
Ξέρω ότι οι δημοσχιοσεσίτες του ΔΑΑ διαβάζουν εδώ και για αυτό γράφω έτσι.
Τους έκανες τα μούτρα κρέας. :banana:
 
Έργα στο ισόγειο στις αφίξεις Β, στα τελευταία περίπου 50 μέτρα πριν την έξοδο στην παραλαβή αποσκευών. Σαν κυλιόμενος διάδρομος μου φάνηκε αν κρίνω απο το μήκος και το πλάτος της αποκλεισμένης περιοχής.
 
Τι έργα κάνουν στο βόρειο apron? Ή δεν κάνουν έργα....Μήπως ετοιμάζουν νέο satellite? ?
 
Aπρίλιος

Εσωτερικό: 573.225, +0,5%
Εξωτερικό: 1.410.889, +9,1%

Σύνολο: 1.984.114, +6,5%

Σύνολο 2019: 6.357.381, +8,5%
 
Στο τσακ με πρόλαβες... :lol: :lol: Αυτό που μπορούμε να πούμε είναι η εμφανής αποχώρηση της Ryanair από το εσωτερικό...αλλά ευτυχώς δεν ήταν τόσο επιζήμια για το αεροδρόμιο, μια και έκλεισε με οριακή άνοδο.
 
Υπάρχει κάποιος λόγος που κάποιες φορές για λίγες ώρες μέσα στην ημέρα, κλείνει ο ένας διάδρομος; Πριν λίγο καιρό συνεργάτης μου περίμενε 40 λεπτά μέσα στο αεροπλάνο για να απογειωθούν, με την καθυστέρηση να είναι "λογω εναέριας κυκλοφορίας" όπως τους ανακοίνωσαν, και την ίδια στιγμή το fr24 φανέρωνε χρήση μόνο ενός διαδρόμου. Ωρα 1130 το πρωι. Το ίδιο και χθές το απόγευμα, που περιμέναμε 45-50 λεπτά μέσα στο αεροπλάνο στην Θεσσαλονίκη με τις πόρτες κλειστές, και την ενημέρωση πως "απο την Αθήνα δεν μας αφήνουν να ξεκινήσουμε λόγω εναέριας κυκλοφορίας". Μπαίνω να δω στο fr24, και βλέπω πάλι έναν διάδρομο σε χρήση, το οποίο και επιβεβαίωσα και προσωπικά και όταν φτάσαμε στην Αθήνα (απο όσο πρόλαβα να δω στην τροχοδρόμηση, όσο είδα μέσα απο το terminal αλλά και πάλι στο ίδιο το fr24).

Μέσα σε ένα μήνα λοιπόν, αυτό έγινε τουλάχιστον δυο φορές.
Ερώτημα: Αν είναι προγραμματισμένες εργασίες, είναι αυτές οι πιο κατάλληλες ώρες για να γίνουν;
Δεύτερο ερώτημα: Υπάρχει περίπτωση να μην αφορά τεχνικό θέμα διαδρόμων αλλα ίσως προσωρινή αδυναμία τους να ελέγξουν δύο διαδρόμους μαζί;
Τρίτο ερώτημα: Αν γίνονται αυτά στα 25εκ επιβάτες, στις αρχές Απριλίου και αρχές Μαϊου, τότε στα 30 και στα 35εκ μέσα στον Αύγουστο τί να περιμένουμε;
Τέταρτο: Αν είναι όντως κάτι έκτακτο που να κλείνει έναν διάδρομο, τί μπορεί να είναι; Και γιατί κάνει τόση ώρα να αντιμετωπιστεί;
Πέμπτο: Η "αργή" εναέρια κυκλοφορία είναι προφανώς συνέπεια της χρήσης ενός διαδρόμου. Γιατί λοιπόν δεν ανακοινώνουν εξ'αρχής την πραγματική αιτία; Η ανακοίνωση προβλημάτων λόγω "εναέριας κυκλοφορίας", δημιουργεί στον περισσότερο κόσμο πχ εντυπώσεις αδυναμίας διαχείρησης και εκνευρισμό χωρίς λόγο.
 
Μήπως γινόταν κάποια άσκηση ετοιμότητας ή έλεγχος του διαδρόμου για τυχόν αντικείμενα κλπ.;
 
Top