LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν συνεχίσει με τον ίδιο ή λίγο λιγότερο βαθμό ανάπτυξης, σε 3-4 χρόνια μπορεί να είναι στην 20δα. Απλά εκεί είναι και το ταβάνι, γιατί υπάρχουν αεροδρόμια μεγαθήρια με τεράστια πληθυσμιακή βάση με πολύ υψηλότερα εισοδήματα, επαγγελματική κίνηση και μεγάλες αεροπορικές. Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι η κύρια γραμμή ATH-SKG σε 1-2 χρόνια θα έχει μεγάλο άμεσο ανταγωνισμό από το (γρήγορο) τραίνο, το οποίο όμως ίσως να μπορούσε να εξισορροπηθει από μια πιθανή αύξηση του εισοδήματος των Ελλήνων - άρα και περισσότερα ταξίδια.
 
Η γραμμή ATH-SKG θα πέσει ήδη κατακόρυφα από Απρίλιο και μετά (ή έστω σημαντικά) από την αποχώρηση της FR. Και πάλι όμως μια απώλεια της τάξεως 200000-300000 συνολικά επιβατών ετησίως δεν είναι ικανή να αλλάξει ρισποζαστικά την εικόνα ενός τέτοιου αεροδρομίου.Θα έχει σίγουρα μεγαλύτερο αντίκτυπο στο ρυθμό ανάπτυξης του Μακεδονία.
Άνθρωποι που ποτέ στη ζωή τους δεν είχαν κάνει αεροπορικώς το συγκεκριμένο δρομολόγιο, ξεκίνσαν να το χρησιμοποιούν κατα κόρον με την είσοδο της FR και προβλέπεται τώρα να γυρίσουν πάλι στο τρένο ή το ΚΤΕΛ.
 
YCNZ":2ssh8x67 said:
Με τα συνολικά στατιστικά του 2018 για σχεδόν όλα τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια δημοσιευμένα, και την Αθήνα σταθερά στην 27η θέση, βλέπετε κάποια αλλαγή μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα, βλέποντας συνολικά και την ανάπτυξη των ανταγωνιστικών αεροδρομίων;

Εξαιρετικά δύσκολο να κρατηθούν διψήφιοι αριθμοί αύξησης. Εάν, όπως σωστά ανέφερε ο φιλος STAVROS_ATH δεν κάνει κάτι η Αιγαίου, δεν θα μπούμε ποτέ στην πρώτη 20αδα στην Ευρώπη.

Βασικές προϋποθέσεις:
1. Ανάπτυξη δικτύου μακρινών προορισμών από Αιγαίου.
2. Αύξηση συχνότητας πτήσεων σε υφιστάμενους προορισμούς της Αιγαίου με μικρότερο τύπο αεροσκάφους .
3. Προσέλκυση νέων εταιριών ειδικά από Ασία.
4. Αύξηση και προσθήκη νέων δρομολογίων από LCC.
5. Last but not least πολιτική και οικονομική σταθερότητα.

Συμπερασματικά, πολύ δύσκολο να συνεχιστεί αυτή η καλή πορεία χωρίς έναν ισχυρό home carrier που να είναι σε θέση να δημιουργήσει hub με δύο τουλάχιστον κύματα αφίξεων / αναχωρήσεων.
Το μέλλον του αεροδρομίου θα κριθεί από το αν θα εξελιχθεί σε hub. Οι point to point πτήσεις δεν μπορεί να έχουν μέλλον με βάση τα πλυθησμιακά και οικονομικά δεδομένα της Αθήνας.
 
Πολύ δύσκολη η 20άδα.
Στόχος πρέπει να είναι να φτάσει και να διατηρηθεί πάνω από το 25.
 
Άρα, δεδομένου του οτι δεν έχουμε σχεδιασμένη καμία ιδιαίτερη αλλαγή σε κάποιο απο τα προαναφερθέντα σημεία τουλάχιστον μέχρι το φθινόπωρο, τότε για φέτος ίσως δούμε απλά μία αύξηση, αλλα σε καμία περίπτωση της τάξης του 11%.
 
Καλή χρονιά...και με άνοδο!

Ιανουάριος

Εσωτερικό: 449,758 ( 416,827 το 2018), +7.9%
Εξωτερικό: 943,334 ( 867,577 το 2018), +8.7%

Σύνολο: 1,393,092 ( 1,284,404 το 2018), +8.5%
 
Ένα σχόλιο σχετικά με τα duty free: ειδικά σε κάποια προϊόντα οπως πχ κρασιά και μετά τις πρόσφατες αλλαγές στα ΚΑΕ (που αν δεν κάνω λάθος πήγαν σε Ελβετική εταιρεία), οι τιμές τείνουν στην αισχροκέρδεια. Ένα μπουκάλι που κοστίζει 11ΕΥΡ στα ΚΑΕ είναι 18! :shock: Δεν μου έκανε εντύπωση ότι ήμουν μόνος μου και χάζευα.
 
Ξέρεις εσύ κανένα αεροδρόμιο που στα μαγαζία οι τιμές δεν τείνουν προς την αισχροκέρδεια; Και που παρ'όλ'αυτά δυστυχώς είναι γεμάτα από κόσμο(ειδικά σε καφέ,φαγητό); Κανονικά θα έπρεπε να τα τιμάμε δεόντως με την απουσία μας όλα αυτά, όλοι οι ταξιδιώτες παγκοσμίως, μπας και σταματήσει ο παραλογισμός.
 
Αναφέρομαι συγκεκριμένα στα ΚΑΕ. Δεν νομίζω ότι έχω δει πουθενά στον κόσμο αλκοολ/κρασί να είναι 80-90% πιο ακριβό από την τιμή στην αγορά. Συνήθως μάλιστα είναι ελάχιστα πιο φτηνά. Το ίδιο ήταν στην προ-αλλαγής εποχή στα ΚΑΕ του ΑΤΗ, όπου ένα κρασί των 10Ε άντε να έκανε 12. Και αναφέρομαι ειδικά στο αλκοολ γιατί ως γνωστόν είναι αυτό που δεν μπορείς να αγοράσεις απ' εξω αν δεν έχεις αποσκευή, τα εστιατόρια κλπ δεν με ενδιαφέρουν αν είναι πιο ακριβά (αλλά συμφωνώ ότι είναι παραλογισμός να πληρώνεις έναν χυμό 100ml 7ευρω).
 
Φεβρουάριος

Εσωτερικό: 443,487 ( 400,245 το 2018), +10.8%
Εξωτερικό: 883,778 ( 792,660 το 2018), +11.5%

Σύνολο: 1,327,265 ( 1,192,905 το 2018), +11.3%

Σύνολο 2019 : 2,720,173 + 9.8%

Well done Athens!
 
Top