Ήδη έχουν αρχίσει και ενημερώνουν τον κόσμο και τα ταξιδιωτικά γραφεία για τροποποιήσεις στα ωράρια πτήσεων. Να σημειώσω ότι -όπως συνέβη και με την ΟΑ- στις διαθεσιμότητες πτήσεων με τα ATR αναφέρεται ότι η πτήση γίνεται με αεροσκάφος/πλήρωμα άλλης εταιρείας. Στο σύστημα της Α3, αυτό είναι ξεκάθαρο, στην ιστοσελίδα πάλι...
SUN 20SEP09 ATHENS /SAMOS *A3
1 ATH SMI 0720 0820 A3 240 Y4 B4 M4 K4 W4 S4 H3 L2 X1 O1#AT7 E
DESIGNATED NON-SMOKING SERVICE
AIRCRAFT OPERATED BY SWIFTAIR
2 ATH SMI 1410 1510 A3 244 Y4 B4 M4 K4 W4 S4 H4 L4 X3 O1#AT7 E
DESIGNATED NON-SMOKING SERVICE
AIRCRAFT OPERATED BY SWIFTAIR
>AM*A3 ·
Επίσης, σύμφωνα με κάποια κοινοτική οδηγία, ο αερομεταφορέας που διαθέτει την πτήση (marketing carrier) είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει τον επιβάτη για την ταυτότητα του πραγματικού αερομεταφορέα (operating carrier).
Κανονισμός 2211/05 του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Δεκ.05
Η ταυτότητα του αερομεταφορέα ή των αερομεταφορέων οι οποίοι πράγματι εκτελούν το δρομολόγιο, αποτελεί ουσιώδη πληροφορία προς τον καταναλωτή.
Σύμφωνα με ενημέρωση του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών (Υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας/Διεύθυνση αερ/κης εκμετάλλευσης), έχουν τεθεί σε εφαρμογή από 16 Ιουλίου 06 τα άρθρα 10, 11 και 12 του ανωτέρω Κοινοτ. Κανονισμού που αφορούν την ενημέρωση του επιβάτη σχετικά με την ταυτότητα του πραγματικού αερομεταφορέα. Να επιστήσουμε την προσοχή στο άρθρο 11, παρ.4 :
Ο αερομεταφορέας ή ο ταξιδιωτικός πράκτορας, κατά περίπτωση, εξασφαλίζει ότι ο σχετικός συμβαλλόμενος για την αεροπορική μεταφορά πληροφορείται την ταυτότητα του πραγματικού αερομεταφορέα αμέσως μόλις αυτή γίνεται γνωστή, ιδίως σε περίπτωση αλλαγής της εν λόγω ταυτότητας.