Γυφτιές είναι αυτά, το πρόβλημα στην πραγματικότητα είναι ότι το olympicair.com ανήκει σε κάποιον άλλο ο οποίος θα ζητάει ό,τι του κατέβει για να το δώσει προφανώς! Το olympic-air.com ανήκει ευτυχώς στην πΟΑ, τα olympicair.gr και olympic-air.gr τα έχει καπαρώσει προφανώς κάποιος έξυπνος και αυτά πριν την ίδρυση της νέας εταιρείας, αν και στην Ελλάδα γενικά είναι πιο εύκολο να πάρεις domain πίσω χωρίς να πληρώσεις τα μαλλιά της κεφαλής σου. Βέβαια το wind.gr ακόμα δεν ανήκει στην γνωστή εταιρεία κινητής τηλεφωνίας επειδή προφανώς ο ιδιοκτήτης του θα ζητάει κανένα τρελό ποσό και επειδή το είχε κατοχυρώσει πριν υπάρξει αυτό το όνομα καταχωρημένο σε ελληνική εταιρεία...sxoaa":14008ht1 said:Το .aero ιδρύθηκε από τη SITA και είναι το πρώτο domain αποκλειστικό για την αεροπορική βιομηχανία. Ταιριάζει πολύ με την ΟΑ μιας και το αερο έχει Ελληνικές ρίζες.
http://www.nic.aero/gateway/index_html
Ε καλά, είπαμε! Δεν είναι να αποφασίζεις το όνομα μιας εταιρείας με βάση τα διαθέσιμα domains!mxnk":7mmp1y98 said:Η νέα διοίκηση θα έπρεπε να το ψάξει περισσότερο πριν βαφτίσει τη νέα εταιρεία, ειδικά όταν οι ίδιοι λένε ότι θα επικεντρωθούν στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Εκτός αν τους ικανοποιούσε εξ αρχής το .aero
M!ke":1jea4zt2 said:Ρόδο-Κάρπαθο
Μία γιαγιούλα μάλιστα η οποία σύμφωνα με την κόρη της είχε προβλήματα υγείας δεν την πάλευε κι η κόρη της παραπονέθηκε σε 'μένα που σηκώθηκα για να πάρω κάτι από την τσάντα μου γιατί με πέρασε για φροντιστή! Τελικά τα είπαν στην αεροσυνοδό, μάταια όμως γιατί δεν καταλάβαινε γρι ελληνικά. Δεν είχε ειπωθεί κάπου ότι στις άγονες το πλήρωμα πρέπει να μιλάει ελληνικά;;;
jerry":2x6bhs93 said:... Το οποίο GFLBD έμεινε φράγκαλο στη Σαντορίνη το μεσημέρι. Σε συνδυασμό με το GECOE το οποίο είναι εκτός από χτες, το πρόγραμμα πτήσεων έχει γίνει ένας αχταρμάς..
P.S. Μα τι έχουν πάθει πια αυτά τα αεροπλάνα?
5 Δεκεμβρίου του 2005 δημιουργήθηκε και ανανεώθηκε τελευταία φορά 6 Νοεμβρίου του 2008 οπότε υπήρχε και μάλλον αυτό θα χρησιμοποιούν...diontheo":224rw1nk said:Το http://www.flyolympicair.com παρέπεμπε πάντα στο site της Ολυμπιακής ή μήπως αυτό είναι το καινούργιο?
Η Aegean στα wet lease ΑΤ7 και η Athens στο wet lease dashάκι της Medavia, πώς βάλανε ελληνικό πλήρωμα; Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι οι εκάστοτε εταιρείες προσλάβανε ελληνόφωνους φροντιστές/συνοδούς μόνο για όσο καιρό διαρκεί το wet lease σε ελληνική εταιρεία, μήπως με κάποιο τρόπο πετάνε στα αεροπλάνα και πληρώματα από τις ελληνικές εταιρείες;manos_p":2i194nkg said:Αυτά που έχουν νοιολόγιο αγγλικό (που είναι wet lease από την Flybe) έχουν ξένο πλήρωμα και αυτά που θα έχουν ελληνικό νοιολόγιο θα έχουν και έλληνες πληρώματα.