Λάθος posts ...

Re: Livery Olympic Air

Μπααααααααα οχι ρε φιλε... Σε φαινεται...

Βεβαια το οτι εδω στο τοπικ το καναμε ολοκληρο θεμα, βρισκοντας και αντστοιχιες με το παρελθον, ελα μωρε ψιλα γραμματα... :wall:

Αληθεια, ποιο αεροδρομιο ειναι το ΑΤΗΕ και ποια εταιρεια η ΟΑΙ?

:banana:
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Reventon":2lbi5qx4 said:
... και ο Ελληναρας ψοφαει για να μαλακιστει - με πιανεις τι εννοω, δεν το αναλυω πιο πολυ.
...Χεστηκε για το αν και ποτε θα κανει λονγκ χολ...
... εαν πεσει τσοντα κανενα πρεπει να αντιδρασει πιο γρηγορα και απο την ταχυτητα του φωτος
....Σταματω στα 7 γιατι ειναι ο αγαπημενος μου αριθμος και το 8 δεν μετραει σαν λογος.. :p

Εγώ πάλι γιατί νόμισα ότι μπήκα σε λάθος site όταν διάβασα τα παραπάνω;; ;)

H δική μου ταπεινή γνώμη είναι ότι καλά θα έκανε η Αιγαίου προτού ανοιχτεί για long haul να κοιτάξει κατά Ανατολική Ευρώπη μεριά, π.χ. Πράγα, Βουδαπέστη, Βαρσοβία, Μόσχα κ.α., όπου ειδικά η Malev, CSA, LOT κάνουν παιχνίδι μόνες τους.

Πιστεύω ότι αν ανοιχτεί σε ακόμη 6 με 7 προορισμούς ( μαζί με τους παραπάνω που ανέφερα ) θα έχει ένα αρκετά ισχυρό δίκτυο για να μπορέσει να ανοιχτεί και σε μακρινά δρομολόγια, αφού θα μπορεί να βασιστεί σε ένα στοιχειώδες σύστημα feeding από κοντινούς προς μακρινούς προορισμούς και αντίστροφα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Αν διαβαζες λιγο πιο προσεκτικα τα 7+1 σημεια θα εβλεπες οτι στην ουσια συμφωνεις μαζι μου.
Παρεθεσες πουχου το 4. αγνοωντας κατηγορηματικα το 3. στο οποιο παραπεμπει, ενω μου εδωσες δικιο σε συναρτηση αυτων για το σημειο 5. ;)



Τα υπολοιπα μεσω ΠΜ :banana:
 
Re: AEGEAN - Domestic flights

Αν τελικά η Α3 πάρει άγονες γραμμές, με τι αεροσκάφη θα εξυπηρετήσει τα μικρά αεροδρόμιο της χώρας?
 
Re: AEGEAN - Domestic flights

ΕΜΒ-120 :p


:banana:
 
Re: Cyprus Airways News.

Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει αλλά η CY πλέον έχει νέο website!! :great:
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Πρεπει να ειναι η πρωτη φορα που σε ξεφευγει και δεν εχει γουοτερμαρκ φωτο στο μπλογκ σου... :p


:thx: Απ΄ολους τους ερασιτεχνες λατρεις της αεροποριας που:

α. δεν μπορουν να περιμενουν ποτε οι γνωστες μεγαλες ιστοσελιδες θα εχουν αναλογη φωτο,
β. που εισακουστηκαν οι προσευχες μας για μια γουοτερμαρκλος φωτο και
γ. ΝΑΙ! το βουντου πιανει!
 
Re: GainJet

-EDIT-


Η εταιρεια εχει υποβαλει αιτηση για εκδοση AOC στην ΥΠΑ απο τον Μαιο :rant:
(οταν εγω τα ελεγα 24.7 με γραψατε...)
 
Re: Olympic Air Marketing

Από συνέντευξη θα περάσουμε ακόμα? fingers Crossed
 
Re: Εurocypria-Ρίχνουν 35 εκ. ευρώ στην Eurocypria

Καλησπερα,

Στην σημερινη εκδοση της εφημεριδας ΠΟΛΙΤΗΣ(http://www.politis-news.com/cgibin/hweb ... V=articles) βρηκα το πιο κατω αθρο.

Η Κυβέρνηση αναλαμβάνει τη διάσωση της εταιρείας και... μεγάλο ρίσκο

Ρίχνουν 35 εκ. ευρώ στην Eurocypria

Πρόταση στο Υπουργικό για αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας σε δύο δόσεις. Σε περίπτωση προσφυγής τρίτου στην ΕΕ, ορατός ο κίνδυνος κλεισίματος της Eurocypria

Έτοιμη να αναλάβει τη διάσωση της ζημιογόνας εταιρείας Eurocypria και ταυτόχρονα και μεγάλο ρίσκο με τα λεφτά των φορολογουμένων πολιτών εμφανίζεται η Κυβέρνηση.
Συγκεκριμένα, με πρόταση του Υπουργείου Οικονομικών προς το Υπουργικό Συμβούλιο, προωθείται η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της κρατικής αεροπορικής εταιρείας κατά 35 εκ. ευρώ, με εισφορά του κράτους σε δύο δόσεις. Η πρώτη δόση θα είναι 15 εκ. ευρώ και η δεύτερη 20 εκ. ευρώ, υπό την προϋπόθεση ότι η ίδια η εταιρεία θα προχωρήσει στην εφαρμογή σχεδίου δράσης για εξυγίανση των οικονομικών της. Το εν λόγω σχέδιο προνοεί μεταξύ άλλων μειώσεις στους μισθούς του προσωπικού, αυξήσεις στις τιμές της εταιρείας και νέες... προσλήψεις! Σήμερα, το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται μόλις στις 8.500 ευρώ. Σημειώνουμε ότι η Eurocypria ιδρύθηκε από τις Κυπριακές Αερογραμμές το 1992, για να περάσει το 2006 στα χέρια του κράτους έναντι του ποσού των 13,4 εκ. λιρών (22,9 εκ. ευρώ περίπου). Από τότε καταγράφει συνεχώς ζημιές.

Υπό κατάρρευση
Η πρόταση προς το Υπουργικό, η οποία πιθανόν να εξεταστεί και κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Σώματος, έχει σκοπό να αποτρέψει την οικονομική κατάρρευση της Eurocypria, η οποία το 2008 πραγματοποίησε ζημιά 11,3 εκ. ευρώ ενώ για φέτος αναμένει ζημιά 11,8 εκ. ευρώ. Σύμφωνα με την πρόταση του Υπ. Οικονομικών, σε περίπτωση που δεν αντιμετωπιστεί άμεσα το πρόβλημα ρευστότητας της εταιρείας, η Eurocypria δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της, ενώ κινδυνεύει να χάσει και την άδεια εκτέλεσης αεροπορικών πτήσεων, λόγω όλων αυτών των σοβαρών οικονομικών προβλημάτων.

Αύξηση κεφαλαίου
Με την πρόταση διάσωσης της εταιρείας, η Κυβέρνηση προτίθεται να αυξήσει το μετοχικό κεφάλαιο της Eurocypria. Μοναδική προϋπόθεση είναι ότι η ίδια η εταιρεία θα εφαρμόσει σχέδιο δράσης για οικονομική εξυγίανση, το οποίο συνοδεύει την πρόταση προς το Υπουργικό. Η εισφορά κεφαλαίου από το κράτος θα καταβληθεί τμηματικά και σύμφωνα με την πρόοδο εφαρμογής του σχεδίου δράσης. Η πρώτη δόση, ύψους 15 εκ. ευρώ, θα καταβληθεί πιθανότατα φέτος (θα απαιτηθεί η έγκριση συμπληρωματικού προϋπολογισμού) και μετά από γραπτές διαβεβαιώσεις που θα πάρει η Κυβέρνηση για διάφορες πτυχές του σχεδίου δράσης (για παράδειγμα, θα απαιτηθεί η γραπτή δέσμευση των συντεχνιών για μείωση των απολαβών του προσωπικού). Η δεύτερη αύξηση κεφαλαίου, μέχρι 20 εκ. ευρώ (το ακριβές ποσό θα καθοριστεί σε μεταγενέστερο στάδιο), θα καταβληθεί αργότερα και πάλι υπό προϋποθέσεις.

Ανάκαμψη με... ρίσκο
Αν και στην πρόταση σημειώνεται πως η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Eurocypria προσφέρεται ως η καλύτερη επιλογή για σωτηρία της εταιρείας, εντούτοις και αυτή η επιλογή ελλοχεύει κινδύνους για τη βιωσιμότητά της. Και αυτό γιατί το σχέδιο στηρίζεται σε πολλές υποθέσεις και διαπραγματεύσεις οι οποίες θα γίνουν στο μέλλον. Επιπρόσθετα, στις υποθέσεις για τη Eurocypria δεν λαμβάνονται σοβαρά υπόψη οι επιπτώσεις της διεθνούς οικονομικής κρίσης στη διάθεση για ταξίδια, αλλά και στην αγορά γενικότερα.
Βάσει του σχεδίου δράσης, μεταξύ άλλων, προωθούνται και τα εξής:
*Επαναδιαπραγμάτευση συμβολαίων με την Olympic Holidays (τον μεγαλύτερο πελάτη της εταιρείας, οργανωτή ταξιδίων στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου) με στόχο την αύξηση κατά 10% των τιμών πώλησης κατά μέσο όρο κατΆ έτος (μέχρι και το 2013).
*Αύξηση (κατά 2,5%) στις τιμές προς άλλους συνεργάτες της.
*Δημιουργία και πλήρωση τεσσάρων διευθυντικών θέσεων στο πλαίσιο νέας οργανωτικής δομής. Η Eurocypria έχει στόχο την πλήρωση των θέσεων αυτών και συγκεκριμένα του διευθυντή επιχειρήσεων, οικονομικού διευθυντή, βοηθού διευθυντή στρατηγικού προγραμματισμού και βοηθού διευθυντή τμήματος πληροφορικής το καλοκαίρι. Οι πρόσθετες δαπάνες για την εφαρμογή των νέων οργανωτικών ρυθμίσεων εκτιμήθηκαν στις 300.000 ευρώ (150.000 ευρώ για φέτος).
*Ανάπτυξη προγράμματος τακτικών πτήσεων από την Πάφο προς τη Μόσχα, με την εκτέλεση δύο πτήσεων εβδομαδιαίως, μετά από αδειοδότηση από το Υπ. Συγκοινωνιών.

Και μειώσεις μισθών
Πρόσθετα, για μείωση των εξόδων της, η Eurocypria προωθεί μείωση των αποδοχών του προσωπικού της. Συγκεκριμένα, το σχέδιο δράσης αναφέρεται σε μείωση των αποδοχών του προσωπικού (μισθοί και επιδόματα) κατά 1,8 εκ. ευρώ ετησίως. Το ποσό αυτό θα προέλθει από μειώσεις στους μισθούς και στα επιδόματα του προσωπικού από το 2010. Για το θέμα, η διοίκηση της εταιρείας βρίσκεται σε διαβούλευση με τις συντεχνίες ώστε να συμφωνηθεί συναινετικά η μείωση και τα ακριβή ποσοστά της. Εξάλλου, στο σχέδιο δράσης προβλέπονται και εξοικονομήσεις από επαναδιαπραγμάτευση των συμβολαίων ενοικίασης των αεροσκαφών της Eurocypria, οι οποίες μπορούν να φθάσουν μέχρι και το 1,4 εκ. ευρώ ετησίως.

Κίνδυνος για λουκέτο της εταιρείας
Πάντως, όπως παραδέχεται και το ίδιο το Υπ. Οικονομικών, ακόμα και με αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Eurocypria είναι ορατός ο κίνδυνος η εταιρεία να βάλει λουκέτο. Και αυτό σε περίπτωση προσφυγής τρίτου μέρους στην ΕΕ. Το Υπουργείο εξηγεί, μετά και από γραπτή διαβούλευση για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Eurocypria με τον Έφορο Κρατικών Ενισχύσεων, ότι η αύξηση του κεφαλαίου μιας επιχείρησης δεν αποτελεί κρατική ενίσχυση «μόνον όταν το κράτος αποδεικνύει μέσω εμπεριστατωμένης μελέτης ότι ενεργεί με βάση το κριτήριο του ιδιώτη επενδυτή υπό συνθήκες οικονομίας της αγοράς». Δηλαδή, με γνώμονα τη μελλοντική απόδοση της επένδυσης στην οποία προβαίνει. Το Υπουργείο προσθέτει πως με βάση σχετικές μελέτες που έχουν ετοιμάσει για το ίδιο οι σύμβουλοι SH&E Ltd κρίνεται ότι «το κριτήριο του ιδιώτη επενδυτή υπό συνθήκες οικονομίας της αγοράς», στην περίπτωση της Eurocypria, «θα μπορούσε να ικανοποιηθεί υπό προϋποθέσεις, με τον κίνδυνο όμως να αμφισβητηθεί σε περίπτωση προσφυγής τρίτου μέρους στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή». Σε μια τέτοια περίπτωση, αναφέρεται, η ευθύνη απόδειξης ότι η αύξηση κεφαλαίου δεν συνιστούσε κρατική ενίσχυση θα βαρύνει αποκλειστικά την Κυβέρνηση, ενώ, σε περίπτωση μη ικανοποιητικών αποδείξεων, το κράτος θα κληθεί άμεσα να ανακτήσει από την εταιρεία την ενίσχυση (το καταβληθέν κεφάλαιο) με τον κίνδυνο να μην μπορεί η εταιρεία να ανταποκριθεί και να οδηγηθεί σε κλείσιμο. Οι προϋποθέσεις που κρίνονται απαραίτητες στην περίπτωση της Eurocypria είναι η ετοιμασία και η έναρξη εφαρμογής ενός ολοκληρωμένου προγράμματος δράσης για εξυγίανση της εταιρείας. Όμως, όπως σημειώνεται στην πρόταση προς το Υπουργικό, τα μέτρα που αναφέρονται στο σχέδιο δράσης της εταιρείας θα πρέπει να εφαρμοστούν στο σύνολό τους γιατί σε διαφορετική περίπτωση ελλοχεύει ο κίνδυνος, ακόμα και με την αύξηση κεφαλαίου, η εταιρεία να μην είναι βιώσιμη. Και η πρόταση συνεχίζει επισημαίνοντας πως «ακόμα και με τη λήψη όλων των μέτρων ελλοχεύουν σοβαροί κίνδυνοι στην όλη βιωσιμότητα της εταιρείας».



ΑΔΑΜΟΣ ΑΔΑΜΟΥ

Κωδικός άρθρου: 888650

ΠΟΛΙΤΗΣ - 05/08/2009, Σελίδα: 19
 
Top