Δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα πως γίνεται κάποιος να μη θέλει μια εταιρία να έρθει Ελλάδα. Το επιχείρημα περι μάλλια δεν έχει κανένα αντίκρυσμα, καθώς ερχόντουσαν και χωρίς ραιν, και πριν τα Μάλλια στο Φαληράκι στη ρόδο κτλ κτλ, και Οι τουρίστες αυτοί θα συνεχίσουν να ξανάρχονται, ανεξάρτητα του πως. Ισα ισα, αυτοί έρχονται απο tour operators, με τους οποίους η ryan δεν έχει καμία σχέση.
Το αν θα πετύχει η όχι, ας μην το προαποφασίσουμε. Ας έρθει, ας βρουν εργασία 5-6 ατομα (παραπάνω προφανώς), κ αν αποφασίσει να φύγει πάλι, τι είχαμε τι χάσαμε.
το καλό με τη ryanair είναι οτι δεν συμπληρώνει υπάρχουσες αγορές, αλλά δημιουργεί καινούριες.
Οι επιβάτες της δεν είναι, όπως σκιαγραφούνται απο ορισμένους, ως χίπιδες, φτωχούς, κτλ. Ο τουρίστας είναι τουρίστας, και αν είμουν μαγαζάτορας/σουβλατζής/ιδιοκτήτης καφενείου, κτλ κτλ, περισσότερο θα ζούσα από τέτοιου είδους τουρίστες. ο των οπερατορς, θα φάει στο all-inclusive ξενοδοχείο, κτλ κτλ. Στο δουβλίνο που πήγα πριν έναμήνα με Ραιν, πήγα για 1 ευρώ τελική τιμή, απο γερμανία, 11 ευρώ τελική τιμή η επιστροφή, και έφαγα στο δουβλίνο γύρω στα 80-100 ευρώ για 3 μέρες. μένοντας σε φίλη μου. Λίγο τα λεωφορεία, λίγο οι μπύρες, λίγο τα μουσεία, φαι, κτλ, τόσο βγαίνουν. Εναλλακτική Aer Lingus, είχε γύρω στα 120 πηγαινέλα, οπότε και δεν θα πήγαινα για 3 μέρες. Ποιος ζημιώθηκε λοιπόν που πήγα με Ραιν?
Επίσης στο Αεροδρόμιο στο δουβλίνο είχε μερικούς εργαζόμενους που μοιράζαν ερωτηματολόγια με τέτοια ακριβώς στοιχεία, πόσο κόστισε η πτήση, πόσες μέρες έκατσα, πόσα λεφτά ξόδεψα. Θα είχε ενδιαφέρον συμπεράσματα η έρευνα.
anyway, όσο για τη διαφήμιση της Ελλάδας στο περιοδικό τους, την είδα και εγώ, στις πρώτες σελίδες. Δεν σημαίνει απαραίτητα το ότι έρχονται. το Συμπέρασμα θα το έβγαζα βλέποντας το χάρτη των δρομολογίων της εταιρίας. Έχουν κορεστεί οι υπάρχοντες προορισμοί, και ο χάρτης τους προς το παρών τελειώνει Στην Ελλάδα. Και περισσότερο θα ανταγωνιστεί τα κτελ. και θα δουλέψει με φοιτητές, σχετικά μονόδρομος...
είδωμεν