Hastaroth1
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 10/04/2013
- Μηνύματα
- 77
- Likes
- 0
Re: Συμβάν στο JMK?
Γι'αυτό σε τέτοιες περιπτώσεις η έρευνα πρέπει να εντοπίζη τίς ευθύνες και στα μεγάλα κεφάλια,ώστε άν κάπου φταίνε,να κόβωνται.Αν υπάρχη ένα NAC που πρέπει να τηρήται,αυτό οφείλει να τηρήται πάντοτε και όχι όποτε μάς συμφέρει.Και άν ο υπάλληλος δέν έβαλε,π.χ.το 747 έτσι ώστε η δεξιά του πτέρυγα να βρίσκεται πάνω απ'την άτρακτο τού EMB145,γιά να μπορή να χωρέση και το 737 που αλλιώς δέν θα χωρούσε,δέν το έκανε γιατί είναι τεμπέλης,άχρηστος κλπ,αλλά γιατί απαγορεύεται απ'το NAC.
Τί εννοείς λέγοντας "ευέλικτη διαχείριση τής πίστας";Τα αεροπλάνα,όπως και να τα τοποθετήσης στην πίστα,την ίδια έκταση θα καταλαμβάνουν-εκτός άν.π.χ.σταθμεύσουν δύο αεροπλάνα έτσι ώστε τα φτερά τους να είναι το ένα δίπλα στο άλλο (ή και το ένα επάνω από το άλλο,άν τα ύψη τών σκελών προσγείωσης είναι διαφορετικά),αλλά τότε δέν μπορούν να αναχωρήσουν όποτε θέλουν,αυτό που είναι τα φτερά του ψηλώτερα απ'το άλλο πρέπει να περιμένη να φύγη το άλλο πρώτα.Θεωρητικώς μπορούν να γίνουν τέτοιες διευθετήσεις,στην πράξη όμως είναι κάπως ριψοκίνδυνο και επίσης άν αυτό που πρέπει να φύγη πρώτο καθυστερήση,εμποδίζει και το δεύτερο.goodfella":2rabs6tf said:Είτε έχει είτε όχι διαγράμμιση σε ένα apron, αυτό έχει συγκεκριμένη χωρητικότητα που περιγράφεται στο notice of airport capacity (NAC για συντομία). Η απουσία διαγράμμισης δεν απαλλάσει το αεροδρόμιο από το να τηρεί το NAC, απλά κάνει πιο ευέλικτη ορισμένες φορές τη διαχείριση της πίστας σε σχέση με το πιο αεροπλάνο θα παρκάρει που. Αν υπάρχει διαγράμμιση, το μοτίβο είναι λίγο πολύ προκαθορισμένο και δεσμευτικό. Οι αποστάσεις ασφάλειας μπορούν να τηρούνται μια χαρά και χωρίς διαγράμμιση (το πως το έχει περιγράψει συμφορουμίτης ήδη).
goodfella":2rabs6tf said:Το θέμα είναι ότι πολλά από τα αεροδρόμιά μας είναι στο κόκκινο, αλλά τα λεφτά και τα συμφέροντα που παίζονται είναι τόσο μεγάλα που κάποιους δεν τους νοιάζει και προτιμάν το ρίσκο. Φυσικά τα μεγάλα κεφάλια όταν γίνει η στραβή νίπτουν τας χείρας τους και μένει στους υπαλλήλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Δεν τα παρκάρεις τα αεροπλάνα; Είσαι κακός, τεμπέλης και βλάπτεις τον τουρισμό, το μοναδικό αιμοδότη της οικονομίας μας και μπλα μπλα μπλα και οι επαγγελματίες του τουρισμού αυτοκτονούν μαζικά εξαιτίας σου άχρηστε μπλα μπλα μπλα. Τα παρκάρεις και σου ξέφυγε το wingtip; Ας ακολουθούσες το NAC ως όφειλες, βγάλτα πέρα μόνος σου τώρα....
Γι'αυτό σε τέτοιες περιπτώσεις η έρευνα πρέπει να εντοπίζη τίς ευθύνες και στα μεγάλα κεφάλια,ώστε άν κάπου φταίνε,να κόβωνται.Αν υπάρχη ένα NAC που πρέπει να τηρήται,αυτό οφείλει να τηρήται πάντοτε και όχι όποτε μάς συμφέρει.Και άν ο υπάλληλος δέν έβαλε,π.χ.το 747 έτσι ώστε η δεξιά του πτέρυγα να βρίσκεται πάνω απ'την άτρακτο τού EMB145,γιά να μπορή να χωρέση και το 737 που αλλιώς δέν θα χωρούσε,δέν το έκανε γιατί είναι τεμπέλης,άχρηστος κλπ,αλλά γιατί απαγορεύεται απ'το NAC.