Λάθος posts ...

Re: Συμβάν στο JMK?

goodfella":2rabs6tf said:
Είτε έχει είτε όχι διαγράμμιση σε ένα apron, αυτό έχει συγκεκριμένη χωρητικότητα που περιγράφεται στο notice of airport capacity (NAC για συντομία). Η απουσία διαγράμμισης δεν απαλλάσει το αεροδρόμιο από το να τηρεί το NAC, απλά κάνει πιο ευέλικτη ορισμένες φορές τη διαχείριση της πίστας σε σχέση με το πιο αεροπλάνο θα παρκάρει που. Αν υπάρχει διαγράμμιση, το μοτίβο είναι λίγο πολύ προκαθορισμένο και δεσμευτικό. Οι αποστάσεις ασφάλειας μπορούν να τηρούνται μια χαρά και χωρίς διαγράμμιση (το πως το έχει περιγράψει συμφορουμίτης ήδη).
Τί εννοείς λέγοντας "ευέλικτη διαχείριση τής πίστας";Τα αεροπλάνα,όπως και να τα τοποθετήσης στην πίστα,την ίδια έκταση θα καταλαμβάνουν-εκτός άν.π.χ.σταθμεύσουν δύο αεροπλάνα έτσι ώστε τα φτερά τους να είναι το ένα δίπλα στο άλλο (ή και το ένα επάνω από το άλλο,άν τα ύψη τών σκελών προσγείωσης είναι διαφορετικά),αλλά τότε δέν μπορούν να αναχωρήσουν όποτε θέλουν,αυτό που είναι τα φτερά του ψηλώτερα απ'το άλλο πρέπει να περιμένη να φύγη το άλλο πρώτα.Θεωρητικώς μπορούν να γίνουν τέτοιες διευθετήσεις,στην πράξη όμως είναι κάπως ριψοκίνδυνο και επίσης άν αυτό που πρέπει να φύγη πρώτο καθυστερήση,εμποδίζει και το δεύτερο.

goodfella":2rabs6tf said:
Το θέμα είναι ότι πολλά από τα αεροδρόμιά μας είναι στο κόκκινο, αλλά τα λεφτά και τα συμφέροντα που παίζονται είναι τόσο μεγάλα που κάποιους δεν τους νοιάζει και προτιμάν το ρίσκο. Φυσικά τα μεγάλα κεφάλια όταν γίνει η στραβή νίπτουν τας χείρας τους και μένει στους υπαλλήλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Δεν τα παρκάρεις τα αεροπλάνα; Είσαι κακός, τεμπέλης και βλάπτεις τον τουρισμό, το μοναδικό αιμοδότη της οικονομίας μας και μπλα μπλα μπλα και οι επαγγελματίες του τουρισμού αυτοκτονούν μαζικά εξαιτίας σου άχρηστε μπλα μπλα μπλα. Τα παρκάρεις και σου ξέφυγε το wingtip; Ας ακολουθούσες το NAC ως όφειλες, βγάλτα πέρα μόνος σου τώρα....

Γι'αυτό σε τέτοιες περιπτώσεις η έρευνα πρέπει να εντοπίζη τίς ευθύνες και στα μεγάλα κεφάλια,ώστε άν κάπου φταίνε,να κόβωνται.Αν υπάρχη ένα NAC που πρέπει να τηρήται,αυτό οφείλει να τηρήται πάντοτε και όχι όποτε μάς συμφέρει.Και άν ο υπάλληλος δέν έβαλε,π.χ.το 747 έτσι ώστε η δεξιά του πτέρυγα να βρίσκεται πάνω απ'την άτρακτο τού EMB145,γιά να μπορή να χωρέση και το 737 που αλλιώς δέν θα χωρούσε,δέν το έκανε γιατί είναι τεμπέλης,άχρηστος κλπ,αλλά γιατί απαγορεύεται απ'το NAC.
 
Re: Skygreece Airlines

Paidia wraia ola auta alla exthes gia tis 2 ptisis pou eixan eida egine enas panikos.
Apo Athina anti na fygei stis 16:kai kati efyge stis 01:kai kati kai i alli apo Londino akyrwthike.
Twra epi tis ousias ekana to lathos kai ekleisa eisitirio apo Londino gia Athina me tin SkyGreece kai vlepw oti mallon tha prepei na klaiw oti plirwsa...
Kamia idea ti prepei na kanw an einai toulaxiston na ta akyrwsw kai na parw ta lefta mou pisw na klisw me kamia alli aeroporiki?
 
Re: Συμβάν στο JMK?

Πιθανόν στα ιδιωτικά να πέφτη και "φακελλάκι"-άν και δέν έχω ακούσει ή διαβάσει πουθενά τέτοια περίπτωση.Αλλά γιά εταιρίες δέν νομίζω να ισχύη κάτι τέτοιο.

Πάντως,γιά να πάρετε μιά ιδέα από αεροπλανικό στριμωξίδι,δείτε
εδώ:

(Ναί,το ξέρω ότι είναι ειδική περίπτωση-αεροπορική έκθεση-αλλά σίγουρα χρειάστηκε ειδικός προγραμματισμός γιά να φύγουν απ'την πίστα όλα αυτά τα αεροπλάνα μετά το πέρας τής έκθεσης χωρίς να μπλέξουν τα φτερά τους...)
 
Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Air Greece":2i2vykfj said:
Στα Σάλωνα σφάζουν αρνιά
και στο Χρισσό κριάρια
και στού ΠΟΛΚΕΟΑ τήν ποδιά
σφάζονται παλικάρια...
Αρτζήαν αβηέσηον,
μωρή εταιρειούλα
εσύ τά'καμες ούλα!
 
δέσμευση χρηματικου ποσού στην ryan χωρις εισιτηριο

καλησπερα,
ειχα κανει κρατησει στην ryan για τισ 22 του μηνα . αποφασισα την αλλαγη τησ ημερομηνιας οποτε αφου πληροφορηθηκα για την χρηματικη επιβαρυνση επελεξα την αλλαγη πτησεων. όταν καταχωρουσα τα στοιχεία της καρτας μου που ηταν μαεστρο δεν γινονταν αποδεκτα αν κ ειχε απαραιτητο ποσο μέσα η καρτα. δοκιμαζοντας μια αλλη καρτα με ποσο μεσα παλι τα στοιχεία δεν γινονταν αποδεκτα. κανενα e mail επιβεβαιωσης δεν μου ηρθε. οταν μετα απο ωρα δοκιμασα κ παλι την ενημερωση της κρατησης μου εμφανιστηκε το μηνυμα " Εκκρεμεί κάποιο χρηματικό ποσό για αυτή την κράτηση. Για να προχωρήσετε, πρέπει να επικοινωνήσετε με το Κέντρο κρατήσεων." η πτηση που ηθελα να ακυρωσω ειναι την δευτερα..τι επιλογες εχω..τι συμβαινει?
 
Re: Skygreece Airlines

Εγώ σας είπα αυτά που σας είπα εσείς δεν θέλετε να τα ακούσετε ,τα επαναλαμβάνω λοιπόν γιατί η επανάλειψη σώζει εκτός των άλλων.Η SKYGREECE δεν έχει προσωπικό εδάφους ,το δε πρακτορείο Fly Olympic είναι ιδιοκτησίας Ελλήνων της Στοκχόλμης και με Έλληνες υπαλλήλους.Αν θέλετε το πιστεύετε και το καταλαβαίνετε, αν όχι δεν μπορώ να κάνω κάτι.
 
Re: Skygreece Airlines

Έχοντας ολοκληρωθεί η "τιμωρία" μου και έχοντας μπλοκαριστεί από τους δημοκράτες κυρίους αυτού του ιστότοπου για δέκα ημέρες,θα ήθελα να σας πω ό,τι τέτοιες συμπεριφορές χαρακτηρίζονται από απόλυτο φασισμό κι έλλειψη κριτικής σκέψης.Άτομα σαν τον/την ΧΧΧ,οι οποίοι ανενόχλητα γράφουν και προσβάλλουν εμμονικά όποιον δε γουστάρουν,συνεχίζουν να παρασιτούν ανενόχλητοι και ΦΥΣΙΚΑ χωρίς οποιαδήποτε παρέμβαση από τους administrators.Περαστικά σε ορισμένους(όχι όλους) λοιπόν και δε θα χαρώ καθόλου να σας ξαναεπισκεφθώ.Καλή σας τύχη κι εύχομαι αλλαγή(υπεραισιοδοξώ) της φασίζουσας νοοτροπίας σας.Κοιτάξτε ,πρώτα απ'όλα, ο καθένας τον εαυτό του και μετά μπορείτε να κρίνετε άτομα κι εταιρείες. :with:
 
Re: Skygreece Airlines

Και για να σας βγάλω από το κόπο,απενεργοποιώ μόνος μου το λογαριασμό :banana:
 
Re: Συμβάν στο JMK?

gonso":3v6ibdn2 said:
Ο ρόλος του σηματωρού στο έδαφος, αλλά και του ΕΕΚ, είναι συμβουλευτικός. Οι πιλότοι είναι υπεύθυνοι να κρίνουν αν οι οδηγίες είναι ασφαλείς.

Αυτό πρέπει να υπάρχει πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού.

Σαφώς ο σηματωρός (όπως και ο ΕΕΚ) έχουν καλύτερη οπτική γωνία από τον πιλότο. Γι ´αυτό και οι οδηγίες τους έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα. Αυτό δε σημαίνει ότι έχουν και το αλάθητο!

Ουδείς έχει το αλάθητο (ούτε και ο Πάπας),αλλά:
Πώς είναι δυνατόν να κρίνη -στο έδαφος- ο πιλότος (που πολλές φορές δέν μπορεί να δή ούτε τα ακροπτερύγιά του) άν οι οδηγίες τού σηματωρού (που βλέπει ολόκληρο το αεροπλάνο φάτσα μπροστά του και σε σχέση με τα λοιπά αεροπλάνα που υπάρχουν τριγύρω) είναι σωστές ή λάθος;

Εχει άραγε κάποιον τρόπο να υπολογίση,μέσα απ'το κόκπιτ του,την απόσταση μεταξύ τού δικού του ακροπτερυγίου και τού ακροπτερυγίου τού διπλανού αεροπλάνου με μεγαλύτερη ακρίβεια απ'ό,τι ο σηματωρός που βλέπει ολόκληρα και τα δυό αεροπλάνα;

Μήν ξεχνάμε ότι ο πιλότος που καλείται να κρίνη κλπ κλπ έχει ήδη στην πλάτη του την κούραση από μιά πτήση που μπορεί να κράτησε και δώδεκα ώρες-ιδίως άν ή πτήση αυτή ήταν νυχτερινή.

Δηλαδή άν ο σηματωρός θεωρήση ότι ένα αεροπλάνο μπορεί να περάση δίπλα από ένα άλλο με τίς πτέρυγές του να απέχουν δέκα εκατοστά απ'τίς πτέρυγες τού άλλου,πώς θα κρίνη ο πιλότος (που,είπαμε,δέν μπορεί να δή τα ακροπτερύγιά του) ότι η απόσταση αυτή είναι ασφαλής;Αναγκαστικά θα ακολουθήση τίς οδηγίες τού marshaller.

gonso":3v6ibdn2 said:
Πέρα από αυτό, έχουμε ένα μαγαζί που έχει τρελή δουλειά, αλλά δεν θέλουμε να επενδύσουμε φράγκο. Εδώ δεν χρησιμοποιήσαμε τα τσάμπα κονδύλια της ΕΟΚ/ ΕΕ τόσες δεκαετίες. Τώρα που δεν υπάρχουν θα επενδύσουμε;

Αναλογικά της κυκλοφορίας, τα αεροδρόμιά μας είναι η ντροπή της Ευρώπης. ΔΕΝ νοείται η Κέρκυρα και το Ηράκλειο να είναι στα χάλια που είναι, σε όλα τα επίπεδα. Για τη Μύκονο απορούμε;

Οταν είχαμε τα λεφτά,δέν θέλαμε να επενδύσουμε-τα τρώγαμε σε κότερα και σ'ελικόπτερα (και στά-κατά Κουτσόγιωργα-"πολιτιστικά κέντρα").Ας προσέχαμε.....

(Και επιτέλους,όλοι με το αεροπλάνο θέλετε να πάτε στην Μύκονο;Οι εφοπλιστές δηλαδή κλέφτες θα γίνουν; :D )
 
Re: Γενικές ερωτήσεις για πτήσεις με ryanair

η φθηνη Ryanair που οταν την εχεις ανανγκη, τελαιυταια στιγμη σου πεταει ενα 267e χωρις αποσκευες και εισε ενταξη, ενω στην Aegean το ακριβοτερο εισητιριο ειναι 201e και αυτο Business Class. Δωσε Ryanair στον λαο θελει κιαλο!!! ATH-SKG one-way.
 
Top