Λάθος posts ...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Επάγγελμα Αεροσυνοδός

Α3 είναι ο κωδικός ΙΑΤΑ της Aegean Airlines.
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

ΠΗΓΗ : http://www.aiolikanea.gr/news/main/deta ... 18&print=Y


- ΑΦΙΞΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ:
Στα ίδια με πέρσι η κίνηση των τσάρτερ τον Απρίλιο
07.05.2009 Τουρισμός
Στα ίδια επίπεδα με την περσινή χρονιά κινήθηκε η κίνηση των τσάρτερ τον Απρίλιο, παρουσιάζοντας μία ανεπαίσθητη μείωση της τάξης του 0,47%. Παράλληλα τα στοιχεία που ανακοίνωσε χθες η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Αεροδρομίου, δείχνουν αύξηση στις αφίξεις και τις αναχωρήσεις των επιβατών του εσωτερικού.
Πάντως είναι ακόμα πολύ νωρίς ώστε να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για το πώς θα κινηθεί η τουριστική χρονιά φέτος το καλοκαίρι. Ρόλο στην αύξηση της κίνησης από και προς Μυτιλήνη θεωρείται ότι διαδραμάτισε η νέα εταιρεία "Athens Airways", που προστέθηκε από φέτος στις γραμμές μεγαλώνοντας την επιβατική κίνηση.

Τα στοιχεία
Αναλυτικά λοιπόν τα στοιχεία που αφορούν την άφιξη τσάρτερ ανά χώρα έχουν ως εξής:
ΧΩΡΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΑΦΙΞΕΙΣ
Αγγλία 3 650
Βέλγιο 1 93
Κύπρος 2 152
Νορβηγία 2 191
Ολλανδία 7 811
ΣΥΝΟΛΟ 15 1.897
Η επιβατική κίνηση του αντίστοιχου μήνα Απριλίου 2008 ήταν 13 αεροσκάφη και 1.906 επιβάτες.

Μείωση μόνο στους Ολλανδούς και τους Κύπριους
Σε σχέση με τον περασμένο Απρίλιο υπάρχει πάντως αύξηση από όλες τις χώρες πλην Ολλανδίας και Κύπρου. Συγκεκριμένα τα αντίστοιχα νούμερα των επιβατών ανά χώρα ήταν 456 από την Αγγλία, 84 από το Βέλγιο, 913 από την Ολλανδία, 134 από τη Νορβηγία και 319 από την Κύπρο. Αυτό που φαίνεται να επιβεβαιώνεται είναι ότι και φέτος η Ολλανδία θα αποτελέσει το ισχυρό "χαρτί" των τσάρτερ για τη Λέσβο, καθώς πέρα από τη μείωση του Απριλίου είναι από τις χώρες που παρουσιάζει σταθερά μεγάλο αριθμό τουριστών που καταφτάνουν στο νησί. Από εκεί και πέρα οποιαδήποτε άλλη πρόβλεψη (ή συμπέρασμα) με βάση αυτά τα στοιχεία είναι παρακινδυνευμένη. Πολύ περισσότερο γιατί τα τσάρτερ από την Κύπρο έρχονται μόνο την περίοδο του Πάσχα και δεν μπορούν ν' αποτελέσουν κριτήριο και καταλύτη για την τελική εικόνα της τουριστικής κίνησης.

Αύξηση στην κίνηση
Από εκεί και πέρα ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία που αφορούν την κίνηση των αεροσκαφών εσωτερικού και εξωτερικού, αλλά και τις αφίξεις και αναχωρήσεις των επιβατών του εσωτερικού. Αυτά έχουν ως εξής:
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 2008 2009 ΠΟΣΟΣΤΟ
ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ
Κινήσεις α/φων εσωτερικού 535 622 16,26%
Κινήσεις α/φων εξωτερικού 25 30 20%
ΓΕΝΚΟ ΣΥΝΟΛΟ 560 652 16,43%

Αφίξεις επιβατών εσωτερικού 15.882 17.594 10,77%
Αναχωρήσεις επιβατών εσωτερικού 14.715 17.641 19,88%
Αναχωρήσεις επιβατών εξωτερικού 190 652 243%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΦΙΞΕΩΝ 16.072 19.491 21,27%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΩΝ 14.905 18.293 22,73%

Από τα παραπάνω στοιχεία εντύπωση προκαλεί το εξωπραγματικό 243% που αφορά την αύξηση των αναχωρήσεων επιβατών εξωτερικού.
Ωστόσο όπως διευκρινίζει ο Αερολιμενάρχης Γιώργος Χρηστίδης, το νούμερο αυτό είναι πλασματικό. «Πρόκειται ουσιαστικά για τους Κύπριους τουρίστες που φέτος μείωσαν τον χρόνο παραμονής τους και έφυγαν νωρίτερα από πέρσι, προκαλώντας αυτή την αλλαγή». Σε ό,τι αφορά τέλος την αύξηση σε όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες θεωρείται ότι ρόλο έπαιξαν τα περισσότερα δρομολόγια που προστέθηκαν στην γραμμή με τη νεοεμφανιζόμενη εταιρεία.
 
Re: Hellenic Imperial Airways

kleopatra":3anzlmkh said:
Θα συμφωνήσω κι εγώ να μην αφήσεις τη δουλειά σου,εφόσον όπως μας λες είναι καλή και σταθερή. Είμαι στο χώρο,και δεν ξέρω αν θα μείνω για πολύ ακόμα,παρότι αγαπάω πολύ το επάγγελμα, κι ο λόγος είναι ότι, δεν μπορείς να είσαι ποτέ σίγουρος τι θα σου ξημερώσει,αν η εταιρία κλείσει και μείνεις ξεκρέμαστος,αν αλλάξει η βάση,αν θα είσαι με σύμβαση και να σκέφτεσαι θα ανανεωθεί,δε θα ανανεωθεί..αν είσαι εποχιακός και το μισό χρόνο είσαι αναγκασμένος να κάθεσαι...


:great: :great: :great:
 
Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

vassdel":3k0eddhz said:
Λίγες εταιρίες χρησιμοποιούν flight dispatcher, ανάμεσά τους φαίνεται θα είναι και η Athens.
Η δουλειά του dispatcher, ανάμεσα σε άλλα θα είναι να:
:arrow: Καταθέτει σχέδια πτήσεως.
:arrow: Ελέγχει τη θέση των αεροσκαφών αλλά και των μέσων της εταιρίας (π.χ. ground handling μηχανήματα, κατάσταση, βλάβες, κλπ)
:arrow: Ελέγχει διαθεσιμότητες αεροσκαφών, scheduled maintenances, failures κλπ, σε συνεργασία φυσικά με μηχανικούς και άλλους.

Σε γενικές γραμμές, είναι κάτι σαν οργανωτής όσον αφορά τα θέματα εδάφους, logistics των πτήσεων, αλλά και των πτήσεων αυτών καθαυτών σε συνεργασία με τους εκάστοτε κυβερνήτες. Δουλειά υπεύθυνη και ενδιαφέρουσα, αλλά το πτυχίο που ζητούν οι Αθηναϊκές δεν ξέρω από που το παίρνεις.

Σ ευχαριστώ για τη βοήθεια! :D
 
Re: Ενδιαφεροντα αεροπορικα βιντεο στο Internet.

τι παει να πει "τι ειναι"? Αυτο που λεει ο τιτλος και δειχνει το βιντεο ειναι.
 
Re: Olympic leased aircraft 2009

Σήμερα καταγράφουμε ρεκόρ! 7 Σύνολο τα νοικιάρικα!
LZ-MDM Air Via A320 http://www.airliners.net/photo/VIA---Ai ... a2659092c4
SX-BVK Hellas Jet A320 http://www.airpics.net/photo/SX-BVK-Air ... s-Jet/5853
SX-BVL Hellas Jet A320 gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=15654
EC-KBM Air Comet A320 http://www.airliners.net/photo/Air-Come ... f27bfc9e5b
SX-BTG Sky Wings MD83 http://www.airliners.net/photo/Sky-Wing ... d96876e798
OM-HLC Seagle Air B733 http://www.airliners.net/photo/Seagle-A ... 6d68c06ee9
SX-DIZ Astra Airlines Avro gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=15473
 
Re: AEGEAN στην Star Alliance?

το να γινει μι ετερεια πληρες μελλοσ σε μια συμμαχια εινε πολυ δυσκολο,ειδικα αν δεν προσκλειθη να μπει σε μια συμμαχια,
γιατι εκτος απο δικαιωματα κτλ που ειχει μια ετερεια σε μια συμμαχια εχει κ πολλεσ υποχρεωσεις σε θεματα δρομολογιων,προγραματα τακτικων επιβατων ,εξυπηρετηση επιβατων απο αλλες ετερεις συμμαχους κτλ.
κ η Α3 νομιζω οτι εχει πολυ δρομο ακομα για να γινει πληρες μελος.

αν θα γινει μελος μαλον θα μπει σαν περιφεριακο μελλος πχ adria,croatian,blue1.

εδω ειμαστε κ θα δουμε ολοι οπωτε ας περιμενουμε κ μετα ας κρινουμαι:)
 
Top