docORL
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 19/12/2007
- Μηνύματα
- 363
- Likes
- 2
- Περιοχή
- in the cockpit...
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
Re: video για την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ στο youtube
Οι υπηρεσιες που προσφερει μια εταιρια, πρεπει να ειναι καλες, για να ξαναερθει ο "πελατης".
Το να εχεις καινουργια "εργαλεια" σε καποια εταιρια, δεν παει να πει οτι πας και καλα οικονομικα, ποσο μαλλον οταν τα χρωστας στις τραπεζες ολα, και πουλας 2 κομματια κανοντας τα lease-back για να εχεις cash-flow να εξυπηρετησεις καποιες δανειακες υποχρεωσεις αμεσες.
Η αξια μιας εταιριας, ειδικα οταν ειναι εισειγμενη σε χρηματιστηριο, ειναι πολυ ευκολο να την υπολογισει κανεις, πολλαπλασιαζοντας τον αριθμο των μετοχων, επι την αξια αυτης.
Στην δε περιπτωση της ΟΑ, που δεν ειναι εισειγμενη στο ΧΑ, η αξια αυτης χωρις τα περιουσιακα της στοιχεια (κτιρια-αεροσκαφη-κλπ), αντικατοπτριζεται απο την προσφορα (δεσμευτικη), των κ.κ. MIG και Swissport.(υποψηφιων αγοραστων).
Και αυτο εχει θορυβησει καποιους στην ελληνικη αεροπορικη αγορα, που υπολογιζαν στο κλεισιμο της ΟΑ.
Φαινεται οτι τελικα η εταιρια αναβαθμιστηκε ξαφνικα, και πολυ. Ανεβηκαν "οι μετοχες" της, που λεει ο λαος.
Και μολις αρχισει η λειτουργια της υπο το νεο καθεστος, η αναπτυξη της, (φυσικα πρωτευοντα ρολο παιζει και το τεραστιο οικονομικο υποβαθρο που βρισκεται πισω απο την εταιρια, που δεν συγκρινεται με τους ανταγωνιστες της), θεωρειται βεβαια.
Καλο αυτο για ολους, και επιβατες, και εργαζομενους. Κακο για τους ανταγωνιστες.
Τι να κανουμε. Αυτα εχει η ζωη. Ποτε απο πανω, ποτε απο κατω.
Οσο για τα μισθολογια, οταν ο ανταγωνιστης σου "μεθαυριο" ανοιξει τις πυλες του στο εργατικο δυναμικο, με καλυτερους ορους, τοτε αναγκαστικα θα πρεπει για να κρατησει τους εκπαιδευμενους υπαλληλους, να βαλει το χερι στην τσεπη βαθια.
Οι υπηρεσιες που προσφερει μια εταιρια, πρεπει να ειναι καλες, για να ξαναερθει ο "πελατης".
Το να εχεις καινουργια "εργαλεια" σε καποια εταιρια, δεν παει να πει οτι πας και καλα οικονομικα, ποσο μαλλον οταν τα χρωστας στις τραπεζες ολα, και πουλας 2 κομματια κανοντας τα lease-back για να εχεις cash-flow να εξυπηρετησεις καποιες δανειακες υποχρεωσεις αμεσες.
Η αξια μιας εταιριας, ειδικα οταν ειναι εισειγμενη σε χρηματιστηριο, ειναι πολυ ευκολο να την υπολογισει κανεις, πολλαπλασιαζοντας τον αριθμο των μετοχων, επι την αξια αυτης.
Στην δε περιπτωση της ΟΑ, που δεν ειναι εισειγμενη στο ΧΑ, η αξια αυτης χωρις τα περιουσιακα της στοιχεια (κτιρια-αεροσκαφη-κλπ), αντικατοπτριζεται απο την προσφορα (δεσμευτικη), των κ.κ. MIG και Swissport.(υποψηφιων αγοραστων).
Και αυτο εχει θορυβησει καποιους στην ελληνικη αεροπορικη αγορα, που υπολογιζαν στο κλεισιμο της ΟΑ.
Φαινεται οτι τελικα η εταιρια αναβαθμιστηκε ξαφνικα, και πολυ. Ανεβηκαν "οι μετοχες" της, που λεει ο λαος.
Και μολις αρχισει η λειτουργια της υπο το νεο καθεστος, η αναπτυξη της, (φυσικα πρωτευοντα ρολο παιζει και το τεραστιο οικονομικο υποβαθρο που βρισκεται πισω απο την εταιρια, που δεν συγκρινεται με τους ανταγωνιστες της), θεωρειται βεβαια.
Καλο αυτο για ολους, και επιβατες, και εργαζομενους. Κακο για τους ανταγωνιστες.
Τι να κανουμε. Αυτα εχει η ζωη. Ποτε απο πανω, ποτε απο κατω.
Οσο για τα μισθολογια, οταν ο ανταγωνιστης σου "μεθαυριο" ανοιξει τις πυλες του στο εργατικο δυναμικο, με καλυτερους ορους, τοτε αναγκαστικα θα πρεπει για να κρατησει τους εκπαιδευμενους υπαλληλους, να βαλει το χερι στην τσεπη βαθια.