Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί
@ PILOT-737
Αγαπητέ,
1.Θα κοιτάξεις τι θα φέρει στο ΑΕΠ σου στο μέλλον η "επένδυση" που θα κάνεις και όχι στο παρελθόν, εκτός και αν πιστεύεις ότι θα μηδενίσει ο τουρισμός για την επόμενη 3ετία.
2. Καμία εταιρία δε θα πάρει τουλάχιστον άμεσα τη θέση της Αιγαίου με ελληνικό AΦΜ, γιατί να το κάνει άλλωστε, μπορεί να πετάει όποιος θέλει όπου θέλει εντός ΕΕ, οπότε ελάχιστοι από τους 3000 θα βρουν θέση σε άλλη αεροπορική.
3.Όσον αφόρα τις Ελληνικές επιχειρήσεις που θα πάρουν μεροκάματο, θα ήθελα να σου πω ότι η Αιγαίου δε δίνει μεροκάματο μόνο στη Goldair και στη Newrest. Υπάρχουν σίγουρα άλλες δεκάδες εταιρίες όπως τουριστικά λεωφορεία που μεταφέρουν το προσωπικό, ταξί, καθαριστήρια, δικηγόρους, εκτελωνιστές, λογιστές, ασφαλιστικές, τηλεπικοινωνίες, εταιρίες εκτυπώσεων, εταιρίες πληροφορικής, διαφημιστικές κτλ που κατά ένα βαθμό συντηρούνται άμεσα από την Αιγαίου. Καμία Ευρωπαική εταιρία δε θα δώσει cent σε αύτές. Όλα θα γίνονται στη χώρα καταγωγής τους.
4. Το δημόσιο είναι έμεσα μέτοχος της Α3. Δε θα μιλήσω για τα 2.7 δις που σύμφωνα με την εταιρία έχουν δοθεί σε φόρους θα μιλήσω για αυτό που γνωρίζω. Το ελληνικό δημόσιο φορολογεί (ή φορολογούσε μέχρι πρόσφατα) την Α3 με (α) 24% ΦΠΑ στις πτήσεις εσωτερικού (β) 17% εργατικές εισφορές (γ) 27% εργοδοτικές εισφορές (δ) 28% φόρο εισοδήματος (ε) 15% φόρο μερισμάτων (στ) χαρτόσημα, αγγελιόσημα κτλ (ζ) την ανάγκαζε να επιχειρεί σε ένα πανάκριβο αεροδρόμιο γιατί ήταν ανίκανο να κάνει μία σύμβαση παραχώρησης της προκοπής (η) λόγω του country risk την ανάγκαζε να δανείζεται με πανάκρινα επιτόκια σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της.
Όλοι οι ανταγωνιστές της για όλα τα παραπάνω πληρώνουν υποπολλαπλάσια. Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι δε γνωρίζω μεσογειακή χώρα με ποσοστό άνω του 11% ΦΠΑ στις αερομεταφορές
@ KGP
Αγαπητέ,
Δε ξέρω σε ποιες σχολές αναφέρεσαι, εγώ στο Πανεπιστήμιο (πριν πολλά χρόνια
) έμαθα ότι το δημόσιο πρέπει να παρεμβαίνει μονάχα εκεί που ο ιδιώτης αποτυγχάνει (και στη προκειμένη περίπτωση φαίνεται πως δε φταίει κιόλας). Προφανώς και οι φίλοι μας οι Γερμανοί αυτό κάνουν.
Θα ήθελα όλοι μας να σκεφτούμε το παρακάτω:
H αγαπητή LH ξεκινάει 15 Μαίου πτήσεις για Ελλάδα. Το κόστος αυτών των πτήσεων θα πληρωθούν με τα 10 - 12 δις που πήρε ως ενίσχυση. Πως η Αιγαίου ή η κάθε Αιγαίου μπορεί να ξεκινήσει πτήσεις και να την ανταγωνιστεί....???
Σε μία ελεύθερη αγορά λοιπόν η Αιγαίου θα επιβίωνε και θα έβγαινε πιο δυνατή γιατί όλοι οι ανταγωνιστές της (πλην FR και W6) θα βάραγαν κανόνι και μέχρι να εκαθαριστούν θα έπαιζε μόνη της "μπάλα" με τους LOCO.
Αφήνω και αυτό έδω - τροφή για σκέψη
https://www.euro2day.gr/specials/interv ... ada-g.html
Θεωρείτε τυχαίο ότι με το που έκλεισε η διάσωση της LH η κομισιόν ξεκινά νομικές διαδικασίες ενάντια στα "υποχρεωτικά voucher" αντί επιστροφής χρημάτων.
https://www.capital.gr/diethni/3453049/ ... i-tourismo
Δε θέλω να είμαι καχύποπτος και συνωμοσιολόγος αλλά δεν το θεωρώ τυχαίο.
Όταν οι άλλοι δε παίζουν με τους κανόνες τότε δε το κάνεις και εσύ, βαρέθηκα να τρωγόμαστε πάντα μεταξύ μας και να είμαστε μόνιμα οι σερβιτόροι και οι καμαριέρες τους (με όλο το συμπάθειο για αυτά τα δύο επαγγέλματα).
Συγγνώμη για το μέγεθος του μνμ, ελπίζω να μη σας κούρασα.