Λάθος posts ...

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Μενέλαε... το θέμα είναι ποια σχολή θα διαλέξεις... αυτή που σου λέει η αγορά θα βρει τον δρόμο της ότι και να γίνει ή πρέπει να υπάρχει και δημόσιος/κρατικός έλεγχος και βοήθεια;

πάνω κάτω σε αυτό υπάρχει η διαφωνία τόσο καιρό...

OveLix":cwljbki9 said:
Είπα κι εγώ, τόση τρικυμία εν κρανίω πού να οφείλεται; Αλλά εξηγήθηκε όταν είδα από πού ενημερώνεσαι. Neeeext!

Ευτυχη...εσύ;
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

KGP μπερδεύεσαι: υπάρχει και η σχολή όσων έλεγαν ότι δεν μπορεί να υπάρξει υγιής κρατικός αερομεταφορέας και τώρα υποστηρίζουν ότι πρέπει να δωθεί οικονομική ενίσχυση χωρίς δημόσιο / κρατικό έλεγχο και πάντα για το καλό της χώρας.

Αφού έγινε για τις τράπεζες γιατί να μην εφαρμοστεί και στην συγκεκριμένη περίπτωση ?
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Γιατί το Ελληνικό Δημόσιο σε ρόλο μάνατζερ το δοκιμάσαμε και είδαμε τα αποτελέσματα; Τι άλλο θέλετε για να πειστείτε , ας μην λέμε τα ίδια.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

@ PILOT-737

Αγαπητέ,

1.Θα κοιτάξεις τι θα φέρει στο ΑΕΠ σου στο μέλλον η "επένδυση" που θα κάνεις και όχι στο παρελθόν, εκτός και αν πιστεύεις ότι θα μηδενίσει ο τουρισμός για την επόμενη 3ετία.

2. Καμία εταιρία δε θα πάρει τουλάχιστον άμεσα τη θέση της Αιγαίου με ελληνικό AΦΜ, γιατί να το κάνει άλλωστε, μπορεί να πετάει όποιος θέλει όπου θέλει εντός ΕΕ, οπότε ελάχιστοι από τους 3000 θα βρουν θέση σε άλλη αεροπορική.

3.Όσον αφόρα τις Ελληνικές επιχειρήσεις που θα πάρουν μεροκάματο, θα ήθελα να σου πω ότι η Αιγαίου δε δίνει μεροκάματο μόνο στη Goldair και στη Newrest. Υπάρχουν σίγουρα άλλες δεκάδες εταιρίες όπως τουριστικά λεωφορεία που μεταφέρουν το προσωπικό, ταξί, καθαριστήρια, δικηγόρους, εκτελωνιστές, λογιστές, ασφαλιστικές, τηλεπικοινωνίες, εταιρίες εκτυπώσεων, εταιρίες πληροφορικής, διαφημιστικές κτλ που κατά ένα βαθμό συντηρούνται άμεσα από την Αιγαίου. Καμία Ευρωπαική εταιρία δε θα δώσει cent σε αύτές. Όλα θα γίνονται στη χώρα καταγωγής τους.

4. Το δημόσιο είναι έμεσα μέτοχος της Α3. Δε θα μιλήσω για τα 2.7 δις που σύμφωνα με την εταιρία έχουν δοθεί σε φόρους θα μιλήσω για αυτό που γνωρίζω. Το ελληνικό δημόσιο φορολογεί (ή φορολογούσε μέχρι πρόσφατα) την Α3 με (α) 24% ΦΠΑ στις πτήσεις εσωτερικού (β) 17% εργατικές εισφορές (γ) 27% εργοδοτικές εισφορές (δ) 28% φόρο εισοδήματος (ε) 15% φόρο μερισμάτων (στ) χαρτόσημα, αγγελιόσημα κτλ (ζ) την ανάγκαζε να επιχειρεί σε ένα πανάκριβο αεροδρόμιο γιατί ήταν ανίκανο να κάνει μία σύμβαση παραχώρησης της προκοπής (η) λόγω του country risk την ανάγκαζε να δανείζεται με πανάκρινα επιτόκια σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της.
Όλοι οι ανταγωνιστές της για όλα τα παραπάνω πληρώνουν υποπολλαπλάσια. Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι δε γνωρίζω μεσογειακή χώρα με ποσοστό άνω του 11% ΦΠΑ στις αερομεταφορές

@ KGP

Αγαπητέ,

Δε ξέρω σε ποιες σχολές αναφέρεσαι, εγώ στο Πανεπιστήμιο (πριν πολλά χρόνια :D ) έμαθα ότι το δημόσιο πρέπει να παρεμβαίνει μονάχα εκεί που ο ιδιώτης αποτυγχάνει (και στη προκειμένη περίπτωση φαίνεται πως δε φταίει κιόλας). Προφανώς και οι φίλοι μας οι Γερμανοί αυτό κάνουν.

Θα ήθελα όλοι μας να σκεφτούμε το παρακάτω:
H αγαπητή LH ξεκινάει 15 Μαίου πτήσεις για Ελλάδα. Το κόστος αυτών των πτήσεων θα πληρωθούν με τα 10 - 12 δις που πήρε ως ενίσχυση. Πως η Αιγαίου ή η κάθε Αιγαίου μπορεί να ξεκινήσει πτήσεις και να την ανταγωνιστεί....???

Σε μία ελεύθερη αγορά λοιπόν η Αιγαίου θα επιβίωνε και θα έβγαινε πιο δυνατή γιατί όλοι οι ανταγωνιστές της (πλην FR και W6) θα βάραγαν κανόνι και μέχρι να εκαθαριστούν θα έπαιζε μόνη της "μπάλα" με τους LOCO.

Αφήνω και αυτό έδω - τροφή για σκέψη
https://www.euro2day.gr/specials/interv ... ada-g.html

Θεωρείτε τυχαίο ότι με το που έκλεισε η διάσωση της LH η κομισιόν ξεκινά νομικές διαδικασίες ενάντια στα "υποχρεωτικά voucher" αντί επιστροφής χρημάτων.
https://www.capital.gr/diethni/3453049/ ... i-tourismo

Δε θέλω να είμαι καχύποπτος και συνωμοσιολόγος αλλά δεν το θεωρώ τυχαίο.

Όταν οι άλλοι δε παίζουν με τους κανόνες τότε δε το κάνεις και εσύ, βαρέθηκα να τρωγόμαστε πάντα μεταξύ μας και να είμαστε μόνιμα οι σερβιτόροι και οι καμαριέρες τους (με όλο το συμπάθειο για αυτά τα δύο επαγγέλματα).

Συγγνώμη για το μέγεθος του μνμ, ελπίζω να μη σας κούρασα.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

4. Το δημόσιο είναι έμεσα μέτοχος της Α3. Δε θα μιλήσω για τα 2.7 δις που σύμφωνα με την εταιρία έχουν δοθεί σε φόρους θα μιλήσω για αυτό που γνωρίζω. Το ελληνικό δημόσιο φορολογεί (ή φορολογούσε μέχρι πρόσφατα) την Α3 με (α) 24% ΦΠΑ στις πτήσεις εσωτερικού (β) 17% εργατικές εισφορές (γ) 27% εργοδοτικές εισφορές (δ) 28% φόρο εισοδήματος (ε) 15% φόρο μερισμάτων (στ) χαρτόσημα, αγγελιόσημα κτλ (ζ) την ανάγκαζε να επιχειρεί σε ένα πανάκριβο αεροδρόμιο γιατί ήταν ανίκανο να κάνει μία σύμβαση παραχώρησης της προκοπής (η) λόγω του country risk την ανάγκαζε να δανείζεται με πανάκρινα επιτόκια σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της.
Όλοι οι ανταγωνιστές της για όλα τα παραπάνω πληρώνουν υποπολλαπλάσια. Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι δε γνωρίζω μεσογειακή χώρα με ποσοστό άνω του 11% ΦΠΑ στις αερομεταφορές

Με συγχωρείτε αλλά όταν το κράτος κλείνει την κρατική αεροπορική εταιρία και δίνει χώρο στον ιδιώτη είναι σωστό και ας μην υπάρχουν όροι όσον άφορα τις τιμές των ναύλων και τα δρομολόγια.

Όταν παραχωρεί αεροδρόμιο σε ιδιώτη είναι κακό γιατί οι όροι παραχώρησης επιβαρύνουν τον άλλον ιδιώτη που έχει αεροπορική και για αυτό είναι σαν να είναι μέτοχος.

Μάλλον τα μπερδεύετε λίγο στο μυαλό σας.

Με την ίδια λογική όλες οι επιχειρήσεις αλλά και οι ιδιώτες πληρώνουμε ακριβά διόδια διότι οι συμβάσεις δεν είναι σωστές, ακριβή τηλεφωνία και internet γιατί ιδιωτικοποιήθηκε η κρατική εταιρία τηλεπικοινωνιών (που ήταν και κερδοφόρα), ακριβά καύσιμα, υψηλότερο ΦΠΑ και όλα αυτά σε σχέση με το μέσο εισόδημα άλλων ευρωπαϊκών κρατών.
Από αύριο να απαιτήσουμε όλοι μας από τον μέτοχο μας που είναι το κράτος μεγαλύτερη οικονομική ενίσχυση για την κρίση για την οποία δεν ευθυνόμαστε στην τελική.


Δηλαδή εκτός από τη βοηθητική ΠΝΠ, εκτός από την κρατική ενίσχυση, θα φάει και πρόστιμο το Ελληνικό κράτος για την ΠΝΠ......

Μεγάλη αξία για τη χώρα τελικά ....... και μεγάλο κόστος ταυτόχρονα.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Συγγνώμη, αλλά δεν μπορεί κανείς να αρχίσει να εξηγεί τα βασικά, σε άτομα που επιδεικνύουν άγνοια ακόμα και για τα στοιχειώδη (όπως π.χ. πώς και με τι όρους περάσαμε από τα κρατικά μονοπώλια -τηλεφωνία, αεροπορία- στον ανταγωνισμό).

Επίσης, ακόμα δεν έχω διαβάσει κάποια σοβαρή αντιπρόταση στη (βέβαια πια) κρατική ενίσχυση προς την Α3. Να μην πέσει σεντ; Να πέσει, αλλά να γίνει κρατική; Να κλείσει και να έρθει άλλος; Τι;

Αυτό με τις σχολές είναι λίγο διασκεδαστικό. Εκείνος που το πόσταρε έχει στο μυαλό του ότι οι χώρες λειτουργούν είτε ως ΕΣΣΔ είτε ως πουτ@ν@ όλα κι όποιος αντέξει. Όχι. Ευθύνη του κράτους είναι να θέτει το πλαίσιο ώστε ΟΛΟΙ να έχουν ίδια αντιμετώπιση από τον νόμο. Ωστόσο, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (από κωρονοϊό μέχρι 11η Σεπτεμβρίου κι από κρίση πετρελαίου μέχρι χρεοκοπία του κράτους) πρέπει το κράτος να παρέμβει και να φροντίσει να μην καταρρεύσει το σύστημα γιατί έτσι φροντίζει τους πολίτες του.

Η AEGEAN δεν πήρε φράγκο τσακιστό ως ενίσχυση όλα αυτά τα χρόνια (κι ας πέρασε το κράτος, η αεροπορία και η οικονομία απανωτές κρίσεις), ενώ η ΟΑ μάς άρμεγε επί δεκαετίες και μόνο που υπήρχε. Κανονικά, δεν θα έπρεπε όχι να γίνεται σύγκριση, αλλά ούτε καν να βρίσκονται στην ίδια πρόταση.

Α, μην το ξεχάσω.
Το πιο διασκεδαστικό απ' όλα ήταν το ποστ όπου κάποιος συνέκρινε το κράτος-ιδιοκτήτης αεροπορικής με την ιδιωτική αεροπορική που παίρνει έκτακτη κρατική ενίσχυση. Θέλει, δηλαδή, να μας πει πως όποιος δεν ήθελε κρατική ΟΑ, κακώς ζητά ενίσχυση προς την Α3. Το μπουζούκι είναι όργανο, ο αστυνόμος είναι όργανο, άρα ο αστυνόμος είναι μπουζούκι. Συγγνώμη, έχετε σίγουρα σχέση με την αεροπορία;
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Ευτυχη...εσύ;

τι (ξεκάθαρη) πρόταση έχεις;


Υ.Γ. το οτι "Η AEGEAN δεν πήρε φράγκο τσακιστό ως ενίσχυση όλα αυτά τα χρόνια (κι ας πέρασε το κράτος, η αεροπορία και η οικονομία απανωτές κρίσεις)," ξέρεις ότι δεν ισχύει σωστά;
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Τι πήρε η Α3, ποιες χρονιές και από ποιον φορέα δόθηκαν?
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

KGP,
Θες να μας πετάξεις εδώ κι άλλα σκουπίδια από τα λαθρόβια σάιτ που διαβάζεις; Από το Μακελειό μήπως;
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Αγαπητέ PILOT-737

δε τα μπερδεύω καθόλου στο μυαλό μου να είστε σίγουρος για αυτό, γνωρίζα πολύ καλά το κλάδο και λυπάμαι που έχει έχει βρεθεί σε αυτή τη δυσμενή θέση.

1. Το κράτος έκλεισε την κρατική αεροπορική γιατί έμπαινε μέσα... Αν δεν έμπαινε δε θα την έκλεινε.

2. Οι όροι παραχώρησεις του ΔΑΑ είναι γνωστοί, τουλάχιστον σε όσους ασχολούνται με το κλάδο. Δε θα τους αναλύσω τώρα. Αυτοί λοιπόν οι όροι επιβάρυνουν επί δύο σχεδόν δεκαετίες το σύνολο της αεροναυτιλίας στην Ελλάδα και όχι έναν ιδιώτη. Με την επέκταση της και τη μείωση των τελών προσγείωσης και στάθμευσης κατά 25% έγινε ένα πρώτο βήμα , σχεδόν 20 χρόνια μετά τη λειτουργία του.

3.Οι ελληνικές αεροπορικές έτσι όπως είναι "στημένος" ο κλάδος στην ΕΕ ανταγωνίζονται άμεσα τις αεροπορικές των υπολοίπων κρατών.
Η Vodafone Ελλάδος για παραδειγμα, μιας και αναφέρατε τις τηλεπικοινωνίες, δεν ανταγωνίζεται την Vodafone UK ή την Orange αλλά τη Wind GR και τη Cosmote που παίζουν με τους ίδιους όρους. Αν ο κλάδος τηλεπικοινωνιών ήταν ανοιχτός σε όλη την ΕΕ όπως αυτός τον αερομεταφορών και οι τρεις Ελληνικές εταιρίες θα ήταν μη ανταγωνιστικές και θα έχαναν τη πλειοψηφία των πελατών τους.

Με όλο το σεβασμό προς το πρόσωπο σας τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεται είναι εκτός οικονομικής πραγματικότητας.

Θα ήθελα όμως να ξέρω την απόψη σας για το πως απο 15/05/2020 μια Ελληνική αεροπορική που θέλει να πετάξει προς Γερμανία θα ανταγωνιστεί την LH των 10 - 12 δις κρατικής ενίσχυσης.

Με εκτίμηση
 
Top