Λάθος posts ...

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Με το καλό την επόμενη φορά άρθρο από το blog του ΑΝΤΑΡΣΥΑ, σύντροφε :mrgreen:
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Επειδή μου είναι άγνωστες οι λέξεις σύντροφε και ΑΝΤΑΡΣΥΑ, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Αν αυτά που γράφει το άρθρο δεν σου αρέσουν ή δεν είναι σωστά, άσε την Διοίκηση της Αιγαίου να τους κάνει Αγωγή και μην τους λιβανίζεις. Το πολύ το Κύριε Ελέησον το βαριέται και ο Θεός. Κοντός ψαλμός αλληλούια.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Όταν γράφεις αυτό:
CHRISTOS55":1r3lc2vs said:
Σύμφωνα με το παρακάτω δημοσίευμα (το οποίο με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο)...
και το περιεχόμενο του άρθρου δεν μου αρέσει και δεν το βρίσκω σωστό, φυσικά και μπορώ να απευθυνθώ σε αυτόν που το ανέρτησε εδώ εφόσον έχει ήδη δηλώσει ότι τον εκφράζει. Μεταξύ μας, όμως, δεν σε προβληματίζει το ότι σε βρίσκουν σύμφωνο οι μαρξιστικές αρλούμπες του αρθρογράφου;

Επιπλέον, όταν κάποιος θέτει ένα θέμα προς συζήτηση, συνήθως είναι και έτοιμος να παραθέσει μια δική του άποψη, μια περίληψη, μια αφορμή για κουβέντα. Το να φτύνει κανείς ένα λινκ από άρθρο γνώμης λέγοντας απλώς "συμφωνώ" (πετώντας ταυτόχρονα και το παράπονό του για την ΟΑ που είναι παντελώς εκτός θέματος) δεν είναι συζήτηση.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Φίλε Ovelix, επειδή μου απευθύνεσαι προσωπικά, δεν ξέρω αν ζεις στην Ελλάδα, στην Γαλλία (βλέπω ovelix) ή στην Αγγλία (βλέπω bmi) και επειδή δεν ξέρω τι πρεσβεύει ο Μαρξ, εγώ βρήκα ένα άρθρο και δήλωσα ότι με εκφράζει και λέει και πολλές αλήθειες. Επιπρόσθετα συμπλήρωσα και κάποια άλλα γεγονότα τα οποία φαίνεται ότι δεν σου αρέσουν ή θέλεις να τα αγνοείς. Τώρα αν το δημοσίευμα δεν αρέσει σε εσένα ή στους εργοδότες σου κάντε Αγωγή στον Αρθρογράφο, έχει το όνομά του. Φυσικά και έχουν σχέση οι συντάξεις και οι αποζημιώσεις των απολυμένων της ΟΑ διότι είναι μονομερείς πολιτικές ενέργειες. Εκφράστηκε λοιπόν και άποψη και γεγονότα, αλλά δεν σου αρέσουν. Άσε να δούμε πως θα ενεργήσουν οι πολιτικοί προς τις ιδιωτικές εταιρείες. Γράψε ότι επιθυμείς δεν πρόκειται να σου απαντήσω.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Αγαπητέ Ovelix, εγώ παρατηρώ ότι ο λόγος συμμετοχής του CHRISTOS55 εξ αρχής στο φόρουμ, είναι ένας και μοναδικός, να σχολιάζει με εμπάθεια άμεσα ή έμμεσα σε οτιδήποτε αναφέρεται και ή αφορά την Α3 ( ίσως για προσωπικούς λόγους π.ΟΑ κλπ ), γι αυτό αγνοώντας τις συνέπειες της παρούσας παγκόσμιας καταστροφικής οικονομικής συγκυρίας, συμφωνεί δογματικά με τις μπούρδες του συγκεκριμένου άρθρου, αρκεί που αναφέρεται ενάντια στην Α3.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Φίλε CHRISTΟ55, υπερασπίζεσαι λοιπόν το μοίρασμα δημοσίου χρήματος μέσω εγγυημενου εισοδήματος μέχρι να βγει κάποιος στη σύνταξη, πλασματικων συνταξιδιωτικων ενσήμων, εγγυημενων ομολόγων του δημοσίου για να πεισουν τους συνδικαλιστές να συμφωνήσουν στο τέλος της Ολυμπιακής και να μην καθηλώσουν την αεροπορική κίνηση κ κλείσουν αεροδρόμια, αλλά είσαι εναντίον της κρατικής στήριξης ενός κλάδου που φέρνει δισεκατομμύρια κάθε χρόνο στα κρατικά ταμεία κ στην κατανάλωση, αλλά χτυπήθηκε από μια παγκόσμια πανδημία...
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Το διασκεδαστικό είναι ότι στη λίστα που παραθέτει ο αστείος αρθρογράφος με τα ετήσια κέρδη της Α3, γράφει σαφώς για κέρδη μετά από φόρους, που σημαίνει ότι προτού η εταιρεία βγάλει κέρδος και μοιράσει μερίσματα κλπ, έχει ήδη πληρώσει προς το κράτος το νόμιμο μερίδιό του σε φόρους, εισφορές κλπ.

Βάζει δε τον κατάλογο με κέρδη από το 2005 έως το 2019 (522 εκατ. ευρώ), αλλά δεν συμπληρώνει ότι από το 2009 έως το 2019 η Α3 έχει συμβάλλει στα δημόσια έσοδα με 2,7 δισ. ευρώ. Διότι για τους οπαδούς του άκρατου κρατισμού (pun intended) δεν έχει καμία σημασία το ότι η επιτυχημένη επιχειρηματικότητα δημιουργεί θέσεις εργασίας και εισόδημα για τους πολίτες καθώς και φόρους για το κράτος. Σημασία έχει να ψοφήσουν οι καπιταλιστές και να αναστηθεί η ΟΑ να λαδώσει λίγο τ' αντεράκι τους. :mrgreen:
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Ας υπενθυμισουμε εδω οτι στο μεγαλο κραχ του 1929 η μια εταιρεια εκλεινε πισω απο την αλλη χωρις να υπαρχει κρατικη παρεμβαση..Την δεκαετια του 1930 λογω του οτι η κατασταση ειχε φτασει στο απροχωρητο η κατασταση μπηκε στην μεση η κυβερνηση των ΗΠΑ και διορθωσε τα πραγματα.Βεβαια απο τοτε εχει κυλισει παρα πολυ νερο στο αυλακι και εχουν αλλαξει και οι οικονομικες καταστασεις οπως και τα χρηματοικονομικα συστηματα.Οπως η Αιγαιου εχει δωσει Χ δις€ στο κρατος,ετσι εχουν δωσει και αλλες επιχειρησεις αναλογα ποσα.Βεβαια ενας μεσαιος επιχειρηματιας ο οποιος θα κλεισει αυριο την επιχειρηση του γιατι δεν μπορουσε να παρει δανειο 1 εκ.€ θα πει γιατι η Αιγαιου,μια ιδιωτικη επιχειρηση να παρει ισως δις€ για να σωθει; Παγκοσμιως εχουν κλεισει τιτανες του αεροπορικου κλαδου (TWA,PAN-AM) και αλλες εχουν σωθει μεσω συγχωνευσεων με την συμμετοχη του κρατους. Η ΟΑ εκλεισε διοτι το κρατος δεν μπορει να ειναι καλος επενδυτης σε αυτου του ειδους τις επιχειρησεις αλλα και η ποιοτητα του προιοντος πηγαινε πισω λογω αγκυλωσεων.. Και η Αιγαιου αυριο το πρωι να κλεισει οι μετοχοι της θα ανοιξουν αλλη εταιρεια οταν φτιαξουν τα πραγματα. Αρα το πλεον σωστο στην περιπτωση εδω ειναι να καλυψει η Αιγαιου ενα μερος του κοστους και το δημοσιο να βοηθησει με εγγυησεις να ορθοποδησει η εταιρεια μολις τελειωσει ολη αυτη η κατασταση. Αλλα..οπως θα βοηθησει την Αιγαιου θα πρεπει να βοηθησει και τον ξενοδοχο που φετος δεν θα ανοιξει καθολου οπως και τον επιχειρηματια να επιβιωσει φετος μιας και η χρονια θεωρειται χαμενη.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Όταν οι οικονομικοί πόροι που έχεις για να στηρίξεις μία κατάστασης είναι περιορισμένοι, τότε στηρίζεις αυτόν που θα σου προσθέσει μεγαλύτερη αξία στην "επένδυση" σου.

Στη προκειμένη περίπτωση πρέπει να αξιολογηθεί η ικανότητα της κάθε εταιρίας να συνεισφέρει στο ΑΕΠ της χωρας, στα φορολογικά έσοδα και στο να προσφέρει θέσεις εργασίας.

Αν αξιολογήσεις τα παραπάνω είναι ξεκάθαρο ποιον πρέπει να βοηθήσεις.

Δε θα το κάνεις για τον Χ μέτοχο, θα το κάνεις γιατί θα προσθέσει αξία στη χώρα σα σύνολο.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Δεν διαφωνω σε αυτο που γραφεις... Εγω αυτο που θελω ειναι σε βαθος χρονου ομως οι επιδοτησεις να γυρισουν στο κρατος μεσω των κερδων της εταιρειας.. Επειδη ομως ο κλαδος ειναι αλυσιδα ( αεροπορικες -> ξενοδοχεια -> μεταφορες -> μαγαζια->εστιαση κλπ) το να στηριξουμε μονο την αεροπορικη και τα υπολοιπα ας κλεισουν,μαραζωσουν ποιος τουριστας θα ερθει οταν ψαχνει πχ ξενοδοχειο να κοιμηθει και δεν θα υπαρχει η εαν ειναι γκρουπ 10-20 ατομων και θα θελουν κοτερο και δεν θα υπαρχει διαθεσιμο; Γι'αυτο να στηριχθει και η αεροπορικη αλλα και οι αλλοι κλαδοι δικαια..
 
Top