Λάθος posts ...

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

CHRISTOS55":1oiom0d7 said:
Σύμφωνα με το παρακάτω δημοσίευμα (το οποίο με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο), έχω να προσθέσω ότι το αναδρομικά από τις περικοπές των συντάξεων (του 2012) θα δοθούν σε δόσεις για τα επόμενα πέντε χρόνια. Επίσης οι αποζημιώσεις στους απολυμένους από την Ολυμπιακή αφού περικόπηκαν κατά 53% το υπόλοιπο 47% θα τους δοθεί σε 20 δόσεις από το 2022 έως το 2042. Λεφτά υπάρχουν μόνο για όπου μας αρέσει. Λεφτά υπάρχουν για την Aegean στις τσέπες των μετόχων της — του Λεωνίδα Βατικιώτη
06/05/2020. https://info-war.gr/lefta-yparchoyn-gia ... tsepes-to/

Αγαπητε,
Σε ενα υποθετικο σεναριο που η Α3 χρειαστεί βοήθεια και δεν της δοθεί και βαρέσει κανονι, ξέρεις τι θα γινει?

1. Εν μεσω λαίλαπας στο κλαδο κανεις δε θα ανοιξει μια Αιγαιου2, τουλαχιστον μεχρι να επανέλθει σε μια κανονικοτητα. Δλδ κάπου μεσα στο 2023.
2. 3000 υπαλληλοι μπαίνουν ταμειο ανεργιας και βραχυπροθεσμα συντηρούνται απο το κρατος.
3. Δεκαδες ελληνικες επιχειρήσεις χανουν ενα καλο "μεροκαματο", που σημαινει παλι απολύσεις, ταμειο ανεργιας και μειωση των εισφορών και των φορων που καταβάλουν στα δημοσια ταμεια.
4. Μερος του κενου της θα καλυφθεί απο FR, W6, BA, LH etc. Ξερεις που πληρωνουν (κατα κυριο λογο) φορους εισοδήματος, εργοδοτικές και εργατικες εισφορές και φορους μερισματων αυτες οι εταιριες? Σιγουρα οχι στην Ελλαδα.
5. Δε θα μιλησω για το τι θα γινει με τις τιμες, ολοι καταλαβαινουν.

Εν μεσω πανδημιας για πρωτη φορα μετα απο 100 χρονια καμια απόφαση δεν ειναι ευκολη. Καλο ομως ειναι οταν τα πραγματα ειναι τοσο σοβαρα να αφηνουμε στο πλαι τυχον ιδεοληψίες και να προσπαθουμε να παρουμε τη σωστη αποφαση για να στηριξουμε το καλο ολων μας.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Καλό θα ήταν βέβαια να δοθεί βοήθεια στην Aegean με όρους.
Πιθανά παραδείγματα:
-μοντέρνος στόλος που καταναλώνει λιγότερα καύσιμα (αυτό το έχει ήδη στα πλάνα αρκεί να μην καταργήσει την παραγγελία για τα neo)
-δέσμευση να μη διακόψει τη σύνδεση κανενός νησιού για τα επόμενα Χ χρόνια και με κάποια φόρμουλα να διασφαλίζονται φυσιολογικές τιμές
-δέσμευση ότι θα αναλάβει όλες τις άγονες γραμμές όσων ανταγωνιστών καταρρεύσουν με την ίδια επιδότηση που λαμβάνει όποιος τις κάνει σήμερα
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Pirate":cosgdd8e said:
Όταν οι οικονομικοί πόροι που έχεις για να στηρίξεις μία κατάστασης είναι περιορισμένοι, τότε στηρίζεις αυτόν που θα σου προσθέσει μεγαλύτερη αξία στην "επένδυση" σου.

Στη προκειμένη περίπτωση πρέπει να αξιολογηθεί η ικανότητα της κάθε εταιρίας να συνεισφέρει στο ΑΕΠ της χωρας, στα φορολογικά έσοδα και στο να προσφέρει θέσεις εργασίας.

Αν αξιολογήσεις τα παραπάνω είναι ξεκάθαρο ποιον πρέπει να βοηθήσεις.

Δε θα το κάνεις για τον Χ μέτοχο, θα το κάνεις γιατί θα προσθέσει αξία στη χώρα σα σύνολο

Αναφέρεσαι στο ΑΕΠ των προηγούμενων ετών. Εάν λάβουμε υπόψιν ότι η εταιρία από το «έχουμε αποθεματικό μέχρι τέλη του χρόνου» πέρασε στο «χρειαζόμαστε κρατική ενίσχυση», τότε μάλλον δε θα χει πολλά να συνεισφέρει στο ΑΕΠ τα επόμενα χρόνια. Το κράτος θα κάνει μια καλή επένδυση κατά την άποψη σου σε μια εποχή που πολλοί κοιτάνε να ξεφορτωθούνε μετοχές αεροπορικών εταιριών ;

Δεν ξέρω τι είδους αξία προσθέτει στην χώρα, αν δεν είναι όμως οικονομική η αξία, μετά από την οικονομική κρίση και τόσα μνημόνια η συγκεκριμένη επιλογή δημιουργεί ερωτηματικά.

Φαντάζομαι η ΕΕ δε θα χει αντιρρήσεις να βοηθήσει το κράτος μια εταιρία προκειμένου να σωθεί η παραγγελία της Airbus.


Pirate":cosgdd8e said:
1. Εν μεσω λαίλαπας στο κλαδο κανεις δε θα ανοιξει μια Αιγαιου2, τουλαχιστον μεχρι να επανέλθει σε μια κανονικοτητα. Δλδ κάπου μεσα στο 2023

Εάν όντως δεν υπάρχει ζήτηση, για ποιον λόγο κάποιος να ανοίξει μια εταιρία Αιγαίου2 ;
Για να λέμε ότι έχουμε αεροπορική εταιρία ; Αυτό το συναισθηματικό δέσιμο με την ΟΑ δεν χρησιμοποίησαν κάποιοι ότι είναι «λάθος» ;

Pirate":cosgdd8e said:
2. 3000 υπαλληλοι μπαίνουν ταμειο ανεργιας και βραχυπροθεσμα συντηρούνται απο το κρατος.

Όποια εταιρία πάρει τη θέση της Αιγαίου θα απορροφήσει μέρος των 3000 εργαζομένων η θα προσλάβει ανέργους. Και το ταμείο ανεργίας στην Ελλάδα είναι αστείο ποσό και για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Συγκρίνεται με το ποσό βοήθειας που θα δωθεί στην εταιρία ;
Να μιλούσαμε για την LH σε ένα κράτος που το ταμείο ανεργίας είναι πιο σοβαρό να καταλάβω τον προβληματισμό σου.

Εκτός και αν εννοείς ότι με τα χρήματα του κράτους η Αιγαίου δε θα προβεί σε απολύσεις, παρ’ολο που δε θα χρειάζεται πλέον το ίδιο προσωπικό. Αυτό δεν θυμίζει την παλιά ΟΑ ;

Pirate":cosgdd8e said:
3 . Δεκαδες ελληνικες επιχειρήσεις χανουν ενα καλο "μεροκαματο", που σημαινει παλι απολύσεις, ταμειο ανεργιας και μειωση των εισφορών και των φορων που καταβάλουν στα δημοσια ταμεια.

Αν υπάρξει ζήτηση και γίνουν πτήσεις από άλλες εταιρίες, οι ίδιες ελληνικές επιχειρήσεις δεν θα κάνουν το μεροκάματο; handling catering κλπ ;
Αυτές οι εταίρες πως θα εξυπηρετούνται ; Δεν θα κλείσει ξενοδοχείο ο τουρίστας η δε θα νοικιάσει αυτοκίνητο ;
Αν από την άλλη οι πτήσεις είναι άδειες πάλι δεν θα βγάζουν μεροκάματο οι επιχειρήσεις.

Pirate":cosgdd8e said:
5. Δε θα μιλησω για το τι θα γινει με τις τιμες, ολοι καταλαβαινουν.

Καλά αυτό το σημείο ειδικά.....
Μέχρι τώρα όποιος ήθελε να ταξιδέψει οικονομικά διάλεγε τις εταιρίες που φοβίζετε τον κόσμο ότι θα μπουνε στην αγορά εάν δεν σωθεί η Αιγαίου ..... Και τέλος ας μην ξεχνάμε που πήγανε οι τιμές των εισιτηρίων της Αιγαίου μετά το κλείσιμο των ΟΑ και μέχρι να μπούνε οι low cost στην Ελληνική αγορά.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Όμορφα και θεμιτά όσα γράφεις. Η πρότασή σου ποια είναι;
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

O Pirate τα είπε πολύ σωστά.

PILOT-737":tnnfpqzg said:
Εάν λάβουμε υπόψιν ότι η εταιρία από το «έχουμε αποθεματικό μέχρι τέλη του χρόνου» πέρασε στο «χρειαζόμαστε κρατική ενίσχυση», τότε μάλλον δε θα χει πολλά να συνεισφέρει στο ΑΕΠ τα επόμενα χρόνια.

Αυτό δεν ισχύει και δεν λειτουργούν έτσι οι εταιρείες. Η εταιρεία όσο πετάει προσφέρει πάρα πολλά, όσο το κράτος την περιορίζει να πετάει μπαίνει μέσα. Δεν είναι κανείς διατεθειμένος να πληρώσει εκατοντάδες εκατομμύρια, επειδή το κράτος του επέβαλε περιορισμούς - όποιος και αν είναι ο λόγος.

Δεν ξέρω τι είδους αξία προσθέτει στην χώρα, αν δεν είναι όμως οικονομική η αξία, μετά από την οικονομική κρίση και τόσα μνημόνια η συγκεκριμένη επιλογή δημιουργεί ερωτηματικά.

Τι είδους ερωτηματικά σου δημιουργούνται με το κράτος να στηρίζει την μεγαλύτερη (και ουσιαστικά μόνη) αεροπορική του, όταν η οικονομία του στηρίζεται 25% άμεσα στον τουρισμό; Μπορούμε να βασιστούμε ότι τα επόμενα πχ 2 χρόνια κάποιος θα αναπληρώσει το 100% των θέσεων, ειδικά όταν οι μισές εταιρείες αποσύρουν αεροσκάφη για να μειώσουν το ρίσκο τους; Και ειδικά όταν οι μισές πτήσεις το καλοκαίρι στηρίζονται σε συμφωνίες με γραφεία ταξιδίων για να μπορεί να γίνει το Ναντη-Κέρκυρα και το Τουλούζη- Ηράκλειο; Έχουμε την δυνατότητα οικονομικά να δουλέψουμε άλλες 2 σεζόν με προβλήματα, ενώ οικονομικά θα ήταν πιο συμφέρον να στηρίξεις την Χ εταιρεία;

Είναι το ίδιο να ξέρεις ότι ο Βασιλάκης βρέξει-χιονίζει θα έχει 50 αίρμπας στην Αθήνα και το ίδιο να περιμένεις από τον Ο'λιρι να διαπραγματευτεί τα διαφημιστικά για να γλυτώσει 5 σεντ ανα επιβάτη; Στο παρελθόν δεν είδαμε τους εκβιασμούς; Υπάρχει καμιά Ryanair στην Αγχίαλο τώρα;

Τελος τι μήνυμα δίνεις σαν χώρα όταν όλες οι οικονομίες στήριξαν τις αεροπορικές τους; Ο Βασιλάκης θα ''τιμωρηθεί'' ως επιχειρηματίας επειδή δούλευε μια υγιή εταιρεία και στην πρώτη στραβή (που δεν φταίει) του λες κόψε τον λαιμό σου, ενώ πχ η Λετονία θα δώσει 300Μ στην Air Baltic; Γιατί να επιλέγει κάποιος την Ελλάδα για επενδύσεις αν ξέρει ότι το κράτος θα του ρουφάει μόνο τους φόρους (που είναι αρκετοί) και μόλις κάτσει η ανάποδη, θα γίνει αόρατο; Και κερατάς και δαρμένος που λένε...

Κατά την γνώμη μου η στήριξη θα έρθει ως μονόδρομος. Είμαστε σε μια κατάσταση που λόγω του ολιγοπωλίου, το κράτος και το δημόσιο συμφέρον εξαρτάται πολύ παραπάνω από μια εταιρεία, από όσο η ίδια εταιρεία από το κράτος. Τα αεροπλάνα μπορούν να σταθμεύσουν για 2 χρόνια και μετά μπορούν να πουληθούν μερικά δις. Το κεφάλαιο είναι κινητό, δεν είναι έκταση στο Κεφαλάρι. Ο Βασιλάκης θα έχει να φάει, όπώς και οι άλλοι μεγαλομέτοχοι. Όλοι οι υπόλοιποι δεν θα έχουν, εκτός αν εσείς βρίσκετε πιο παραγωγικό τα επιδόματα 800Ε και 500Ε που πάνε για να καλύψουν ενα-δυο χαμένους μισθούς και μετά όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Αίσχος κ. flesland!
Με ποιό δικαίωμα μας τρίβεις στην μούρη το αυτονόητο και το λογικό;;;
Να κλείσει εδώ και τώρα η Αιγαίου. Θα είναι η απόλυτη ονείρωξη για κάποιους εδώ μέσα...... :rolleyes:
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

:twisted: :twisted:

Νομίζω ότι είναι από τις λίγες περιπτώσεις που είναι μαύρο ή άσπρο. Ναι οι όροι κλπ μπορούν να συζητηθούν και ούτε νομίζω κάποιος έχει ιδιαίτερο φετιχ να θέλει να πληρώνει φόρους για να πάνε σε Α.Ε. . Και η ζημιά θα είναι καταστροφική όχι μόνο για τον τουρισμό αλλά και για τους εκατοντάδες χιλιάδες μετανάστες (σαν και την αφεντιά μου). Είναι που είναι τα εισιτήρια ακριβά, αν κλείσουν και αυτοί, θα θέλουμε κανένα χιλιάρικο να έρθουμε Ελλάδα και οι της Ελλάδας να πάνε εξωτερικό.

Ισχύει όμως ότι ότι μια ονείρωξη την έχω παρατηρήσει και στο ΦΒ, σε κάτι γκρουπ της ΟΑ που είμαι :| Είτε πρέπει να θέλουμε μια 30ρια 748 στην Α3 δηλαδή, είτε να κλείσει εντελώς, κάτι στο μέσο είναι δύσκολο να βρεθεί...
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

flesland":2q7zu8tm said:
PILOT-737":2q7zu8tm said:
Εάν λάβουμε υπόψιν ότι η εταιρία από το «έχουμε αποθεματικό μέχρι τέλη του χρόνου» πέρασε στο «χρειαζόμαστε κρατική ενίσχυση», τότε μάλλον δε θα χει πολλά να συνεισφέρει στο ΑΕΠ τα επόμενα χρόνια.

Αυτό δεν ισχύει και δεν λειτουργούν έτσι οι εταιρείες. Η εταιρεία όσο πετάει προσφέρει πάρα πολλά, όσο το κράτος την περιορίζει να πετάει μπαίνει μέσα. Δεν είναι κανείς διατεθειμένος να πληρώσει εκατοντάδες εκατομμύρια, επειδή το κράτος του επέβαλε περιορισμούς - όποιος και αν είναι ο λόγος.
αλήθεια πως υπολογίζουμε το ΑΕΠ .... και τι ποσοστό αυτού "κατέχει" ο ...αναντικαταστατος.... Ευτυχης....

αν θυμάμαι καλά το περιφημο αποθεματικό στην ουσία είναι τα δανεικά (ομόλογα) που έχει πάρει... σωστά?

Τελος τι μήνυμα δίνεις σαν χώρα όταν όλες οι οικονομίες στήριξαν τις αεροπορικές τους; Ο Βασιλάκης θα ''τιμωρηθεί'' ως επιχειρηματίας επειδή δούλευε μια υγιή εταιρεία και στην πρώτη στραβή (που δεν φταίει) του λες κόψε τον λαιμό σου,

"μια υγιή εταιρεία "..... "πρώτη στραβή " ;


προσωπικά την θέση μου για την εταιρία την έχω δηλώσει προ καιρού... πριν την πανδημία που (κατά την γνώμη μου) χρησιμοποιείτε τώρα...."δια πάσαν εταιρικό πρόβλημα και πάσαν χρεοκοπία"... και δεν αναφέρομαι μόνο στον Ευτυχη...

γενικά τελευταίους 18 μήνες στον τομέα παίζονται παρά πολλά παιχνίδια στα πίσω....δωμάτια.... που βέβαια ειδικά τώρα τελευταια έχουν ενταθεί ακόμα περισσότερο..,., αφήστε τα Public Rousfetations ...

όλα παίζονται σε λίγους μήνες.... το φθινόπωρο-χειμώνα ... πάμε για "reset"; ή για μια μακροχρόνια και δύσκολη...,διόρθωση...

το μόνο σίγουρο είναι ότι θα μας τα πρήξουν με την παραλλαγή μιας λέξης.... μόνο και μόνο για να μας πείσουν ότι όλα γίνονται για το καλό μας...

και προβληματιστείτε....



Υ.Γ. http://lobbystas.gr/%ce%bf%ce%b9-%ce%ba ... %b5%cf%83/
ο Πάσχος ( δημοσιογράφος ) είναι πολύ...εύστοχος

Υ.Γ.1 διαβάστε το σχόλιο...στην αρχή.... για να καταλάβετε πως παίζονται τα παιχνίδια ...
http://lobbystas.gr/%ce%ba%cf%85%cf%81% ... %83%ce%bf/ και δείτε σε φόρα πως μαλώνει ο άκοσμος σαν τα κοκόρια για τα ευρήματα της και τα συμφέροντα άλλων ... (εδώ μέσα τουλάχιστον κρατάμε τα προσχήματα)

Υ.Γ.2 συνδυάστε το παραπάνω με άρθρα τελευταια παρουσίασης ανταγωνιστή του Ευτυχη....τυχαίο?
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Είπα κι εγώ, τόση τρικυμία εν κρανίω πού να οφείλεται; Αλλά εξηγήθηκε όταν είδα από πού ενημερώνεσαι. Neeeext!
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

PILOT-737":1inzanql said:
Αναφέρεσαι στο ΑΕΠ των προηγούμενων ετών. Εάν λάβουμε υπόψιν ότι η εταιρία από το «έχουμε αποθεματικό μέχρι τέλη του χρόνου» πέρασε στο «χρειαζόμαστε κρατική ενίσχυση», τότε μάλλον δε θα χει πολλά να συνεισφέρει στο ΑΕΠ τα επόμενα χρόνια.

Μια αεροπορική εταιρία που κάνει πτήσεις φέρνει τουρίστες και business travellers. Αυτοί χρησιμοποιούν υπηρεσίες και αγοράζουν προϊόντα, προσφέροντας έτσι στο ΑΕΠ. Το αν χρειάζεται ενίσχυση είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ άσχετο.

Απορώ ορισμένες φορές. Οι αεροπορικές έχουν notoriously thin profit margins. Διακυμάνσεις στην τιμή του πετρελαίου, μια μακρόχρονη απεργία ή ηφαιστειακή τέφρα μπορούν να σπρώξουν μια εταιρία από κέρδος σε ζημία. Πώς είναι δυνατόν σε ένα φόρουμ που ασχολείται ΑΚΡΙΒΩΣ με αυτό το industry να υπάρχει κόσμος που θεωρεί ότι οποιαδήποτε υγιής αεροπορική εταιρεία μπορεί να μείνει χωρίς έσοδα για μισό χρόνο και να μη χρειαστεί κρατική βοήθεια?
 
Top