Λάθος posts ...

Re: Olympic Air Marketing

Λετε ρε συμφουριτες να μας προετοιμαζουνε μετα την συγχονευση για κανα Α380 που θα πηαγαινει Νεα Υορκη Τοροντο??? :D
 
Re: «Νεκρώνει» ο Ευρωπαϊκός εναέριος χώρος λόγω... ηφαιστείου!

Αν έκανες τον κόπο να κοιτούσες λίγο τα προηγούμενα post ίσως να έβρισκες αυτό το link που ψάχνεις. Όλα στο πιάτο στα φέρναν εσένα στο σπίτι σου?
 
Re: «Νεκρώνει» ο Ευρωπαϊκός εναέριος χώρος λόγω... ηφαιστείου!

καλησπερα.και στην λαρνακα,εχει επιρεασει ,η ηφαιστιακη σταχτη.
σε υποχρεωτικες αδειες ,δινει,στο προσωπικο της η swissport.
ξερει καπιος να μιυ δωσει καπια ιστοσελιδα,που να μπορω να ενημερωνομαι για την κατασταση που επικρατη στα διευθνη αεροδρομια και τη γινεται με την ηφαιστικαη σταχτη?
στη σελιδα της eurocontrol δεν βρηκα κατι.
 
Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

απο πια ιστοσελιδα,μπορω να ενημερωνομαι σχετικα με την κατασταση που εχει δημιουργηθει,απο την ηφαιστικαη σταχτη,για τα διευθνη αεροδρομια,καθως και για την πορεια της ηφαιστιακης σταχτης?
εδω στο αεροδρομιο λαρνακας,η swissport,προχωρησε σε υποχρεωτικη αδεια στο προσωπικο της.
 
Re: «Νεκρώνει» ο Ευρωπαϊκός εναέριος χώρος λόγω... ηφαιστείου!

Cyverius":5xjdcn12 said:
Αν έκανες τον κόπο να κοιτούσες λίγο τα προηγούμενα post ίσως να έβρισκες αυτό το link που ψάχνεις. Όλα στο πιάτο στα φέρναν εσένα στο σπίτι σου?
Cyverius,εσι τι ζορι τραβας?αν σε ενοχλησε το ερωτημα μου,να μην απαντουσες.δεν πας καθολου καλα.
και δεν γνωριζεις αν ειχα τον χρονο να δω ολες τις καταχωρησεις ,οποτε να μην κρινεις.
οκ?
 
Re: «Νεκρώνει» ο Ευρωπαϊκός εναέριος χώρος λόγω... ηφαιστείου!

Τραβάω ζόρι με "αλεξιπτωτιστές" που αναζητούν κάτι χωρίς να καταβάλουν στοιχειώδη προσπάθεια να ρίξουν μια σύντομη ματιά στο topic πρώτα. Ή να το googlαρουν για την τιμή των όπλων. Λιγότερο χρόνο (και χώρο) θα έπιανε. Αλλά μάλλον εσένα και τα κορδόνια σου τα δένουν άλλοι, οπότε πάω πάσο.
 
Re: «Νεκρώνει» ο Ευρωπαϊκός εναέριος χώρος λόγω... ηφαιστείου!

Με την ηφαιστειακή έκρηξη στην Ισλανδία να έχει προκαλέσει τη μεγαλύτερη διακοπή στις ευρωπαϊκές πτήσεις από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, ειδικοί ανατρέχουν σε προηγούμενα περιστατικά για να εξηγήσουν πώς η τέφρα μπορεί να επηρεάσει όχι μόνο τα αεροσκάφη αλλά και τον καιρό, τα χρώματα του ουρανού, πιθανώς και την ανθρώπινη υγεία.

Περισσότερα από 20 αεροσκάφη υπέστησαν ζημιές λόγω της στάχτης από την έκρηξη του ηφαιστείου Πινατούμπο στις Φιλιππίνες το 1991. Τα περισσότερα από αυτά πετούσαν σε απόσταση άνω των 1.000 μέτρων από τον κρατήρα.

Στην έκρηξη του αμερικανικού ηφαιστείου Ριντάουτ, το 1989, και οι τέσσερις κινητήρες ενός Boeing 747 σταμάτησαν να λειτουργούν για αρκετά λεπτά, με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να χάσει απότομα ύψος. Οι 231 επιβάτες ανέφεραν ότι μπορούσαν να μυρίσουν τη θειούχο μυρωδιά του ηφαιστείου που βρισκόταν σχεδόν 250 χλμ μακριά.

Τα σωματίδια της τέφρας μπορούν να κάνουν «αμμοβολή» στον ανεμοθώρακα του αεροπλάνου, να βουλώσουν τα στόμια των καυσίμων, να μολύνουν τα λιπαντικά, να επηρεάσουν τα ηλεκτρονικά συστήματα και να καλύψουν τους αισθητήρες ταχύτητας.

Όμως ο πιο άμεσος κίνδυνος αφορά τους κινητήρες: Η στάχτη λιώνει ή εξαερώνεται στο θάλαμο καύσης της τουρμπίνας και κολλάει πάνω στα πτερύγια σαν μπογιά, εμποδίζοντας την κανονική ροή του αέρα. Αν επηρεαστούν τα θερμόμετρα των κινητήρων, το σύστημα διοχετεύει όλο και περισσότερα καύσιμα, επιδεινώνοντας την κατάσταση μέχρι η τουρμπίνα να σταματήσει.

«Οι στροβιλοκινητήρες είναι σαν γιγάντιες ηλεκτρικές σκούπες. Αν βρεθούν σε ένα σύννεφο ηφαιστειακής τέφρας, ρουφούν όλη αυτή τη στάχτη και αυτό προκαλεί βλάβες στους κινητήρες» δήλωσε ο Τομ Μάρεϊ, διευθυντής του Κέντρου Επιστήμης Ηφαιστείων στην αμερικανική Γεωλογική Υπηρεσία (USGS).

«Όταν ανιχνεύσουμε κάποια έκρηξη, η πρώτη μας κλήση είναι προς την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας» τόνισε.

Ο κίνδυνος αυξάνεται από το γεγονός ότι τα νέφη του ηφαιστειακού υλικού έχουν ουσιαστικά την ίδια εμφάνιση με τα κανονικά σύννεφα, τόσο στο γυμνό μάτι όσο και στο ραντάρ.

H αλλαγή πάντως μπορεί να είναι εμφανής στον ουρανό την ώρα της δύσης ή της ανατολής, καθώς η σκόνη εμποδίζει το μπλε φως και δίνει στην ατμόσφαιρα μια παράξενη πορτοκαλί λάμψη (στην ένθετη αριστερά, η απόκοσμη πορτοκαλί ανατολή στη Βουδαπέστη το Σάββατο 17 Απριλίου).

Πανευρωπαϊκό πέπλο

Από τις 28.000 πτήσεις που είχαν προγραμματιστεί για την Παρασκευή, οι 17.000 θα ακυρωθούν, εκτιμά η Eurocontrol, η ευρωπαϊκή υπηρεσία ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας.

Η τέφρα που εκτινάσσεται σε ύψος 6 χλμ από το ηφαίστειο Αγιαφιγιαπλαγιουρκούλ έχει καλύψει τη Βόρεια Ευρώπη λόγω των βορειοδυτικών ανέμων που αναμένεται να συνεχιστούν.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός υγείας ανακοίνωσε ότι οι επιπτώσεις της τέφρας στην ανθρώπινη υγεία δεν είναι καλά γνωστές, ωστόσο τα άτομα με χρόνια αναπνευστικά προβλήματα πρέπει να αποφύγουν την έκθεση. Προειδοποίηση για αναπνευστικά προβλήματα και ερεθισμούς στα μάτια εξέδωσαν και οι αρχές της Σκωτίας, όπου η τέφρα έχει αρχίσει να πέφτει στο έδαφος.

Κανείς δεν γνωρίζει με βεβαιότητα πότε θα καθαρίσει ο ουρανός, είναι όμως πιθανό η έκρηξη να διαρκέσει μερικές ακόμα μέρες.

«Περιμένουμε να διαρκέσει δύο ημέρες ή και περισσότερο ή κάτι τέτοιο. Δεν μπορεί να συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό για πολλές μέρες. Υπάρχει μια περιορισμένη ποσότητα μάγματος» ανέφερε στο Reuters ο καθηγητής Αρμαν Χόσκουλντσον του Πανεπιστημίου της Ισλανδίας.

Όμως ακόμα κι αν η έκρηξη σταματήσει άμεσα, οι τεράστιες ποσότητες ατμού και ηφαιστειακών πετρωμάτων θα μπορούσαν να παραμείνουν στην ατμόσφαιρα για εβδομάδες ή μήνες.

Η τέφρα από την έκρηξη του Πινατούμπο το 1991 (η οποία πάντως ήταν η ισχυρότερη έκρηξη ηφαιστείου τον 20 αιώνα) εκτινάχθηκε σε ύψος 30 χλμ και παρασύρθηκε 8.000 χλμ μακριά μέχρι τις ανατολικές ακτές της Αφρικής.

Το βαρύ πέπλο στάχτης απορρόφησε ένα μέρος της εισερχόμενης ηλιακής ακτινοβολίας και έριξε τη μέση θερμοκρασία της Γης κατά ένα βαθμό τα δύο χρόνια που ακολούθησαν την έκρηξη.

Ακόμα εντονότερη ήταν η κλιματική επίδραση από την έκρηξη του ηφαιστείου Ταμπόρα στην Ινδονησία το 1815, η οποία θεωρείται η ισχυρότερη στην καταγεγραμμένη ιστορία. Η σκοτεινή χρονιά που ακολούθησε ονομάστηκε «η χρονιά χωρίς καλοκαίρι».

Μερικές δεκαετίες αργότερα, το 1883, η έκρηξη του Κρακατάου ανάμεσα στην Ιάβα και τη Σουμάτρα σκόρπισε στάχτη που έκανε πολλές φορές το γύρο της Γης και άλλαξε το χρώμα του ουρανού την ώρα της δύσης.

Τα εντυπωσιακά, λαμπερά ηλιοβασιλέματα απαθανατίστηκαν μεταξύ άλλων από τον Βρετανό καλλιτέχνη Ουίλιαμ Ασκροφτ, του οποίου τα έργα μελετούν σήμερα οι επιστήμονες αναζητώντας στοιχεία για το κλίμα.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από Associated Press
 
Re: Αναζήτηση οικονομικών πτήσεων

Υπαρχει καποιοσ συμφουριτης που μπορει να μου βρει μια εναλλακτικη πτηση για Μιλανο/Bergamo πλην της ΑΛΙΤΑΛΙΑ , ΟΛΥΜΠΙΚ ΑΙΡ Κ ΑΙΤΖΙΑΝ???
 
DH3-1

΄H athens aiR πετά τώρα για ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ την Κυριακη 25-4-10,με DH3-1
.Από μια γρήγορη ματιά στο γκουγκλ είδα να λένε ότι είναι παλιά κτλ.
ξέρει κανένας κάτι?
THANKS
 
Re: Jokez

Κάποια από αυτά έχουν ξαναειπωθεί στο φόρουμ, αλλά έχει και κάποια καινούρια, οπότε το κάνω copy/paste :mrgreen:



ATC (torre): “Alitalia 345 continue taxi to 26L South via Tango... check for workers along taxiway”
Pilot of Alitalia 345: “Roger, Taxi 26 Left a via Tango. Workers checked.... all are working”


Pilot of Nova 851: “Halifax Terminal, Nova 851 with you out of 13.000 for 10.000, requesting runway 15”
Halifax Terminal (female): “Nova 851, Halifax, the last time I gave a pilot what he wanted I was on penicillin for three weeks. So, expect runway 06”


ATC (torre): "Cessna 123, What are your intentions?"
Pilot of Cessna: “To get my Commercial Pilots License and Instrument Rating”
ATC (torre): “I meant in the next five minutes not years”


ATC (torre): "Pan Am 1, descend to 3.000 ft on QNH, altimeter 1019"
Pilot of Pan AM 1: "Could you give that to me in inches?
ATC (torre): "Pan Am 1, descend to 36.000 inches on QNH, altimeter 1019"


Pilot of Cessna 152: “Flight Level Three Thousand, Seven Hundred”
Controller: “Roger, contact Houston Space Center"


Pilot of Beech Baron: "Uh, ATC, verify you want me to taxi in front of the 747"
ATC (torre): "Yeah, it's OK. He's not hungry"


Tower: “American Airlines...and for your information, you were slightly to the left of the centerline on that approach”
Pilot of American Airtlines: “That's correct; and, my First Officer was slightly to the right”




Controller: “USA353 contact Cleveland Center 135.60” (pause)
Controller: “USA353 contact Cleveland Center 135.60” (pause)
Controller: “USA353, you're just like my wife: you never listen!”
Pilot of USA 553: “Center, this is USA553, maybe if you called her by the right name you'd get a better response!”


Controller: “LA700 confirm your type of aircraft. Are you a Boeing 767 or an Airbus 340?”
Pilot of LA700: “A340, of course!”
Controller: “Then, would you mind switching on the two other engines and give me 1.000 feet per minute, please?”


Tower: “Cessna 123, turn right now and report your heading”
Pilot of Cessna 123: “Wilco. 341, 342, 343, 344, 345...”

Pilot of KLM 242: “Good morning, Frankfurt ground, KLM 242 request start up and push back, please”
Tower: “KLM 242 expect start up in two hours”
Pilot of KLM 242: “Please confirm: two hours delay?”
Tower: “Affirmative”
Pilot of KLM 242: “In that case, cancel the good morning!!!"
 
Top