Λάθος posts ...

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

MerNion":3azwaxne said:
eagle1 = v.tsatsaragos;
Εγώ από τον v.tsatsaragos που έγραψε όλο αυτό το μανιφέστο με το μπλα μπλα ζήτησα να μας απαντήσει, όχι εσύ..
Έχεις p.m :)
 
Re: SKG/LGTS Thessaloniki TRAFFIC

Σημερα (16:30) η Cyprus ειρθε με Α330 :thx: !!(Αν ειναι συχνο φαινομενο συγχορεστε με, παντως πρωτη φορα το βλεπω εγω!!)
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Το χασαμε το κορμι πατριωτη...
 
Re: Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

Άν δεν είχε φωτογραφίες δικές σου μέσα, θα το παρέθετες εδώ?

Εκτος απο διαφήμιση στην Α3, κάνεις και αυτοδιαφήμιση τώρα?
 
Re: Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

VanΖanten ένα μόνο εικονίδιο μπορεί να περιγράψει την κατάσταση σου... :stupid: Συμβάλει σε μια σελίδα ο VasilisATH και θέλησε να την προτείνει και στα υπόλοιπα μέλη του παρόντος φόρουμ είτε απλά για να περιηγηθούν σε αυτή είτε να προσφέρουν αν το θελήσουν.
 
Re: Φωτογραφίες στο διαδίκτυο - Ι

Καλά,αυτό με την κατάστασή μου ισχύει απο το 1977. Mayday δέν βλέπεις καθόλου? :cool:
Κατα τ'αλλα επειδή ξέρω 1-2 πράγματα, άσε με να λέω τα δικά μου. Έχεις και πμ με λεπτομέρειες.
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Interesting news....!!!! :twisted:

"Αεροπορικές: Διαπραγματεύσεις μεταξύ Athens Airways και ρουμανικής Blue Air" 14/10/2009
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=13901&subid=2&pubid=18481203

Διαπραγματεύσεις με εγχώρια αεροπορική εταιρεία με σκοπό τη σύναψη συνεργασίας για αμοιβαία εξυπηρέτηση σε πτήσεις στο τρίγωνο μεταξύ Ελλάδας, Ρουμανίας και Κύπρου, έχει σε εξέλιξη η εταιρεία Blue Air. Οι σχετικές συζητήσεις είναι σε προχωρημένο επίπεδο, θεωρείται πιθανό να έχουν ολοκληρωθεί μέσα στον Νοέμβριο και σύμφωνα με πληροφορίες της «Η» διεξάγονται με την ελληνική εταιρεία Athens Airways. Εάν οι επαφές τελεσφορήσουν, η Athens Airways θα εξυπηρετεί τους επιβάτες της Blue Air, στη γραμμή Βουκουρέστι?Θεσσαλονίκη ή εκείνη μεταξύ Πάφου?Θεσσα­λονίκης, για προορισμούς εντός της Ελλάδας, όπως η Αθήνα ή τα νησιά του Αιγαίου......
 
Re: Σε εκκαθάριση η Ο.Α.

Μέχρι τέλος Νοεμβρίου υπάρχουν χρήματα για μισθούς στην παλαιά Ο.Α.


Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου θα καλύπτει τη μισθοδοσία των εργαζομένων στην παλιά Ολυμπιακή ο εκκαθαριστής ο οποίος φέρεται να έχει δώσει τελεσίγραφο στους εργαζόμενους ότι θα πρέπει να ολοκληρώσει άμεσα την διαδικασία εκκαθάρισης.

Την ίδια στιγμή ιδιαίτερα προβληματισμένη παρουσιάζεται η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την εύρεση των περίπου 17 εκατ. ευρώ που απαιτούνται μηνιαίως για την καταβολή του επιδόματος ανεργίας των εργαζομένων στην παλιά ΟΑ. Τα χρήματα αυτά, όπως διευκρινίζουν στελέχη του υπουργείου, δημιουργούν «πονοκέφαλο» σε πολλά κυβερνητικά στελέχη καθώς θα πρέπει να αρχίσουν να εκταμιεύονται από τον Δεκέμβριο.

Συμμετοχή
Πάντως είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η κυβέρνηση δεν σχεδιάζει να συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιο της νέας αεροπορικής εταιρείας παρά τα γεγονός ότι προεκλογικά δεν είχε απορριφθεί η σχετική πρόταση που είχε γίνει από τον κ. Α. Βγενόπουλο.

Χαρακτηριστική είναι η θέση του υφυπουργού Μεταφορών - Επικοινωνιών κ. Ν. Σηφουνάκη ο οποίος δήλωσε «Όταν έχεις ένα μειοψηφικό πακέτο είναι σαν να μην έχεις τίποτα. Γιατί τις επιλογές τις κάνει εκείνος που έχει την πλειοψηφία».

Παράλληλα επαναλαμβάνουν ότι το μεγάλο στοίχημα της κυβέρνησης είναι να μη χαθεί ούτε να απαξιωθεί η μεγάλη περιουσία της ΟΑ που απομένει μετά τα περιουσιακά στοιχεία που πουλήθηκαν στην MIG.

Ωστόσο η ηγεσία του υπουργείου θα πρέπει άμεσα να προχωρήσει στην ψήφιση στη Βουλή της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για την ΟΑ που περιλαμβάνει ρυθμίσεις για τους όρους και τις προϋποθέσεις όσων εργαζομένων μετατάσσονται αλλά και όσων θα ακολουθήσουν την πρόωρη συνταξιοδότηση μέσω εθελουσίας εξόδου και συγκεκριμένα:

1. Το νέο μισθολόγιο των ιπτάμενων χειριστών, οι οποίοι θα μεταταγούν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και πρέπει να αντιπροσωπεύει το 90% των μηνιαίων τακτικών αποδοχών τους.

2. Τις μετατάξεις του προσωπικού εδάφους με τη διατήρηση του ύψους των αποδοχών τους, οι οποίες πλέον βρίσκονται στον αέρα γιατί χρειάζονται υπογραφή αρμόδιου υπουργού.

3. Το δικαίωμα οι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής να μετάσχουν με ειδικές προσαυξήσεις μορίων σε διαγωνισμούς του Δημοσίου και εκτός δικαιοδοσίας του υπουργείου Μεταφορών.

4. Να συμπεριληφθούν στο σχετικό νόμο και οι εργαζόμενοι της Olympic Catering και της Galileo.

Εργαζόμενοι
Την περασμένη Πέμπτη είχε προγραμματιστεί συνάντηση των εργαζομένων με τους εκπροσώπους του εκκαθαριστή, την Εθνική Κεφαλαίου ΑΕ, ωστόσο μετά από σχετικό αίτημα της Ομοσπονδίας των εργαζομένων αναβλήθηκε προκειμένου οι εργαζόμενοι να έχουν διαβεβαιώσεις από το υπουργείο Μεταφορών ότι η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου θα γίνει νόμος του κράτους μέσα στις επόμενες ημέρες και πως θα προχωρήσουν όλες οι υπουργικές αποφάσεις που εκκρεμούν για τον τρόπο χορήγησης της εφάπαξ αποζημίωσης στους εργαζόμενους..

Παράλληλα ζητούν πίστωση του σχετικού λογαριασμού από τον κρατικό προϋπολογισμό για την αποζημίωση των εργαζομένων, κάτι τι οποίο προβλέπεται και στο νόμο 3717 του 98 (νόμος Χατζηδάκη).

Οι περισσότεροι εργαζόμενοι πάντως δεν έχουν ακόμα καταθέσει αίτηση αποχώρησης από την εταιρεία καθώς αναμένουν τις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις με αποτέλεσμα το έργο του εκκαθαριστή να είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Σε επιστολή τους προς τον εκκαθαριστή οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ζητούν να ενημερωθούν τόσο για το χρονοδιάγραμμα αποχώρησης από την εταιρεία όσο και για τη συμφωνία για τις οικονομικές εκκρεμότητες μέχρι την καταγγελία της σύμβασης και τον τρόπο υπολογισμού του εφάπαξ.

Εν αναμονή υπουργικών αποφάσεων

«Αναταράξεις» στους εργαζoμένους προκαλεί και η μη προώθηση των κοινών υπουργικών αποφάσεων. Από τις πιο σημαντικές κοινές υπουργικές αποφάσεις είναι αυτή που θα προβλέπει τον τρόπο πληρωμής του εφάπαξ που θα πάρουν όλοι οι εργαζόμενοι, το συνολικό ύψος του οποίου θα φτάσει τα 163 εκατ. ευρώ. Παράλληλα εκκρεμούν οι υπουργικές αποφάσεις που προβλέπουν:

* Τα ασφαλιστικά τους δικαιώματα και τον τρόπο προσμέτρησης του αυξημένου ενσήμου από το 1 στο 1,5.
* Το νέο μισθολόγιο των ιπτάμενων χειριστών, οι οποίοι θα μεταταγούν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και πρέπει να αντιπροσωπεύει το 90% των μηνιαίων τακτικών αποδοχών τους.
* Η κοινωνική ενίσχυση - βοήθημα που θα δοθεί στους εργαζομένους της Ο.Α.

http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=20809139
 
Re: εκδρομή λυκείου

μη φοβάσαι και μη ασχολείσαι, ούτως συ άλλως αυτά θα ασχοληθούν οι καρχαρίες ταξιδιώτικοι πράκτορες (πάει σε μεμονωμένα περιστατικά, δε θέλω να προσβάλω κανέναν στο φόρουμ μέσα). Περείμεντε να σας έρθουν ''προσφορές'' από τα πρακτώρια, και διαλέξτε αυτήν που σας συμφέρει.

Καλά να περάσετε σας εύχομαι μιασ και μια φόρα στην ζώη σας θα γλεντίσετε τόσο πόλυ
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Olympic Air

mprabo stin olimpiaki an eisai ligo tixeros briskeis eisitirio me 1 akoma k teleytaia stigmi.2 fores brika tin ora pou pigaina sto aerodromio.antitheta me tin aegean pou thelei merikes meres
 
Top