Κλείσιμο εταιριών

  • Thread starter Thread starter ToSofoPaidi
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

H flyyeti.com σταματαει τη λειτουργεια σις 16 Ιουλιου λογω της πολιτικης ασταθειας στο εσωτερικο. Περισσοτερα εδω

Ενω η Helvetic σταματαει τον Οκτωβριο τις προγραμματισμενες πτησεις, συγκεντρωνρεται σε τσαρτερ και παραλληλα ψαχνει νεους χρηματοδοτες για την υποστηριξη των σχεδιων. Ας τους ευχηθουμε καλη τυχη! :)
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Ένα νοσταλγικό βίντεο απο τις προσπάθειες των πρώτων αεροπορικών εταιρειών μέχρι σήμερα. Το κοινό όλων αυτών είναι ότι δεν υπάρχουν πιά (με εξαίρεση UA,DL,NW).
Εξ' ου και ο τίτλος "Time to say goodbye".
Ανοίξτε και τα ηχεία... βοηθάει!

http://www.funstufftosee.com/goodbye.html
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

πολύ ενδιαφέρον βίντεο. Επίσης ωραία (όσο ωραία μπορεί να είναι) η φωτογραφία που βγάζουν υπάλληλοι της SWISSAIR από το hangar το AIR. Πάντως αυτό που ειπώθηκε παραπάνω ότι αν κλείσει μια μεγάλη εταιρία θα βοηθηθούν οι υπόλοιπες είναι σωστό. Για παράδειγμα το 1988 η TWA μετέφερε πάνω από το 50% των επιβατών των υπερατλαντικών διαδρομών. Όμως αργότερα που έκλεισε η PAN AM μπήκαν στο παιχνίδι η DELTA, η UNITED κ.α. και το 1992 έκανε chapter 11. Ακόμα όταν έκλεισε η SWISSAIR η LUFTHANSA έφτιαξε τη SWISS και γλίτωσε από ένα σοβαρό ανταγωνιστή, καθώς η SWISS δεν είναι τόσο μεγάλη όσο η SWISSAIR. Το ίδιο έκανε και η SWISSAIR παλαιότερα όταν απέκτησε τον έλεγχο της SABENA. Ας ελπίσουμε πως θα σταματήσουν τα λουκέτα.
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Για την Eastern να προσθεσω οτι παιζεται να ανοιξει ενα απο τα μελη του τελευταιου διοικητικου συμβουλιου ξανα την εταιρεια, με τα ιδια σηματα κλπ προς το τελος του χρονου!! Το θεμα κολλαει σε μια αλλη αμερικανικη εταιρεια που υποστγηριζει οτι αυτη εχει τα πνευματικα δικαιωματα για τα σηματα και η υποθεση ειναι στο ανωτατο δικαστηριο των ΗΠΑ. Ας ελπισουμε οτι θα βγει κατι καλο..
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Κάποιος το ξανάπε, αλλά η ΜΚ ξαναπετάει.
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Οι ακολουθες εταιρειες κλεισανε φετος:



1 Ιανουαριου: Alpi Eagles
6 Ιανουαριου: Aero Airlines
8 Ιανουαριου: British Jet
23 Ιανουαριου: Coast Air
30 Ιανουαριου: Citystar Airlines
-------------------------------------------------------
29 Φεβρουαριου: Boston Maine Airways
-------------------------------------------------------
8 Μαρτιου: BigSky
13 Μαρτιου: GirJet
18 Μαρτιου: Adam Air
25 Μαρτιου: ASA
30 Μαρτιου: Freedom Air
30 Μαρτιου: Airclass Airways
31 Μαρτιου: Aloha Airlines
-------------------------------------------------------
2 Απριλιου: ATA
4 Απριλιου: Skybus
5 Απριλιου: Skyway Airlines
7 Απριλιου: Swazi Express Airways
9 Απριλιου: Oasis Hong Kong
25 Απριλιου: Ocean Airlines
27 Απριλιου: EOS
29 Απριλιου: Nationwide
-------------------------------------------------------
3 Μαϊου: Mihin Lanka
8 Μαϊου: Angkor Airways
8 Μαϊου: EuroManx
13 Μαϊου: Far Eastern Air transport
30 Μαϊου: SilverJet
31 Μαϊου: Champion Air ( :wall: )
-------------------------------------------------------
10 Ιουνιου: Magnicharters
11 Ιουνιου: Aerocondor
-------------------------------------------------------
22. Ιουλιου: One-Two-Go (subsidiary of Thai Orient)
23. Ιουλιου: Aero California
25. Ιουλιου: LAB
29. Ιουλιου: Tradewinds Airlines (Cargo)
29. Ιουλιου: Riau Airlines -UPDATE-
-------------------------------------------------------
05 Αυγουστου: Avolar -UPDATE-
05 Αυγουστου: Novaair -UPDATE-
12 Αυγουστου: Gemini Air Cargo -UPDATE-
-------------------------------------------------------
05 Οκτωβριου: Galaxy Airlines -UPDATE-

(t.b.c.)
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Τη "λίστα του Σίντλερ" που συντάσσει με προσοχή ο φίλος μας makedonas συμπληρώνει από σήμερα η γαλαζο-σμαραγδένια zoom...

http://www.flyzoom.com/

p.s. Ακόμα θυμάμαι την πρώτη μας επαφή, εκεί, σε εκείνη την παραλία
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Η επόμενη που πάει για φούντο είναι η XL. Μόλις ανακοινώθηκε η ακύρωση όλων των δρομολογίων του χειμώνα για Καραιβική (όπου φυσικά έχουν γίνει πολλές κρατήσεις ήδη).
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Λίγο τραγικά παρουσιάζονται τα πράγματα για την XL αλλά ένας απο τους λόγους της ακύρωσης των δρομολογίων είναι ότι πλέον τα νησιά της Καραιβικής σταμάτησαν της επιδοτήσεις προς τις αεροπορικές εταιρίες που πετούσαν προς αυτά. Έτσι η XL αποφάσισε να διακόψει τα δρομολόγια και να αυξήσει τις θέσεις της σε πιο κερδοφόρα δρομολόγια όπως αυτά της Florida.
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

....μμμ....ναι, δεν είναι τόσο απλό. Είναι υπαρκτό το πρόβλημα cash flow της XL.

Tα παρακάτω είναι από τους Times σήμερα :

Τhousands of holidaymakers face a scramble for substitute seats after the transatlantic charter carrier XL Airways suddenly announced the cancellation of its entire Caribbean winter schedule.

The airline, which flew from Gatwick to St Kitts and Nevis, Trinidad and Tobago, Antigua, St Lucia, Barbados and Grenada, blames soaring oil costs for the decision and has warned travel agents that its Caribbean schedule will not be reinstated.

The evaporation of about 15% in the Caribbean could still lose out.

While XL is obliged to find alternative flights for those who have already booked with the airline, travellers who have yet to reserve Caribbean departures face rapidly dwindling supplies.

“These are incredibly busy routes and seats for Christmas and New Year departures are usually booked 11 months in advance,” said BA.

David Mortimer of the specialist operator Golden Caribbean, which puts up to 6,000 customers on XL flights each year, said it was unlikely any airline would fill the void by repeating the frequency of XL’s flights, although Virgin Atlantic now plans to put on three extra flights to Barbados of capacity to the Caribbean has started a rush for alternative flights. Thousands of travellers are turning to British Airways and Virgin Atlantic to secure their winter breaks, but many tourists hoping to spend Christmas over the Christmas period.



Λίγο νωρίτερα και από την ίδια εφημερίδα :

BRITAIN’s third-largest holiday company, XL Leisure Group, is in urgent talks with its banks after plans for a refinancing hit delays.

The group’s lenders, Barclays and the Icelandic group Straumur, are understood to be considering their options this weekend. Airline-industry sources said that Barclays had recruited Kroll, the corporate-restructuring specialist, to advise. The sources said the future of the group could be decided this week.

The company is understood to be looking for a new lender after Barclays pulled financing associated with fuel-hedging positions on August 14.

XL, which underwent a management buyout in 2006, has grown quickly to become a big player in the UK holiday market behind the two dominant firms Tui Travel and Thomas Cook. XL Air-ways, its airline, flies to more than 50 destinations. It sells holidays under a diverse range of brands including Kosmar, XL.com, Freedom Flights and Travel City Direct.
A company spokesman confirmed yesterday that “third parties” had been engaged as part of its planned refinancing. “We have no further comment on the specifics of the refinancing. While acknowledging it is a challenging market, the XL Leisure Group is experiencing strong trading, with bookings for 2009 already outperforming last year.”
.


(Πηγή http://www.timesonline.co.uk )
Οι επιδοτήσεις για τις οποίες αναφέρεσαι Θάνο δεν ήταν αποκλειστικά για την XL. Ήταν και για άλλες εταιρέιες. Όμως η XL είναι αυτή που πήγε "πάσο" πρώτη.

Θα δούμε πολλά ακόμα στους επόμενους 12-18 μήνες. Tο τελευταίο κουτσομπολιό έχει να κάνει με την δημιουργία low cost (που λέει ο λόγος) κολοσσού από τiς ThomasCook - TUI - Lufthansa (οι δύο τελευταίες με όχημα τις TUIfly και Germanwings). Είναι έντονη η επιθυμία των "παραδοσιακών" να "σκάσει" μία από τις Easy-Ryanair-AirBerlin.
 
Top