Κλείσιμο εταιριών

  • Thread starter Thread starter ToSofoPaidi
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Μου φαινεται εσκεμμενη ενεργεια με παρεμβαση των 2 μεγαλων Τ.Ο της αγγλιας. Οσο και αν φταιει η οικονομικη κριση δεν γινεται μια εταιρια με τοσους δικους της αλλα και αλλων πρακτορειων πελατες να κλεινει.
Δυστυχως δεν σκεφτονται πρωτα απο ολα τους εργαζομενους και δευτερον τους ταλαιπωρημενους πελατες, καποιοι απο αυτους θα πρεπει να καταβαλουν τα χρηματα για τα ξενοδοχεια αναγκαστηκα.
Ενα αλλο περιεργο που ενισχυει την αποψη περι εσκεμμενου λουκετου ειναι και το γεγονος οτι οι αλλες 2 αεροπορικες εταιριες του ομιλου λειτουργουν κανονικα. Π.χ αυριο για την Aθηνα η XL Airways France ,η οποια εξαγορασε πληρως την Star airlines εχει 3 πτησεις charter.
Πολυ σωστα οπως προαναφερθηκε ryanair,Easyjet δεν μπορουν να καλυψουν το κενο.
Ο μονοι ανεξαρτητοι στο χωρο πλεον ειναι οι Monarch,Astraeus , με 3 εξαρτημενες πλεον charter:Thomsonfly,Thomas cook airlines,First Choice.
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

jetflight, οι δύο μεγάλοι ΤΟ της Βρεταννίας (και της Ευρώπης στην πραγματικότητα), εχούν πολύ δυνατά "βαπόρια" που αντέχουν καλύτερα την φουρτούνα, αλλά όχι και τόσο ώστε βουλιάζουν και άλλα "πλοία".

Εδώ και πολλά χρόνια, το ότι έχεις μεγάλο πελατολόγιο και πληρότητες (σε αεροπλάνα-ξενοδοχεία-κρουαζιέρες), δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα πάς καλά. Το κλειδί στην όλη υπόθεση είναι η οικονομική ρευστότητα και στοιβαρότητα, καθώς ο βερεσές απόθανε.

Εταιρείες όπως XL, Futura , Silverjet και άλλες, ήταν μεροδούλι-μεροφάι. Με τα λεφτά που πέρνανε από τους πελάτες πληρώνανε τις υποχρεώσεις τους. Όπως ισχύει για όλες τις επιχειρήσεις. Όμως τώρα, πρέπει να υπάρχει οικονομική "κάβα" για να υπάρχει η απαραίτητη ευλιγισία και η δυνατότητα έξυπνων κινήσεων (fuel hedging, currency hedging , εξαγορά μικρών και παραπαιώντων tour operators κλπ), που θα αποφέρουν αν όχι κέρδη, σίγουρα μείωση ή και εξάλειψη της χασούρας.

Τους εργαζομένους δεν τους σκέφτεται κανείς, εκτός αν τους έχει ανάγκη.

Τους πελάτες το ίδιο.

Οι "ανεξάρτητοι" όπως λές είναι και οι πιό επικίνδυνοι για λουκέτο. Είναι τα πρόβατα ελευθέρας βοσκής, που δεν ανήκουν σε κοπάδι και κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή να τους φάει ο "λύκος". Οι Astreus, Jet2, Flyglobspan κλπ, μπάινουν κατ'εμέ σε πολύ-πολύ δύσκολο χειμώνα. Η Monarch είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Δεν θα κλείσει ποτέ, αν αυτά που ακούγονται εδώ και χρόνια για αυτούς εδώ στην Αγγλία είναι αληθινά. Δεν πρόκειται να τα αναπαράγω γιατί είναι πολύ σοβαρές κατηγορίες.

Οι τρείς "εξαρτημένοι" που αναφέρεις, δεν είναι τρείς αλλά δύο πλέον, καθώς Thomson και First Choice είναι πλέον ένα και το αυτό. Ανήκουν στo ΤUIgroup. Πολλά πρόβατα μέσα σε ένα καλά φραγμένο μαντρί.

(Παρεπιπτόντως, αποφασίστηκε το κοινό όνομα της αεροπορικής εταιρείας στην Αγγλία. Πάει το Thomsonfly και το First Choice. Η καινούρια εταιρεία θα λέγεται Τhomson Airways και το νέο logo και χρώματα θα λανσαριστούν με την άφιξη του πρώτου 787, άνοιξη του 2010, με ενάμιση χρόνο καθυστέρηση δηλαδή. Η "Thomson Airways" θα μπεί μάλιστα και στην ιστορία ώς launch customer Ευρώπης για το 787. )
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Τα νεα για μενα προσωπικα ειναι τα πιο τραγικα οσον αφορα την επαφη μου με τον αεροπορικο χωρο... Και η xl και η futura οπως και να ειχαν σαν εταιρειες ηταν αγαπημενες εταιρειες και σημαιναν πολλα... Κριμα πραγματικα κριμα!!!
Ερχονται πολυ δυσκολες στιγμες τελικα και μαλλον εχουμε να ξαφνιαστουμε παρα πολυ ακομη... :( :cry: :cry: :cry:
:wall: :deadthread:
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Δύο επιπλέον στοιχεία σχετικά με όσα έχουν ειπωθεί ήδη.

1) Εχθές έπεσαν τα μάτια μου σε μία έκθεση μεγάλου οίκου για την επιβίωση των βρετανικών tour operators και των αεροπορικών εταιρειών τους. Οι μεγάλες εταιρείες για το χειμώνα που μας έρχεται, αυξάνοντας τις τιμές κατά 6% κάλυψαν όλα τα επιπλέον κόστη της κρίσης. Οι μικρές για να καλύψουν τα ίδια κόστη, έπρεπε να αυξήσουν τις τιμές τους κατά 15% !

2) Πολλές βρετανικές εφημερίδες εχθές έιχαν πρωτοσέλιδα ή μεγάλους τίτλους του στύλ : "ALL HOLIDAYS NOW AT RISK", συνεχίζοντας με μικρότερα γράμματα : "Be safe, not sorry". Κατευθύνουν έτσι τον κόσμο (άμεσα ή έμμεσα) στους μεγάλους tour operators, "χώνοντας" ακόμα πιό βαθειά τους μικρότερους.
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Aναφερω 3 εξαρτωμενες τσαρτερ εταιριες διοτι ακομα η first choice υφισταται.Φυσικα ολοι γνωριζουμε οτι και αυτη ανηκει στον μεγαλο Τ.Ο Thomson.
H XL θα επρεπε να μειωσει το εργο της και να μην αφηνει κανεναν , αλλο συνεργατη της να της χρωσταει χρηματα.Το πιο σωστο θα ηταν να πεταει για λογαριασμο μονο των εταιριων της και οχι και για αλλους.
Εντυπωση ξαναλεω προκαλει οτι οι 2 θυγατρικες της εταιριες στη Γαλλια και τη Γερμανια λειτουργουν.
Για το οτι οι 2 μεγαλοι δεν μπορουν να βουλιαζουν η να απαξιωνουν αλλους κανεις λαθος. ο TUI εχει κλεισει και εξαγορασει πολλα γραφεια τα προηγουμενα χρονια ,οπως και ο Thomas Cook μην ξεχναμε οτι εξαγορασε ολες τις εταιριες του My travel group μεχρι την εξαγορα δευτερου μεγαλυτερου ομιλου σε Τ.Ο στη σκανδιναβικη αγορα.
Η οικονομικη κριση ευνοισε φετος πολυ τους Τ.Ο ειτε εξερτημενους ειτε ανεξαρτητους, και για αυτο απορω γιατι η XL εκλεισε...
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Η Κυπριακη Κυβερνηση μαζι με τον ΚΟΤ εκλεισε χθες συμφωνια με την JET2 και την Monarch να φερουν ολους τους επιβατες της Χl που θα ρχονταν μεχρι τελος Οκτωμβριου.Σημερα κατα τις 6.20 φθανει αεροσκαφος της JET2 απο Λιιντς και φευγει μετα για Μαντσεστερ !!!!!!!!!!!!

http://www.cyprusairports.com.cy/
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Η γλυκιά μελισσούλα που έκανε βόλτες και στη Ρόδο αποφάσισε να "κάτσει στη φωλιά της" για λίγο. Προσωρινή διακοπή των πτήσεων της AirBee.

http://www.airbee.it

(Την ημέρα της ανακοίνωσης)
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

KGP":1pztg3se said:
Which airline will be next to follow West Ham sponsors XL's nosedive?
"...Other odds are: 6-1 Air Berlin, 8-1 Air One, 9-1 United Airlines, Lot, Germanwings, Vueling Airlines, 10-1 Aer Arann, 20-1 Aer Lingus, 40-1 Qantas, easyJet, Virgin Atlantic, 80-1 Ryanair, BA...."




your bets? :?:


sky europe...spanair....?
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Και η ημεροτζέτ (dayjet) μας αποχαιρέτησε! http://www.dayjet.com :shock: " As of September 19, 2008, DayJet Services, LLC, has discontinued its jet services and cancelled all future flights as a result of the company’s inability to arrange critical financing in the midst of the current global financial crisis. " Kρίμα :(
 
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά

Ξερει κανενας τι θα γινουν τα αεροσκαφη της εταιρειας XL που εμειναν σε ξενα αεροδρομια????Στην Λαρνακα υπαρχει ακομη το ενα αεροσκαφος της εταιρειας. :roll: :roll: :roll:
 
Top