cavo_paradiso
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/12/2005
- Μηνύματα
- 398
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Athens
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AUA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGMG
Re: 2008 - Η καταραμένη χρονιά
Είσαι σίγουρος ότι φτάνει μονο αυτό? Εγώ πάλι δε το νομίζω, υποθετικό σενάριο ότι κλείνει η Quantas,πιο θα είναι το συμφέρον πχ της Αλιτάλια?
Για να μπορέσει να γίνει κάτι θα πρέπει να κλείσει μια μεγάλη αεροπορική εταιρία (τουλάχιστον) σε κάθε μια από της 5 ηπείρους. Και να μην σου πω ότι πάλι δεν θα είναι αρκετό.Ίσως ναι να προσφέρει μια προσωρινή ανακούφιση σε μια δυο τοπικές μεγαλομεσαίες εταιρίες αλλα άμα η τιμή του πετρελαιου αυξηθεί και άλλο k σταθεροποιηθεί σε τιμές ρεκόρ, τότε όσες k να κλείσουν δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα. Γιατί? Πες υποθετικά ότι το βαρέλι έχει φτάσει στα 200$ και για να μπορέσει μια εταιρία να έχει έστω k το ελάχιστο κέρδος πρέπει να έχει τα εισιτήρια πάνω από 200$ one way. Αμέσως, αμέσως με αυτή την τιμή αποκλείονται τα κατωτερα οικονομικά στρώματα των πελατών (1/3) της εταιρίας που μέχρι το 2005 πλήρωναν πχ. 100$ one way. Το υπόλοιπα 2/3 των πελατών που θα ταξιδέψουν με την εταιρία (επειδή είναι σε καλύτερη οικονομική κατάσταση) ίσως να μην είναι αρκετό για να συμβάλουν στο συνολικό κέρδος της εταιρίας k η εταιρία να συνεχίζει με ζημιες k για να επιβιώσει να χρειαστεί να ανεβάσει και άλλο της τιμές στα εισιτήρια k να χάσει k άλλους πελάτες κοκ. Βλέπεις ότι η ζημια που προκαλεί το πετρέλαιο k μονο είναι μια αλυσίδα. Δεν είναι τυχαίο που μέσα σε ένα χρόνο έχουν κλείσει τόσες εταιρίες που πριν κάποια χρονια είχαν κέρδη.
Εγώ πάλι αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τέτοια υστερία με την τιμή του πετρελαιου. Είναι επειδή τα αποθέματα τελειώνουν? Τόσα χρονια τελειωναν το 2008 το πήραμε χαμπάρι? Είναι επειδή υπάρχει κρίση στην μέση ανατολή? Γιατί ποτε δεν υπήρχε? Και τι στο καλο, έχουμε στείλει άνθρωπο στο φεγγάρι, έχουμε στήλη δορυφόρους στον Διά, έχουμε αποκρυπτογραφήσει ολόκληρο DNA, ένα πράγμα που να καίει k να βγάζει αρκετή ενέργεια δεν μπορούμε να βρούμε?
chania27":2f6gk8k5 said:Λυπάμε που το λέω αλλά για να διορθωθεί η κατάσταση και να μπορέσουν να επιβιώσουν οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει πρώτα κάποια μεγάλη εταιρία να βάλλει λουκέτο.
Είσαι σίγουρος ότι φτάνει μονο αυτό? Εγώ πάλι δε το νομίζω, υποθετικό σενάριο ότι κλείνει η Quantas,πιο θα είναι το συμφέρον πχ της Αλιτάλια?
Για να μπορέσει να γίνει κάτι θα πρέπει να κλείσει μια μεγάλη αεροπορική εταιρία (τουλάχιστον) σε κάθε μια από της 5 ηπείρους. Και να μην σου πω ότι πάλι δεν θα είναι αρκετό.Ίσως ναι να προσφέρει μια προσωρινή ανακούφιση σε μια δυο τοπικές μεγαλομεσαίες εταιρίες αλλα άμα η τιμή του πετρελαιου αυξηθεί και άλλο k σταθεροποιηθεί σε τιμές ρεκόρ, τότε όσες k να κλείσουν δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα. Γιατί? Πες υποθετικά ότι το βαρέλι έχει φτάσει στα 200$ και για να μπορέσει μια εταιρία να έχει έστω k το ελάχιστο κέρδος πρέπει να έχει τα εισιτήρια πάνω από 200$ one way. Αμέσως, αμέσως με αυτή την τιμή αποκλείονται τα κατωτερα οικονομικά στρώματα των πελατών (1/3) της εταιρίας που μέχρι το 2005 πλήρωναν πχ. 100$ one way. Το υπόλοιπα 2/3 των πελατών που θα ταξιδέψουν με την εταιρία (επειδή είναι σε καλύτερη οικονομική κατάσταση) ίσως να μην είναι αρκετό για να συμβάλουν στο συνολικό κέρδος της εταιρίας k η εταιρία να συνεχίζει με ζημιες k για να επιβιώσει να χρειαστεί να ανεβάσει και άλλο της τιμές στα εισιτήρια k να χάσει k άλλους πελάτες κοκ. Βλέπεις ότι η ζημια που προκαλεί το πετρέλαιο k μονο είναι μια αλυσίδα. Δεν είναι τυχαίο που μέσα σε ένα χρόνο έχουν κλείσει τόσες εταιρίες που πριν κάποια χρονια είχαν κέρδη.
Εγώ πάλι αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τέτοια υστερία με την τιμή του πετρελαιου. Είναι επειδή τα αποθέματα τελειώνουν? Τόσα χρονια τελειωναν το 2008 το πήραμε χαμπάρι? Είναι επειδή υπάρχει κρίση στην μέση ανατολή? Γιατί ποτε δεν υπήρχε? Και τι στο καλο, έχουμε στείλει άνθρωπο στο φεγγάρι, έχουμε στήλη δορυφόρους στον Διά, έχουμε αποκρυπτογραφήσει ολόκληρο DNA, ένα πράγμα που να καίει k να βγάζει αρκετή ενέργεια δεν μπορούμε να βρούμε?