Κινητά τηλέφωνα εν πτήσει

  • Thread starter Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Βασικα και ολα οσα εχουνε Winjunk operating system μπορουν να το κανουνε (flight modus).. ;)
 
Όπως και στα Siemens που έχει επιλογή Προφίλ : Λειτουργία αεροπλάνου. Άντε να το εξηγήσεις τώρα αυτό αν σε πιάσουν με το κινητό ανοιχτό εν ώρα πτήσης. Δεν πειράζει ας παραμένουν κλειστά :wink:
 
Emirates to allow in-flight mobile phone service
AFP

November 9, 2006


DUBAI, United Arab Emirates -- Dubai-based carrier Emirates said Wednesday that it will become in January the world's first airline to introduce in-flight mobile phone services after fitting its fleet with safety equipment.

"Emirates will install a system that allows passengers the choice of safely using their own mobile phones to make and receive phone calls and text messages from Emirates aircraft," a statement said.

It expects to launch the service on board one of its Boeing 777s as early as January 2007, "once all necessary approvals are granted."

European airlines are also planning to start trial use of mobiles on board their planes from early 2007.

Emirates said that it was investing $27 million to fit its fleet with equipment supplied by AeroMobile, a major provider of in-flight mobile services.

"The AeroMobile aircraft systems ensure that passenger mobile phones operate at their minimum power settings thereby allowing their safe use on the aircraft," it said.

Mobile phones will only be used at cruise altitude, like in the case of other electronic devices, while cabin crew will have full control over the system.

"The number of calls that may be made at any one time is also limited to a maximum of five or six calls, the same number as for the current in-seat phones used regularly by Emirates' passengers," the statement added.

The service will also allow passengers to send and receive text messages, with charges in line with international roaming rates.

"Our customers are already making more than 6,000 calls a month from our in-seat phones, so we will be making life easier," said Emirates chairman Sheikh Ahmed Bin Saeed Al Maktoum.

Cabin crew will advise and encourage passengers to switch their phones to silent or vibrate mode when used in the aircraft.

The Middle East's fastest growing carrier is spending billions of dollars on expanding its fleet, which currently consists of 92 aircraft.

Middle East Times
 
i Lufthansa thelei na kratisi tin apagoreusi hrisis kiniton tilefonon. O logos den einai toso i asfalia alla pio poly i enohlisi ton senepibaton. Prosopiki mou gnomi: an kai den fimizome san filos tin Lufthansa, symfono apolita me autin apofasi. To synehos mplampla merikon einai ontos spastiko
(propantos se ptisis me pollous ellines :twisted: )
 
Συμφωνώ με όσα λέτε..

Το κινητό μου (Κ800i) έχει μια λειτουργία το Flight Mode το οποίο δεν επιτρέπει όύτε τηλέφωνα να πάρεις, ούτε μυνήματα ούτε ραδιόφωνο..
Και πάλι διστάζω να το ανοίξω... :oops:
 
Κινητά στα 40.000 πόδια

Emirates έχει τη φήμη μιας από τις πρωτοποριακές αεροπορικές εταιρείες, ιδιαίτερα σε θέματα εφαρμογής τεχνολογίας και διευκολύνσεων. Τις τελευταίες μέρες η εν λόγω αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε ότι σπάζει ακόμα ένα «ταμπού» των αερομεταφορών. Η απαγόρευση χρήσης κινητής τηλεφωνίας στα αεροπλάνα είναι παρελθόν για την Emirates.
Για το λόγο αυτό ζητήσαμε συνέντευξη (στο Φιλελεύθερο) από τον κ. Patrick Brannelly, αντιπρόεδρο Επικοινωνιών και Οπτικοακουστικών Μέσων της Emirates Airline, ο οποίος μας εξηγεί τη λογική πίσω από την απόφαση της εταιρείας να γίνει η πρώτη που προσφέρει τη δυνατότητα χρήσης κινητών κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Ο επιβάτης που ταξιδεύει στα 40.000 πόδια απέχει πάρα πολύ από τους επίγειους πομπούς και θα είναι αδύνατο να πραγματοποιήσει κλήση. Για να μπορούν οι επιβάτες να χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα στο αεροσκάφος, εταιρείες, όπως η AeroΜobile έχουν δημιουργήσει ένα μικρό πομπό (pico cell) για το αεροσκάφος που δρομολογεί τις τηλεφωνικές κλήσεις, όπως το κανονικό σύστημα και για να συνδεθούν μαζί του όλα τα κινητά χρειάζεται η λιγότερη δυνατή ενέργεια. (1 milliWatt). Η ενέργεια αυτή είναι μικρότερη από αυτή που χρειάζονται οι φούρνοι μικροκυμάτων του αεροσκάφους και περίπου το ένα χιλιοστό της δύναμης που χρησιμοποιείται όταν γίνεται μια συνηθισμένη κλήση στο έδαφος. Το pico cell μετά συνδέεται με το υπάρχον δορυφορικό σύστημα του αεροσκάφους, επιτρέποντας στον κόσμο να στέλνει και να λαμβάνει μηνύματα και κλήσεις, όπου κι αν βρίσκεται, μέσω δορυφόρου.

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξη...

Ο κ. Brannelly μας εξηγεί τόσο τις τεχνολογικές πτυχές όσο και τις επικοινωνιακές πτυχές που προκύπτουν.
- ΓΙΑΤΙ ενώ για χρόνια οι επιβάτες καλούνταν να κλείσουν τα κινητά τους κατά τη διάρκεια της αναχώρησης, προσφάτως αρκετές αεροπορικές εταιρείες ανακοίνωσαν τα σχέδιά τους για να επιτρέπονται τα κινητά στα αεροπλάνα;
-Ο κόσμος χρησιμοποιεί τα κινητά τηλέφωνα τόσο για επαγγελματικούς λόγους όσο και για προσωπικούς, για προσωπική επικοινωνία, και μάλιστα σε βαθμό που να μην χρησιμοποιούν αρκετοί πια την συνήθη σταθερή τηλεφωνική τους γραμμή. Επίσης έχουμε δει μια αυξημένη ζήτηση από επιβάτες οι οποίοι θέλουν να είναι συνεχώς σε επικοινωνία κατά τη διάρκεια της πτήσης και έτσι η αεροπορική βιομηχανία απλώς ανταποκρίνεται στο να επιτρέψει την ασφαλή χρήση των τηλεφώνων σε πτήση.
Η επιλογή που προσφέρουμε στους επιβάτες μας να κάνουν χρήση του δικού τους κινητού σε πτήση είναι μια πρόσθετη υπηρεσία και είμαστε ευχαριστημένοι που είμαστε η πρώτη αεροπορική εταιρεία που κάνουμε κάτι τέτοιο και τους δίνουμε την ευκαιρία να παραμείνουν «σε επαφή» με τους συνεργάτες τους, τους φίλους και την οικογένειά τους. Είναι σημαντικό να τονίσω ότι το πλήρωμα του αεροσκάφους θα έχει πλήρη έλεγχο του συστήματος, για παράδειγμα να επιτρέπει μόνο να στέλλονται και να λαμβάνονται γραπτά μηνύματα. Έτσι διασφαλίζουμε την επιλογή χρήσης του κινητού κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες και οδηγίες, αναγνωρίζοντας και σεβόμενοι τον ιδιωτικό χώρο όλων των επιβατών.
Η πλατιά χρήση των κινητών τηλεφώνων καθώς επίσης η ανάπτυξη και η αναμενόμενη ανάπτυξη των συστημάτων δεδομένων GPRS όπως το BlackBerry και το Διαδίκτυο θα αυξήσει την ανάγκη για συνεχή επικοινωνία, συμπεριλαμβανομένης και της επικοινωνίας σε πτήση. Είναι αναμενόμενο ότι τέτοιου είδους υπηρεσίες θα καθιερωθούν σε όλες τις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες στο εγγύς μέλλον, και η Εmirates αποφάσισε να ηγείται και όχι να ακολουθεί. Το γεγονός ότι οι επιβάτες της Emirates χρησιμοποιούν συνολικά το τηλέφωνο κατά τη διάρκεια των πτήσεων για 13.000 λεπτά ή γίνονται 6.000 τηλεφωνήματα το μήνα, αποδεικνύει την αυξανόμενη ανάγκη για τηλεφωνική επικοινωνία σε πτήση.

- Τι αλλάζει στην απαγόρευση που ισχύει σε όλες τις αεροπορικές εταιρείες;
- Το κινητό τηλέφωνο δουλεύει λαμβάνοντας σήμα από τον πιο κοντινό πομπό. Όσο πιο μακριά είναι το τηλέφωνο από τον πομπό, τόσο περισσότερη δύναμη χρειάζεται για να λειτουργήσει. Υπήρξε μια ανησυχία, κατά πόσο η ταυτόχρονη χρήση πολλών κινητών θα μπορούσε να παρεισφρήσει στα συστήματα του αεροσκάφους. Ο επιβάτης που ταξιδεύει στα 40.000 πόδια απέχει πάρα πολύ από τους επίγειους πομπούς και θα είναι αδύνατο να πραγματοποιήσει κλήση. Για να μπορούν οι επιβάτες να χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα στο αεροσκάφος, εταιρείες, όπως η AeroΜobile, έχουν δημιουργήσει ένα μικρό πομπό (pico cell) για το αεροσκάφος που δρομολογεί τις τηλεφωνικές κλήσεις, όπως το κανονικό σύστημα και για να συνδεθούν μαζί του όλα τα κινητά χρειάζεται η λιγότερη δυνατή ενέργεια. (1 milliWatt). Η ενέργεια αυτή είναι μικρότερη από αυτή που χρειάζονται οι φούρνοι μικροκυμάτων του αεροσκάφους και περίπου το ένα χιλιοστό της δύναμης που χρησιμοποιείται όταν γίνεται μια συνηθισμένη κλήση στο έδαφος. Το pico cell μετά συνδέεται με το υπάρχον δορυφορικό σύστημα του αεροσκάφους, επιτρέποντας στον κόσμο να στέλνει και να λαμβάνει μηνύματα και κλήσεις, όπου κι αν βρίσκεται, μέσω δορυφόρου. Πρέπει να σημειώσουμε ότι στα αεροσκάφη στα οποία δεν έχει εγκατασταθεί το σύστημα της AeroΜobile, ισχύει ο κανονισμός που απαγορεύει τη χρήση κινητού τηλεφώνου καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης.
- Και τι γίνεται με τους άλλους επιβάτες; Θα ενοχλούνται...
- Είναι σημαντικό να αντιληφθούμε ότι το να είμαστε σε επαφή κατά τη διάρκεια πτήσεων δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ζωτικής σημασίας. Για πολλούς είναι πολύ σημαντικό, αφού ταξιδεύουν για κάποια επαγγελματική συνάντηση ή για να βρίσκονται στο πλευρό κάποιου αγαπημένου προσώπου, που ίσως να είναι άρρωστο. Κάποτε ταξίδευα δίπλα από ένα πολύ νευρικό επιβάτη ο οποίος ένιωθε καλύτερα μιλώντας με κάποιο φίλο του που δεν βρισκόταν στο αεροσκάφος. Οι πτήσεις γίνονται όλο και πιο μακρινές και η ανάγκη να είμαστε σε επαφή με «τη Γη» κατά τη διάρκεια των πτήσεων αναμενόμενη, άρα και αναπόφευκτη.
Μόνο πριν από δέκα χρόνια μερικοί μόνο από εμάς είχαν κινητά τηλέφωνα, και αυτοί μάλιστα δέχονταν περίεργα βλέμματα όταν έκαναν τηλεφωνήματα δημοσίως, για παράδειγμα σε κάποιο εστιατόριο ή σε συνέδρια. Σήμερα, σχεδόν όλοι έχουμε κινητό τηλέφωνο και η συντριπτική πλειοψηφία έχει αποδεχθεί αυτό το γεγονός και αυτός που τηλεφωνά δημοσίως έμαθε να σέβεται αυτούς που βρίσκονται γύρω του. Θα θέσουμε κατευθυντήριες γραμμές για τη χρήση των τηλεφώνων σε πτήση και θα εκπαιδεύεται το πλήρωμα για την αποτελεσματική λειτουργία της υπηρεσίας αυτής. Το πλήρωμα καμπίνας της Emirates καθώς και ενημερωτικά βίντεο θα παροτρύνουν τους επιβάτες να έχουν τα κινητά τους στην αθόρυβη λειτουργία κατά τη διάρκεια της πτήσης. Το σύστημα αυτό θα επιτρέψει στο πλήρωμα καμπίνας να έχει πλήρη έλεγχο, για παράδειγμα, όπως είπα και πριν, να επιτρέπει μόνο την αποστολή και λήψη γραπτών μηνυμάτων.
Άρα η χρήση κινητών τηλεφώνων θα είναι διαθέσιμη κάτω από προϋποθέσεις οι οποίες πρωτίστως θα αφορούν το σεβασμό των υπόλοιπων επιβατών. Ο αριθμός των τηλεφωνημάτων που επιτρέπεται να κάνει ο κάθε επιβάτης θα είναι περιορισμένος στα πέντε ή έξι, όσα αυτά που δικαιούνται και τώρα με τις τηλεφωνικές συσκευές καθισμάτων της Emirates. Στις πτήσεις της Emirates, όπου οι προσωπικές οθόνες καθίσματος είναι διαθέσιμες σε όλες τις θέσεις, σε όλα τα αεροσκάφη, πολλοί επιβάτες φορούν ακουστικά, οπότε ίσως να μην αντιληφθούν καν οτι ο διπλανός τους μιλά στο τηλέφωνο.

Επένδυση στην εξυπηρέτηση
- Και οι χρεώσεις πού θα κυμαίνονται, θα στοιχίζουν ακριβά;
- Η Emirates δεν θεωρεί την υπηρεσία αυτή ως πηγή κέρδους. Πρόκειται για μια επένδυση στην εξυπηρέτηση των πελατών. Οι χρεώσεις των τηλεφωνημάτων που θα γίνονται σε πτήση θα κυμαίνονται ανάλογα με το κόστος διεθνών κλήσεων που παρέχει η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας της οποίας είναι συνδρομητής ο κάθε επιβάτης. Η χρέωση θα προστίθεται και θα φαίνεται στο λογαριασμό του, όπως όλα τα τηλεφωνήματα. Μόνο αυτοί που είναι συνδρομητές στο διεθνές roaming θα μπορούν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία αυτή και εφ όσον η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας του χρήστη έχει κάνει συμφωνία με την AeroMobile. Σήμερα πολλές εταιρείες κινητής τηλεφωνίας έχουν ήδη υπογράψει με την AeroMobile.
Πέτρος Θεοχαρίδης
 
Πολύ ενδιαφέρουσα η ιστορία ενός μέλους-χειριστή του a.net για τις συνέπειες της χρήσης των κινητών τηλεφώνων κατα τη διάρκεια της πτήσης.

http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/3194913/

Το αεροσκάφος, ένα 737-400 φαντάζομαι ότι έχει τις ίδιες ανοχές στην ηλιθιότητα κατά κύριο λόγο κι επειτα στις παρεμβολές, είτε είναι -4F2 είτε -484... + στη δεύτερη περίπτωση δυστυχώς γνωρίζω πως δεν είναι μόνο οι επιβάτες ανεγκέφαλοι και αντιδραστικοί...

Σε πρόσφατη πτήση DUS-TXL με BAe 146 της Eurowings ο διπλανός μου μεσήλικας-καθώς πρεπει-κυριλέ Γερμανός κι ενώ μπαίναμε finals αποφάσισε να παίξει μίνι γκολφ στο Ericsson το οποίο δεν έβαλε σε flight mode. Αντε βγάλε άκρη με τη λογική που κουβαλαει ο κοσμος...
 
Μπορεί να το λέει το FCC αλλά σε πολύ λίγο καιρό τα νέα manuals των κινητών θα έχουν σβήσει αυτή την πρόταση. Ετοιμάζονται ραγδαία οι εταιρίες να τα επιτρέψουν.

Avidriver
 
Top