Κινητά τηλέφωνα εν πτήσει

  • Thread starter Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
spy1":2oig93vj said:
Η ιστορία με το βηματοδότη είναι μάλλον άνευ σχολιασμού, γιατί το ίδιο μπορεί να γίνει και μέσα στο τρένο, στο λεωφορείο, στο μετρό στο ΚΤΕΛ. Ποτέ δεν ξέρεις αυτός που κάθεται δίπλα σου τι προβλήματα έχει.
Ναι,δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να έχει κι εκεί προβλήματα αλλά στο έδαφος είναι πιο εύκολο να έχει λήψη ένα κινητό και να μην κάνει συνεχώς αναζήτηση.
spy1":2oig93vj said:
Ως προς το GPS πιάνει 5/5 ωστόσο θέλει αρκετή ώρα για να κάνει allign. ΕΙδικά αν το θέσεις σε λετιουργία εν πτήσει, λόγω της ταχύτητας του αεροσκάφους, πιο δύσκολα κάνει τον εντοπισμό των 4-5 ραντάρ που απαιτούνται για να βγάλει σήμα. Αν έχεις προνοήσει να το κάνεις allign πριν μπεις στο αεροσκάφος ώστε να μην χάσει τη σύνδεση με τους δορυρφόρους τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Και για τους χρήστες ipad προτείνω ανεπιφύλακτα το airtracker! (με δυνατότητα να βάλεις μέσα και το σχέδιο πτήσης!)

Εγώ το είχα ανοιχτό από την αίθουσα αναμονής για επιβίβαση,για να καταγράψω την ταχύτητα απογείωσης αλλά μόλις μπήκα στο α/φος έχασε το σήμα και δεν το βρήκε ποτέ...Θα το δοκιμάσω ξανά την επόμενη φορά.
Κανά τέτοιο πρόγραμμα εκτός για ipad για notebook ή/και για android υπάρχει;
 
spy1":1kxgnm2d said:
Αυτό, αν βρίσκεσαι σε θέση πλησίον του cockpit μπορεί να προκαλεί παράσιτα στους ασυρμάτους, τα γνωστά παράσιτα που έχουμε και όταν βάζουμε κινητό δίπλα σε ραδιόφωνο!

Στο cessna κάνει ακριβώς αυτό. Πιστεύω και σε όλα τα αεροπλάνα προκαλόντας πιθανό πρόβλημα στην επικοινωνία.

Μου έχει τύχει σε πτήση μολις προσγειωθήκαμε ο διπλανός μου να ανοίξει το τηλέφωνο και σε 2 δευτερόλεπτα ο πιλότος ανακοίνωσε οτι όποιος άνοιξε το κινητό του να το κλείσει αμέσως και να περιμένει μέχρι να ακινητοποιηθεί πλήρως το αεροσκάφος.
 
Πέταξα πρόσφατα ATH-KIT και επιχείρησα να κάνω καταγραφή της πτήσης με το My Tracks της Google. Αφού ξεκίνησα την καταγραφή από το λεωφορείο του αεροδρομίου, έθεσα το κινητό σε flight mode, λίγο πριν κλείσουν οι πόρτες. Παρ' όλα αυτά, είχα παρατηρήσει ότι ο GPS δέκτης, είχε χάσει το alignment, με το που μπήκα στο αεροπλάνο και πριν τεθεί το κινητό σε λειτουργία πτήσης. Παρ' όλα αυτά, όταν έφτασα στο νησί και έθεσα το κινητό σε κατάσταση λειτουργίας, είδα ότι το ίχνος είχε καταγραφεί από το LGAV μέχρι την παραλία της Ραφήνας και ελάχιστα επάνω από το νησάκι του Αγίου Γεωργίου, νότια από το Σούνιο. Το υπόλοιπο ταξίδι δεν είχε καταγραφεί.
 
Να σημειώσω πως αν πρόκειται για iPhone, κατά τη διάρκεια του flight mode απενεργοποιείται και ο GPS δέκτης κι ας φαίνεται ενεργοποιημένος στο μενού. Το είχα ψάξει καιρό πρίν...
 
Τελικά ακόμα δεν έχω καταλάβει πως είναι δυνατόν μια ηλ. συσκευή να επηρεάσει την ασφάλεια ολόκληρης της πτήσης. Είμαστε λοιπόν τόσο εκτεθειμένοι, ώστε η ασφάλεια μας να εξαρτάται από τη διάθεση του κάθε επιβάτη να απενεργοποιήσει τη συσκευή του;
 
Κάθε ηλεκτρονική συσκευή κάνει εκπομπές. Αν δεν είναι σωστή η κατασκευή τότε εκτός από τη συχνότητα εκπομπής εκπέμπει και αρμονικές (πολλαπλάσια & υποπολλαπλάσια της συχνότητας εκπομπής. Κάποιες από αυτές τις αρμονικές θεωρητικά μπορεί να είναι στην περιοχή συχνοτήτων των αεροπορικών συστημάτων και να παρεμβάλλεται η σωστή λειτουργία τους. Κάτι τέτοια κατά την προσγείωση ή την απογείωση μπορεί να αποβεί επικίνδυνο.
Ο κίνδυνος δεν έχει αποδειχθεί στην πράξη. Όμως θεωρητικά είναι πιθανό να συμβεί και για τον λόγο αυτό έχει υιοθετηθεί και η απαγόρευση.
 
Δεν επηρεαζει κανενα κινητο μα κανενα iphone κ κανενα tablet.
Δεν θα πω πολλα. Αν τα κινητα επηρεαζαν την πτηση κ εριχναν τα αεροπλανα τωρα θα ειχαμε χιλιαδες δυστυχηματα. Λετε να μην εχουν ξεχασει τα κινητα τους ποτε οι επιβατες των οποιων ψαχνουν ασταματητα να βρουν σημα σε υψομετρο χιλιαδων ποδιων;
Τα ταμπλετ; Γιατι ενοχλουν; Καπου εκει ειναι κ η απαντηση για τα κινητα οπου ολα αυτα εμπλεκονται με την ασφαλη διαδικασια της απογειωσης κ μονο που ειναι το πιο επικινδυνο σημειο σε μια πτηση. Αν και στην διαδικασια ειναι η προσγειωση πιο δυσκολη σαν μεθοδος.
 
Για πες μας και πολλά.
 
Top