george_a
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/05/2004
- Μηνύματα
- 1.672
- Likes
- 140
- Περιοχή
- Pikeville, KY
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KCRW
Re: Καθυστερήσεις
Oι κρινόμενοι είναι δύο, οι υπάλληλοι της εταιρείας και οι ιδιοκτήτες/διαχειριστές της.
Οι υπάλληλοι οφείλουν να είναι επαγγελματίες όπου κι αν εργάζονται, όσο κι αν αμοίβονται. Αν υπάρχουν 'μισθοί πείνας', τότε υπάρχουν τρόποι διεκδίκησης καλύτερης αμοιβής. Η μη επαγγελματική συμπεριφορά δεν είναι ένας από αυτούς.
Οι ιδιοκτήτες/διαχειριστές οφείλουν να κρατήσουν την εταιρεία σε κερδοφορία - με τις σωστές επαγγελματικές κινήσεις. Οι μισθοί πείνας δεν είναι ένας από αυτούς. Αλλά το να δηλώνουν υψηλά κέρδη (κάτι που φέτος δεν ισχύει, παρεπιπτόντως...) είναι κάτι για το οποίο πρέπει να επαινεθούν, όχι να κακιστούν. Αλοίμονο, στην Ελλάδα, δυστυχώς έχουμε εξισώσει την κερδοφορία σε έγκλημα... Το αυτονόητο θα ήταν το αντίθετο. Αλλά δεν δέχομαι αυτη τη νοοτροπία. Κάποτε πρέπει να αλλάξει ριζικά.
να επαναλάβω το προηγούμενο: δεν δέχομαι αυτη τη νοοτροπία. Κάποτε πρέπει να αλλάξει ριζικά.
giopan":3swatq6b said:Αυτό προυποθέτει εταιρική κουλτούρα υψηλού επιπέδου, πνεύμα ομαδικής συνεργασίας κλπ κλπ πράγμα κοματάκι δύσκολο και παράλογο να το απαιτείς σαν εργοδότης ειδικά όταν δίνεις μισθούς πείνας και παράλληλα δηλώνεις υψηλά κέρδη. Από τα γραφόμενα κάποιων που γνωρίζουν πολύ καλύτερα (και όχι από το μυαλό μου) βγάζω το συμπέρασμα πως η Α3 στερείται των παραπάνω καλών στοιχείων και ότι περισσότερο στραβό παρά θετικό είναι το κλίμα μεταξύ των υπαλλήλων.george_a":3swatq6b said:Ο ρόλος του υπαλλήλου, στην περίπτωση καθυστέρησης, είναι να 'διαχειριστεί' την κρίση. Να ακούσει τα παράπονα, να ενημερώσει, να φροντίσει να δοθούν απαντήσεις.
Oι κρινόμενοι είναι δύο, οι υπάλληλοι της εταιρείας και οι ιδιοκτήτες/διαχειριστές της.
Οι υπάλληλοι οφείλουν να είναι επαγγελματίες όπου κι αν εργάζονται, όσο κι αν αμοίβονται. Αν υπάρχουν 'μισθοί πείνας', τότε υπάρχουν τρόποι διεκδίκησης καλύτερης αμοιβής. Η μη επαγγελματική συμπεριφορά δεν είναι ένας από αυτούς.
Οι ιδιοκτήτες/διαχειριστές οφείλουν να κρατήσουν την εταιρεία σε κερδοφορία - με τις σωστές επαγγελματικές κινήσεις. Οι μισθοί πείνας δεν είναι ένας από αυτούς. Αλλά το να δηλώνουν υψηλά κέρδη (κάτι που φέτος δεν ισχύει, παρεπιπτόντως...) είναι κάτι για το οποίο πρέπει να επαινεθούν, όχι να κακιστούν. Αλοίμονο, στην Ελλάδα, δυστυχώς έχουμε εξισώσει την κερδοφορία σε έγκλημα... Το αυτονόητο θα ήταν το αντίθετο. Αλλά δεν δέχομαι αυτη τη νοοτροπία. Κάποτε πρέπει να αλλάξει ριζικά.
giopan":3swatq6b said:Αυτό το αυτονόητο προυποθέτει επιβάτες με την ανάλογη παιδεία πράγμα σπάνιο στην Ελλάδα - βασίλειο του βλαχομπαρόκ. Αυτονόητο θα ήταν στη Ελβετία ή στη Γερμανία πχ.george_a":3swatq6b said:Αν κάνει σωστά και με ευγένεια τη δουλειά του, τότε είναι αυτονόητο ότι ο επιβάτης πρέπει να ανταποδώσει.
να επαναλάβω το προηγούμενο: δεν δέχομαι αυτη τη νοοτροπία. Κάποτε πρέπει να αλλάξει ριζικά.