Καθυστερήσεις Aegean

Re: Καθυστερήσεις

giopan":3swatq6b said:
george_a":3swatq6b said:
Ο ρόλος του υπαλλήλου, στην περίπτωση καθυστέρησης, είναι να 'διαχειριστεί' την κρίση. Να ακούσει τα παράπονα, να ενημερώσει, να φροντίσει να δοθούν απαντήσεις.
Αυτό προυποθέτει εταιρική κουλτούρα υψηλού επιπέδου, πνεύμα ομαδικής συνεργασίας κλπ κλπ πράγμα κοματάκι δύσκολο και παράλογο να το απαιτείς σαν εργοδότης ειδικά όταν δίνεις μισθούς πείνας και παράλληλα δηλώνεις υψηλά κέρδη. Από τα γραφόμενα κάποιων που γνωρίζουν πολύ καλύτερα (και όχι από το μυαλό μου) βγάζω το συμπέρασμα πως η Α3 στερείται των παραπάνω καλών στοιχείων και ότι περισσότερο στραβό παρά θετικό είναι το κλίμα μεταξύ των υπαλλήλων.

Oι κρινόμενοι είναι δύο, οι υπάλληλοι της εταιρείας και οι ιδιοκτήτες/διαχειριστές της.
Οι υπάλληλοι οφείλουν να είναι επαγγελματίες όπου κι αν εργάζονται, όσο κι αν αμοίβονται. Αν υπάρχουν 'μισθοί πείνας', τότε υπάρχουν τρόποι διεκδίκησης καλύτερης αμοιβής. Η μη επαγγελματική συμπεριφορά δεν είναι ένας από αυτούς.

Οι ιδιοκτήτες/διαχειριστές οφείλουν να κρατήσουν την εταιρεία σε κερδοφορία - με τις σωστές επαγγελματικές κινήσεις. Οι μισθοί πείνας δεν είναι ένας από αυτούς. Αλλά το να δηλώνουν υψηλά κέρδη (κάτι που φέτος δεν ισχύει, παρεπιπτόντως...) είναι κάτι για το οποίο πρέπει να επαινεθούν, όχι να κακιστούν. Αλοίμονο, στην Ελλάδα, δυστυχώς έχουμε εξισώσει την κερδοφορία σε έγκλημα... Το αυτονόητο θα ήταν το αντίθετο. Αλλά δεν δέχομαι αυτη τη νοοτροπία. Κάποτε πρέπει να αλλάξει ριζικά.


giopan":3swatq6b said:
george_a":3swatq6b said:
Αν κάνει σωστά και με ευγένεια τη δουλειά του, τότε είναι αυτονόητο ότι ο επιβάτης πρέπει να ανταποδώσει.
Αυτό το αυτονόητο προυποθέτει επιβάτες με την ανάλογη παιδεία πράγμα σπάνιο στην Ελλάδα - βασίλειο του βλαχομπαρόκ. Αυτονόητο θα ήταν στη Ελβετία ή στη Γερμανία πχ.

να επαναλάβω το προηγούμενο: δεν δέχομαι αυτη τη νοοτροπία. Κάποτε πρέπει να αλλάξει ριζικά.
 
Re: Καθυστερήσεις

george_a":ulp7tpka said:
να επαναλάβω το προηγούμενο: δεν δέχομαι αυτη τη νοοτροπία. Κάποτε πρέπει να αλλάξει ριζικά.

Η νοοτροπία πρέπει να αλλάξει και σε 150 χρόνια (δεν ειρωνεύομαι) από σήμερα είμαι αισιόδοξος ότι κάτι ουσιαστικό θα έχει αλλάξει.

Όμως πέρα από ευχολόγια και όνειρα υπάρχει η ωμή πραγματικότητα. Το χαμηλό επίπεδο παιδείας στην Ελλάδα, τα ελάχιστα κίνητρα που δίνουν οι επιχειρήσεις ώστε να ανέβει η ποιότητα των υπηρεσιών και η πάρα πολύ επιβαρυμένη οικονομία που πλήττει και ζορίζει και τους μεν και τους δε. Οι περισσότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα δεινοπαθούν να βρουν ανθρώπους που πραγματικά αξίζουν. Και όταν τους βρουν δεν τους δίνουν τα απαραίτητα κίνητρα αλλά κοιτάν να τους ξεζουμίσουν. Γενικώς «όπου φτωχός και η μοίρα του». Σίγουρα, υπάρχουν και φωτεινές εξαιρέσεις.

george_a":ulp7tpka said:
Αλοίμονο, στην Ελλάδα, δυστυχώς έχουμε εξισώσει την κερδοφορία σε έγκλημα...

Να επαναλάβω «όπου φτωχός και η μοίρα του».
 
Re: Καθυστερήσεις

Θα συμφωνήσω με τον george_a. Οι θέσεις των υπαλλήλων στο ground (checkin/gate κτλ) προυποθέτουν την επαφή με τον επιβάτη οπότε κάποιος που επιλέγει να απασχοληθεί σε αυτές, οφείλει να το γνωρίζει και όχι να γκρινιάζει για το ότι υπάρχουν μισότρελοι επιβάτες (γιατί υπάρχουν). Από κει και πέρα προφανώς και πρέπει να μπορεί όπως έγραψε ο george_a
να 'διαχειριστεί' την κρίση. Να ακούσι τα παράπονα, να ενημερώσει, να φροντίσει να δοθούν απαντήσεις.
. Το λέω γιατί πολλές φορές έχω δει υπαλλήλους (και της ΟΑ και της Α3) να χασκογελάνε στο gate και όταν τους ρωτάει επιβάτης ευγενέστατα μα γιατί φεύγουμε; να απαντάει με ύφος "μη με ενοχλείτε" ότι "δε με έχουν ενημερώσει και δε μπορώ να σας πω τίποτα". Εδώ δε φταίει ο επιβάτης, φταίει ο υπάλληλος. Αν ο υπάλληλος δε μπορεί να ανταποκριθεί ας κάνει κάποια άλλη δουλειά, που δεν απαιτεί το interaction με τον επιβάτη
 
Re: Καθυστερήσεις

Αν και καθυστερημενα απαντω σ αυτη την ερωτηση...ο Ευρωπαϊκος κανονισμος λεει οτι μονο για καθυστερησεις πανω απο 2 ωρες μπορει καποιος πελατης να αξοιωσει αποζημιωση...........οσο για το δωρεαν εισιτηριο που δινει η AEGEAN ειναι χωρις κλεισμενη θεση....πας στο αεροδρομιο και αν εχει ελευθερες θεσεις στο αεροσκαφος πετας....δηλαδη αστα να πανε
 
Re: Καθυστερήσεις

Iptamenos Ellinas":45dz0km8 said:
...........οσο για το δωρεαν εισιτηριο που δινει η AEGEAN ειναι χωρις κλεισμενη θεση....πας στο αεροδρομιο και αν εχει ελευθερες θεσεις στο αεροσκαφος πετας....δηλαδη αστα να πανε


Μπορείς να κλείσεις θέσεις ΟΠΟΤΕ θές .
Τώρα αν πάς με το δωρεάν την τελευταία στιγμή στο αεροδρόμιο για να ....πετάξεις (!!!) τότε σίγουρα θα μείνεις εκέι αφού η Α3 θέλει τουλάχιστον 24 ώρες για την έγκριση.

Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας.
 
Re: Καθυστερήσεις

..και είναι κάτι που αυτονόητα ισχύει σε οποιοδήποτε εισητήριο που είναι ανοιχτό.
 
Re: Καθυστερήσεις

Δεν ξερω αν ειχατε εμπειρια σχετικα με τα εισιτηρια τα δωρεαν της Aegean (που δινει στις καθυστερησεις της), χωρις να θελω να τα σνομπαρω (μαρκετιστικο κολπο ειναι και καλα κανει) αλλα ειμαι 100% πεπεισμενος οτι δεν μπορεις να κλεισεις θεση διοτι το εζησα κι εγω και οι γονεις μου μετα απο 4ωρη καθυστερηση στο δρομολογιο Θεσσαλονικη-Αθηνα-Ηρακλειο. Η απαντηση που πηρα απο τις πωλησεις του γραφειου Θεσσαλονικης ηταν αρνητικες σχετικα με κλεισιμο θεσης για ταξιδι Θεσσαλονικη-Ηρακλειο. Αυτα για την δικη μου αποψη χωρις να θελω να εκφρασω καποιο ψεμα.
 
Re: Καθυστερήσεις

Ιπτάμενε Έλληνα, οι κρατήσεις δωρεάν εισιτηρίων λόγω καθυστέρησης, έχουν blackout dates. Πέραν τούτου, προϋποθέτουν κράτηση αρκετές μέρες πριν από την επιθυμητή ημερομηνία (ρίξε μια ματιά στα ψιλά γραμματάκια στο κάτω μέρος της σελίδας).
 
Re: Καθυστερήσεις

Θα ήθελα, παρακαλώ, να διαπραγματευτούμε μαζί ένα εισιτήριο ανάλογο της Aegean, όταν έρθει στα χέρια σας για να διαπιστώσουμε με τα μάτια μας από κοινού τι ακριβώς συμβαίνει. Αν και πιστεύω ότι δεν άλαξε κάτι στο διάστημα που πέρασε (εννοώ από τότε που είχα την προσωπική μου εμπειρία), δεν θα ήθελα να είμαι και απόλυτος σ αυτά που λέω. Εν αναμονή λοιπόν.
 
Εγώ πάντως έχω κλείσει τέτοιου είδους "δωρεάν" εισητήριο. Φυσικά πλήρωσα τους φόρους.
Αυτό που με χάλασε είναι ότι πλήρωσα και το επιπλέον ποσό που χρεώνει για κρατήσεις μέσω του τηλεφωνικού τους κέντρου, μια και δε σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις την κράτηση ηλεκτρονικά.
 
Top