gm747
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 09/03/2007
- Μηνύματα
- 85
- Likes
- 0
- Περιοχή
- ATHENS- CORFU
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ΟΑL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
FREE TICKETS DUE TO DELAY DOMESTIC
Σήμερα ταξίδευαν οι γονείς μου απο το LGAV έχωντας εξαργυρώσει τα περίφημα δωρεάν εισιτήρια που προσφέρει η Αιγαίου σε περίπτωση καθυστέρησης ,με δικη της υπαιτιότητα, άνω των 2 ωρών νομίζω. Να τονίσω οτι είχαν πάρει κανονική απόδειξη που ειχε το Ε-ticket No, και κωδικους κράτησης για συγκεκριμένη ημερομηνία και πτηση. Αφου λοιπον με ανάγκασαν 10 μέρες πριν να τρέχω στο αεροδρόμιο να πληρώσω τους φόρους, αφου ειναι το μονο αποκλειστικά μέρος που μπορείς να το κάνεις αυτό, σημερα το απόγευμα στο check in αντιμετώπισα, (πρέπει να παραδεχτώ για πρώτη φορά,) ειρωνία, έλλειψη επαγγελματισμού, και ενα ειδος παράξενου σνομπισμού για τα free tickets που είχα... Τι εννοώ? Ο υπάλληλος αφού πέρασε τα luggage tags με ενημέρωσε με ενα στυλ (και καλα μη χαίρεσαι και πολυ), οτι οι γονείς μου θα πάνε μεν κανονικα στο gate αλλά θα είναι stand by!!!!!!! Άκουσον άκουσον!!!!!
Του δειχνω τις αποδείξεις και του ΕΞΗΓΩ οτι τα εισιτήρια ειναι προσφορά της εταιρείας που εργάζεται, και οτι είναι κανονικά εισιτήρια με e-ticket number, etc. Άρα δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτώ να μπουν σε stand by, κάτι σαν waiting list δηλαδή. Εν συνεχεία, μου λεει για να με καθυσυχάσει οτι υπάρχουν κενές θέσεις άρα δεν θα υπάρξει κανένα απολύτως πρόβλημα. Δηλαδή αν ηταν γεμάτη η πτηση, θα έπρεπε όπως μου ειπε αργότερα, να βγουν οι βαλιτσες απο το αεροπλανο αφου δεν θα πετούσαν τελικά οι δικοι μου. Εκεί του ειπα κατι ωραία για την αξιοπιστία μιας εταιρείας και ποσο πλήτεται απο τέτοιες πρακτικές, κτλ.
Και σας ρωτώ φίλοι μου, είχα άδικο??? Ειχε κάποιος παρόμοιο περιστατικό για τα δωρεαν εισιτήρια? Αν δηλαδή πάω με τη γυναίκα μου ταξίδι, και το ένα απο τα 2 εισιτήρια μας ειναι δωρεάν, ενώ το άλλο πληρωμένο κανονικά, αν ειναι γεμάτη η πτήση, ο ένας θα πετάξει και ο άλλος θα του κουνάει το μαντίλι???? :evil: :evil: :evil: :evil:
Σήμερα ταξίδευαν οι γονείς μου απο το LGAV έχωντας εξαργυρώσει τα περίφημα δωρεάν εισιτήρια που προσφέρει η Αιγαίου σε περίπτωση καθυστέρησης ,με δικη της υπαιτιότητα, άνω των 2 ωρών νομίζω. Να τονίσω οτι είχαν πάρει κανονική απόδειξη που ειχε το Ε-ticket No, και κωδικους κράτησης για συγκεκριμένη ημερομηνία και πτηση. Αφου λοιπον με ανάγκασαν 10 μέρες πριν να τρέχω στο αεροδρόμιο να πληρώσω τους φόρους, αφου ειναι το μονο αποκλειστικά μέρος που μπορείς να το κάνεις αυτό, σημερα το απόγευμα στο check in αντιμετώπισα, (πρέπει να παραδεχτώ για πρώτη φορά,) ειρωνία, έλλειψη επαγγελματισμού, και ενα ειδος παράξενου σνομπισμού για τα free tickets που είχα... Τι εννοώ? Ο υπάλληλος αφού πέρασε τα luggage tags με ενημέρωσε με ενα στυλ (και καλα μη χαίρεσαι και πολυ), οτι οι γονείς μου θα πάνε μεν κανονικα στο gate αλλά θα είναι stand by!!!!!!! Άκουσον άκουσον!!!!!
Του δειχνω τις αποδείξεις και του ΕΞΗΓΩ οτι τα εισιτήρια ειναι προσφορά της εταιρείας που εργάζεται, και οτι είναι κανονικά εισιτήρια με e-ticket number, etc. Άρα δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτώ να μπουν σε stand by, κάτι σαν waiting list δηλαδή. Εν συνεχεία, μου λεει για να με καθυσυχάσει οτι υπάρχουν κενές θέσεις άρα δεν θα υπάρξει κανένα απολύτως πρόβλημα. Δηλαδή αν ηταν γεμάτη η πτηση, θα έπρεπε όπως μου ειπε αργότερα, να βγουν οι βαλιτσες απο το αεροπλανο αφου δεν θα πετούσαν τελικά οι δικοι μου. Εκεί του ειπα κατι ωραία για την αξιοπιστία μιας εταιρείας και ποσο πλήτεται απο τέτοιες πρακτικές, κτλ.
Και σας ρωτώ φίλοι μου, είχα άδικο??? Ειχε κάποιος παρόμοιο περιστατικό για τα δωρεαν εισιτήρια? Αν δηλαδή πάω με τη γυναίκα μου ταξίδι, και το ένα απο τα 2 εισιτήρια μας ειναι δωρεάν, ενώ το άλλο πληρωμένο κανονικά, αν ειναι γεμάτη η πτήση, ο ένας θα πετάξει και ο άλλος θα του κουνάει το μαντίλι???? :evil: :evil: :evil: :evil: