Jeju Αir B737-8 belly landing crash in Muan South Korea

  • Thread starter Thread starter mroa412
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ούτε εγώ γνωρίζω το συγκεκριμένο αεροσκάφος!
Και αν προχωρήσουμε στις υποθέσεις (έτσι κι αλλιώς την πραγματικότητα φαίνεται ότι δύσκολα πλέον θα την μάθουμε! ), κινδυνεύουμε πράγματι να γίνουμε γραφικοί!

Ωστόσο (ποτέ δεν είπα ότι ΔΕΝ είμαι γραφικός! ), αν υιοθετήσουμε το ενδεχόμενο της απώλειας ισχύος, υποτίθεται ότι το ένα από τα υδραυλικά συστήματα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί, κάτι που φαίνεται να μην έγινε!
Αν τώρα θεωρήσουμε ότι λειτουργούσαν μόνο οι μπαταρίες, ίσως η εκκίνηση του APU να μην ήταν και τόσο εύκολη δουλειά και ίσως αυτό να οδηγούσε και στην απώλεια των μπαταριών.

(Για τους υπόλοιπους: Το ξέρω ότι και εγώ, αν είχα καρούλια θα ήμουνα πατίνι! )
 
Εφόσον ο Νο2 κινητήρας φαίνεται σε λειτουργία αναστροφής ώσης, πώς έμεινε από ρεύμα εντελώς; Ακόμη και με compressor stall φαίνεται ότι έβγαζε κάποια ώση, άρα και ηλεκτρική ισχύ...
 
Το ότι ο κινητήρας παρήγαγε (κάποια) ώση δεν σημαίνει κι ότι ήταν online. Πιθανόν το bird strike να προκάλεσε τόσο εκτεταμένη βλάβη που να έριξε το IDG offline. Επιπλέον, ας θυμηθούμε το Airbus της PIA στο Καράτσι: Πέταξε για λίγα λεπτά (με RAT, που σημαίνει ότι τα IDG ήταν offline), μέχρι που οι κινητήρες παρέδωσαν το πνεύμα γιατί δεν είχαν λάδια.
 
Οι απορίες σχετικά με τη παροχή ενέργειας στα μαύρα κουτιά μπορούν να διασαφηνιστούν βλέποντας/ακούγοντας αυτό το βίντεο:

737 CVR FDR Power (Chris Brady)

;)
 
Στο Airbus η RAT τροφοδοτεί τους καταγραφείς απ' ευθείας ή μέσω μπαταρίας; Στο ατύχημα της PIA οι καταγραφείς έγραψαν μέχρι τέλους...
 
Top