Idiwtikopoihsh OA

  • Thread starter Thread starter sxoaa
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
OveLix":22o7e7we said:
Λύσεις τύπου "κλείσιμο και άνοιγμα την επομένη" και μπούρδες είναι για να κερδίζουν χρόνο για να ξεγελάσουν τις Βρυξέλλες.

Για να ξεγελάσουμε τους εαυτούς μας φίλε. Τόσα χρόνια λύσεις 'εξυγίανσης' έγιναν για να συνεχιστεί η αυταπάτη. Ακόμα και χτές στο -και καλά- σοβαρό ΒΗΜΑ διάβασα άρθρο του κ. Νικολόπουλου, που ούτε λίγο ούτε πολύ θεωρεί ότι για να μη 'χάσουμε' τα 4.2 δισ. € που έχουμε ρίξει στο πιθάρι δίχως πάτο που λέγεται ΟΑ πρέπει να βάλουμε άλλα 500 εκ. € άμεσα σε ...junk bonds για να πληρώσουμε πίσω το 'πρόστιμο', και αμέσως μετά να την κλείσουμε και να την ανοίξουμε την επόμενη... κλπ κλπ.

<ahref=http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=14568&m=D01&aa=1>
Το άρθρο online </a>
 
Χα χα!! Εγώ γέλασα πολύ με τη συνέντευξη Βερελή στο ΒΗΜΑ που είπε ότι η Aegean περίμενε τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού για την ΟΑ για να παραγγείλει τα Airbus. Επειδή το ενδεχόμενο να μην έχει ιδέα για το πώς γίνονται και πόσο χρόνο παίρνουν αυτές οι διαπραγματεύσεις είναι αδύνατο να ισχύει (πολιτικάντης είναι, όχι βλάκας) προφανέστατα μάς κοροϊδεύει μπροστα στις μούρες μας.

Διαβάζω ότι η ΟΑ θα προσφύγει ενάντια στην απόφαση της ΕΕ για επιστροφή των επιδοτήσεων. Περιμένω με ενδιαφέρον να δω τι επιχειρηματα θα καταθέσει για το δικαίωμά της να μην καταβάλλει φόρους, ΙΚΑ και σπατόσημο.

Διαβάζω επίσης ότι η διοίκηση της ΟΑ απευθύνθηκε επανειλλημένα και εγγράφως στην Εφορία και το ΙΚΑ με το αίτημα να ρυθμίσει τα χρέη της, να τα πληρώσει δλδ σε δόσεις, αλλά ουδέποτε έλαβε απάντηση. Εδώ δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Είτε ότι το κράτος και το ΙΚΑ δεν ενδιαφέρονταν να εισπράξουν τα ποσά (με ποιανού εντολές άραγε?) είτε ότι όλα έγιναν για τα μάτια του κόσμου για να μην είναι εντελώς παράνομη η παρακρατηση των ποσών.

Εδώ δεν παίζουν πολιτικές ευθύνες. Εδώ έχουμε κανονικά ποινικά αδικήματα στο όνομα της "διατήρησης του εθνικού αερομεταφορέα". Και επειδή ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις της 30ετίας έχουν μερίδιο στις Ολυμπιακές κουτσουκέλες κανέναν δεν συμφέρει να ανοίξει το κεφάλαιο "ποιος φταίει".

Ας πληρώνουν λοιπόν τα κορόιδα (εμείς) στον αιώνα των άπαντα. Άλλωστε είδατε κανέναν να κουνηθεί? Να διαμαρτυρηθεί στον βουλευτή του? Να τηλεφωνήσει ή να γράψει στους βουλευτές της περιοχής του και να πει "Εγώ αυτο το σαπάκι δεν το πληρώνω και αμα υπογράψεις, ψήφο δεν βλέπεις". Μόνο έτσι καταλαβαίνουν. Όσο μας τη φοράνε και δεν μιλάμε τόσο περισσότερο θα μας χρεώνουν. Είμαστε όμως και εμείς κάτι ζώα.............
 
Περι φόρων ΙΚΑ κτλπ..κατα το πρόσφατο παρελθον υπήρξε διευκολυνση αθλητικών σωματείων στη καταβολή των φόρων και χρεων προς τα ασφαλιστικά ταμεία.Αυτός ο νόμος φαντάζομαι δεν ισχύει για τις υπόλοιπες εταιρίες ε? Ξέρει κάποιος?

Επίσης.....οι υπάλληλοι της Ο.Α ανήκουν στο Ι.Κ.Α ή υπάρχει ξεχωριστό ασφαλιστικό ταμείο για αυτούς? :oops:
 
george_a":12uthg63 said:
... διάβασα άρθρο του κ. Νικολόπουλου, που ούτε λίγο ούτε πολύ θεωρεί ότι για να μη 'χάσουμε' τα 4.2 δισ. EUR που έχουμε ρίξει στο πιθάρι δίχως πάτο που λέγεται ΟΑ πρέπει να βάλουμε άλλα 500 εκ. EUR άμεσα σε ...junk bonds για να πληρώσουμε πίσω το 'πρόστιμο', και αμέσως μετά να την κλείσουμε και να την ανοίξουμε την επόμενη... κλπ κλπ.

Δεν ξέρω που διάολο τα σκέφτονται αυτά. Προφανώς το δημόσιο θα ωφεληθεί από την πώληση απλώς σημάτων, slots κλπ γιατί η διάδοχη κατάσταση θα γίνει σε υγιές περιβάλλον (όσο μπορεί τέλος πάντων) και από τη λειτουργία δύο ή περισσότερων νέων εταιριών το κράτος θα εισπράτει τους φόρους και τις εισφορές που θα δημιουργήσει η αεροπορική αγορά. Αντί για αυτό προτιμούν να χρεωθούμε περισσότερο. Τι να πω.....
 
dtrach":fue4fjd9 said:
Περι φόρων ΙΚΑ κτλπ..κατα το πρόσφατο παρελθον υπήρξε διευκολυνση αθλητικών σωματείων στη καταβολή των φόρων και χρεων προς τα ασφαλιστικά ταμεία.Αυτός ο νόμος φαντάζομαι δεν ισχύει για τις υπόλοιπες εταιρίες ε? Ξέρει κάποιος?

Επίσης.....οι υπάλληλοι της Ο.Α ανήκουν στο Ι.Κ.Α ή υπάρχει ξεχωριστό ασφαλιστικό ταμείο για αυτούς? :oops:

Οι νόμοι (θα έπρεπε να) ισχύουν για όλους. Το τι τελικά συμβαίνει είναι αποτέλεσμα της γελοίας κατάστασης που έχουμε φτάσει. Θα σου πω όμως ότι άλλο η διευκόλυνση για να πληρώσεις τα χρέη σου και άλλο να μην ενδιαφέρεται η Εφορία να εισπράξει τα χρέη σου. Για να μην πω για την τροπολογία "δεν πληρώνω" που το κράτος-νομοθέτης ψήφισε για να διευκολύνει το κράτος-ιδιοκτήτη.

Το ταμείο των εργαζομένων στην ΟΑ είναι για τη σύνταξη. Στο ΙΚΑ πληρώνουν εισφορές για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Δεν γνωρίζω αν αυτό ισχύει για το 100% των εργαζομένων της αλλά αυτό γενικά ισχύει.
 
ΜΗΠΩΣ

ΜΗΠΩΣ λεω μηπως ολος αυτος ο χαμος για την πωληση-κλεισιμο-κτλ της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ εχει σκοπο οχι την εξυπηρετηση αλλων αεροπορικων συμφερωντων γιατι τα περι υγειους αεροπλανικου ανταγωνισμου ειναι τοσο αστεια που ουτε να γελασεις δεν μπορεις..........ειδατε πουθενα ανταγωνισμο στο ΕΛΛΑΔΑ?ΜΗΠΩΣ στην θαλασσα?που μαζευτηκαν οι καραβοκυρηδες χαραξαν '''τιμολογιακη πολιτικη''''στα πολυκαταστηματα μηπως?στις χερσαιες μεταφορες?Να πω καποια γραμματια ξεπληρωνονται(δεν θα το πω μην μου πει ο Akis πολιτικολογω)........Επαναλαμβανω ολα αυτα που εως τωρα εχω διαβασει σε αυτο το θεμα στην πλειοψηφια τους '''βαζουν'''την σωστη διασταση το θεμα και το χαλι της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ-το εχουμε βιωσει ΟΛΟΙΙΙΙΙΙ-αλλα φιλοι μου δημοσια περιουσια δεν την DEALARIS ετσι......η ασχετος πρεπει να εισαι η επικινδυνος....και τα δυο πρεπει να φερνουν τον εισαγγελεα προ τον πυλων(το χοντρενω?)......εγω ειμαι ....σχεδον πεπεισμενος

ΕΡΩΤΗΣΗ........ενα σχημα κρατος και εργαζομενοι γιατι να μην '''περπατησει'''......ειναι μεγαλο πραγμα να εχεις το κεφαλη σου στον παγκο του χασαπη απο εκει που ηξερες βρεξει-χιονισει θα πας ταμειο.....τοτε θα εισε και ευγενικος και θα δουλευεις χωρις-ελα μωρεεεε-θα τρεχεις να κρατησεις ανοιχτο το καταστημα και να μην νομιζεις οτι ειναι το μαγαζακι σου,αλλο αν οι αλλοι πανε να το δωσουν στον Βασιλακη....οχι τον Καιλα.........
 
Τι μανία και αυτή με τον Βασιλάκη. Εξ όσων γνωρίζω ο Βασιλάκης και η Aegean πληρώνουν κανονικά τις εισφορές τους, πληρώνουν κανονικά τους φόρους τους, δεν στοιχίζουν δραχμή στο δημόσιο (αντίθετα συνεισφέρουν πληρώνοντας) και έχουν και κέρδη. Κάτι καλό θα κάνουν, δεν μπορεί. Και αν στο μέλλον πάνε να παρανομήσουν θα πληρώσουν. Δεν θα έρθει ο υπουργός να ψηφίσει τροπολογία.

Εσύ υποστηρίζεις ότι οι εργαζόμενοι (τι ικανοί managers, αλήθεια) με το κεφάλι στον πάγκο του χασάπη είναι ικανοί για διοίκηση μαζί με το κράτος. Να γελάσω φωναχτά ή να ξεκαρδιστώ?? Είναι οι ίδιοι που όταν η Aegean θέλει να εγκαινιάσει γραμμή σε ένα νέο ελληνικό προορισμό, οι αρχές, η ΥΠΑ και η διοίκηση του αερολιμένα την εξυπηρετούν μετά από...6 μήνες.
 
OveLix":78eq06ye said:
Εσύ υποστηρίζεις ότι οι εργαζόμενοι (τι ικανοί managers, αλήθεια) με το κεφάλι στον πάγκο του χασάπη είναι ικανοί για διοίκηση μαζί με το κράτος. Να γελάσω φωναχτά ή να ξεκαρδιστώ?? Είναι οι ίδιοι που όταν η Aegean θέλει να εγκαινιάσει γραμμή σε ένα νέο ελληνικό προορισμό, οι αρχές, η ΥΠΑ και η διοίκηση του αερολιμένα την εξυπηρετούν μετά από...6 μήνες.


Δεν υποστηριζω κατι τετοι φιλε μου........αλλα ρωτω......αν ειδες οτι υποστηριζω κατι τετοιο........Επισης για το Βασιλακη.....Οχι το Καιλα.....αυτοι οι με τα Γραμματια στηνουν ωραια το παιχνιδι.....τοσο που να φενετε αληθινο......
 
Re: ΜΗΠΩΣ

MAXIM":6zkwr0kn said:
ΜΗΠΩΣ λεω μηπως ολος αυτος ο χαμος για την πωληση-κλεισιμο-κτλ της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ εχει σκοπο οχι την εξυπηρετηση αλλων αεροπορικων συμφερωντων γιατι τα περι υγειους αεροπλανικου ανταγωνισμου ειναι τοσο αστεια που ουτε να γελασεις δεν μπορεις..........ειδατε πουθενα ανταγωνισμο στο ΕΛΛΑΔΑ?ΜΗΠΩΣ στην θαλασσα?
.......

NAI!!! Eίδαμε. Είδαμε το τι μπορεί να κάνει ο ανταγωνισμός στη γραμμή π.χ. Πειραιάς-Χανιά. Με νέα, γρήγορα πλοία, με προσφορές εκπτώσεων, με επιλογές δρομολογίων κλπ κλπ. Το ίδιο και στις γραμμές της Ιταλίας. Το αυτοκίνητό μου πάει Ιταλία φτηνότερα απ' ότι πάει Μυτιλήνη!!!!

Δες και το αντίθετο παράδειγμα: Στις γραμμές της Ρόδου. Όπου το 'κράτος' 'φρόντισε' για τους καταναλωτές. Οι ιστορίες γνωστές. Ακριβώς αυτά τα χάλια είναι που δείχνουν ότι όπου ανακατεύεται το κράτος για την 'προστασία' του καταναλωτή τελικά την πληρώνει ο καταναλωτής.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Αφήστε τον ανταγωνισμό να κάνει τη δουλειά του. Το δημόσιο να κάνει επίσης τη δουλειά του εκεί που πρέπει και ΟΧΙ πάντως στις αερομεταφορές. Δουλειά του δημοσίου είναι να ΕΛΕΓΧΕΙ τις εταιρείες να πληρούν όλους τους κανόνες ασφάλειας και δικαίου. Τίποτε άλλο. Δυστυχώς δεν κάνει αυτό που πρέπει, η ΟΑ ΔΕΝ πληρώνει ασφάλεια π.χ. στο ΙΚΑ, και κάνει αυτό που δεν πρέπει, τη διαχείριση του μπακάλικου.

και κάτι ακόμα, δύσπιστε ΜΑΧΙΜ. Όπου, διεθνώς, έχει αφεθεί ο ανταγωνισμός καταλήγουμε σε πολύ καλύτερες εταιρείες, με πολύ καλύτερες τιμές για τον πελάτη, καινούργια αεροπλάνα, κλπ κλπ κλπ. Δες το παράδειγμα της Αir France. Πρίν 15 χρόνια ήταν εταιρεία-ανέκδοτο. Πλήρως κρατική και πλήρως αναξιόπιστη. Οι γραμμές κλείνανε, τα χρέη γιγαντόνονταν. Σήμερα, πλήρως ιδιωτική είναι εταιρεία να τη ζηλεύεις. Και το ίδιο στη Γερμανία, Βρετανία κλπ.
Η σωστή δουλειά του κράτους είναι να δημιουργεί συνθήκες όπου ο ελεύθερος ανταγωνισμός καταλήγει υπέρ υγειών επιχρειρήσεων και ωφελημένου καταναλωτή. Παραδείγματα, άπειρα. Παραδείγματα για το αντιθετο: Ολυμπιακή. Καιρός να τελειώνουμε.
 
paides ischiei auto pou akousa simera kai emina mal..ee pagokolona???

akousate akousate....psifistike nomos leei kapou metaksi tis metonomasias/fige-esi-ela-si pou apalasontai oles oi proigoumenes doiikiseis ton OA apo otidipote katigories, miniseis, diokseis kai den simazeuete gia otidipote epraksan kata tin periodo pou askousan elencho stin OA!!!!!! ischiei???
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top