Re: ΜΗΠΩΣ
MAXIM":6zkwr0kn said:
ΜΗΠΩΣ λεω μηπως ολος αυτος ο χαμος για την πωληση-κλεισιμο-κτλ της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ εχει σκοπο οχι την εξυπηρετηση αλλων αεροπορικων συμφερωντων γιατι τα περι υγειους αεροπλανικου ανταγωνισμου ειναι τοσο αστεια που ουτε να γελασεις δεν μπορεις..........ειδατε πουθενα ανταγωνισμο στο ΕΛΛΑΔΑ?ΜΗΠΩΣ στην θαλασσα?
.......
NAI!!! Eίδαμε. Είδαμε το τι μπορεί να κάνει ο ανταγωνισμός στη γραμμή π.χ. Πειραιάς-Χανιά. Με νέα, γρήγορα πλοία, με προσφορές εκπτώσεων, με επιλογές δρομολογίων κλπ κλπ. Το ίδιο και στις γραμμές της Ιταλίας. Το αυτοκίνητό μου πάει Ιταλία φτηνότερα απ' ότι πάει Μυτιλήνη!!!!
Δες και το αντίθετο παράδειγμα: Στις γραμμές της Ρόδου. Όπου το 'κράτος' 'φρόντισε' για τους καταναλωτές. Οι ιστορίες γνωστές. Ακριβώς αυτά τα χάλια είναι που δείχνουν ότι όπου ανακατεύεται το κράτος για την 'προστασία' του καταναλωτή τελικά την πληρώνει ο καταναλωτής.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Αφήστε τον ανταγωνισμό να κάνει τη δουλειά του. Το δημόσιο να κάνει επίσης τη δουλειά του εκεί που πρέπει και ΟΧΙ πάντως στις αερομεταφορές. Δουλειά του δημοσίου είναι να ΕΛΕΓΧΕΙ τις εταιρείες να πληρούν όλους τους κανόνες ασφάλειας και δικαίου. Τίποτε άλλο. Δυστυχώς δεν κάνει αυτό που πρέπει, η ΟΑ ΔΕΝ πληρώνει ασφάλεια π.χ. στο ΙΚΑ, και κάνει αυτό που δεν πρέπει, τη διαχείριση του μπακάλικου.
και κάτι ακόμα, δύσπιστε ΜΑΧΙΜ. Όπου, διεθνώς, έχει αφεθεί ο ανταγωνισμός καταλήγουμε σε πολύ καλύτερες εταιρείες, με πολύ καλύτερες τιμές για τον πελάτη, καινούργια αεροπλάνα, κλπ κλπ κλπ. Δες το παράδειγμα της Αir France. Πρίν 15 χρόνια ήταν εταιρεία-ανέκδοτο. Πλήρως κρατική και πλήρως αναξιόπιστη. Οι γραμμές κλείνανε, τα χρέη γιγαντόνονταν. Σήμερα, πλήρως ιδιωτική είναι εταιρεία να τη ζηλεύεις. Και το ίδιο στη Γερμανία, Βρετανία κλπ.
Η σωστή δουλειά του κράτους είναι να δημιουργεί συνθήκες όπου ο ελεύθερος ανταγωνισμός καταλήγει υπέρ υγειών επιχρειρήσεων και ωφελημένου καταναλωτή. Παραδείγματα, άπειρα. Παραδείγματα για το αντιθετο: Ολυμπιακή. Καιρός να τελειώνουμε.