George
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/03/2003
- Μηνύματα
- 1.432
- Likes
- 123
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων
Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται ότι οι εταιρίες διαχείρισης των αερολιμένων που θα ιδρυθούν (όσες ιδρυθούν και όποτε γίνει αυτό) θα μπορούν να λειτουργούν με προσωπικό από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα (άρα και από την ΥΠΑ) για χρονικό διάστημα έως δύο ετών, εντός του οποίου θα έχουν προσλάβει δικό τους προσωπικό.
Πλεονάζον προσωπικό μπορεί να κριθεί ότι υπάρχει σε οποιαδήποτε ειδικότητα, απλώς το πιθανότερο είναι να κριθούν ως πλεονάζοντα άτομα που ασχολούνται κυρίως με θέματα συντήρησης κτηριακών εγκαταστάσεων (π.χ. ηλεκτρολόγοι, ψυκτικοί κλπ), ενώ δεν είναι σαφές και τι θα συμβεί με το προσωπικό πυρόσβεσης σε όσα αεροδρόμια αυτή παρέχεται από την ΥΠΑ. Δίνεται επίσης η δυνατότητα να κριθούν πλεονάζοντες κάποιοι από τους πιλότους και μηχανικούς της παλιάς ΟΑ που μετακινήθηκαν στην ΥΠΑ.
Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται ότι οι εταιρίες διαχείρισης των αερολιμένων που θα ιδρυθούν (όσες ιδρυθούν και όποτε γίνει αυτό) θα μπορούν να λειτουργούν με προσωπικό από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα (άρα και από την ΥΠΑ) για χρονικό διάστημα έως δύο ετών, εντός του οποίου θα έχουν προσλάβει δικό τους προσωπικό.
Πλεονάζον προσωπικό μπορεί να κριθεί ότι υπάρχει σε οποιαδήποτε ειδικότητα, απλώς το πιθανότερο είναι να κριθούν ως πλεονάζοντα άτομα που ασχολούνται κυρίως με θέματα συντήρησης κτηριακών εγκαταστάσεων (π.χ. ηλεκτρολόγοι, ψυκτικοί κλπ), ενώ δεν είναι σαφές και τι θα συμβεί με το προσωπικό πυρόσβεσης σε όσα αεροδρόμια αυτή παρέχεται από την ΥΠΑ. Δίνεται επίσης η δυνατότητα να κριθούν πλεονάζοντες κάποιοι από τους πιλότους και μηχανικούς της παλιάς ΟΑ που μετακινήθηκαν στην ΥΠΑ.