Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Αν και καθυστερημένα (είμαι νέος στο φόρουμ), να κάνω μια μικρή διόρθωση.
ops10":i95qtjrn said:
Αυτή τη στιγμή η ΥΠΑ ως διαχειριστής αερολιμένων έχει 3 έσοδα: Το ΤΕΕΑ = τέλος εκσυγχρονισμού αερολιμένων (γνωστό από παλιότερα ως "σπατόσημο", ίσο με 12 ευρώ ανά επιβάτη) που καλύπτει κοντά στο 85% των εσόδων της αλλά αντί να καλύπτει τον αποκλειστικά τον εκσυγχρονισμό των αερολιμένων, καλύπτει μεταξύ άλλων και τον εκσυγκχρονισμό των συστημάτων της αεροναυτιλίας, το security των αερολιμένων (τα ηλεκτρονικά συστήματα αλλά και τις εταιρίες που το αναλαμβάνουν και άλλα πολλά, π.χ. το cute κλπ).
Ο εκσυγχρονισμός των συστημάτων της αεροναυτιλίας (και ότι αφορά την αεροναυτιλία) καλύπτεται από τα τέλη υπέρπτησης.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Χθες μετά το υπουργικό συμβούλιο ανακοινώθηκε ότι η αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων θα γίνει σε δύο φάσεις. Περιφερειακά Αεροδρόμια I εντός του 2012 με πώληση μεριδίων έως 49% και περιφερειακά Αεροδρόμια ΙΙ εντός του 2013. Είμαι περίεργος πως θα γίνει η κατάρτιση των καταλόγων, ποια αεροδρόμια θα μπουν στην πρώτη λίστα και ποια στην δεύτερη. Εάν επικρατήσει η φιλοσοφία βάλε στην πρώτη τα αεροδρόμια με την καλύτερη επιβατική κίνηση για να πάρουμε γρήγορα πολλά χρήματα, τότε θα μείνουμε με τίποτα για την δεύτερη. Ενδιαφέρον θα είναι να δούμε το μείγμα των αεροδρομίων.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Bρε βρε, τι βρίσκει κανείς στο reuters. Δηλώσεις του πρωθυπουργού της Ολλανδίας :?
...we only want to lend money in the future if we know for certain that we're going to get our money back and the Greeks have 300 billion euros in airlines, airports, railways and even cement factories -- we want hard collateral...
:arrow: http://www.reuters.com/article/2011/05/26/greece-dutch-idUSLDE74P27K20110526

Επειδή το φόρουμ είναι καθαρά αεροπορικό δεν σχολιάζω τίποτα παραπάνω, απλά έκρινα σκόπιμο να το ανεβάσω ... έτσι για να υπάρχει όταν τα α/δ μας καταλήξουν στα νέα αφεντικά...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Εκκίνηση της επίσημης διαδικασίας είχαμε χθές καθώς δημοσιεύτηκε πρόσκληση για την εκδήλωση ενδιαφέροντος ως προς την ανεύρεση οικονομικού συμβούλου που θα συνδράμει -υποτίθεται- στην ιδιωτικοποίηση των α/δ.
:arrow: http://www.minfin.gr/content-api/f/...cation/pdf/RFP+Regional+Airports+[180711].pdf
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

3 τελικά οι διαλεχτοί σύμβουλοι: Lufthansa Consulting, Doxiadis και Allana Consulting (μόνο αυτό βρήκα στο νετ)
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

ποιά διαδικάσια θα ακολουθήσουν για την ιδιωτικοποιήση; ξέρει κανείς πόσο καιρό θα πάρει γιατί το ακούω πολλά χρόνια...............
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Μπορεί να ακούγεται πολλά χρόνια, τώρα όμως πρέπει να γίνει, ως συμβατική υποχρέωση λόγω μνημονίου. Σενάριο που έχει παίξει πολύ είναι της ομαδοποίησης αεροδρομίων, έτσι ώστε να μην μείνουν στα αζήτητα τα μικρά αεροδρόμια. Ποιός θα πήγαινε να επενδύσει στην Κάσο πχ των 5.000 επιβατών/έτος;
Με ετήσια κίνηση των 25 εκατομμυρίων επιβατών (με βάση τα στοιχεία που παρατέθηκαν στο αντίστοιχο νήμα), θα μπορούσαν να χωριστούν σε 5-6 ομάδες περίπου ισάξιας επιβατικής κίνησης με το Ηράκλειο να παίζει μόνο του και στις υπόλοιπες να είναι επικεφαλής τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Ρόδου, Κω, Κέρκυρας και Χανίων.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Βγήκαν, λέει, ήδη παγανιά οι σύμβουλοι στα α/δ για περιουσιακή αποτίμηση...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δηλαδή τι σημαίνει αυτό
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Σωστόν. Εμπειρογνώμονες για την καταγραφή και αξιολόγηση αυτών. Ξεψαχνίζουν τις υποδομές όλων των πολιτικών (και αυτών με μεικτή χρήση) αεροδρομίων της χώρας πλην Βενιζέλου. Σημαίνει ότι τα ετοιμάζουν... Μόνα τους ή σε ''πακέτα''.
Στη Ρόδο επί τη ευκαιρία σας έρχονται 12-14 Μάρτη.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top