Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Εξαιρείται και το αεροδρόμιο "Ν. Καζαντζάκης" του Ηρακλείου, αφού υπάρχουν τα σχέδια για το νέο αεροδρόμιο.

@ Spinal
12 βράδυ φτάνουν, 15 πρωί φεύγουν. Σε βρίσκω ενημερωμένο πάντως... ;)
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Καλημέρα! Μου φαίνονται εξαιρετικά ενδιαφέροντα αυτά που διαβάζω εδώ!
Και μιας και μένω Ηράκλειο, θα ήθελα να μάθω (απ' όσο γνωρίζετε), τι παίζει για το α/δ εδώ. Θα γίνει τελικά το Καστέλι;; το ακούω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου!
Περσι ήταν ένας πανικος το καλοκαίρι - πανικός, απλά.


Ευχαριστώ παρα πολύ!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ισχύει ότι μετά την αποτίμηση των εγκαταστάσεων ακολουθεί άλλος συμβουλάτορας για το προσωπικό των α/δ?
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

αν εννοείς το προσωπικό της ΥΠΑ στα αεροδρόμια, ο πρόσφατα ψηφισμένος νόμος που διαχωρίζει την αεροναυτιλία απο τα αεροδρόμια ( Εξυγχρονισμός της ΥΠΑ) καθορίζει οτι αν ενα αεροδρόμιο έχει συμμετοχή τρίτων ( ιδωτικοποίηση δηλαδή) τότε δεν γίνονται μετατάξεις για max 2 χρόνια , όπως στην περίπτωση που ένα αεροδρόμιο παραμείνει 100% κρατικό και πρέπει να προσλάβει μέσα σε 2 χρόνια προσωπικό με ιδιωτικού δικαίου σύμβαση, αλλά παραμένει η τεχνική συντήρηση για εξυπηρέτηση της αεροναυτιλίας και το μόνο που είναι στον "αέρα" είναι το διοικητικό- οικονομικό προσωπικό για το οποίο - τουλάχιστον μεχρι σήμερα - δέν έχει προβλεφτεί κάτι... αν και τα τμήματα της αεροναυτιλίας για να λειτουργήσουν σε κάθε αεροδρόμιο θέλουν και μια τέτοια υποστήριξη !!!
Για συμβουλάτορα περι προσωπικού δεν έχει ακουστεί τίποτα πάντως, έτσι και αλλιώς !!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

satcorfu":gkgkis3q said:
αλλά παραμένει η τεχνική συντήρηση για εξυπηρέτηση της αεροναυτιλίας

Η τεχνική συντήρηση (μηχανικοί, οδηγοί, ηλεκτρολόγοι, ψυκτικοί, υδραυλικοί κτλ.) τι ακριβώς έχει να κάνει με την αεροναυτιλία;
Ο ρόλος τους είναι η είναι υποστήριξη των εγκαστάσεων του αεροδρομίου και στον ΑΙΑ δεν έχουν καμία σχέση με ΥΠΑ.
Αεροναυτιλία = ΕΕΚ, Ηλεκτρονικοί και Κ/Τ
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Η αεροναυτιλία χρησιμοποιεί ηλεκτρικό ρεύμα (ηλεκτρολόγοι), ψυκτικά μηχανήματα(ψυκτικοί), Η/Ζ, μοτέρ κλπ(μηχανικοί) και έχει συστήματα απομακρυσμένα ( οδηγοί).Σήμερα στα αεροδρόμια, αυτοί εξυπηρετούν τα υπάρχοντα συστήματα και εγκαταστάσεις αεροναυτιλίας .... Για υδραυλικούς δεν ξέρω, αν και πολλά α/δ δέν διαθέτουν ετσι και αλλιώς !
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ναι αλλά αυτό είναι ένα 5% των δραστηριοτήτων του τμήματος τεχνικής συντήρησης. Ο κύριος όγκος της δουλειάς τους αφορά υποστήριξη, συντήρηση ή εποπτεία έργων εγκαταστάσεων του αεροδρομίου (διάδρομοι, δάπεδα, αεροσταθμοί κτλ.). Με τους μηχανικούς εννοούσα κυρίως Πολ. Μηχανικούς/Αρχιτέκτονες. Επίσης ο βασικός ρόλος των οδηγών είναι να κινούν τα follow-me, ασθενοφόρα και λοιπά οχήματα, των ηλεκτρολόγων είναι οι ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις του terminal, οι πυλώνες φωτισμού, ο φωτισμός του διαδρόμου κ.ο.κ.

Τις αρμοδιότητες του τμήματος τεχνικής συντήρησης που αφορούν την αεροναυτιλία μπορεί κάλλιστα να τις αναλάβει και οποιοσδήποτε ιδιώτης διαχειρίζεται το αεροδρόμιο. Όπως γίνεται επαναλαμβάνω και στο Ελ. Βενιζέλος. Αν δεν αναλάβει την τεχνική συντήρηση, με τι ακριβώς θα ασχολούνται οι υπάλληλοι του ιδιώτη;

Θέλεις να πεις ότι ο νόμος του 2010 για την αναδιοργάνωση της ΥΠΑ έχει αλλάξει και πλέον διατηρεί και τους υπαλλήλους τεχνικής συντήρησης στα αεροδρόμια; :wall: :wall:
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ο νόμος προβλέπει απο την ψήφισή του, υποστήριξη της αεροναυτιλίας απο το τμήμα (ή γραφείο δεν θυμάμαι ακριβώς) Τεχν. συντήρησης που θα κάνει αυτά τα "λίγα". Πολιτικούς μηχανικούς και αρχιτέκτονες δεν διαθέτουν τα περισσότερα α/δ, και απο τις "επιχειρησιακές" ειδικότητες, δηλαδή ηλεκτρολόγοι, ψυκτικοί, οδηγοί και υδραυλικοί είναι πολύ λιγότεροι απο όσους προβλεπεται ή και καθόλου. Π.Χ η Κέρκυρα δεν έχει υδραυλικό εδώ και χρόνια και ψυκτικούς έχει μόνο 2! Ο Νόμος μιλάει για διατήρηση του 50% των οργανικών θέσεων για την τεχν. συντήρηση αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις οι υπηρετούντες είνα ακόμα λιγότεροι , οπότε δεν θα θιγούν πολλοί ελπίζω.
Μπορεί να φαίνεται λίγη η δουλειά για π.χ 10 ηλεκτρολόγους να ασχολουνται μια φορά στις τόσες με κάποια προβλήματα τροφοδοσίας κλπ σε κτίρια της αεροναυτιλίας, αλλά μέσα στα επόμενα 3-5 χρόνια που θα λιγοστεύουν λόγω σύνταξης ή και εφεδρείας θα μείνουν ίσα ίσα για να φτάνουν να κάνουν βάρδιες . Γιατί σίγουρα προσλήψεις δεν πρόκειται να γίνουν στο εγγύς μέλλον !!
Για την υλοποίηση του νόμου της αναδιάρθρωσης της ΥΠΑ, μένουν να παρθούν πολλές ακόμα υπουργικές αποφάσεις, προεδρικά διατάγματα κλπ που θα καθορίζουν την όποια συνεργασία α/δ και αεροναυτιλίας. Για παράδειγμα, ενδεχόμενη τροφοδοσία απο Η/Ζ του αεροδρομίου της αεροναυτιλίας με αντάλλαγμα υποστήριξη κάποιων συστημάτων που λειτουργούν στο α/δ και άλλα τέτοια αφού τα αεροδρόμια- πλήν Βενιζέλου- έχουν όλα τα συστήματα μαζί στον ίδιο χώρο... π.χ τηλεφωνικό κέντρο, δίκτυα LAN, ενισχυτές ήχου, FIDS και πολλά άλλα που κάποια στιγμή θα πρέπει να φύγουν απο τους υπάρχοντες χώρους. Δεν είναι και τόσο εύκολο, αφού τα περισσότερα αεροδρόμια είναι παλιές κατασκευές με διαχρονικές προσθήκες και βελτιώσεις και με μοναδικό ιδιοκτήτη και χρηστη των συστημάτων την - μέχρι χτές- ενιαία ΥΠΑ.. Οταν δηλαδή γινόνταν οι εγκαταστάσεις των συστημάτων - εκτός αεροναυτιλίας - κανείς δεν γνώριζε οτι μια μέρα αυτά θα πρέπει να φύγουν απο το χώρο της ΥΠΑ και να μεταφερθούν σε άλλο χώρο του αεροδρομίου, με άλλον χρήστη- ιδιοκτήτη. Στο "Βενιζέλο" αυτό εγινε απο την αρχική κατασκευή με σχεδιασμό τέτοιο που η ΥΠΑ είναι "φιλοξενούμενη" στο χώρο και ελέγχει μόνο την αεροναυτιλία.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

satcorfu":3nkftxdt said:
...Ο Νόμος μιλάει για διατήρηση του 50% των οργανικών θέσεων για την τεχν. συντήρηση αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις οι υπηρετούντες είνα ακόμα λιγότεροι , οπότε δεν θα θιγούν πολλοί ελπίζω...
Δυστυχώς θα θιγούν οι μισοί από τους υπάρχοντες/υπηρετούντες υπαλλήλους.
Η παράγραφος 1α του άρθρου 33 του νόμου 4024/2011 (μισθολόγιο/βαθμολόγιο δημοσίων υπαλλήλων) προβλέπει αυτόματη κατάργηση των κενών οργανικών θέσεων που υπήρχαν τη μέρα έναρξης εφαρμογής του συγκεκριμένου νόμου (01/11/2011):
Άρθρο 33

Κατάργηση κενών οργανικών θέσεων και προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα

1. α. Οι κενές, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, οργανικές θέσεις πολιτικών δημοσίων υπαλλήλων, υπαλλήλων των Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου βαθμού και των λοιπών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, καταργούνται με την επιφύλαξη των διατάξεων των επόμενων εδαφίων της παρούσας παραγράφου...
άρα, τώρα πλέον, οι θέσεις είναι ακριβώς όσοι και οι υπηρετούντες.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

@fotis
Μαλλον έτσι όπως τα λες πρέπει να είναι, αφού ο 4024/2011 είναι μεταγενέστερος απο αυτόν της ΥΠΑ.
Ας ελπίσουμε οτι θα αργήσει αρκετά η όποια πώληση, ώστε να συνταξιοδοτηθούν αρκετοί για να μη χρειαστεί να θιγούν πολλοί.
Στη χειρότερη περίπτωση και σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 22 του νόμου περι αναδιοργάνωσης της ΥΠΑ προβλέπει "ευνοϊκές" μετατάξεις, ακόμα και προσωποπαγείς σέ όσους θα πλεονάζουν ! Ελπίζω τουλάχιστον αυτό να ισχύει !
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top