Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων
Ο νόμος προβλέπει απο την ψήφισή του, υποστήριξη της αεροναυτιλίας απο το τμήμα (ή γραφείο δεν θυμάμαι ακριβώς) Τεχν. συντήρησης που θα κάνει αυτά τα "λίγα". Πολιτικούς μηχανικούς και αρχιτέκτονες δεν διαθέτουν τα περισσότερα α/δ, και απο τις "επιχειρησιακές" ειδικότητες, δηλαδή ηλεκτρολόγοι, ψυκτικοί, οδηγοί και υδραυλικοί είναι πολύ λιγότεροι απο όσους προβλεπεται ή και καθόλου. Π.Χ η Κέρκυρα δεν έχει υδραυλικό εδώ και χρόνια και ψυκτικούς έχει μόνο 2! Ο Νόμος μιλάει για διατήρηση του 50% των οργανικών θέσεων για την τεχν. συντήρηση αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις οι υπηρετούντες είνα ακόμα λιγότεροι , οπότε δεν θα θιγούν πολλοί ελπίζω.
Μπορεί να φαίνεται λίγη η δουλειά για π.χ 10 ηλεκτρολόγους να ασχολουνται μια φορά στις τόσες με κάποια προβλήματα τροφοδοσίας κλπ σε κτίρια της αεροναυτιλίας, αλλά μέσα στα επόμενα 3-5 χρόνια που θα λιγοστεύουν λόγω σύνταξης ή και εφεδρείας θα μείνουν ίσα ίσα για να φτάνουν να κάνουν βάρδιες . Γιατί σίγουρα προσλήψεις δεν πρόκειται να γίνουν στο εγγύς μέλλον !!
Για την υλοποίηση του νόμου της αναδιάρθρωσης της ΥΠΑ, μένουν να παρθούν πολλές ακόμα υπουργικές αποφάσεις, προεδρικά διατάγματα κλπ που θα καθορίζουν την όποια συνεργασία α/δ και αεροναυτιλίας. Για παράδειγμα, ενδεχόμενη τροφοδοσία απο Η/Ζ του αεροδρομίου της αεροναυτιλίας με αντάλλαγμα υποστήριξη κάποιων συστημάτων που λειτουργούν στο α/δ και άλλα τέτοια αφού τα αεροδρόμια- πλήν Βενιζέλου- έχουν όλα τα συστήματα μαζί στον ίδιο χώρο... π.χ τηλεφωνικό κέντρο, δίκτυα LAN, ενισχυτές ήχου, FIDS και πολλά άλλα που κάποια στιγμή θα πρέπει να φύγουν απο τους υπάρχοντες χώρους. Δεν είναι και τόσο εύκολο, αφού τα περισσότερα αεροδρόμια είναι παλιές κατασκευές με διαχρονικές προσθήκες και βελτιώσεις και με μοναδικό ιδιοκτήτη και χρηστη των συστημάτων την - μέχρι χτές- ενιαία ΥΠΑ.. Οταν δηλαδή γινόνταν οι εγκαταστάσεις των συστημάτων - εκτός αεροναυτιλίας - κανείς δεν γνώριζε οτι μια μέρα αυτά θα πρέπει να φύγουν απο το χώρο της ΥΠΑ και να μεταφερθούν σε άλλο χώρο του αεροδρομίου, με άλλον χρήστη- ιδιοκτήτη. Στο "Βενιζέλο" αυτό εγινε απο την αρχική κατασκευή με σχεδιασμό τέτοιο που η ΥΠΑ είναι "φιλοξενούμενη" στο χώρο και ελέγχει μόνο την αεροναυτιλία.