Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

δεν ξέρω αν οι αντίστοιχες συμβάσεις περιλαμβαναν μέσα τον όρο για παροχή βίζας σε όσους θέλουν να δουλέψουν εκεί- μαζί με τις οικογένειές τους.... Βίζα για την Ελλάδα, όπως ξέρουμε χρειάζονται υπήκοοι ελάχιστων χωρών, κυρίως αυτών με χαμηλό βιοτικό επίπεδο.,..
Στην περίπτωση των α/δ, γιατί άραγε χρειάστηκε να συμπεριληφθεί τέτοιος όρος στη σύμβαση ?
Μόνο καχύποπτο μπορεί να κάνει όποιον διαβάσει αυτό τον όρο.. αλλιώς ζούμε σε ένα υπέροχο κόσμο, αγγελικά πλασμένο !!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Βίζα δεν χρειάζονται ας πούμε οι Αμερικάνοι ή οι Τούρκοι; Μπορεί να θέλουν να φέρουν κόσμο απ' την ΑΥΤ στην αρχή ή να ψάχνουν στελέχη έμπειρα απ' την αμερικανική ή την ιαπωνική αγορά. Γιατί δλδ να φέρουν Πακιστανούς, Κογκολέζους και Κορελιανούς; Ούτως ή άλλως πιό λιγα δεν μπορούν να τους δίνουν. Σε αυτό το σημείο να πώ ότι αν περάσει το νέο σφαγιασφαλιστικό, συμφέρει να είσαι υπάλληλος. Και εγώ, μιας και εδώ στα νοτιανατολικά δεν είχαμε ΕΑΜ και εμφυλίους αλλά ούτε "μπάρμπα" έχω άρα δημόσιο δεν παίζει, ιδιωτικο υπάλληλο με βλέπω σε λιγο. Πεντακόσια, πεντακόσια, όχι να κάνω 15ώρα για 50Κ και να μου μένουν 500 το μήνα. Τίμια πράγματα...

Για τα σλότ δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει το οτιδήποτε απ' αυτά που ισχυρίζεσαι γιατί απλά θα μπούμε όλοι στη σειρά να τους ξεσκίσουμε. Γενικά, αν πάνε να παίξουν περίεργα παιχνίδια, θα βρούν μπροστά τους πολύ κόσμο αλλά και κανόνες περι ανταγωνισμού κλπ. Εδώ δεν είναι Ατατούρκ που κάνει κουμάντο η ΤΚ και δίνει σλότ πακέτο με πατσά.

Τέλος, για το ελεγκτικό κομμάτι, όντως αυτή τη στιγμή υπάρχει πρόβλημα. Δεν νομίζω ότι έχουμε την τεχνογνωσία, αν δεν κάνω λάθος μας προσφέρθηκε αλλά απορρίφθηκε οπότε μπορεί και να δούμε ομορφιές ή να το θέσω καλύτερα, θα ήταν έκπληξη αν δεν δούμε. Ωστόσο είναι σαφώς προτιμότερο να έχουμε μόνο αυτό το πρόβλημα παρά τον σημερινό αχταρμά. Αν δεν σοβαρευτούν οι πολιτικοί μας και εμείς ως πολίτες τότε είτε κρατικά είτε ιδιωτικά είτε μιξ, τα πάντα θα αντιμετωπίζονται με καχυποψία εις τους αιώνας των αιώνων και θα κυριαρχεί το δούναι και λαβείν...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

satcorfu":21ue23sc said:
δεν μπορούμε να φάσκουμε και να αντιφάσκουμε... αν υποστηρίζεις οτι το κράτος δεν είναι ικανό[...]
Πως λοιπόν δέχεσαι οτι το "κακό" κράτος αυτή τη φορά θα κάνει σωστά τη δουλειά του
Αφού το κράτος δεν είναι ικανό, καλύτερα να μην διαχειρίζεται τα αεροδρόμια. Ας περιοριστεί στο ρόλο του ελεγκτή.
satcorfu":21ue23sc said:
Εγώ ΠΟΤΕ δεν μίλησα για κακούς ιδιώτες, δεν είμαι κρατιστής, δεν έχω πρόβλημα με την όποια ιδιωτική εταιρεία θέλει να αδράξει την ευκαιρία και να κάνει τους μετόχους της ευτυχισμένους, αλλα με αυτούς που τόσο εύκολα επιλέγουν να πουλήσουν ( ή να ξεπουλήσουν για κάποιους) χωρίς να σκέφτονται καν οτι με λίγη ανταποδοτικότητα θα μπορούσαν να δουλεύουν μια χαρά και να αποδίδουν πολλά περισσότερα κέρδη στο κράτος. Αυτοί που τώρα υποστηρίζουν την παραχώρηση- για μένα πώληση
Το 28.5% του EBITDA δεν είναι ανταποδοτικότητα; Τα 1,2 δις αρχικά δεν φτάνουν, όταν η αμέσως επόμενη πρόταση ήταν 800εκ. Τέλος πάντων όπως και να έχει υπάρχουν και οι δύο απόψεις και φυσικά οι δύο απόψεις είναι από τα δύο αντίπαλα πολιτικά "στρατόπεδα" και εγώ επειδή ούτε συνδικαλιστής είμαι ούτε κορποραλιστής/ιμπεριαλιστής, αλλά απλός πολίτης(και μάλιστα του εξωτερικού πλέον), το συμπέρασμα που έβγαλα μόνος μου είναι ότι είναι καλούτσικη σύμβαση. Όχι φανταστική, λογική. Και τέλος πάντων, αφού δεν είμαστε κρατιστές, και δεν έχουμε πρόβλημα με τον ιδιώτη, ποια θα ήταν η πρότασή σου; Ξέρεις κάτι για την σύμβαση άλλο που δεν ξέρουμε; Γιατί τόση απέχθεια προς την Fraport; Επειδή είναι Γερμανοί; Ή μήπως αν το έπαιρνε τελικά η γαλλική Vinci πάλι θα υπήρχε πρόβλημα; Περιμένω να ακούσω την πρότασή σου, και ποια εταιρία θα έδινε παραπάνω από το σχεδόν 1/3 των ακαθάριστων εσόδων της.
satcorfu":21ue23sc said:
Οσον αφορα τα slots, βεβαίως και είναι δική μου άποψη, άλλωστε scripta manent. Τα slots που θα διαχειρίζονται τα ίδια τα α/δ είναι σοβαρό θέμα ιδίως όταν πρόκειται για μια σχεδόν μονοπωλιακή διαχείριση του τουρισμού, [...]Για αυτό, ελπιζω να μην υπάρχει αντίρρηση.
Δεν είπε κανένας ότι δεν είναι σοβαρή υπόθεση, φυσικά και είναι απλά η υπόθεση σου μου φαίνεται υπερβολική.
satcorfu":21ue23sc said:
Αν η ΤUI θέλει να ξεφορτωθεί τις loco δεν έχει παρα να το ζητήσει . Τα σχόλια και απο τις δύο πλευρές ( Fraport και Ryanair) είναι άλλωστε γνωστά και μόλις θα αναλάβουν οι γερμανοί, θα περιμένουμε να δούμε την εξέλιξη και την κατάληξη.
Τι έγινε; Επιτροπή ανταγωνισμού δεν υπάρχει; Δεν μπορεί νομικά να απαγορεύσει ή να δυσκολέψει την πρόσβαση άλλων εταιριών επιλεκτικά, όπως είπε και ο ΟΑ701 εδώ δεν είναι Τουρκία...
satcorfu":21ue23sc said:
Τέλος, να επισημάνω οτι ο "τσάμπας" τελείωσε απο τα τέλη του 2016 .. για ταξιτζήδες, τουριστικούς πράκτορες αλλά και απλούς πολίτες που είχαν μάθει στο δωρεάν... τσάμπα παρκάρισμα γιατί δεν γράφει η Τροχαία, τσάμπα παρκινγκ λεωφορείων και πιάτσες ταξί, διαφημιστικά και παροχές που ήταν δεδομένες θα είναι μια καλή ανάμνηση.. Να δούμε αν το δωρεάν Wifi παραμείνει τουλάχιστον.
Σε αυτό συμφωνώ μαζί σου και πολύ θα το χαρώ. Ταξιτζήδες και λεωφορειατζήδες ώρες ατελείωτες στον αεροσταθμό να βρίζουν και να παίζουν τάβλι...Πανέμορφη εικόνα! Δωρεάν wifi ελπίζω να κρατήσουν οι ηλεκτρονικοί της ΥΠΑ ανοιχτά τα ρουτερ ;-)
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Καλύτερα να έμεναν κρατικά

«Είναι αδιανόητο να μην καλύπτουν τα αεροδρόμια πρώτες ανάγκες για βρύσες ή χαρτί υγείας» λέει ο Δημήτρης Διαβάτης πρόεδρος Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Κέρκυρας. Πρόσφατα οι τουριστικοί πράκτορες του νησιού πλήρωσαν για να μπει φρέον στα κλιματιστικά του αεροδρομίου (τα οποία δεν λειτουργούσαν επί 1,5 ημέρα τον Ιούλιο). Πέρυσι κάλυψαν τα έξοδα βαψίματος της εξωτερικής περίφραξης. Αντίστοιχα τον Αύγουστο στη Μύκονο η δημοτική αρχή ανέλαβε να αποφράξει το αποχετευτικό σύστημα του αεροδρομίου. «Από τις τέσσερις βάνες απάντλησης λυμάτων δούλευε μόνο η μία τον Δεκαπενταύγουστο. Είχε φράξει ο αγωγός και έγινε υπερχείλιση», λέει ο αντιδήμαρχος Μυκόνου Μιλτιάδης Ατζαμόγλου.

http://s.kathimerini.gr/resources/2015- ... -large.jpg

Photo από Κέρκυρα 6/9/2015
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Μια ιδιωτικοποίηση πρέπει να είναι σκόπιμη ή συμφέρουσα οικονομικά ή ιδανικά και τα δύο. Από τη στιγμή που το κράτος ξεκαθάρισε ότι λεφτά για να συμμαζέψει το χάλι των αεροδρομίων μας δεν υπάρχουν, η ιδιωτικοποίησή τους είναι προφανώς σκόπιμη. Επίσης, νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι δεν είναι συμφέρουσα για το κράτος. Τα λεφτά είναι μεν πολύ καλά, είναι όμως λιγότερα από αυτά που θα έβγαζε το κράτος αν συνέχιζε να διαχειρίζεται τα αεροδρόμια το ίδιο. Όταν όμως χρωστάς 350 δις η διαπραγματευτική σου ισχύς είναι κάπως μειωμένη. Άρα μέχρι εδώ όλα καλά.

Από εκεί και πέρα η fraport προφανώς προσπαθεί με τη σύμβαση να προστατέψει την επένδυσή της από το αλλοπρόσαλλο και εντελώς απρόβλεπτο ελληνικό κράτος και μεταξύ μας, καλά κάνει, όλοι στη θέση της θα κάναμε το ίδιο. Από την άλλη όμως αν διαβάσετε ολόκληρη τη σύμβαση υπάρχουν και αρκετά εργαλεία που έχει το δημόσιο στη διάθεσή του για να ελέγχει το μαγαζί και να επιβάλει κυρώσεις εκεί που πρέπει. Αν και οι μεν και οι δε κάνουν τη δουλειά τους σωστά, μπορούμε να αισιοδοξούμε. Το μείζον πρόβλημα για μένα είναι μην αρχίσουν οι κουμπαριές. Και δυστυχώς υπάρχουν πολλά σκοτεινά σημεία που εγείρουν υποψίες.

Ας μην είμαστε βιαστικοί, ούτε για να κουνήσουμε το δάχτυλο, ούτε για να ανοίξουμε σαμπάνιες. Αυτό που πάει να γίνει στην ελλάδα, με την ταυτόχρονη αποκρατικοποίηση 14 αεροδρομίων που βρίσκονται σε κακή κατάσταση είναι πρωτόγνωρο. Κατά μια έννοια είναι και συναρπαστικό και δεν μπορούμε νομίζω ακόμα να αντιληφθούμε όλες τις παραμέτρους και το που θα οδηγήσει, ούτε καν οι της fraport μπορούν να προβλέψουν τι θα γίνει.

Προσωπικά, αν και ο ιδιωτικός τομέας δε με πείθει περισσότερο από το δημόσιο, έχω μεγάλη ανυπομονησία να δω τα αεροδρόμια σε πέντε χρόνια από τώρα. Η αλήθεια είναι ότι πιάσανε πάτο και μόνο καλύτερα μπορούν να πάνε τα πράγματα.

ΥΓ Η fraport δε μίλησε για χιλιάδες θέσεις εργασίας, μίλησε για 450 θέσεις εργασίας. Οι χιλιάδες που ακούγονται αναφέρονται σε παράπλευρες δραστηριότητες, από τον κατασκευαστικό κλάδο ως την προβλεπόμενη αύξηση του τουριστικού τομέα.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Να κάνω μια ερώτηση? Δεν είναι ρητορική ούτε θέλω να το παίξω έξυπνος.

Τι όφελος υπάρχει στο να είναι κρατικά τα αεροδρόμια? Η ερώτηση ξεκάθαρη. Απλή. Παραθέστε τα επιχειρήματα σας.

Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε τα υπέρ και τα κατά, (χωρίς εμμονές και πολιτικά σχόλια παρακαλώ του στύλ "ξεπούλημα Πατρίδας από προδότες" ή "καλά να πάθουν οι Συριζαίοι" ή δεν ξέρω εγώ τι).

Θα πω ξεκάθαρα οτι τα προτιμώ ιδιωτικά α) γιατί έχω συνηθίσει στο εξωτερικό την ιδιωτική πρωτοβουλία σε πάμπολους τομείς β) θεωρώ ότι λεφτά του προϋπολογισμού που πάνε στα αεροδρόμια μπορούν να διοχετευθούν σε πράγματα που είναι απαραίτητο να είναι κρατικά (σχολεία, σώματα ασφαλείας κτλ) γ) βελτίωση του προιόντος γιατί ο ιδιώτης έχει ένα προιόν που θέλει να του αποφέρει κέρδος, δεν το θεωρεί δεδομένο όπως πχ το κράτος τα αεροδρόμια του ("δικά μου είναι οπότε και τι έγινε αν έφυγαν οι σοβάδες"?) - (σ.σ. Εδώ να σημειώσω πως το γ) το θεωρώ πολύ σημαντικό. Δείτε πχ τις αστικές συγκοινωνίες. Διάβαζα πρόσφατα πως οι οδηγοί δεν θέλουν να ελέγχουν τα εισιτήρια αν μπαίνει μόνο από μπροστά ο κόσμος. Είναι μόνιμοι, δεν είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι όπου οι απολαβές και η εργασία τους εξαρτάται από το κέρδος του εργοδότη και την βιωσιμότητα της επιχείρησης και, νομίζω, πως δεν κατανοούν πως αυτό που θεωρούν δεδομένο, η 'σίγουρη δουλειά' δηλαδή, ζημιώνεται δυνητικά με το να μην το νοιάζονται (κάθε τζαμπατζής μειώνει τα έσοδα του ΟΑΣΑ και κατά συνέπεια την δική τους μισθολογική ασφάλεια κ.ο.κ).

Κάπως έτσι εννοώ το οτι το κράτος θεωρεί "δεδομενα" τα αεροδρόμια ή οτιδήποτε παρεμφερές.)

Σίγουρα μπορώ να σκεφτώ και άλλα, αλλά προς το παρόν αυτά. Αλλά το βασικό ερώτημα είναι: Τι όφελος υπάρχει στο να είναι κρατικά τα αεροδρόμια?

Οι απόψεις σας καλοδεχούμενες.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Αγαπητέ speedbird στο εξωτερικό η ιδιωτική πρωτοβουλία τα πάει πολύ καλά, αλλά ο Έλληνας γεννήθηκε καχύποπτος και σε κάποιες περιπτώσεις καλά κάνει, είναι αρκετές περιπτώσεις που έγιναν "αρπαχτές" και συνεχίζονται και γίνονται. Κάποιες εταιρίες με κάποιο μαγικό τρόπο στην Ελλάδα μετατρέπονται σε...όχι τόσο καλές πρωτοβουλίες, όπως έλεγε ο satcorfu σε προηγούμενες σελίδες για εταιρίες εντός αερολιμένα που έχουν πολύ χαμηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών, ενώ στο εξωτερικό όχι(swissport είναι μια που μου έρχεται στο μυαλό). Ελπίζω και εύχομαι να μην παρασυρθεί και η fraport.
β) Τα λεφτά που εδώ και αρκετά χρόνια δίνονται στο αεροδρόμια είναι ελάχιστα, του επιπέδου των λίγων χιλιάδων ευρώ, ενώ έχουν έσοδα δεκάδες εκατομμύρια, οπότε πρακτικά δεν υπάρχει τόσο μεγάλο κέρδος από την παραχώρηση. Βέβαια τώρα με την αποκρατικοποίηση πολλά ανελαστικά έξοδα όπως οι μισθοί του security, συντηρήσεις, χαρτί υγείας κλπ πάνε στη fraport. Όπως και να έχει, μικρή η διαφορά πιστεύω.
γ) Έχεις δίκιο εδώ. Αλλά για να πω και την αντίθετη γνώμη, μπορεί να πει κάποιος ότι το κέρδος αυτό που αν το έβγαζε το κράτος θα πήγαινε και πάλι στο αεροδρόμιο ως έξτρα επένδυση, αύξηση μισθών, ελάφρυνση φορολογίας κλπ, εδώ απλά θα το φάνε τα αφεντικά και θα μοιραστεί στους shareholders. (Ή -λέω εγώ τώρα- θα αυξηθούν και οι μισθοί) Επιστημονική φαντασία, δε λέω, αλλά for the sake of argument που λένε και στην πατρίδα σου(και εν μέρει εμού)!
Το άλλο όφελος στο να μείνουν κρατικά πού μπορώ να σκεφτώ είναι ότι λόγω του ότι το κράτος δεν ενδιαφέρεται για κέρδος, μπορεί να έχει χαμηλούς φόρους (όπως έχει τώρα στα περιφερειακά) πράγμα που βοηθάει κάπως τον τουρισμό, ενώ στον ΕλΒεν είναι γνωστό το φιάσκο με τα πανάκριβα τέλη προσγείωσης, όταν στα περιφερειακά πληρώνει... €1,63/ημέρα ένα ιδιωτικό αεροσκάφος!

Προσωπικά αυτή τη στιγμή και όπως είναι το κράτος και η ΥΠΑ, τα προτιμώ ιδιωτικά πάντως. Με κάποιον έλεγχο από το κράτος, όπως υπάρχει στη σύμβαση. Ελπίζω το 2017 οι τουαλέτες στον Ιωάννη Καποδίστρια να μην είναι έτσι (μερικές φτιάχτηκαν πάντως λίγες μέρες μετά τη φώτο σου).

Υ.Γ. Έχει πάρει φωτιά το θρεντ και δεν έχω προλάβει να κοιτάξω καν το quiz και περνάνε οι μέρες!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Αρκετοί απο τους συμμετέχοντες, δεν έχουν τη σωστή εικόνα λειτουργίας των α/δ σήμερα...
Τα αεροδρόμια δεν είναι παθητικές δραστηριότητες του κράτους τις οποίες επιχορηγεί για να λειτουργούν. Τα α/δ έχουν πολύ "σοβαρά" έσοδα, πολλά εκατομμύρια κάθε χρόνο, τα οποία δυστυχώς - και εδώ ειναι ο πυρήνας του προβλήματος - πάνε στο Υπουργείο Οικονομικών, τροφοδοτούν οτι κωδικούς θέλουν οι υπουργοί και "χάνονται". Τα τέλη που πληρώνουν οι επιβάτες ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ απο το νόμο και ολα αυτά τα χρόνια παράνομα ουσιαστικά πηγαίνουν να εξυπηρετήσουν άλλους σκοπούς. Ακόμα και ενα μικρό ποσοστό έμενε για να τροφοδοτεί τις ανάγκες, δεν θα είχαμε τη σημερινή εικόνα, αυτές τις φωτογραφίες που κάνουν ακόμα και σήμερα το γύρο του διαδικτύου. Σημειωτεον βέβαια οτι κάποιες φωτογραφίες με ξεχειλισμένους κάδους στο α/δ της Κέρκυρας, επιδεικνύονται ακόμα και σήμερα, ενώ αφορούσαν 8 ωρες μεσοδιάστημα όταν εφυγε ο ένας εργολάβος καθαρισμού και ανέλαβε ο επόμενος. Δεν μπορεί κανείς να κατηγορήσει την ΥΠΑ σαν υπηρεσία, τα αιτήματα για σημαντικές βελτιώσεις -επεκτάσεις έχουν γίνει εδώ και χρόνια, υπάρχουν master plan, που πληρώθηκαν αδρά και μένουν στα συρτάρια δεκαετίες τώρα. Πολιτικές επιλογές. Απο ένα σημείο και μετά τελειώνει ο υπάλληλος και μπαίνει ο πολιτικός προιστάμενος, που αποφασίζει !

Μου κάνει εντύπωση οτι αρκετοί σε αυτή τη κουβέντα εξακολουθούν να υποστηρίζουν οτι δεν υπάρχουν άλλες προτάσεις. Μαλλον δεν διαβάζουν .Εχω ήδη αναφερθεί σε επιλογές αρκετές φορές και σε τακτικά διαστήματα.
Την επιλογή - που άλλωστε υπάρχει στον υφιστάμενο νόμο 3913 , να γινοταν κάθε α/δ μια ΑΕ , μονομετοχική του κράτους ή να συμμετέχουν και άλλοι φορείς, δηλαδή υπάρχει έτοιμο νομοθετικό πλαίσιο, δεν ασχολήθηκε κανείς δυστυχώς. Μια ΑΕ δηλαδή με έσοδα -έξοδα, που να της γίνεται αυστηρός ετήσιος έλεγχος- και οχι για κάθε προμήθειαή εργασία να χρειάζονται 3-6 μήνες προέλεγχος που γίνεται σήμερα και αυτή είναι η κύρια αιτία των προβλημάτων - να έχει δηλαδή αυτοδιαχείριση, όπως τα λιμάνια ( της Κέρκυρας τουλάχιστον λειτουργεί ετσι)
Γιατί λοιπόν να δεχτούμε οτι θα υπάρχει σοβαρός έλεγχος απο πλευράς κράτους στη λειτουργία της Fraport και να μη δεχτούμε οτι μια ΑΕ κρατική- ημικρατική κλπ, μπορεί να λειτουργεί με το ίδιο καθεστώς.
Στο τέλος του χρόνου, θα έμεναν αρκετά χρηματα να μοιραστούν στους μετόχους ( κράτος, Δήμος, περιφέρεια, επιμελητήρια, τουριστικοί πράκτορες, ιδιώτες, κλπ)., κατι αντίστοιχο δηλαδή που γίνεται με την εταιρεία Fraport.
Να σκεφτούμε δηλαδή οτι τα κερδη απο τη λειτουργία των ελληνικών α/δ θα πάνε και θα χρηματοδοτήσουν υποδομές, δρόμους παιδικές χαρές κλπ στο κρατίδιο της Εσσης. !
Το λιμάνι της Κέρκυρας αυτή τη στιγμή κάνει ένα σωρό έργα με αυτά τα χρήματα και κανείς δεν έχει πεί κάτι αρνητικό μέχρι σήμερα ( τουλάχιστον δεν είμαι γνώστης).
Θα ηθελα ειλικρινά να μάθω τις απόψεις ως προς αυτο, όσων θέλουν τα α/δ να είναι ιδιωτικά για να γίνει πιό επικοδομητική η κουβέντα.

Οσον αφορά "απέχθεια" προς τη Fraport , ένα έχω να πώ, αν ήμουν ο διευθύνων σύμβουλος της, τα ίδια θα έκανα, θα ενεργούσα προς το συμφέρον της εταιρείας. Δεν με ενδιαφέρει αν είναι η Vinci (αλλωστε έγραψα το σκάνδαλο της γέφυρας Ριου στην οποία είναι μέτοχος), Fraport ή οποιαδήποτε άλλη. Αν μιλούσαμε για κατασκευή νεου α/δ, όπως στο Καστέλι, όπου ο ιδιώτης θα βάλει το κεφάλαιό του και θα ρισκάρει με την επένδυσή του για να βγάλει το θεμιτό του κέρδος, ή να πάρει ενα εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο, να το ανακαινίσει, να πάρει κόσμο να δουλέψει και να κερδίσει, δεν νομίζω οτι θα υπήρχαν σοβαρές ενστάσεις, ισως καθαρά ιδεολογικες απο κάποιους, οχι απο εμένα πάντως. Αν έστω στην ομάδα των α/δ υπήρχαν και κάποια παθητικα μικρά, τα οποία θα βελτιώνονταν, ισως η αντίδραση να ήταν διαφορετική. Η όλη πορεία όμως της ιδιωτικοποίησης, με αρχικά 2 ομάδες μαζί με μικρά α/δ μέσα, μετά τα αφαίρεσαν, μετά δόθηκαν όλα σε εναν ( μονοπώλιο), έγινε και όρος του τελευταίου μνημονίου( δηλαδή η Γερμανία ουσιαστικά προστάτεψε τα συμφέροντα μιας γερμανικής εταιρείας), με κάνει και έχω σοβαρές ενστάσεις, όπως πιστεύω κάθε λογικός άνθρωπος, που βλέπει αυτή την εξέλιξη. Το γεγονός οτι παραβλέπεται η συμμετοχή της Lufthansa ως σύμβουλος του ελληνικου δημοσίου και ταυτόχρονα είναι μέτοχος της Fraport δεν συγκινεί καποιον, αν είναι τυφλωμένος. Εστω και το μικρό ποσοστό συμμετοχής που κάποιοι λένε οτι δεν πειράζει , να πώ οτι σε αντίστοιχες περιπτώσεις οι ευρωπαίοι εταίροι βγάζουν " σπιθουράκια".
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

ας πούμε και κάτι φαινομενικά άσχετο, αλλα πιστεύω αντανακλά την εικόνα της χώρας σήμερα και έχει σχέση με την ιδιωτική πρωτοβουλία και τους ξένους που έρχονται να επενδύσουν στη χώρα.
Οταν άρχισαν να έρχονται οι κινέζοι και να ανοίγουν καταστήματα, το ενα μετά το άλλο και έφτασε να έχει καθε χωριό και απο ενα κινέζικο, οι κινέζοι ιδιοκτήτες έκοβαν αποδείξεις, θέλοντας να είναι νόμιμοι και ενεργούσαν όπως τους είχαν μάθει.
Υστερα απο 1 χρόνο δεν εκοβε κανείς, έμαθαν και αυτοί το τροπαριο, "τελεις αποντιξη ?", ή σου έδιναν μια παραπεταμένη και άσχετη.
Για του λόγου το αληθές δεν έχετε παρα να το δοκιμασετε στο πλησιέστερο κινέζικο...
Με λίγα λόγια και οι ξένοι προσαρμόζονται στα ελληνικά δεδομένα, θα λαδώσουν και σε χαμηλά επίπεδα- γιατί λάδωμα στα ψηλά έχουν και αυτοί - , θα εκμεταλλευτούν στο έπακρο τη ζήτηση εργασίας, θα φουσκώσουν τιμολόγια γιατί τους παίρνει και οτι άλλο κανει ο ελληνικος ιδιωτικός τομέας.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Ένας έμπορος πατάτας υπερηφανευόταν πως ήταν ο καλύτερος στην πιάτσα και ότι η επιχείρηση του παρήγαγε συνεχώς έσοδα και κέρδη, απλά διατυμπανίζοντας 'ότι σε βάθος 40 ετών κατάφερε να γίνει εκατομμυριούχος(χωρίς βέβαια να παρουσιάσει ποτέ ισολογισμό που να το αποδεικνύει) .

Λεπτομέρεια: πριν ήταν δισεκατομμυριούχος!

Όποιος θέλει να καταρρίψει τον αστικό μύθο περί κερδοφόρων δημοσίων επιχειρήσεων, να παραθέτει και τις ανάλογες οικονομικές καταστάσεις.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top